Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, en zo gaat het toch altijd overal met artiesten (en acteurs e.d.)? Of dacht je dat de eerste keus altijd ja zei?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja, en zo gaat het toch altijd overal met artiesten (en acteurs e.d.)? Of dacht je dat de eerste keus altijd ja zei?


Nee dat snap ik wel, maar ik vind een feest waarbij een collega DJ voor het grootste deel de lineup bepaald iets anders als een ander feest :thumbup: En zoals Richardd al zei denk ik wel dat de andere DJ's er ook gewoon blij mee zijn hoor, maar vond het gewoon een beetje apart dat Frontliner dit gewoon even aangaf in een interview. Persoonlijk denk ik dat ik er niets over had gezegd, omdat ze toch niet konden. Het gaat mij dus meer om het naar buiten brengen van zijn andere eerste keuzes die niet konden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja da's wel wat vaag inderdaad, moet ik je gelijk in geven. Zal wel vanwege de storm aan kritiek zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij geeft ook aan dat de line-up in overleg met Q-Dance wordt gemaakt. En als hij vragen zoals deze niet zou beantwoorden dan krijg je weer zo'n saai interview met: 'Ja deze line-up had ik al vanaf het begin in m'n hoofd, ze zeiden allemaal meteen dat ze wilden en ik heb er heel veel zin in, groeten'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Hij geeft ook aan dat de line-up in overleg met Q-Dance wordt gemaakt. En als hij vragen zoals deze niet zou beantwoorden dan krijg je weer zo'n saai interview met: 'Ja deze line-up had ik al vanaf het begin in m'n hoofd, ze zeiden allemaal meteen dat ze wilden en ik heb er heel veel zin in, groeten'.


Moet zeggen dat het interview nu wel een stuk beter is jaa :P Achjaa zit misschien ook maar te mierenneuken wilde alleen aangeven dat ik het beetje apart vond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 14:16 
 
Hardtraxxer

Damn, stel je een line-up eens voor met Frontliner, B-Front, Noisecontrollers, Max Enforcer, Technoboy en Radical... Das toch echt al totaal wat anders dan 't gezapige zooitje wat er nu staat. Jammer! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was ook zijn gegaan als de lineup. Frontliner, B-Front, Noisecontrollers, Coone, Radical Redemption, Zany, Technoboy, Ran-D was
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:53 
 

Concept Art heeft de contest trouwens gewonnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:06 
 

Afbeelding
Timetable, wat afschuwelijk. Vanaf 4 uur naar de Beatbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er afschuwelijk aan de timetable dan? Ik vind dit een vrij logische volgorde die ze aanhouden eerlijk gezegd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:10 
 

Wasted penguinz had ik liever voor Max Enforcer gezien en Frontliner na Dillytek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hoofdact draait voor zover ik weet altijd vanaf 0:00 uur, dus dat Dillytek pas daarna komt had je kunnen verwachten. (ook al deel ik je mening :P )
Wel netjes dat Deetox 2 volle uren krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wat is er afschuwelijk aan de timetable dan? Ik vind dit een vrij logische volgorde die ze aanhouden eerlijk gezegd..

Ik weet niet precies wat zij hedendaags uitvoeren maar WP tot 04:00 zou ik nou niet echt om staan te springen..

Hulde trouwens voor dinsdag al een TT. ER ZIT VOORUITGANG IN!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:31 
 

WP mixen bijna net zo traag als Technoboy >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beatbox gehost door MC Gehandicapte?

Wel een mooie TT zo. Had alleen liever wel nog een extra halfuur Frontliner gehad ipv Dillytek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 19:14 
 

PNXRMX schreef:
Wel een mooie TT zo. Had alleen liever wel nog een extra halfuur Frontliner gehad ipv Dillytek.


Precies dit! Nu ben ik bang dat er meer nieuwe dan oude tracks gekozen worden :/ Maaaar we gaan het meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Beatbox gehost door MC Gehandicapte?


Maak anders ff dezelfde grap als in het Suppression forum.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
PNXRMX schreef:
Beatbox gehost door MC Gehandicapte?


Maak anders ff dezelfde grap als in het Suppression forum.. :/


Mijn welgemeende excuses man. Zal t niet meer doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar wie is t nou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:30 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
pecola-tje schreef:
Wat is er afschuwelijk aan de timetable dan? Ik vind dit een vrij logische volgorde die ze aanhouden eerlijk gezegd..

Ik weet niet precies wat zij hedendaags uitvoeren maar WP tot 04:00 zou ik nou niet echt om staan te springen..

Hulde trouwens voor dinsdag al een TT. ER ZIT VOORUITGANG IN!!!!

Wat maakt het nou uit wanneer een TT komt? zolang het maar voor het feest is is het goed toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:30 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
pecola-tje schreef:
Wat is er afschuwelijk aan de timetable dan? Ik vind dit een vrij logische volgorde die ze aanhouden eerlijk gezegd..

Ik weet niet precies wat zij hedendaags uitvoeren maar WP tot 04:00 zou ik nou niet echt om staan te springen..

Hulde trouwens voor dinsdag al een TT. ER ZIT VOORUITGANG IN!!!!

Wat maakt het nou uit wanneer een TT komt? zolang het maar voor het feest is is het goed toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:lol: 'Mc invalid' wie heeft hij hier allemaal voor moeten pijpen dan?

Ik hoop voor degene die gaan dat hij het iets beter doet als in dit setje :

Efffriiieeebodddiieee :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkel die eerste 15 seconden geluisterd maar dat zegt denk ik wel al genoeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik praat niet meer met jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bartj0418 schreef:
:lol: 'Mc invalid' wie heeft hij hier allemaal voor moeten pijpen dan?

Ik hoop voor degene die gaan dat hij het iets beter doet als in dit setje :

Efffriiieeebodddiieee :lol: xd


Lijkt wel een garnaal.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten