mrazura schreef:
dennis schreef:
We zien hier in ieder geval geen, Coone, G4H, Noisecontrolers, Psyko Punkz, Wildstylez en MC Villain. Die zijn dan in America voor The Sound of Q-Dance: Los Angeles
Ik zal ze niet missen.
Opvallend dat Heady niet in Amerika staat, toch veruit de meest grote naam daar... Heeft ook nog geen boeking op 5 oktober. Op een XQ-Holland mag Hollands grootste DJ eigenlijk ook niet ontbreken hè?

Enigste naam die bijna 100% zeker is, is B-Front. Voor de rest ben ik toch wel erg benieuwd naar de line-up, denk dat er wel wat moois van te maken is!
