ik sla hem over 

Q heeft een nieuwe flyer geüpload en daar staat het andersomwrote:Blackbox is toch de grote zaal? Lijkt alsof t is omgedraaid?
Dit, al was die van vorig jaar ook bij lange na niet geweldig. Maar €54 hiervoor betaald hebben moet in elk geval ontzettend kut zijn.wrote:Verreweg de minste line-up ooit van XQ.
Dat zo iemand ook echt in een line up genoemd word.wrote:Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass
B-Frontliner zal wel afsluiten, dus denk eerder dat je kan hopen er laat aanwezig kan zijnwrote:Nog steeds aanwezig, maar de lineup is wel een behoorlijke tegenvaller. Hopelijk pakt de TT een beetje goed uit en ga ik gewoon vroeg naar huis ofzo. WP Live (korte set) en Coone pas na Max Enforcer zou wel nice zijn.
Wat was er gebeurt dan?wrote:Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass
View on YouTubewrote:Wat was er gebeurt dan?wrote:Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass
Vind Zatox nog veel schrijnender eigenlijk. Van FL zie ik heel af en toe nog wel eens een aardig plaatje voorbij komen (Come On, DOAD). Zatox is echt meuk x meuk² + nog meer meuk. Oh en met kutvocals.wrote:Line-up past precies bij een feest waarbij de meest afgezakte persoon in hardstyle-land in de spotlights staat.