Ik heb echt een top avond gehad.
Kwam binnen rond half 12 bij Geck-O, die al lekker aan het draaien was. Vervolgens Frontliner zelf die een paar keer een leuk plaatje erin gooide zoals Time (die dan wel weer vroeg werd afgemixt), rebirth of the sun, Sunblast en Who I Am, die laatste was echt top
Zijn mixen was wel raar, soms vlot doorgemixt en dan ineens weer een hele in en outro.
Vervolgens Dillytek, holy shit deze gasten ga ik veel meer in de gaten houden, wat een heerlijke nummers draaide die zeg! Een paar nieuwe nummers die echt lekker gingen.
Max Enforcer draaide leuk, heb helaas niet z'n nieuwe nummer van die Decibel set gehoord. Overigens draaide hij niet die follow me remix en LNY TNZ meuk.
Daarna Wasted Penguinz, mijn god, ik had voor mezelf 5 nummers die ik heel graag wilde horen, en in het eerste half uur hebben ze die dus allemaal achter elkaar gedraaid, ik dacht dat ik gek werk. Wel een hele ongepaste Selfie remix ineens ertussen, maar dat vergeef ik ze. Ze draaide ook 1 nieuw nummer, klonk ook echt heerlijk.
Tijdens Coone even wat gaan eten en vervolgens naar Deetox gegaan. Wat was het hier rustig trouwens. Ben tijdens Coone en Deetox nog een beetje heen en weer gelopen en kwam iedere keer op het juiste moment bij Coone binnen, bijvoorbeeld tijdens Save Exit Planet.
Zatox alleen de eerste 2 nummers geluisterd maar daarna tot 6 bij Deetox gestaan. Ik kan trouwens het enthousiasme van Deetox echt zeer waarderen, brengt veel energie mee.
Om 6 uur snel naar beneden gerent voor B-Front, want dat zou wel is de set van de avond kunnen worden, en jawel hoor zoals bijna altijd was het weer raak. Wat heb ik genoten van onder andere Godz power, 1.000.000 stars, Become the Sky en natuurlijk Magic. Verder natuurlijk Blackness, Zero Gravity remix, I Am Legion, Psycho(waarvan ik nu wel een klein beetje moe word), On the Rise, Space Warrior. Maar ik denk het aller dikste nummer waar ik echt helemaal los op ging, was The Endless Path met Degos and Re-Done. Die plaat is echt waanzinnig.
Paar puntjes:
-Erg rustig vergeleken met bijvoorbeeld XQ BH en XQ Legends
-Vloer minder glad dan normaal(waarschijnlijk doordat het minder druk was dan bij de andere XQ feesten)
-Redelijk leuk publiek, niet veel rawbooikies en anabolen. Wel krijg je dan bij dit soort publiek dat het zich vaak wat meer inhoud wat dan weer minder is voor de sfeer.
-Geluid viel tegen aan de zijkanten, in het midden was het wel goed.
Nog een puntje wat me net te binnen schiet:
Die No Beef bootleg van Frontliner, die kon echt niet