Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:34 
 
Hardtraxxer

Eén of twee hardere acts erbij als een Crypsis/DonkeyRollers/E-Force/ Digital Punk/Zany had hier niet misstaan, nu heb je alleen een uurtje B-Front. Had destijds Titan op de main gezet.
Over de line-up van het tweede zaaltje kun je alleen tevreden zijn over Titan, waarom staan daar niet wat meer "semi grote namen"? Leuk die talentjes, maar daar staan er ook al een paar van op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit d'r nu weer aan te denken om naar Pussy Lounge te gaan, maar ik wil het sfeertje hier graag meemaken.

En over de line-up kan je gaan discussiëren, ik vind 'm ook niet geweldig. Hoop namen die me min of meer niet zoveel boeien. Ik ga nog even twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als er mensen zijn die van hun tickets af willen na deze teleurstelling, kun je bij mij terecht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 01:12 
 
Hardtraxxer

Ik had geen geweldige line-up verwacht, maar dit valt toch wel een beetje tegen.

Namen als Deepack/Zany/Donkey Rollers/E-force mis ik wel, en die Audiotricz worden mijn inziens ook een beetje overal geforceerd geboekt. Nog nooit van die gasten gehoord, ze hebben 1 release maar staan vervolgens wel op grote feesten als Decibel, Q-base en nu X-Qlusive Holland. Daar had een artiest kunnen staan die ik het veel meer gun.

Voor de rest maar een leuk feestje van maken gebaseerd op sfeer en een paar biertjes :beer: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 06:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pffieuw... gelukkig hoef ik hier niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

Geen problemen mee. Feestje! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Tsja, had hier toch iets meer van verwacht.. Maar het zal vast wel goed komen die avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:05 
 

Ach, BH die ik toch nooit zie kan ik vast wel een keertje hebben. Pitcher zal wel vroeg staan, ook wel prima om mee te beginnen. Bass modulators waren prima te doen op Freaqshow, B-Front & JoS wordt echt ultimate baas. Audiotricz, geen enkel idee.

Zal wel loslopen. Eerste keer HMH hardstyle voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is niet zo spannend. Zelfde dag personeelsfeest van het werk, kan ik nu zonder moeite boven dit verkiezen. :)

Wel mooi wat enkel de naam van een feest kan doen, zo snel uitverkocht op basis van alleen de naam. En nu iedereen maar klagen over de line up. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon flink veel drugs gebruiken en dit feest wordt helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

van een maat (Emperador) gehoord dat ze de opdracht hebben gekregen om veel oude platen te draaien, dus kan al met al nog best vet worden als iedereen zich er een beetje aan houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staan echt veel tickets te koop hiervoor , terwijl het is uitverkocht :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Oranje tuinbroek is binnen! Ik ben er klaar voor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb nog vip kaartje over voor degene die m wil :P

edit: is al weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zin in! Moet alleen nog ff een oranje outfitje zien te scoren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
heb nog vip kaartje over voor degene die m wil :P

edit: is al weg


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 08:19 
 

Toch aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 12:23 
 
Hardtraxx Elite

Outfit checkkieee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stiekem wil ik dit ook wel meemaken, mss nog maar eens kaartje zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 13:08 
 

Overal op het werk gefixt, komt wel goed dus :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
van een maat (Emperador) gehoord dat ze de opdracht hebben gekregen om veel oude platen te draaien, dus kan al met al nog best vet worden als iedereen zich er een beetje aan houdt.

Daar had ik stiekem ook op gehoopt met de huidige line-up en lijkt me ook best waarschijnlijk. Veel nieuwe DJ's die nog weinig eigen platen hebben en van bijv. B-Front weten we ook dat hij niet te beroerd is om oudere nummers erop te gooien.

We zullen zien, mn verwachtingen zijn nog steeds laag maar stiekem denk ik dat dit feest toch best gaat verrassen, net als 4 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 16:41 
 

Nemesyz schreef:
Stiekem wil ik dit ook wel meemaken, mss nog maar eens kaartje zoeken :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee tickets te koop. Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanwezig :D

Met dank aan bovenstaande plant
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Outfit checkkieee! :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten