Lenny schreef:
Verreweg de minste line-up ooit van XQ.
Dit, al was die van vorig jaar ook bij lange na niet geweldig. Maar €54 hiervoor betaald hebben moet in elk geval ontzettend kut zijn.
Even met de Thrillogy lineup van 'm vergeleken. Nodigt ie dan net Noisecontrollers en Ran-D niet uit die nog interessant waren geweest voor veel bezoekers. Frontliner is ook niet de beste vriendjes met alle grote namen uit de scene, geregeld nog wat gedoe met o.a Headhunterz, Wildstylez en Brennan Heart, dus dan hoef je die namen ook al niet te verwachten. Had eigenlijk wel de huidige lineup min of meer verwacht.