Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?

Vind het namelijk he-le-maal niet aantrekkelijk dit feest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:20 
 
Hardtraxxer

B-Front reageert met "woow great news!!!" op de tweet van Q-Dance dat het uitverkocht is. Ik neem dus aan dat "clown Bassie" er ook bij is! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier best wel veel zin in eigenlijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?

Vind het namelijk he-le-maal niet aantrekkelijk dit feest :lol:

Ik zou niet op het oosten inzetten als ik jou was. Houd het maar op het zuiderse carnavalland :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?

Vind het namelijk he-le-maal niet aantrekkelijk dit feest :lol:


Men baseert dat meer op de succesvolle voorgaande editie lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
Moet je uit het oosten/zuiden van het land komen om dit thema te snappen?

Vind het namelijk he-le-maal niet aantrekkelijk dit feest :lol:

Ik zou niet op het oosten inzetten als ik jou was. Houd het maar op het zuiderse carnavalland :P

All the way from the north baby. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We zien hier in ieder geval geen, Coone, G4H, Noisecontrolers, Psyko Punkz, Wildstylez en MC Villain. Die zijn dan in America voor The Sound of Q-Dance: Los Angeles
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
We zien hier in ieder geval geen, Coone


Had ik ook niet op een XQ Holland verwacht eigenlijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 22:50 
 

Steffnov schreef:
dennis schreef:
We zien hier in ieder geval geen, Coone


Had ik ook niet op een XQ Holland verwacht eigenlijk :whistle:


Bij ons over de grens struikelen en je valt in de geboorteplaats van Coone.

Ik hoop eigenlijk stiekem wel op Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D

Heb hier wel hoge verwachtingen van, 't is tevens mijn HMH ontmaagding dus ben super benieuwd. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
't is tevens mijn HMH ontmaagding


Henk-Jan schreef:
fail
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Henk-Jan schreef:
't is tevens mijn HMH ontmaagding


Henk-Jan schreef:
fail

Gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
We zien hier in ieder geval geen, Coone, G4H, Noisecontrolers, Psyko Punkz, Wildstylez en MC Villain. Die zijn dan in America voor The Sound of Q-Dance: Los Angeles


Ik zal ze niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 21:26 
 
Hardtraxxer

mrazura schreef:
dennis schreef:
We zien hier in ieder geval geen, Coone, G4H, Noisecontrolers, Psyko Punkz, Wildstylez en MC Villain. Die zijn dan in America voor The Sound of Q-Dance: Los Angeles


Ik zal ze niet missen.

Opvallend dat Heady niet in Amerika staat, toch veruit de meest grote naam daar... Heeft ook nog geen boeking op 5 oktober. Op een XQ-Holland mag Hollands grootste DJ eigenlijk ook niet ontbreken hè? :innocent:

Enigste naam die bijna 100% zeker is, is B-Front. Voor de rest ben ik toch wel erg benieuwd naar de line-up, denk dat er wel wat moois van te maken is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 07:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk gaat Q-Dance het hardstyle volk ooit weer eens serieus nemen, en als volwassenen zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avio zou vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 10:53 
 
Hardtraxx Newbie

Wel weer fijn dat niet alle standaard Q-dance namen er staan: Noisecontrollers en Wildstylez.
Headhunterz dan misschien wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 11:25 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz mag er best staan, live is ie best okay hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Headhunterz mag er best staan, live is ie best okay hoor ;)

Nah, ook live vind ik hem maar saai. Overtreft Noisecontrollers gelukkig nog niet, die zijn echt zaaddodend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan zegt hij dat hij wat oudere plaatjes gaat draaien, draait hij er 1 en dan een live edit er van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tzal wel commerciele bende worden, maar aangezien het zo lang geleden voor mij is moet het wel geslaagd gaan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Enigste wat ik hoop is dat de donkeys komen, dan wordt het gewoon feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 04:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand 1 of 2 kaarten? (VIP OF NORMAAL) De prijs komen we helemaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaart is gefixt. Ga waarschijnlijk alleen, kan ik me bij iemand z'n groepje aansluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Enigste wat ik hoop is dat de donkeys komen, dan wordt het gewoon feest ^^



ik wil weer een southstylingdonkeytekshow :loving: :loving: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten