Hahahaha, die intro en de stukjes vanaf 12:06 en 01:04:16. Mijn hemel..wrote:Lijkt wel een garnaal.wrote:'Mc invalid' wie heeft hij hier allemaal voor moeten pijpen dan?
Ik hoop voor degene die gaan dat hij het iets beter doet als in dit setje : View on SoundCloud
Efffriiieeebodddiieee![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
Wauw hoe krijgt hij het voor elkaar om bij X-Qlusive de 2de zaal te hosten
Dit is toch heel belabberd. Ik zou gek worden als hij mijn set zou hosten
Dit is toch heel belabberd. Ik zou gek worden als hij mijn set zou hosten
-
B
Benieuwd naar de 2 uur durende set van Deetox 
Ik heb hem op Focus in Lucky Rijssen meegemaakt, daar klonkt het wel heel anders (beter) moet ik zeggen hahawrote:Hahahaha, die intro en de stukjes vanaf 12:06 en 01:04:16. Mijn hemel..wrote:Lijkt wel een garnaal.wrote:'Mc invalid' wie heeft hij hier allemaal voor moeten pijpen dan?
Ik hoop voor degene die gaan dat hij het iets beter doet als in dit setje : View on SoundCloud
Efffriiieeebodddiieee![]()
-
THardtraxxer
- 129 posts member since 2009
- last seen Jul 2019
Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Ik hoop het. Wellicht dat Barry dan eindelijk doorheeft dat letterlijk elke week dezelfde setjes draaien het publiek zelfs op zijn eigen niet meer aantrekt.wrote:Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?
En door de waardeloze line-up natuurlijk.wrote:Ik hoop het. Wellicht dat Barry dan eindelijk doorheeft dat letterlijk elke week dezelfde setjes draaien het publiek zelfs op zijn eigen niet meer aantrekt.wrote:Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Ook dat ja.wrote:En door de waardeloze line-up natuurlijk.wrote:Ik hoop het. Wellicht dat Barry dan eindelijk doorheeft dat letterlijk elke week dezelfde setjes draaien het publiek zelfs op zijn eigen niet meer aantrekt.wrote:Nog steeds niet uitverkocht? Zou de eerste editie worden die niet uitverkocht gaat of niet?
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Baal er wel van dat ik niet ga maar deze zaad lineup in combinatie met de nieuwe troep van Barry is het geld gewoon niet waard 
Waar baal je dan precies van?wrote:Baal er wel van dat ik niet ga maar deze zaad lineup in combinatie met de nieuwe troep van Barry is het geld gewoon niet waard
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Omdat ik HMH één van de fijnste indoorlocaties vind van NL. Ook dat dit de eerste X-Qlusive gaat zijn die ik ga missen in 5 jaar tijd.
Heeft hij een kaartje voor 30 euro weten te bemachtigen? 
Hahaha nee ga er werken als publieksQlown. Krijg €30 om een uur WP aan te horen.
-
B
Altijd weer lachen als ik dit topic open

Voor degenen die gaan; sterkte tussen 03.00 en 06.00. Degenen die het overleven, zouden jullie alsjeblieft een verslag uit willen brengen van deze abominabele uren?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Die MC

Ik ga zeker een verslagje maken, maar ik ben niet helemaal objectief, aangezien ik bijvoorbeeld gewoon uitkijk naar het uurtje Wasted Penguinz.
ik moet nog steeds lachen om Bloemkool, wat had ik die reactie willen zien toen je kaartje kreeg. 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
nopewrote:is het uitverkocht?