Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik sla hem over :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Verreweg de minste line-up ooit van XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik de line-up afgewacht. Wat een vreselijke line-up zeg. Zou er alleen voor B-Front aanwezig willen zijn. Verder totaal niks boeiends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackbox is toch de grote zaal? Lijkt alsof t is omgedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:57 
 

hurricane schreef:
Blackbox is toch de grote zaal? Lijkt alsof t is omgedraaid?


Q heeft een nieuwe flyer geüpload en daar staat het andersom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De line up is om te :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Verreweg de minste line-up ooit van XQ.

Dit, al was die van vorig jaar ook bij lange na niet geweldig. Maar €54 hiervoor betaald hebben moet in elk geval ontzettend kut zijn.

Even met de Thrillogy lineup van 'm vergeleken. Nodigt ie dan net Noisecontrollers en Ran-D niet uit die nog interessant waren geweest voor veel bezoekers. Frontliner is ook niet de beste vriendjes met alle grote namen uit de scene, geregeld nog wat gedoe met o.a Headhunterz, Wildstylez en Brennan Heart, dus dan hoef je die namen ook al niet te verwachten. Had eigenlijk wel de huidige lineup min of meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 22:49 
 
Hardtraxxer

Wat een zaad line-up... :/ Gaat het niet worden ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 00:29 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<

Dat zo iemand ook echt in een line up genoemd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 01:00 
 
Hardtraxx Veteran

dit was een optie, maar deze lineup is echt bedroevend dus HMH ontmaagding uitstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds aanwezig, maar de lineup is wel een behoorlijke tegenvaller. Hopelijk pakt de TT een beetje goed uit en ga ik gewoon vroeg naar huis ofzo. WP Live (korte set) en Coone pas na Max Enforcer zou wel nice zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nog steeds aanwezig, maar de lineup is wel een behoorlijke tegenvaller. Hopelijk pakt de TT een beetje goed uit en ga ik gewoon vroeg naar huis ofzo. WP Live (korte set) en Coone pas na Max Enforcer zou wel nice zijn.

B-Frontliner zal wel afsluiten, dus denk eerder dat je kan hopen er laat aanwezig kan zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 10:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kiest ie van alle artiesten waar ie nog nooit wat mee heeft gedaan ZATOX UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:12 
 

Chroman schreef:
Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<

Wat was er gebeurt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenvaller deze line-up. Ik had een prima tijd op de Frontliner Melkweg show, maar vind de toevoegingen ten opzichte van dat feest minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:27 
 

sandervanbruggen schreef:
Chroman schreef:
Dat John Harris ooit nog op een hardstyle-stage mag verschijnen na Hard Bass >.<

Wat was er gebeurt dan?




In het begin hoor je wel een stukje van z'n zang! Man man man wat was dat vals :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 11:54 
 
Hardtraxxer

Zo blij dat ik hier toch geen kaart voor heb gehaald, wat een saaie line-up :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 12:43 
 

@Killoknaller, dat klinkt idd niet echt goed.
Maar is er überhaupt wel iemand uit de hardstyle die goed live kan zingen? Klinkt 9/10 gewoon helemaal nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teddy van Audiofreq kon live redelijk goed zingen op Rebirth. Had wat moeite met de monitors icm de microfoon, maar was in orde toen. Dit terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee. Nog nooit solide vertoond. Yuna-X bakte er bijvoorbeeld ook niet veel van. Of die vent die LYM deed.. Vind het ook weer zo´n nutteloze toevoeging. ´t is een hardstyle feest. Had er een interessante naam tussen gezet en wat geoefend op overgangen en we hadden er nog wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 13:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line-up past precies bij een feest waarbij de meest afgezakte persoon in hardstyle-land in de spotlights staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Line-up past precies bij een feest waarbij de meest afgezakte persoon in hardstyle-land in de spotlights staat.

Vind Zatox nog veel schrijnender eigenlijk. Van FL zie ik heel af en toe nog wel eens een aardig plaatje voorbij komen (Come On, DOAD). Zatox is echt meuk x meuk² + nog meer meuk. Oh en met kutvocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik nog niet dood gevonden worden. Geck-O & B-Frontliner heel vet en gaaf voor Festuca maar de rest is echt 10 keer niks. Heb ook een gevoel dat Frontliner deze line-up niet helemaal zelf heeft uitgekozen.

En idd, Zatox is veel verder afgezakt nog.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten