Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een schijt line up
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gigantische flop is dit zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Wat een gigantische flop is dit zeg :lol:

Helemaal mee eens! Enigste leuke is B-Front & Jack Of Sound, Titan en Pavo
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Op zich wel een leuke line-up. Bij Bass Modualtors, Brennan Heart en B-Front/Jack Of Sound kan je sowieso wel wat speciale XQ dingetjes verwachten. XQ Holland is toch wel een feest voor de gezelligheid en niet voor de beste muziek. Zolang de artiesten een beetje een 'feest-gevoel' hebben zit het wel goed.

Die 2e zaal heeft ook wel een leuke line-up, ook erg tof voor Festuca dat hij begint door te breken! Ook goed van Q-Dance dat ze nu niet de standaard namen geboekt hebben (Behalve Frontliner en Brennan Heart)

Voor de raw kiddies heb je toch Loudness en rammen kan je op xq ook wel als Alpha², Titan en B-Front gas gaan geven.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
jordifcg schreef:
Wat een gigantische flop is dit zeg :lol:

Helemaal mee eens! Enigste leuke is B-Front & Jack Of Sound, Titan en Pavo

Dit dus :thumbdown:
Bass modulators is ook wel leuk maar zo een droevige line-up had ik echt niet verwacht :/
Dit is gewoon een scantraxx parade..
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geen geweldige line-up, maar wel vermakelijk. Had alleen wel een Zany, Crypsis of Deepack verwacht. Ook jammer dat ze dan Audiotricz boeken terwijl je daar bijvoorbeeld ook Josh & Wesz of AVIO voor kan boeken.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zwaar teleurgesteld :( Had hier echt zin in maar met deze line up skip ik hem
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:55 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste reactie was ook "Tering Jantje, wat moet je hiermee?", maar als ik 't eens beter bekijk is het eigenlijk wel prima. Lekker melodieus past denk ik prima op zo'n avond :)
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis93 schreef:
dennis schreef:
jordifcg schreef:
Wat een gigantische flop is dit zeg :lol:

Helemaal mee eens! Enigste leuke is B-Front & Jack Of Sound, Titan en Pavo

Dit dus :thumbdown:
Bass modulators is ook wel leuk maar zo een droevige line-up had ik echt niet verwacht :/
Dit is gewoon een scantraxx parade..



Scantraxx en Fusion parade.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:56 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Op zich wel een leuke line-up. Bij Bass Modualtors, Brennan Heart en B-Front/Jack Of Sound kan je sowieso wel wat speciale XQ dingetjes verwachten. XQ Holland is toch wel een feest voor de gezelligheid en niet voor de beste muziek. Zolang de artiesten een beetje een 'feest-gevoel' hebben zit het wel goed.

Die 2e zaal heeft ook wel een leuke line-up, ook erg tof voor Festuca dat hij begint door te breken! Ook goed van Q-Dance dat ze nu niet de standaard namen geboekt hebben (Behalve Frontliner en Brennan Heart)

Voor de raw kiddies heb je toch Loudness en rammen kan je op xq ook wel als Alpha², Titan en B-Front gas gaan geven.


:x
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan maar zwaar zuipen
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Scantraxx en Fusion parade.

Nou ik mis dus wel zany of donkey rollers..
En deepack, thera, Avio :/
Ik heb nog liever headhunterz en noisecontrollers dan audiotricz en the anarchist :D
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die beschrijving bij de profeet xd
Het hoort alleen verkoopt te zijn in plaats van verkocht :P
Q-Dance schreef:
Dov verkocht kaas
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poehhhh wat een matige line-up joh... zitten echt maar 2 acts tussen die interessant zijn, baalde dat ik geen kaarten had, ben er nu wel blij mee! ben benieuwd hoeveel kaarten er na vandaag weer in de omloop gaan :/
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een opluchting dat ik niks mis :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:53 
 

Stephan_NL schreef:
iMark schreef:
XQ Holland is toch wel een feest voor de gezelligheid en niet voor de beste muziek.

:x


Zo zie ik het ook meer, gewoon party maken!

