Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 19:57 
 
Hardtraxx Addict

Headhunterz mag van mij ook echt weg blijven die dag hoor :P die hoef ik niet te zien.. echt zooo saai de setjes van hem! Volgens mij wordt het best een vet feest, alleen wacht ook eerst de line-up af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
I'm in!

Holy kontneukende shit! Ik zie het nu pas!

Tot dan :yay: :yay: :yay: :yay:

Als je me nog kent dan hè :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Superzonde dat ik rond die tijd in Moskou zit, vorige XQ Holland was het meest briljante feest waar ik ooit geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Piaaa schreef:
I'm in!

Holy kontneukende shit! Ik zie het nu pas!

Tot dan :yay: :yay: :yay: :yay:

Als je me nog kent dan hè :(

Amper, we hebben wat catchin up to do meneer!
Maar komt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso in!! Bitterballen vreten voor het leven!
Zeg nou zelf bitterballen als geen ballen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er nu trouwens wel zeker van dat B-Front hier staat aangezien hij 5 oktober in Sans Souci in Friesland zou draaien maar het management van hem vertelde Sans dat dat niet meer door kan gaan ivm met andere verplichtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga mn kaartjes voor Pussy Lounge waarschijnlijk weg doen en hier heen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 14:07 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Ik ben er nu trouwens wel zeker van dat B-Front hier staat aangezien hij 5 oktober in Sans Souci in Friesland zou draaien maar het management van hem vertelde Sans dat dat niet meer door kan gaan ivm met andere verplichtingen.

Dat leek me al een tijdje duidelijk, zou niet weten waarom een DJ de tweet "XQ is completely sold out" van Q-Dance zou retweeten en vervolgens ook nog eens reageren met "dat is geweldig nieuws" wanneer hij er niet zelf draait :P XQ-Holland kan natuurlijk ook niet zonder Nederlands grootste snoeikoning :cool:

Op PF reageerde de organisator van Sans Sourci op de suggestie om Crypsis te boeken met "Nee helaas al geprobeerd staat exclusief en is niet beschikbaar". Ook voor XQ dan misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base Open Air zonder Geck-e en de twee buitenlanders en met B-Front en Crypsis erbij of zo. Oh ja en Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
JVDM schreef:

Op PF reageerde de organisator van Sans Sourci op de suggestie om Crypsis te boeken met "Nee helaas al geprobeerd staat exclusief en is niet beschikbaar". Ook voor XQ dan misschien?


Is Crypsis geen Poolse DJ? Of is geïmporteerd ook goed voor Q?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Svennn schreef:
JVDM schreef:

Op PF reageerde de organisator van Sans Sourci op de suggestie om Crypsis te boeken met "Nee helaas al geprobeerd staat exclusief en is niet beschikbaar". Ook voor XQ dan misschien?


Is Crypsis geen Poolse DJ? Of is geïmporteerd ook goed voor Q?

Nederlander met Poolse achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ga mn kaartjes voor Pussy Lounge waarschijnlijk weg doen en hier heen :cool:

Dan word het een long time no see!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack moet hier wel staan. Donkey Rollers & Deepack bij de Feestfabriek rerun :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch besloten om te gaan :D

Doe ook nog mee aan de wedstrijd om koekhapper te worden dus wie weet vrijkaarten + een rol op de avond zelf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop wel echt op de classic HS namen en niet alleen maar namen die pas 2 jaar bekend zijn

doe mij maar iets in de richting van

deepack
pavo
luna
duro
dhhd live
donkey's
prophet
alpha twins
early showtek plaatjes (maar dat blijft alleen maar op hopen ben ik bang)
en ik hoop dat ze dana ook een halfuurtje gunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand nog de livesets van de vorige editie? Had ze toen allemaal gedownload omdat er die avond zo gigantisch veel nieuwe muziek werd gedraaid, kan ze alleen niet meer vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Deepack (& Hard Driver)
- Headhunterz (& Brennan Heart)
- Pavo & The Prophet
- Luna & E-Force
- Donkey Rollers LIVE
- B-Front & Frequencerz
- Scope DJ (& Bass Modulators)
- Atmozfears LIVE
- Adaro & Alpha²
- D-Block & S-te-Fan vs F8trix
- Minus is More LIVE

MC. Tha Syndrome

Lijkt me wel een leuke haalbare lineup :) Liever natuurlijk Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Thera etc, die er altijd een feestje van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

en ik hoop dat ze dana ook een halfuurtje gunnen[/quote]


als dana zou komen zou dat al alleen de rede zijn dat ik er MOET bijzijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
- Deepack (& Hard Driver)
- Headhunterz (& Brennan Heart)
- Pavo & The Prophet
- Luna & E-Force
- Donkey Rollers LIVE
- B-Front & Frequencerz
- Scope DJ (& Bass Modulators)
- Atmozfears LIVE
- Adaro & Alpha²
- D-Block & S-te-Fan vs F8trix
- Minus is More LIVE

MC. Tha Syndrome

Lijkt me wel een leuke haalbare lineup :) Liever natuurlijk Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Thera etc, die er altijd een feestje van maken.


DBTSF zullen er niet staan, hebben ze zelf bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF staan toch al nooit meer op Q-Dance feesten dus zo'n verrassing is dat niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
p-stylez schreef:
- Deepack (& Hard Driver)
- Headhunterz (& Brennan Heart)
- Pavo & The Prophet
- Luna & E-Force
- Donkey Rollers LIVE
- B-Front & Frequencerz
- Scope DJ (& Bass Modulators)
- Atmozfears LIVE
- Adaro & Alpha²
- D-Block & S-te-Fan vs F8trix
- Minus is More LIVE

MC. Tha Syndrome

Lijkt me wel een leuke haalbare lineup :) Liever natuurlijk Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Thera etc, die er altijd een feestje van maken.


DBTSF zullen er niet staan, hebben ze zelf bevestigd.

En Adaro gaat ook knap lastig worden... :cry:

Duurt trouwens best lang voor de line-up komt ofniet? Over ruim 5 weken is 't feest al.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Lenny schreef:
p-stylez schreef:
- Deepack (& Hard Driver)
- Headhunterz (& Brennan Heart)
- Pavo & The Prophet
- Luna & E-Force
- Donkey Rollers LIVE
- B-Front & Frequencerz
- Scope DJ (& Bass Modulators)
- Atmozfears LIVE
- Adaro & Alpha²
- D-Block & S-te-Fan vs F8trix
- Minus is More LIVE

MC. Tha Syndrome

Lijkt me wel een leuke haalbare lineup :) Liever natuurlijk Solutio & The I's, Degos & Re-Done, Thera etc, die er altijd een feestje van maken.


DBTSF zullen er niet staan, hebben ze zelf bevestigd.

En Adaro gaat ook knap lastig worden... :cry:

Duurt trouwens best lang voor de line-up komt ofniet? Over ruim 5 weken is 't feest al.. :/


Line-up zal waarschijnlijk bekend gemaakt worden na Q-base en dan zal waarschijnlijk Qlimax en ik verwacht Freaqshow aangekondigd worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een enorm saaie line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

http://events.q-dance.com/2013-10_05-ok ... page_id=20

Line-up
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten