Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ErikZ schreef:
Wat is er toch met Q aan de hand :/ ?

Er moet nu toch iemand achter zijn bureau zitten en denken: Kut dit hadden we anders moeten doen want dit werkt totaal niet...

Ook kijkende naar de nieuwe Qult line up, om te huilen. Half draaiend Pussy Lounge staat er op de lijn omhoog

Qult staat volgens mij toch nog deels los van Q-dance maar goed. Q-dance zet line-ups neer die in de rest van de wereld goed werken, maar in nederland moeten ze echt wat beter gaan luisteren. Met zoveel evenementen buiten NL hoef je dus ook geen rekening meer te houden met de buitenlanders in NL


:lol: Waarom denk je dat Qult met een hoofdletter Q is geschreven net als elke feest van Q-dance een Q bevatten ;)
Verder beetje een raar verhaal :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:54 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Miwer schreef:
ErikZ schreef:
Wat is er toch met Q aan de hand :/ ?

Er moet nu toch iemand achter zijn bureau zitten en denken: Kut dit hadden we anders moeten doen want dit werkt totaal niet...

Ook kijkende naar de nieuwe Qult line up, om te huilen. Half draaiend Pussy Lounge staat er op de lijn omhoog

Qult staat volgens mij toch nog deels los van Q-dance maar goed. Q-dance zet line-ups neer die in de rest van de wereld goed werken, maar in nederland moeten ze echt wat beter gaan luisteren. Met zoveel evenementen buiten NL hoef je dus ook geen rekening meer te houden met de buitenlanders in NL


:lol: Waarom denk je dat Qult met een hoofdletter Q is geschreven net als elke feest van Q-dance een Q bevatten ;)
Verder beetje een raar verhaal :huh:

Ja maar het is wel deels nog een los concept volgens mij (de eerste paar stonden niet eens op de site van q-dance)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 13:39 
 
Hardtraxxer

Waarom krijgt deze man een xq???
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:52 
 

Iedereen die hier aanwezig is, ik wens jullie veel sterkte toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 23:52 
 

Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 23:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 23:56 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...


een mooie voor 'Irritatiemomentjes' >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 01:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 06:18 
 

bloemkool schreef:
Iedereen die hier aanwezig is, ik wens jullie veel sterkte toe!

bloemkool schreef:
Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

hahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 11:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
bloemkool schreef:
Iedereen die hier aanwezig is, ik wens jullie veel sterkte toe!

bloemkool schreef:
Teringgg anders krijg je ff een x-qlusive frontliner ticket voor je verjaardag...


:lol: :lol: :lol:


Hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godver sterkte man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner geeft wel aan dat Radical Redemption, Noisecontrollers en Technoboy niet konden komen, dat verklaart dus deze line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hadden toevallig allemaal een verjaardag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yo RR kom je draaien op XQ?
"Helaas, geen zin in. Groetjes"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 16:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Yo RR kom je draaien op XQ?
"Helaas, geen zin in. Groetjes"


Eerder hierdoor denk ik:
Time Out presents Minus Militia

Noisecontrollers door Australiƫ tour en Technoboy heeft denk geen zin.. of inderdaad een verjaardag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Frontliner geeft wel aan dat Radical Redemption, Noisecontrollers en Technoboy niet konden komen, dat verklaart dus deze line up.


Pff, had wel een stuk gescheeld zeg, die 3 ipv Coone, WP en Zatox. Zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2015 17:54 
 

PNXRMX schreef:
Richardd schreef:
Frontliner geeft wel aan dat Radical Redemption, Noisecontrollers en Technoboy niet konden komen, dat verklaart dus deze line up.


Pff, had wel een stuk gescheeld zeg, die 3 ipv Coone, WP en Zatox. Zonde


Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 10:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Frontliner geeft wel aan dat Radical Redemption, Noisecontrollers en Technoboy niet konden komen, dat verklaart dus deze line up.


Is dit niet een beetje raar om te zeggen? Er staan dus minimaal 3 DJ's in zijn lineup die niet zijn eerste keus waren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Richardd schreef:
Frontliner geeft wel aan dat Radical Redemption, Noisecontrollers en Technoboy niet konden komen, dat verklaart dus deze line up.


Is dit niet een beetje raar om te zeggen? Er staan dus minimaal 3 DJ's in zijn lineup die niet zijn eerste keus waren :/

Zat ik ook al aan te denken, maar aan de andere kant; de namen die ervoor in de plaats zijn gekomen zullen dat vast niet erg vinden want je draait toch op een X-Qlusive (hetzij de minste in jaren maar goed, dat is subjectief).
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten