Denk dat dit de enige artiesten zijn die nog bij Frontliner willen komen draaien...
De ophef over de line-up snap ik niet helemaal, want namen als B-Front, Max Enforcer en in wat mindere mate Coone had je kunnen zien aankomen en is weinig geks aan. Zatox en de WP vind ik zelf ook wel vreemd, een Ran-D, Zany of Noisecontrollers had daar beter gepast.
Dat het een saaie mainstream line-up zou worden had iedereen vooraf ook al wel kunnen zien aankomen eigenlijk, dus wat dat betreft weinig verassingen.
Hoe dan ook, kan me persoonlijk er al wel erg op verheugen om al Frontliner's oude knallers door de HMH te horen!
