Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat er nu 19 oktober plaats gaat vinden in de Ziggo Dome. Had toch echt verwacht dat er dan een Q feest zou plaats vinden. Was vorig jaar ook zo (vrijdag Dirty Dutch , zaterdag Hard With Style > Beide ID&T).

Nu vrijdag 18 oktober Heineken Starclub (ID&T) en zaterdag nog niets. Kan me niet voorstellen dat ze een hardcore feest gaan organiseren in de Ziggo Dome (krijgen ze nooit vol) , maar er is dan ongetwijfeld wel wat aangezien anders Heineken Starclub wel zaterdag was gepland. Ben benieuwd.. Van mij mag er dan nog een extra Q feestje komen. Lekker druk maandje krijg je dan met XQ Holland, Q in de Ziggo Dome en Thrillogy :woot:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schei uit met nog een feest in oktober. :P
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja schijt feesten.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2013 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik herinner me nog de 'Narcotica Toeristen' edit van Luna man man man wat heb ik gelachen :')
Bericht Geplaatst op 24 jul 2013 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Kan me niet voorstellen dat ze een hardcore feest gaan organiseren in de Ziggo Dome (krijgen ze nooit vol)


Ik denk zelf van wel, en dat ze daarom samenwerken met AoD (om het vol / voller te krijgen). Een feest hoeft niet meteen vol. 1e keer verlies draaien is prima als je daarna maar winst maakt.
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm in!
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook maar ff kaartjes halen denk xd
zo x3 vip is binne xd
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen, maar had al beloofd dat ik naar Pussy Lounge zou gaan. Ligt er een beetje aan of er nog mensen afhaken enz dan ga ik gewoon hier heen. :)
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaarten zijn ook binnen!
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:12 
 
Hardtraxxer

Vier kaartjes in de pocket! Zal de reis vanuit Enschede vast en zeker wel weer waard worden! :D :D
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ticket binnen, maar staat er bij jullie ook QBase Entrance op? :P
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb ook twee kaartjes binnen. Wilde nog altijd een keer de HMH bezoeken en dit lijkt me een goed moment :clap:
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ticket binnen, maar staat er bij jullie ook QBase Entrance op? :P


ja xd staat er hier ook op :P
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:42 
 
Hardtraxx Elite

Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Miss goede les voor Q-dance :x
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn de meeste X-Qlusive's niet zo snel uitverkocht hoor, of heb ik het mis?
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:51 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Miss goede les voor Q-dance :x

Wat is hier een goede les aan dan, alleen omdat een feest nog niet binnen 3uur totaal is uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga hier niet heen. Zegt me al genoeg dat ze een concept van 3 jaar geleden nodig hebben om weer een feest te geven. Line up wordt ook voorspelbaar als, dat weetje gewoon met Q. En voor een carnaval sfeer ga ik zeker niet de hoofdprijs betalen.
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:52 
 
Hardtraxx Elite

Svennn schreef:
Onthafloorx schreef:
Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Miss goede les voor Q-dance :x

Wat is hier een goede les aan dan, alleen omdat een feest nog niet binnen 3uur totaal is uitverkocht?


Nee, dat ze niet tegelijk met een andere organisatie een feest moeten plannen. Ofja andere organisatie gewoon b2s even groot als Qdance ;)
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 18:46 
 
Hardtraxxer

Ik heb nu dus een ticket voor Pussy Lounge en voor XQ. :huh: Ik wacht even de line up van XQ af en dan besluit ik wat ik ga doen.
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Svennn schreef:
Onthafloorx schreef:
Had gedacht dat het redelijk snel uitverkocht zou zijn, maar nog steeds niet..
Miss goede les voor Q-dance :x

Wat is hier een goede les aan dan, alleen omdat een feest nog niet binnen 3uur totaal is uitverkocht?


Nee, dat ze niet tegelijk met een andere organisatie een feest moeten plannen. Ofja andere organisatie gewoon b2s even groot als Qdance ;)



Ik vind B2S Hun zaakjes toch iets beter in elkaar hebben steken dan Q-dance...
Q-dance is Qult, Hardstyle en beetje dominator (want AoD doet daar alles eigenlijk) en lift beetje mee op Tomorrowland en Mysteryland van ID&T

B2S heeft zoveel verschillende concepten, verschillende stijlen bedekt en gaat altijd voor kwaliteit hiermee. Het enige waar ze toevallig 'buitenlands' mee gegaan zijn is Pussylounge op Sunrise.
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet deze editie helaas weer missen. Wordt 27 aug geopereerd aan mn kruisband. Zie het niet zo zitten om met een rolstoel de HMH door te moeten:P
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 19:16 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:

Ik vind B2S Hun zaakjes toch iets beter in elkaar hebben steken dan Q-dance...
Q-dance is Qult, Hardstyle en beetje dominator (want AoD doet daar alles eigenlijk) en lift beetje mee op Tomorrowland en Mysteryland van ID&T

B2S heeft zoveel verschillende concepten, verschillende stijlen bedekt en gaat altijd voor kwaliteit hiermee. Het enige waar ze toevallig 'buitenlands' mee gegaan zijn is Pussylounge op Sunrise.


Klopt B2S feesten zijn over het algemeen veel beter, qua line-ups, concepten en aankleding en minder buitenlanders ;)
Bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Wil jij bij de ouderwets gezellige editie van X-Qlusive Holland zijn? Wees er dan als de kippen bij want ‪#‎XQHolland‬ is bijna uitverkocht.

Kaarten zijn hier te koop: http://bit.ly/XQHolland-Tickets
Bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Helden en heldinnen, oranjegekken en boerinnen! De kogel is door de kerk. ‪#‎XQHolland‬ is in zijn geheel uitverkocht. Dit belooft een grandioze editie te worden. Hoezee!

Heb je een kaartje op zak? Meld je dan nu aan voor het Facebook event en nodig je vrienden uit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten