Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
bartj0418 schreef:
:lol: 'Mc invalid' wie heeft hij hier allemaal voor moeten pijpen dan?

Ik hoop voor degene die gaan dat hij het iets beter doet als in dit setje :

Efffriiieeebodddiieee :lol: xd


Lijkt wel een garnaal.


Hahahaha, die intro en de stukjes vanaf 12:06 en 01:04:16. Mijn hemel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha die MC :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw hoe krijgt hij het voor elkaar om bij X-Qlusive de 2de zaal te hosten :oh:
Dit is toch heel belabberd. Ik zou gek worden als hij mijn set zou hosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 13:44 
 

Benieuwd naar de 2 uur durende set van Deetox :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
kevin-field schreef:
bartj0418 schreef:
:lol: 'Mc invalid' wie heeft hij hier allemaal voor moeten pijpen dan?

Ik hoop voor degene die gaan dat hij het iets beter doet als in dit setje :

Efffriiieeebodddiieee :lol: xd


Lijkt wel een garnaal.


Hahahaha, die intro en de stukjes vanaf 12:06 en 01:04:16. Mijn hemel..


Ik heb hem op Focus in Lucky Rijssen meegemaakt, daar klonkt het wel heel anders (beter) moet ik zeggen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 11:44 
 
Hardtraxxer

Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:08 
 
Hardtraxxer

ThomasW schreef:
Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?

Ik hoop het. Wellicht dat Barry dan eindelijk doorheeft dat letterlijk elke week dezelfde setjes draaien het publiek zelfs op zijn eigen niet meer aantrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Code White schreef:
ThomasW schreef:
Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?

Ik hoop het. Wellicht dat Barry dan eindelijk doorheeft dat letterlijk elke week dezelfde setjes draaien het publiek zelfs op zijn eigen niet meer aantrekt.


En door de waardeloze line-up natuurlijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxxer

Laud schreef:
Code White schreef:
ThomasW schreef:
Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?

Ik hoop het. Wellicht dat Barry dan eindelijk doorheeft dat letterlijk elke week dezelfde setjes draaien het publiek zelfs op zijn eigen niet meer aantrekt.


En door de waardeloze line-up natuurlijk. ;)

Ook dat ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:21 
 
Hardtraxxer

Baal er wel van dat ik niet ga maar deze zaad lineup in combinatie met de nieuwe troep van Barry is het geld gewoon niet waard :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Baal er wel van dat ik niet ga maar deze zaad lineup in combinatie met de nieuwe troep van Barry is het geld gewoon niet waard :x

Waar baal je dan precies van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:01 
 
Hardtraxxer

Omdat ik HMH één van de fijnste indoorlocaties vind van NL. Ook dat dit de eerste X-Qlusive gaat zijn die ik ga missen in 5 jaar tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
bloemkool schreef:
Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...

Afbeelding

Huh Tim, wat zei je nou, wat ga jij morgen ook alweer precies doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft hij een kaartje voor 30 euro weten te bemachtigen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha nee ga er werken als publieksQlown. Krijg €30 om een uur WP aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:27 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd weer lachen als ik dit topic open :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor degenen die gaan; sterkte tussen 03.00 en 06.00. Degenen die het overleven, zouden jullie alsjeblieft een verslag uit willen brengen van deze abominabele uren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2015 23:09 
 
Hardtraxx Elite

Die MC :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is het uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zeker een verslagje maken, maar ik ben niet helemaal objectief, aangezien ik bijvoorbeeld gewoon uitkijk naar het uurtje Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet nog steeds lachen om Bloemkool, wat had ik die reactie willen zien toen je kaartje kreeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
is het uitverkocht?

nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2015 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben er toch bij ondanks dat het zeer matige line up is. Zie alleen wel dat de trein morgen ochtend een drama wordt >.< Eerste trein gaat pas na 8 uur rijden...
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten