Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Moet hier eigenlijk wel heen, want ben nog HMH maagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..


Atmozfears die laten ze echt niet zo snel komen die is helemaal niet zo bekend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd


haha jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd

Coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..

Ik hoorde trouwens dat er geen andere dj's komen draaien en Frontliner de hele avond alleen draait. Dit omdat frontlinie toch nooit platen van anderen draait dus waarom zouden ze hem komen supporten


Muahah!

Niet aanwezig, draai skills heeft hij niet, t is steeds t zelfde liedje en heb al een hekel aan een uur lang Fronliner laat staan een hele nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
t is steeds t zelfde liedje

Hahaha netjes. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel. Line-up gaat veel bepalen. Sta niet super te springen om alleen maar Frontliner, maar de HMH compenseert dat wel met dat goddelijke geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen we hier bijvoorbeeld een WS/HHz verwachten (had hij toch mot mee?), of Noisecontrollers waar hij nog nooit een collab mee heeft gemaakt. Als die drie het niet worden moet dat mainstream gat dus opgevuld worden met mainstream artiesten die on/off stage allemaal minder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen? xd


Ben eerder benieuwd wat voor XQ er in october 15 gaat komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hertentamen X-Q Legends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hertentamen X-Q Legends.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hertentamen X-Q Legends.


Teken ik voor :P :D Niet dat ik gezakt was maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd


Hey ontmaagding is ontmaagding he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Moet hier eigenlijk wel heen, want ben nog HMH maagd


Zelfde situatie hier, ga ook maar eens een kijkje nemen in de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd


Hey ontmaagding is ontmaagding he xd


Feest zal dan ongetwijfeld gaan tegenvallen en later kijk je er beschamend op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Pipa schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. xd


Hey ontmaagding is ontmaagding he xd


Feest zal dan ongetwijfeld gaan tegenvallen en later kijk je er beschamend op terug.


Heeft nog altijd met smaak te maken he. Frontliner een van de namen in de mainstream die ik kan waarderen. En een aantal jaar terug was hij één van me favorieten. Denk ook wel dat hij leuke lineup samen stelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kunnen we hier bijvoorbeeld een WS/HHz verwachten (had hij toch mot mee?), of Noisecontrollers waar hij nog nooit een collab mee heeft gemaakt. Als die drie het niet worden moet dat mainstream gat dus opgevuld worden met mainstream artiesten die on/off stage allemaal minder zijn.

Ja want Noisecontrollers en Wildstylez zijn on stage zo geweldig.... De 1 kan niet mixen en de ander wil 't niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Frontliner een van de namen in de mainstream die ik kan waarderen.


Hier ook :) En idd, hopelijk neemt hij nog wel 1 van het Hhz/Wsz/NC clubje mee. B-Front erbij, mss Max Enforcer net als op die Melkweg avond. Liever geen Coone, al gaat die wel enigszins de goede kant op. PP kan ik wel weer mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, uiteraard aangevuld met de producers van zijn label (diegene van de Melkweg overigens vond ik niet zo spannend, maar goed). Kan best wat worden! Ik vond Max Enforcer daar heel erg goed draaien, wil ik zo nog een keer horen :). Ik hoop eigenlijk ook op Audiofreq, maar die heeft weinig met Frontliner te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij Nexone of Dillytek niet midden op de avond zet. Zal wel 1tje openen beneden en misschien de ander boven nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou Dillytek nog wel beneden verwachten, die zijn qua sound toch wel verder dan die Nexone al zeg ik het zelf. Op zijn Thrillogy had hij ook Shadix vrij in het midden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zou Dillytek nog wel beneden verwachten, die zijn qua sound toch wel verder dan die Nexone al zeg ik het zelf. Op zijn Thrillogy had hij ook Shadix vrij in het midden staan.


Shadix stond er om 00:00 dat is niet echt midden. Maar denk wel dat er van dat soort talentjes komen indd net als Nexone
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:30 
 
Hardtraxxer

Opzich wel heel erg benieuwd naar de lineup. Fronty heeft zich (volgens mij) niet heel populair gemaakt bij zijn collega's, dus ben erg benieuwd wie hier komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kunnen we hier bijvoorbeeld een WS/HHz verwachten (had hij toch mot mee?), of Noisecontrollers waar hij nog nooit een collab mee heeft gemaakt. Als die drie het niet worden moet dat mainstream gat dus opgevuld worden met mainstream artiesten die on/off stage allemaal minder zijn.

Ja want Noisecontrollers en Wildstylez zijn on stage zo geweldig.... De 1 kan niet mixen en de ander wil 't niet.

Ik kan zo 1 2 3 sowieso geen 'mainstream' naam bedenken die degelijk mixt. Ik doelde hier (met on stage) meer op de platen die ze zullen draaien (eigen repertoire dus). In dat geval WS/HHz/NC > BH bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:42 
 

Zou die weer een warm-up setje doen met alleen maar zijn eigen platen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten