rich schreef:
Het is ook nooit goed: staan Heady, Wildstylez en Noisecontrollers in de line up is het niet goed, staan ze er niet is het ook weer niet goed. Dat die er niet zijn had iedereen allang aan kunnen zien komen trouwens, want de laatste twee zitten in de States voor Sound of Q-Dance en Headhunterz zal ook wel ergens in t buitenland zijn. Is er niet genoeg 'raw' is het niet goed, staan er wel veel rauwere namen dan is t ook niet goed, want dan mist net die ene DJ die iemand ook graag had gezien. Sorry hoor, maar zo kun je bezig blijven. Hardstyle is vandaag de dag zo breed geworden dat het op een avond als deze niet mogelijk is om een line up samen te stellen die de scene in al zijn diversiteit recht aan doet.
Ontopic: niks mis met deze line-up, lekker gevarieerd met voor ieder wat wils. Alleen jammer dat er geen early hardstyle opener is en ook geen specifieke artiest voor hardstyle uit de periode 2006-2009. Had mij persoonlijk wel tof geleken, maar ik denk dat de artiesten die er nu staan vast wel een paar oudere platen zullen draaien.
Sorry maar het is ook gewoon niet goed. Op een indoor feest met een lineup van 8 artiesten(plekken) verwacht je wel de grote namen. The anarchist, audiotricz, the pitcher in mindere mate en met alle respect jos hebben hier niks te zoeken. Zet zulke artiesten dan in de beatbox. Dat ze the anarchist en jack of sound b2b met een grote artiest zetten is dan weer wel een goed idee om ze zo een keer een groot podium te geven. Maar audiotricz zijn hier echt nog niet goed genoeg hoor.
Kan het niet zo goed verwoorden maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.