Onthafloorx schreef:
Svennn schreef:
Onthafloorx schreef:
Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Miss goede les voor Q-dance :x
Wat is hier een goede les aan dan, alleen omdat een feest nog niet binnen 3uur totaal is uitverkocht?
Nee, dat ze niet tegelijk met een andere organisatie een feest moeten plannen. Ofja andere organisatie gewoon b2s even groot als Qdance

Ik vind B2S Hun zaakjes toch iets beter in elkaar hebben steken dan Q-dance...
Q-dance is Qult, Hardstyle en beetje dominator (want AoD doet daar alles eigenlijk) en lift beetje mee op Tomorrowland en Mysteryland van ID&T
B2S heeft zoveel verschillende concepten, verschillende stijlen bedekt en gaat altijd voor kwaliteit hiermee. Het enige waar ze toevallig 'buitenlands' mee gegaan zijn is Pussylounge op Sunrise.