Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 jan 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.ticketswap.nl/tickets/18096 ... frontliner
Altijd leuk om van die handelaren te zien die denken winst te maken maar niks kunnen doorverkopen. :lol:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2015 17:05 
 

Het zal achteraf allemaal wel meevallen. Het ligt voornamelijk aan jezelf of je het leuk gaat hebben op een feest of niet.
Sommige hier hebben dit feest nu al zo afgezeken dat ze toch wel zullen zeggen dat het niet leuk was.
De feestvreugde maak je voor het grootse gedeelte toch echt zelf. En ja natuurlijk mag je een betere line-up verwachten op een X-Qlusive feest maarja daar doe je niks meer aan. Dus weg met die chagrijnige en depri instellingen en maak er iets leuks van :beer:
Bericht Geplaatst op 24 jan 2015 18:08 
 

Daveytl schreef:
Voor degenen die gaan; sterkte tussen 03.00 en 06.00. Degenen die het overleven, zouden jullie alsjeblieft een verslag uit willen brengen van deze abominabele uren?


Ik zal het proberen.
Bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uitverkocht! miss dat mourad zn 10 vipkaarten nog wel verkocht krijgt

EDIT: Het is hem gelukt! https://www.ticketswap.nl/59465/x-qlusi ... r/1255/vip
Bericht Geplaatst op 24 jan 2015 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
uitverkocht! miss dat mourad zn 10 vipkaarten nog wel verkocht krijgt


Citaat:
Iemand anders is bezig met afrekenen


Gekke mensen :D
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wacht met smart op de verslagen. :clap:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 13:30 
 

Zal die van mij wel uittypen vanavond ofzo... Wat een ongeregelde tyfus zooi
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zal die van mij wel uittypen vanavond ofzo... Wat een ongeregelde tyfus zooi


We zijn benieuwd. :lol:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
bloemkool schreef:
Zal die van mij wel uittypen vanavond ofzo... Wat een ongeregelde tyfus zooi


We zijn benieuwd. :lol:


ik kan niet wachten :$
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Zal die van mij wel uittypen vanavond ofzo... Wat een ongeregelde tyfus zooi


Oeeeeh, ben benieuwd.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 14:32 
 
Hardtraxxer

Mooi feestje :)

Weet iemand welke track Zatox mee opende (met die explosieve kicks)?
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Ik wacht met smart op de verslagen. :clap:
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Mooi feestje :)

Weet iemand welke track Zatox mee opende (met die explosieve kicks)?


Was volgens mij een nummer van WMF die gedraaid werd op Qapital vorig jaar. Is nog niks over bekend verder.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even heel kort:

Geck-O was lekker inkomen. Hulde voor I Will Growl en Subsonic. Hij bouwde de sfeer heel lekker op naar Frontliner toe vond ik. :)

Frontliner was boven verwachting voor mij, best wat 'ouder' werk tussendoor (Sunblast, Rebirth Of The Sun, Who I Am) :)
Katt Nial mag hij van mij thuislaten de volgende keer :P Aan het einde kwam Nexone er nog even blij, best leuke plaatjes :)

Tijdens Dillytek wat gaan eten en drinken, eventjes bij Festuca langsgelopen en daar de Scope DJ Remix van Who I Am en Blue Horizon meegepakt.

Max Enforcer & Frontliner was wisselend, sommige platen vond ik minder (Nothing Else Matters kick edit, schaam je :thumbdown: ), andere tracks gingen daarentegen wel weer leuk :)

Sfeer zat er best goed in, mede door Hardwell in de Ziggo en een RAAWWWW feest ergens in Groningen (dacht ik), waardoor het vdk- en anabolengehalte relatief laag was (waar wij stonden althans)

Daarna naar huis gegaan vanwege werk en studie, prima avondje gehad :D
Bericht Geplaatst op 25 jan 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt een top avond gehad.

Kwam binnen rond half 12 bij Geck-O, die al lekker aan het draaien was. Vervolgens Frontliner zelf die een paar keer een leuk plaatje erin gooide zoals Time (die dan wel weer vroeg werd afgemixt), rebirth of the sun, Sunblast en Who I Am, die laatste was echt top :thumbsup:
Zijn mixen was wel raar, soms vlot doorgemixt en dan ineens weer een hele in en outro.

Vervolgens Dillytek, holy shit deze gasten ga ik veel meer in de gaten houden, wat een heerlijke nummers draaide die zeg! Een paar nieuwe nummers die echt lekker gingen.

Max Enforcer draaide leuk, heb helaas niet z'n nieuwe nummer van die Decibel set gehoord. Overigens draaide hij niet die follow me remix en LNY TNZ meuk.

Daarna Wasted Penguinz, mijn god, ik had voor mezelf 5 nummers die ik heel graag wilde horen, en in het eerste half uur hebben ze die dus allemaal achter elkaar gedraaid, ik dacht dat ik gek werk. Wel een hele ongepaste Selfie remix ineens ertussen, maar dat vergeef ik ze. Ze draaide ook 1 nieuw nummer, klonk ook echt heerlijk.

