Moet hier eigenlijk wel heen, want ben nog HMH maagd
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber. 
Atmozfears die laten ze echt niet zo snel komen die is helemaal niet zo bekend...wrote:wrote:coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..
haha jezuswrote:Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber.
Muahah!wrote:Coone en PP en Atmozfears komen eerst denk ik..wrote:Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen?
Ik hoorde trouwens dat er geen andere dj's komen draaien en Frontliner de hele avond alleen draait. Dit omdat frontlinie toch nooit platen van anderen draait dus waarom zouden ze hem komen supporten
Niet aanwezig, draai skills heeft hij niet, t is steeds t zelfde liedje en heb al een hekel aan een uur lang Fronliner laat staan een hele nacht.
Hahaha netjes.wrote:t is steeds t zelfde liedje
Twijfel. Line-up gaat veel bepalen. Sta niet super te springen om alleen maar Frontliner, maar de HMH compenseert dat wel met dat goddelijke geluid.
Kunnen we hier bijvoorbeeld een WS/HHz verwachten (had hij toch mot mee?), of Noisecontrollers waar hij nog nooit een collab mee heeft gemaakt. Als die drie het niet worden moet dat mainstream gat dus opgevuld worden met mainstream artiesten die on/off stage allemaal minder zijn.
Ben eerder benieuwd wat voor XQ er in october 15 gaat komenwrote:Beetje voorbarig misschien maar zouden we dan volgend jaar aan Ran-D moeten beginnen?
Teken ik voorwrote:Hertentamen X-Q Legends.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Hey ontmaagding is ontmaagding hewrote:Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber.
Zelfde situatie hier, ga ook maar eens een kijkje nemen in de HMH.wrote:Moet hier eigenlijk wel heen, want ben nog HMH maagd
Feest zal dan ongetwijfeld gaan tegenvallen en later kijk je er beschamend op terug.wrote:Hey ontmaagding is ontmaagding hewrote:Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Heeft nog altijd met smaak te maken he. Frontliner een van de namen in de mainstream die ik kan waarderen. En een aantal jaar terug was hij één van me favorieten. Denk ook wel dat hij leuke lineup samen steltwrote:Feest zal dan ongetwijfeld gaan tegenvallen en later kijk je er beschamend op terug.wrote:Hey ontmaagding is ontmaagding hewrote:Dan heb je 5x de kans gehad om je door de mooiste meisjes van de school te laten ontmaagden, kies je voor de puisterige puber.
Ja want Noisecontrollers en Wildstylez zijn on stage zo geweldig.... De 1 kan niet mixen en de ander wil 't niet.wrote:Kunnen we hier bijvoorbeeld een WS/HHz verwachten (had hij toch mot mee?), of Noisecontrollers waar hij nog nooit een collab mee heeft gemaakt. Als die drie het niet worden moet dat mainstream gat dus opgevuld worden met mainstream artiesten die on/off stage allemaal minder zijn.
Hier ookwrote:Frontliner een van de namen in de mainstream die ik kan waarderen.
Klopt, uiteraard aangevuld met de producers van zijn label (diegene van de Melkweg overigens vond ik niet zo spannend, maar goed). Kan best wat worden! Ik vond Max Enforcer daar heel erg goed draaien, wil ik zo nog een keer horen
. Ik hoop eigenlijk ook op Audiofreq, maar die heeft weinig met Frontliner te maken..
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat hij Nexone of Dillytek niet midden op de avond zet. Zal wel 1tje openen beneden en misschien de ander boven nog?
Zou Dillytek nog wel beneden verwachten, die zijn qua sound toch wel verder dan die Nexone al zeg ik het zelf. Op zijn Thrillogy had hij ook Shadix vrij in het midden staan.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Shadix stond er om 00:00 dat is niet echt midden. Maar denk wel dat er van dat soort talentjes komen indd net als Nexonewrote:Zou Dillytek nog wel beneden verwachten, die zijn qua sound toch wel verder dan die Nexone al zeg ik het zelf. Op zijn Thrillogy had hij ook Shadix vrij in het midden staan.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Opzich wel heel erg benieuwd naar de lineup. Fronty heeft zich (volgens mij) niet heel populair gemaakt bij zijn collega's, dus ben erg benieuwd wie hier komen te staan.
Ik kan zo 1 2 3 sowieso geen 'mainstream' naam bedenken die degelijk mixt. Ik doelde hier (met on stage) meer op de platen die ze zullen draaien (eigen repertoire dus). In dat geval WS/HHz/NC > BH bijvoorbeeld.wrote:Ja want Noisecontrollers en Wildstylez zijn on stage zo geweldig.... De 1 kan niet mixen en de ander wil 't niet.wrote:Kunnen we hier bijvoorbeeld een WS/HHz verwachten (had hij toch mot mee?), of Noisecontrollers waar hij nog nooit een collab mee heeft gemaakt. Als die drie het niet worden moet dat mainstream gat dus opgevuld worden met mainstream artiesten die on/off stage allemaal minder zijn.
-
S
Zou die weer een warm-up setje doen met alleen maar zijn eigen platen