Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen?

Coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..
Ik hoorde trouwens dat er geen andere dj's komen draaien en Frontliner de hele avond alleen draait. Dit omdat frontlinie toch nooit platen van anderen draait dus waarom zouden ze hem komen supporten
Pipa schreef:
Moet hier eigenlijk wel heen, want ben nog HMH maagd
TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber.