Tijdens Coone even wat gaan eten en vervolgens naar Deetox gegaan. Wat was het hier rustig trouwens. Ben tijdens Coone en Deetox nog een beetje heen en weer gelopen en kwam iedere keer op het juiste moment bij Coone binnen, bijvoorbeeld tijdens Save Exit Planet.

Zatox alleen de eerste 2 nummers geluisterd maar daarna tot 6 bij Deetox gestaan. Ik kan trouwens het enthousiasme van Deetox echt zeer waarderen, brengt veel energie mee.

Om 6 uur snel naar beneden gerent voor B-Front, want dat zou wel is de set van de avond kunnen worden, en jawel hoor zoals bijna altijd was het weer raak. Wat heb ik genoten van onder andere Godz power, 1.000.000 stars, Become the Sky en natuurlijk Magic. Verder natuurlijk Blackness, Zero Gravity remix, I Am Legion, Psycho(waarvan ik nu wel een klein beetje moe word), On the Rise, Space Warrior. Maar ik denk het aller dikste nummer waar ik echt helemaal los op ging, was The Endless Path met Degos and Re-Done. Die plaat is echt waanzinnig.

Paar puntjes:

-Erg rustig vergeleken met bijvoorbeeld XQ BH en XQ Legends
-Vloer minder glad dan normaal(waarschijnlijk doordat het minder druk was dan bij de andere XQ feesten)
-Redelijk leuk publiek, niet veel rawbooikies en anabolen. Wel krijg je dan bij dit soort publiek dat het zich vaak wat meer inhoud wat dan weer minder is voor de sfeer.
-Geluid viel tegen aan de zijkanten, in het midden was het wel goed.

Nog een puntje wat me net te binnen schiet:
Die No Beef bootleg van Frontliner, die kon echt niet :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geen zin om een lang verslag te maken, dus plus en minpunten :)

+ Set van B-Front
+ Redelijk wat oudere tracks
+ Set van Deetox
+ Genoeg Ruimte
+ Dik Geluid

- Veel nieuwe tracks waar ik minder mee ben
- Geen Greenhouse, Save Exit Planet, Warphole, of Frozen gehoord, waar ik op hoopte
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
bloemkool schreef:
Zal die van mij wel uittypen vanavond ofzo... Wat een ongeregelde tyfus zooi


Oeeeeh, ben benieuwd.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
geen zin om een lang verslag te maken, dus plus en minpunten :)

+ Set van B-Front
+ Redelijk wat oudere tracks
+ Set van Deetox
+ Genoeg Ruimte
+ Dik Geluid

- Veel nieuwe tracks waar ik minder mee ben
- Geen Greenhouse, Save Exit Planet, Warphole, of Frozen gehoord, waar ik op hoopte

https://www.facebook.com/video.php?v=10153043714866064

0:26, volgens mij de 2014 edit ervan..
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:


In 3 minuten hoor je al dat het setje tenenkrommend was. Die vent heeft trouwens 300k+ likes op Facebook, tering.. :/
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
geen zin om een lang verslag te maken, dus plus en minpunten :)

+ Set van B-Front
+ Redelijk wat oudere tracks
+ Set van Deetox
+ Genoeg Ruimte
+ Dik Geluid

- Veel nieuwe tracks waar ik minder mee ben
- Geen Greenhouse, Save Exit Planet, Warphole, of Frozen gehoord, waar ik op hoopte


Save Exit Planet heeft ie wel gedraaid, alleen niet tijdens z'n eigen set. Frozen is volgens mij ook nog voorbij gekomen.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reduce schreef:
+ Redelijk wat oudere tracks
- Veel nieuwe tracks

Wat is het nou? xd

Reduce schreef:
Save Exit Planet gedraaid
Warphole 2014 edit inderdaad gedraaid
Frozen gedraaid
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Reduce schreef:
+ Redelijk wat oudere tracks
- Veel nieuwe tracks

Wat is het nou? xd

Reduce schreef:
Save Exit Planet gedraaid
Warphole 2014 edit inderdaad gedraaid
Frozen gedraaid



Ja ik was blij dat er wat oudere tracks gedraait werden maar niet blij dat er ook veel nieuwe waren (wist ik op voorhand wel al :P) En ik ben wel naar Deetox geweest tijdens Coone + Zatox dus die zullen waarschijnlijk zijn op die moment gedraaid zijn dan want ik heb ze niet gehoord :(
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Self Deprication nog gedraaid?
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft Feel So Good gedraaid en dat is vooral wat ertoe doet wat mij betreft :love:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2015 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hij heeft Feel So Good gedraaid en dat is vooral wat ertoe doet wat mij betreft :love:


Hoorde het inderdaad, die track zou ik zo tering graag nog een keer live willen horen. :love:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten