Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Frontliner
Past

X-Qlusive Frontliner

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
ik sla hem over :)

X-Qlusive Frontliner (24-01-2015, Heineken Music Hall, Amsterdam)
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Verreweg de minste line-up ooit van XQ.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Gelukkig heb ik de line-up afgewacht. Wat een vreselijke line-up zeg. Zou er alleen voor B-Front aanwezig willen zijn. Verder totaal niks boeiends.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Blackbox is toch de grote zaal? Lijkt alsof t is omgedraaid?
K
hurricane wrote:Blackbox is toch de grote zaal? Lijkt alsof t is omgedraaid?
Q heeft een nieuwe flyer geüpload en daar staat het andersom ;)
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
De line up is om te :cry:
Last edited by themaster on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Lenny wrote:Verreweg de minste line-up ooit van XQ.
Dit, al was die van vorig jaar ook bij lange na niet geweldig. Maar €54 hiervoor betaald hebben moet in elk geval ontzettend kut zijn.

Even met de Thrillogy lineup van 'm vergeleken. Nodigt ie dan net Noisecontrollers en Ran-D niet uit die nog interessant waren geweest voor veel bezoekers. Frontliner is ook niet de beste vriendjes met alle grote namen uit de scene, geregeld nog wat gedoe met o.a Headhunterz, Wildstylez en Brennan Heart, dus dan hoef je die namen ook al niet te verwachten. Had eigenlijk wel de huidige lineup min of meer verwacht.
Last edited by pim0412 on , edited 1 time in total.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Wat een zaad line-up... :/ Gaat het niet worden ben ik bang
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Chroman wrote:Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<
Dat zo iemand ook echt in een line up genoemd word.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 9 minutes ago
dit was een optie, maar deze lineup is echt bedroevend dus HMH ontmaagding uitstellen
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Nog steeds aanwezig, maar de lineup is wel een behoorlijke tegenvaller. Hopelijk pakt de TT een beetje goed uit en ga ik gewoon vroeg naar huis ofzo. WP Live (korte set) en Coone pas na Max Enforcer zou wel nice zijn.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
PNXRMX wrote:Nog steeds aanwezig, maar de lineup is wel een behoorlijke tegenvaller. Hopelijk pakt de TT een beetje goed uit en ga ik gewoon vroeg naar huis ofzo. WP Live (korte set) en Coone pas na Max Enforcer zou wel nice zijn.
B-Frontliner zal wel afsluiten, dus denk eerder dat je kan hopen er laat aanwezig kan zijn :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Jezus man. :/
Donateur
last seen Aug 2024
Kiest ie van alle artiesten waar ie nog nooit wat mee heeft gedaan ZATOX UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
S
Chroman wrote:Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<
Wat was er gebeurt dan?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tegenvaller deze line-up. Ik had een prima tijd op de Frontliner Melkweg show, maar vind de toevoegingen ten opzichte van dat feest minder.
K
sandervanbruggen wrote:
Wat was er gebeurt dan?
View on YouTube

In het begin hoor je wel een stukje van z'n zang! Man man man wat was dat vals :lol:
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Zo blij dat ik hier toch geen kaart voor heb gehaald, wat een saaie line-up :/
S
@Killoknaller, dat klinkt idd niet echt goed.
Maar is er überhaupt wel iemand uit de hardstyle die goed live kan zingen? Klinkt 9/10 gewoon helemaal nergens naar.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Teddy van Audiofreq kon live redelijk goed zingen op Rebirth. Had wat moeite met de monitors icm de microfoon, maar was in orde toen. Dit terzijde.
Donateur
last seen Aug 2024
Nee. Nog nooit solide vertoond. Yuna-X bakte er bijvoorbeeld ook niet veel van. Of die vent die LYM deed.. Vind het ook weer zo´n nutteloze toevoeging. ´t is een hardstyle feest. Had er een interessante naam tussen gezet en wat geoefend op overgangen en we hadden er nog wat aan.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Line-up past precies bij een feest waarbij de meest afgezakte persoon in hardstyle-land in de spotlights staat.
Donateur
last seen Aug 2024
wootum wrote:Line-up past precies bij een feest waarbij de meest afgezakte persoon in hardstyle-land in de spotlights staat.
Vind Zatox nog veel schrijnender eigenlijk. Van FL zie ik heel af en toe nog wel eens een aardig plaatje voorbij komen (Come On, DOAD). Zatox is echt meuk x meuk² + nog meer meuk. Oh en met kutvocals.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hier wil ik nog niet dood gevonden worden. Geck-O & B-Frontliner heel vet en gaaf voor Festuca maar de rest is echt 10 keer niks. Heb ook een gevoel dat Frontliner deze line-up niet helemaal zelf heeft uitgekozen.

En idd, Zatox is veel verder afgezakt nog.