AniThing schreef:
dan maar zwaar zuipen


idd

Maar ik mis Zany (Donkey Rollers), Deepack, Luna en Scope DJ.

Oja, wie de neuk is Emperador.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een grap :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Man wat een schandalig slechte ruk line-up, dit is nog slechter dan mijn slechtste verwachting en dat zegt echt heel veel. Mag hopen dat het godverdomme gezellig gaat worden en er genoeg drank en overige verdovende zooi aanwezig is, want de muziek gaat deze avond niet redden helaas.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:32 
 
Hardtraxx Elite

Ik had hier al geen raw line-up verwacht ofzo, gaat het me ook totaal niet om bij dit feest, maar kom op de grote namen van de scene ontbreken hier wel zeg..

Ik had echt serieus liever HHZ NC Wildstylez gehad.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:39 
 
Hardtraxxer

Haha wat een faalhazen :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik had echt serieus liever HHZ NC Wildstylez gehad.

Ben het hier wel mee eens :(
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:46 
 
Hardtraxxer

Het is ook nooit goed: staan Heady, Wildstylez en Noisecontrollers in de line up is het niet goed, staan ze er niet is het ook weer niet goed. Dat die er niet zijn had iedereen allang aan kunnen zien komen trouwens, want de laatste twee zitten in de States voor Sound of Q-Dance en Headhunterz zal ook wel ergens in t buitenland zijn. Is er niet genoeg 'raw' is het niet goed, staan er wel veel rauwere namen dan is t ook niet goed, want dan mist net die ene DJ die iemand ook graag had gezien. Sorry hoor, maar zo kun je bezig blijven. Hardstyle is vandaag de dag zo breed geworden dat het op een avond als deze niet mogelijk is om een line up samen te stellen die de scene in al zijn diversiteit recht aan doet.

Ontopic: niks mis met deze line-up, lekker gevarieerd met voor ieder wat wils. Alleen jammer dat er geen early hardstyle opener is en ook geen specifieke artiest voor hardstyle uit de periode 2006-2009. Had mij persoonlijk wel tof geleken, maar ik denk dat de artiesten die er nu staan vast wel een paar oudere platen zullen draaien.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:54 
 
Hardtraxxer

rich schreef:
Het is ook nooit goed: staan Heady, Wildstylez en Noisecontrollers in de line up is het niet goed, staan ze er niet is het ook weer niet goed. Dat die er niet zijn had iedereen allang aan kunnen zien komen trouwens, want de laatste twee zitten in de States voor Sound of Q-Dance en Headhunterz zal ook wel ergens in t buitenland zijn. Is er niet genoeg 'raw' is het niet goed, staan er wel veel rauwere namen dan is t ook niet goed, want dan mist net die ene DJ die iemand ook graag had gezien. Sorry hoor, maar zo kun je bezig blijven. Hardstyle is vandaag de dag zo breed geworden dat het op een avond als deze niet mogelijk is om een line up samen te stellen die de scene in al zijn diversiteit recht aan doet.

Ontopic: niks mis met deze line-up, lekker gevarieerd met voor ieder wat wils. Alleen jammer dat er geen early hardstyle opener is en ook geen specifieke artiest voor hardstyle uit de periode 2006-2009. Had mij persoonlijk wel tof geleken, maar ik denk dat de artiesten die er nu staan vast wel een paar oudere platen zullen draaien.


Sorry maar het is ook gewoon niet goed. Op een indoor feest met een lineup van 8 artiesten(plekken) verwacht je wel de grote namen. The anarchist, audiotricz, the pitcher in mindere mate en met alle respect jos hebben hier niks te zoeken. Zet zulke artiesten dan in de beatbox. Dat ze the anarchist en jack of sound b2b met een grote artiest zetten is dan weer wel een goed idee om ze zo een keer een groot podium te geven. Maar audiotricz zijn hier echt nog niet goed genoeg hoor.
Kan het niet zo goed verwoorden maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lineup valt me ook wel een beetje tegen, maar hoop dat de gezelligheid veel goed maakt.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik had alleen graag nog een Josh & Wesz, Scope of Deepack (en DBSTF maar dat gaat nooit gebeuren), achja gewoon feest maken :corn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten