Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

John Harris :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:03 
 

Daveytl schreef:
Heb ook een gevoel dat Frontliner deze line-up niet helemaal zelf heeft uitgekozen.


Denk door hier en daar wat fitties met artiesten dat sommigen niet eens willen... En er zijn op die datum ook aardig wat feesten dus ik denk dat ze gewoon te laat waren met het vragen/boeken van artiesten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
Line-up past precies bij een feest waarbij de meest afgezakte persoon in hardstyle-land in de spotlights staat.

Vind Zatox nog veel schrijnender eigenlijk. Van FL zie ik heel af en toe nog wel eens een aardig plaatje voorbij komen (Come On, DOAD). Zatox is echt meuk x meuk² + nog meer meuk. Oh en met kutvocals.

Ja, Zatox inderdaad nog wel meer. Maar het is allebei helemaal niks meer. Vooruitzichten voor de komende X-Qlusives zijn ook mooi trouwens; Coone of Zatox ofzo.

Daveytl schreef:
Heb ook een gevoel dat Frontliner deze line-up niet helemaal zelf heeft uitgekozen.

Ik denk juist dat deze wel door hem is samengesteld. Maar omdat ie volgens mij niet heel goed ligt bij een aantal collega's (dus ook geen contact) had ie niet veel andere keuzes dan dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij had op z'n minst NC kunnen vragen toch? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 14:14 
 

stanlesz schreef:
Hij had op z'n minst NC kunnen vragen toch? :$


Die had ik op z'n minst ook wel verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Daveytl schreef:
Heb ook een gevoel dat Frontliner deze line-up niet helemaal zelf heeft uitgekozen.


Denk door hier en daar wat fitties met artiesten dat sommigen niet eens willen... En er zijn op die datum ook aardig wat feesten dus ik denk dat ze gewoon te laat waren met het vragen/boeken van artiesten ;)


Lol dat doet Q-Dance gewoon hoor. Wellicht heeft hij een kleine input gedaan, maar niet meer dan dat. Goed voorbeeld is XQ Noisecontrollers, een line-up die Arjan & Bas destijds absoluut niet zelf zouden hebben neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft hij de line-up van de main area wel gewoon zelf gekozen. Op Zatox na is het een redelijk logische lineup voor Frontliner, en zo heel vreemd vind ik die keuze ook niet. Misschien dat daar wel een duwtje van Q zit en voor bijv. Festuca en Deetox ook.

Steffnov schreef:
PNXRMX schreef:
Nog steeds aanwezig, maar de lineup is wel een behoorlijke tegenvaller. Hopelijk pakt de TT een beetje goed uit en ga ik gewoon vroeg naar huis ofzo. WP Live (korte set) en Coone pas na Max Enforcer zou wel nice zijn.

B-Frontliner zal wel afsluiten, dus denk eerder dat je kan hopen er laat aanwezig kan zijn :lol:


B-Front moeten missen is dan wel zonde, maar heb 'm ook laatst op de Frontliner special gezien (ook met Frontliner)... Hoe dan ook vroeg aanwezig om van Rikkie te genieten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Frontliner zie ik op Hard Bass wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 17:04 
 
Hardtraxxer

Het is wel jammer want X-Qlusive feesten in de HMH zijn altijd zó fijn! Maar vind het echt te zonde van mijn geld om dat aan zo'n zaad line-up te spenderen. :( Om hier nu voor 1 of 2 namen heen te gaan...

Misschien dan toch maar nog tegen die tijd een kaartje voor hardbass scoren :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 21:54 
 
Hardtraxxer

Denk dat dit de enige artiesten zijn die nog bij Frontliner willen komen draaien... :lol:

De ophef over de line-up snap ik niet helemaal, want namen als B-Front, Max Enforcer en in wat mindere mate Coone had je kunnen zien aankomen en is weinig geks aan. Zatox en de WP vind ik zelf ook wel vreemd, een Ran-D, Zany of Noisecontrollers had daar beter gepast.
Dat het een saaie mainstream line-up zou worden had iedereen vooraf ook al wel kunnen zien aankomen eigenlijk, dus wat dat betreft weinig verassingen.

Hoe dan ook, kan me persoonlijk er al wel erg op verheugen om al Frontliner's oude knallers door de HMH te horen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2014 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik was wel van plan om naar X-Clusive te gaan eigenlijk, alleen al om de HMH. Deze line-up gooit wel een beetje roet in het eten, maar aan de andere kant.. het zal uiteindelijk allemaal wel meevallen. Én bovendien, de feestjes waar je meestal niet zo veel van verwacht, zijn de beste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb 3 VIP kaarten te koop, wie interesse heeft mag ze overnemen zonder winst :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 14:43 
 
Hardtraxxer

€54 voor zo'n line up?

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2014 16:51 
 

wololo schreef:
€54 voor zo'n line up?

:oh:


Ja staat bij de info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2014 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
wololo schreef:
€54 voor zo'n line up?

:oh:


Ja staat bij de info!


Hahahahaha. Comment van de week nominatie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 15:10 
 
Hardtraxx Newbie

Wie heeft interesse in 3 VIP tickets? €170,-

http://link.marktplaats.nl/m884088299
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2015 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firestarter schreef:
Wie heeft interesse in 3 VIP tickets? €170,-

http://link.marktplaats.nl/m884088299

Zet anders maar op ticketswap.

Veel sterkte voor iedereen die hier naartoe gaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt echt niks he xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zou me niks verbazen dat Ticketswap en Marktplaats vol gespamd worden met kaarten die spot goedkoop de deur uit moeten.

Man man man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:56 
 
Hardtraxxer

Kan me de laatste X-Qlusive die 10 dagen van te voren nog niet was uitverkocht ook niet herinneren, zegt misschien ook wel wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Svennn schreef:
Kan me de laatste X-Qlusive die 10 dagen van te voren nog niet was uitverkocht ook niet herinneren, zegt misschien ook wel wat :P

Kan me er geen herinneren die niet uitverkocht was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxxer

Zegt wel genoeg denk ik... dat het (nog) niet uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er toch met Q aan de hand :/ ?

Er moet nu toch iemand achter zijn bureau zitten en denken: Kut dit hadden we anders moeten doen want dit werkt totaal niet...

Ook kijkende naar de nieuwe Qult line up, om te huilen. Half draaiend Pussy Lounge staat er op de lijn omhoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:09 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Wat is er toch met Q aan de hand :/ ?

Er moet nu toch iemand achter zijn bureau zitten en denken: Kut dit hadden we anders moeten doen want dit werkt totaal niet...

Ook kijkende naar de nieuwe Qult line up, om te huilen. Half draaiend Pussy Lounge staat er op de lijn omhoog

Qult staat volgens mij toch nog deels los van Q-dance maar goed. Q-dance zet line-ups neer die in de rest van de wereld goed werken, maar in nederland moeten ze echt wat beter gaan luisteren. Met zoveel evenementen buiten NL hoef je dus ook geen rekening meer te houden met de buitenlanders in NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Qult staat volgens mij toch nog deels los van Q-dance maar goed. Q-dance zet line-ups neer die in de rest van de wereld goed werken, maar in nederland moeten ze echt wat beter gaan luisteren. Met zoveel evenementen buiten NL hoef je dus ook geen rekening meer te houden met de buitenlanders in NL

Yooooo Miwer HOESTIE??? :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten