Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.

Of een verbod op IQ loze paupers die met voetbal tattoos rondlopen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 23:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Pommer schreef:
JVDM ik sprak bij toeval nog een maat van jou volgens mij. Blauw shirt had ie aan dacht ik, helemaal midden vooraan tijdens Frontliner.

Dat zou best kunnen, maar ik stond niet vooraan bij Frontliner voor zover ik weet :P Was het zo'n ouder uitshirt van het Nederlands elftal? Dan weet ik wie je bedoelt :P


Oke nou hij wel iig :P Zou heel goed kunnen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
p-stylez schreef:
Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.

Of een verbod op IQ loze paupers die met voetbal tattoos rondlopen. :')

Ja. Zag er 1 lopen met Feyenoord Landskampioen 2013/2014. Dat is pas IQ Loos.

Maargoed. Gewoon lekker shirtjes aan, dat is het enige goede aan timeout, dat ze iedereen er uit gooien die hun shirt uit doen. En volgens mij was die Policy nog ergens. Maassilo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

In de Matrixx doen ze het mondjesmaat ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

Maargoed. Gewoon lekker shirtjes aan, dat is het enige goede aan timeout, dat ze iedereen er uit gooien die hun shirt uit doen. En volgens mij was die Policy nog ergens. Maassilo?


Staat me iets van bij in factory 010 .. Die irritante getinte bewakers liepen vgm toen rond van .. joo shirt aan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.


Ik had een keer last van schrale tepels door een schurend shirt + heel veel zweten, dus toen moest het wel xd Ook de enige keer dat ik 'm ooit uit heb gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gangsterdwerg schreef:
p-stylez schreef:
Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.

Of een verbod op IQ loze paupers die met voetbal tattoos rondlopen. :')

Ja. Zag er 1 lopen met Feyenoord Landskampioen 2013/2014. Dat is pas IQ Loos.

Maargoed. Gewoon lekker shirtjes aan, dat is het enige goede aan timeout, dat ze iedereen er uit gooien die hun shirt uit doen. En volgens mij was die Policy nog ergens. Maassilo?


Jup Maassilo officieel ook! Maar werd de laatste editie niet zo goed op gecontroleerd. Verder had ik het bij NRG in North sea vanue ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had ook mn polo uitgedaan op XQ, zijn jullie nou boos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 03:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Ik had ook mn polo uitgedaan op XQ, zijn jullie nou boos?

Nee, alleen ontzettend jaloers omdat ik er niet bij was. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Ik had ook mn polo uitgedaan op XQ, zijn jullie nou boos?

Nee, omdat het een polo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 12:41 
 
Hardtraxx Addict

Je had is moeten proberen je shirt aan te houden op Defqon 1 2013 bij die camping afterparty man wat was het daar bloed heet zeg echt niet normaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde geldt voor de pre/night/after party van Decibel dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Je had is moeten proberen je shirt aan te houden op Defqon 1 2013 bij die camping afterparty man wat was het daar bloed heet zeg echt niet normaal xd

Dat was dan ook echt niet meer normaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Je had is moeten proberen je shirt aan te houden op Defqon 1 2013 bij die camping afterparty man wat was het daar bloed heet zeg echt niet normaal xd

is me gelukt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geniale aftermovie. Alles zit erin. Sinterklaas, Andre, Kom van dat dak af.. Geniaal feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:58 
 
Hardtraxxer

Tering Jantje, hoe meer beelden je terugziet, hoe meer je beseft hoe mooi het eigenlijk was :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette after :thumbsup: kriebeltjes lopen weer over me rug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk over vier jaar nog een X-Qlusive Holland, eens in de vier jaar houd het wel speciaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette after hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor het eerst dat voor mij een aftermovie precies de sfeer/impressie laat zien van hoe het feest was, zeer strak in elkaar gezet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iemand enig idee waar de foto's van die 'zeg kaas' kerel te vinden zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iemand enig idee waar de foto's van die 'zeg kaas' kerel te vinden zijn?


Er liepen meerdere fotografen rond in zo´n pak. Een daarvan was Erik Blokland maar die reageert nergens op :thumbdown: had hem al op pf en fb een bericht gestuurd
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten