Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Zou die weer een warm-up setje doen met alleen maar zijn eigen platen :P


Kun je in ieder geval thuis blijven want dan heb je het hele feest al gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Het hele feest staat al op z'n soundcloud, dus geen reden om te gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 13:06 
 
Hardtraxxer

Zekerheidje! Er zijn niet zoveel feesten meer waarin het niet om raw draait...
Ik verwacht een heerlijk euphoric feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 15:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Zekerheidje! Er zijn niet zoveel feesten meer waarin het niet om raw draait...


Misschien....
Euphoria
Defqon
Qlimax
Q-Base
Decibel
Hard Bass

Maar dat zijn maar kleine feestjes natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardBass is tegenwoordig wel steeds meer gericht op raw, wat ik persoonlijk niet erg vindt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd

Coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..

Ik hoorde trouwens dat er geen andere dj's komen draaien en Frontliner de hele avond alleen draait. Dit omdat frontlinie toch nooit platen van anderen draait dus waarom zouden ze hem komen supporten


:worship:

Pipa schreef:
Moet hier eigenlijk wel heen, want ben nog HMH maagd


TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:04 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
ThomasW schreef:
Zekerheidje! Er zijn niet zoveel feesten meer waarin het niet om raw draait...


Misschien....
Euphoria
Defqon
Qlimax
Q-Base
Decibel
Hard Bass

Maar dat zijn maar kleine feestjes natuurlijk

Jij noemt nu de grootste feesten van het jaar op.... Ik doel meer op de kleinere concepten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 16:02 
 
Hardtraxxer

Twijfel geval.. tot nu toe is elke X-Qlusive goed bevallen.. en de HMH = (L)
Alleen zo jammer dat Frontliner er staat.. denk dat ik maar even de lineup afwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:13 
 
Hardtraxx Newbie

Zeker aanwezig,
Wel zeer benieuwd naar de line-up! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Vanavond om 18:00 uur maakt Frontliner de line-up voor ‪#‎XQFrontliner‬ bekend in een speciale show op Q-dance Radio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
Vanavond om 18:00 uur maakt Frontliner de line-up voor ‪#‎XQFrontliner‬ bekend in een speciale show op Q-dance Radio!


Ik vind helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wie er allemaal staan, aangezien hij altijd alleen maar provocerende berichten op social media gooit naar andere producers. Buiten dat stelt Frontliner imo tegenwoordig weinig meer voor dus een feest wat om hem draait zal ik niet te vinden zijn.

TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

- Max Enforcer
- B-Front
- Nexone
- Radical Redemption

Schrijf die maar vast op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o - Wappie Love & en vertraagde variant van Geck-o - Lekker Sapje
en aangekondigd als opener :).

edit: Max Enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Aangezien Khadber zn post niet meer update. :P


Frontliner
Geck-O
Max Enforcer
John Harris
Coone
Dillytek
Zatox
Nexone
Wasted Penguinz
Festuca
B-Front
Deetox

MC DV8

Wordt bijgewerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was even in gesprek, mi scuzi haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Geeft niet haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:59 
 

Festuca... Kom op man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Festuca... Kom op man :lol:


Wie is dat in godsnaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:

Frontliner
Geck-O
Max Enforcer
John Harris
Coone
Dillytek
Zatox
Nexone
Wasted Penguinz
Festuca

Wordt bijgewerkt :)


Hoop voor de mensen die gaan dat er nog wat toffe namen komen, want wat een zaadline-up is dit tot nu toe. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:05 
 

Laud schreef:
Kiloknaller schreef:
Festuca... Kom op man :lol:


Wie is dat in godsnaam?


Pushproject van Q/Platinum :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:12 
 

Mitzinator schreef:
Geeft niet haha :P


Mitz! Magic en Space Warrior werden gedraaid dus denk dat B-Frontliner er ook wel bij op mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

54 euro betaald voor dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:20 
 

Paultheone schreef:
54 euro betaald voor dit xd


Ben enorm blij dat ik het ff heb afgewacht! Dit is toch te sneu voor woorden man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Frontliner
Geck-O
Max Enforcer
John Harris
Coone
Dillytek
Zatox
Nexone
Wasted Penguinz
Festuca
B-Front
Deetox

MC DV8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten