Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 okt 2013 21:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JVDM ik sprak bij toeval nog een maat van jou volgens mij. Blauw shirt had ie aan dacht ik, helemaal midden vooraan tijdens Frontliner.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaarne met Oud en Nieuw ook zo'n opzet in plaats van die laffe bedoening vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand hier misschien van wie die fotograaf was met die kaasmuts op? en een geel shirt aan
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Weet iemand hier misschien van wie die fotograaf was met die kaasmuts op? en een geel shirt aan

Erik blokland volgs mij
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

basjuuh schreef:
Heeft iemand een idee hoe dat nummer heette waarmee Alpha Twins opende direct na ademnood?

Ik was er ook in 2009, ging met zo'n verwachting ook naar de HMH. Tot aan 2,3 uur werd die verwachting wel werkelijkheid. Rawsetjes op het einde trok ik echt slecht, maar op de één of andere manier krijgen alle tracks hun eigen dimensie in de HMH. Voor mij absoluut geen betere locatie, zo vet!


Direct na ademnood was volgens mij Crypsis - You Know
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet dat het speciaal moet blijven, maar kunnen ze dit nou niet eens in de 2 jaar doen ofzo. Je weet zeker dat het uitverkocht raakt en je weet zeker dat het publiek het naar z'n zin heeft. Q-Dance blij, wij blij.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Rossieking schreef:
Weet iemand hier misschien van wie die fotograaf was met die kaasmuts op? en een geel shirt aan

Erik blokland volgs mij


:thumbup: top dat was hem, nu nog even wachten of hij ze op fb dropt
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
p-stylez schreef:
Rossieking schreef:
Weet iemand hier misschien van wie die fotograaf was met die kaasmuts op? en een geel shirt aan

Erik blokland volgs mij


:thumbup: top dat was hem, nu nog even wachten of hij ze op fb dropt

Laat maar ff weten, wij staan er ook een paar keer op volgens mij.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel mooi dat ik het boekje reclame stond voor Loudness van 20 april xd
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een supernacht was dit, één klein minpuntje: een beveiliger die een uur voor het eind naar me toe komt, of ik even m'n shirt aan wil doen vanwege een mogelijk aanstootgevende en uitlokkende tattoo. Heb daar serieus nog nooit gelazer over gehad op een feest, laat staan in de topsfeer van de HMH. Achja, snel vergeten maar, en nagenieten van alle heldensetjes die gedraaid zijn. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Wat een supernacht was dit, één klein minpuntje: een beveiliger die een uur voor het eind naar me toe komt, of ik even m'n shirt aan wil doen vanwege een mogelijk aanstootgevende en uitlokkende tattoo. Heb daar serieus nog nooit gelazer over gehad op een feest, laat staan in de topsfeer van de HMH. Achja, snel vergeten maar, en nagenieten van alle heldensetjes die gedraaid zijn. :thumbsup:


dan is de volgende vraag: wat voor een tatto hedde gij dan op uw skouwer staan?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Wel mooi dat ik het boekje reclame stond voor Loudness van 20 april xd


B2S is in er in ieder geval altijd vroeg bij. Alleen heb ik hiervan niks gezien in het Pussy Lounge boekje
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
dan is de volgende vraag: wat voor een tatto hedde gij dan op uw skouwer staan?


Een ooievaar, meer niet :)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
Rickzel schreef:
dan is de volgende vraag: wat voor een tatto hedde gij dan op uw skouwer staan?


Een ooievaar, meer niet :)


De ADO ooievaar neem ik aan :p
Bericht Geplaatst op 08 okt 2013 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
De ADO ooievaar neem ik aan :p


Meer voor de regio Haaglanden waar ik vandaan kom, voor ADO heb ik een aparte op de binnenkant van m'n pols :P
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 00:05 
 
Hardtraxxer

Mwah, ken iemand die heeft twee jaar geleden bij XQ-Italy behoorlijk wat problemen gehad in de HMH door tattoo's op zn arm, dus opzich wel een goed punt dat ze dat willen voorkomen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh god, ik heb een muzieknootje op mijn schouder staan, gaan ze daar ook moeilijk over doen? Alsof er op een muziekfeest iemand agressief zou worden van een muzieknootje xd
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 08:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Mwah, ken iemand die heeft twee jaar geleden bij XQ-Italy behoorlijk wat problemen gehad in de HMH door tattoo's op zn arm, dus opzich wel een goed punt dat ze dat willen voorkomen :thumbup:


Jup je heb inderdaad trieste mensen lopen die om een tattoo ruzie gaan maken. Maten van me waren bij de eerste editie van Qore 3.0 in een massale vechtpartij beland. Anabolen Vs Anabolen linkvoorin. Oorzaak was een Feyenoord tattoo, wat niet werd gewaardeerd door harde kern van Ajax wat daar rond liep.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat triest zeg. Nekschot aub.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als het zo triest gesteld is met de mensen kan ik me dus wel voorstellen dat er gevraagd wordt om je shirt terug aan te doen.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Precies, niet meer dan normale voorzorgsmaatregel.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:31 
 

p-stylez schreef:
Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.


Nee man, is toch super stoer om te laten zien dat je een spuit in je kont hebt gehad?
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Gewoon sowieso verbod op shirt uit doen, als je je shirt uit wilt ga je maar naar het strand.


Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Inderdaad het is een beetje macho gedrag en veel doen het alleen maar om een beetje dik te doen. Toch vind ik het op sommige momenten waar het zo extreem warm binnen is (ook natuurlijk vaak door het onder invloed zijn van..) toch noodzakelijk om af te koelen door het shirt uit te doen. Maar dit is een eeuwige discussie die we beter niet hier kunnen voeren.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
JVDM ik sprak bij toeval nog een maat van jou volgens mij. Blauw shirt had ie aan dacht ik, helemaal midden vooraan tijdens Frontliner.

Dat zou best kunnen, maar ik stond niet vooraan bij Frontliner voor zover ik weet :P Was het zo'n ouder uitshirt van het Nederlands elftal? Dan weet ik wie je bedoelt :P

Rossieking schreef:
Weet iemand hier misschien van wie die fotograaf was met die kaasmuts op? en een geel shirt aan

Kevin Verkruijssen :thumbup:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten