Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:36 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
. Dennis sorry voor die klap haha, ging iets te hard los..

Haha ik voelde hem wel even. Maar dat kan gebeuren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:41 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's :/ ?

En Dennis, heb je je 50 euro nog gekregen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:44 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
En Dennis, heb je je 50 euro nog gekregen? :D

Ja zeker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:00 

Hardtraxxer

Meeste is hier boven al wel gezegd, erg leuke dag gehad! volgend jaar waarschijnlijk wel weer op naar dreamfields :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Daveytl schreef:
Heeft 3 platen ingemixt, waarbij hij 2 keer We Burn draaide en 1 keer pas overmixte op de laatste clap. Had wel medelijden met hem, maar is denk ik toch zijn schuld dat ie niet goed genoeg geoefend heeft. Of hij was gewoon extreem zenuwachtig (wat denk ik ook wel het geval was).

Die reacties van Alain en Barry toen die We Burn er weer op goooide, machtig xd

Inderdaad hahaha, met een verbaasd hoofd om zijn schouder kijken wat hij aan het doen was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's :/ ?

Het was nog niet eens verteld wat er gebeurd was :/
Waarom bescherm je hem terwijl hij gewoon keihard faalde? Geloof me, ik had/ heb het echt met hem te doen, maar dan mag het toch wel verteld worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:11 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
PierrePruuk schreef:
Wat deed Arboza dan?

Kan me trouwens wel goed voor m'n kop slaan dat ik hier niet was.

Heeft 3 platen ingemixt, waarbij hij 2 keer We Burn draaide en 1 keer pas overmixte op de laatste clap.
Had wel medelijden met hem, maar is denk ik toch zijn schuld dat ie niet goed genoeg geoefend heeft.
Of hij was gewoon extreem zenuwachtig (wat denk ik ook wel het geval was).

Hij was extreem zenuwachtig ja ! en hij had ze dag niet echt.Het is jammer dat het zo ging maar iedereen maakt fouten !
Alleen wat jij zegt over die 1 keer onermixen op de laaste clap is zeker niet waar want hij draaien toe All was black ! en dat klopte gewoon,helaas zeg ik het niet graag maar Barry en Alain draaien ook zeker niet lekker ! waar ze het zelf wel mee eens zijn denk ik !

Verder nog bedankt voor de reacties op We Burn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

Hoe leuk was dit weer! :D Kwam heel erg in de buurt van vorig jaar maar heeft het nét niet kunnen overtreffen. Kwam vooral door wat minpuntjes die mij de nodige irritatie gaven, en dan heb ik het vooral over wat organisatorische dingen. Wachtrijen bij de bar,munten, gedoe om op de parking te komen kostte ons veel te veel tijd. Waren gelukkig nog wel net op tijd voor The Machine. Maar voor de rest zat het feest wel goed in elkaar over het algemeen.

Verder begon ik de dag met een ongelooflijke kater en voelde ik me super beroerd onderweg naar het feest, maar uit eindelijk is het in de loop van de dag nog een geweldig feestje geworden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

Hij mixte toen wel extreem traag over. Begin van de break van de komende plaat begon na de laatste clap van de plaat die uitgemixt werd. Geloof best dat hij extreem zenuwachtig was, kan dit ook wel heel goed begrijpen, maar het is dan ook wel jammer dat je jezelf niet kunt herpakken en het dan nog eens probeert. Want bij die 3 overmixes heeft hij het gelaten, daarna kwam die niet meer naar voren.
Solutio & The I's draaiden ook niet fabelachtig idd, maar het was bij vlagen best goed en niet vaak slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:23 

Hardtraxx Addict

Jaja, was me wel een geniaal feestje hoor :D

Jammer genoeg zat ik midden in de grote verkeersdrukte om naar de parking te gaan, dus heb Mind Illusion gemist :(
Maar goed, eerst ff het terrein bekeken en daarna achter bonnetjes geweest (wat een hatelijke actie, maar 1 grote stand voor bonnetjes :mad: )
Daarna direct door naar The Dungeon, no kiddin...The Machine was net begonnen toen ik aankwam, zat al direct een goeie drive in, wat oudere nummers van hem ook nog horen passeren, niet te vergeten mosquito en initialize die keihard gingen :D
Jammer genoeg kreeg ik al hoofdpijn na 3 kwartier, moest meer drinken, al dat vochtverlies in die bakkende zon is sowieso niet goed voor je...

Digital Punk kwam erna, opende met Rock the Party ^^ hoorde ook nog die mash up van For The Girls en Fuck The Hype, vind de twee nummers op zichzelf veel beter klinken, maar goed... voor de rest geen slechte set, maar heb al beter meegemaakt van hem.

Bij The R3belz live wezen eten, wel hem horen openen met Reactivating The Bionicle. Na het eten was Tartaros al begonnen met draaien, trackkeuze was heel leuk met oa. They Come For You en niet te vergeten You Suck, dat was wel de beste plaat van zijn set denk ik, maar dan gooide hij er ineens On The Go in, dat verpestte het een beetje voor me, die track heb ik al 100+ keren live gehoord en boeit mij geen zak meer, jammer gewoon.

Daarna Adaro aan de beurt, was een geniale set met bvb. Italian Tribute, Sorrow was ook nog leuk, en nog zoveel dat ik het al bijna niet meer weet xd weet wel nog dat hij idd wat oudere Hardcore platen erin gooide, was wel grappig :)
Nog een onbekend iemand die me aansprak, kennis gemaakt met Stinkjanus, aardige gast ;)

Ja nu gingen we echt wel beginnen met het kraken, The Geminizers kwamen aan met hun geniale set, een aantal nieuwe nummers dacht ik, was zeker de moeite waard ;)
Bij Chain Reaction ben ik even om meer eten geweest en zo'n smoothie, OMG die waren beter dan ik dacht, heb er die dag wel een stuk of 4 gedronken, dat mogen ze van mij op meerdere feesten neerzetten, het is niet duur, verfrissend, en het vult nog goed ook :thumbup:

Nog bij de Donkey Rollers geweest, was ook een ervaring rijker, jammer dat ze maar 3 of 4 van hun platen in hun originele versie draaiden (Sleeping Souls, Fusion of Sound, Atrocity ook denk ik? en nog eentje, maar die was vrij kort gemixt ofzo?), die edits klonken wel nice, maar ik hoopte eerder op hun oudere nummers.

Haha, als ik terug denk aan de set van Solutio & The I's B2B Arboza krijg ik gelijk een grijns op mijn gezicht, wat een geweld was hun set (2.17 en Immortal, ik dacht dat ik een epileptische aanval zou krijgen toen ik doordraaide op die nummers xd ), en om dan maar te zwijgen over de Ht'ers en publiek in de area op dat moment, beukwerk van de 1e klasse :thumbsup:

Daarna als eindklapper nog Degos & Re-Done. Fuck die openden met Unlocked, wat klonk die bass heerlijk ^^ , nog flink staan spacen op Outside The Box, Stash, Forsaken, Darkness Is Calling :oh: en nog zo veel pareltjes :D
Juist het einde met die Hardcore stond mij niet aan, die dikke bass was er verd**** gewoon uit, dan maar wat te drinken gehaald met de laatste bonnetjes.

Nog naar de eindshow wezen kijken, wat videotjes voor de lol, en daarna terug de twee uur durende rit naar huis moeten afleggen :yawn:
Heb me nog nooit zoveel kapotgebeukt als hier denk ik. De spieren in mijn rug kunnen het allemaal navertellen :$

Nog even de +jes en -etjes:

+++ Set van Solutio & The I's B2B Arboza, set van de avond voor mij, iedere plaat ramde alles naar de filistijnen :D
++ Sets van The Machine, Adaro en Degos & Re-Done
++ Sfeer bij The Dungeon was echt meesterlijk de laatste 4 uur. Mede te danken door het grote aantal aan HT'ers die er waren :thumbup:
+ Twister ijsjes :woot: , lang geleden dat ik die nog is heb gegeten, beter dan met twee raketjes in je handen te staan.
+ Aankleding van de Area's, heel divers en mooi gemaakt voor zo'n evenement.
+ Die smoothies bar, ben niet zo'n fan van zulke dingen, maar ze smaakten echt goed ginder :cool:

-- Personeel te weinig (of te traag) aan de bar, was af en toe om te jammeren :thumbdown:
-- Maar 1 enkele grote stand voor bonnetjes, wat denk je nu zelf??
- 10 Euries om te parkeren???? Seriously :x
- In het begin van de dag teveel stilstaand volk bij The Dungeon... "This is my territory, be on your way!!" *schopt ze onder hun kont buiten* :whistle:
- Geluid dat af en toe weg was van de installatie aan de rechterkant, WTF was dat nou >.<

Oh ja, hoe zit het met die foto nou?? Was wel een dikke faal IMO, iedereen staat er gewoon op, ook alle onbekenden... Ipv in het NL is iets te regelen dat we allemaal naar de ingang van The Dungeon zouden gaan en daar een fatsoenlijke foto te maken van ons allemaal -.-

Anyway, dit feestje is voor herhaling vatbaar, was geheid leuker als Defqon.1!

EDIT: Heb per ongeluk iemand tegen z'n gezicht gestampt met mijn rug, had een The Magic Show T-shirt aan maar kende ik nog niet?? Iemand van hier misschien? Excuses nog daarvoor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:35 

Hardtraxx Addict

Daveytl Idd het is gebeurd jammer maar helaas de volgenden keer zet hij gewoon wel een dikke set neer !

Wie draaide ook alweer welcome to darkness ? wat ging die hard zeg holy fuck ! jammer dat hij weinig gepakt word door dj,s !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

Asylum schreef:
Daveytl Idd het is gebeurd jammer maar helaas de volgenden keer zet hij gewoon wel een dikke set neer !

Wie draaide ook alweer welcome to darkness ? wat ging die hard zeg holy fuck ! jammer dat hij weinig gepakt word door dj,s !

Digital Punk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig feest was dit zeg :worship: Echt het beste waar ik tot nu toe naartoe ben geweest denk ik zo.
Verslag komt nog. Even wat hoogtepunten:

- De stroppendassen die ik, mike en jeff hadden gekregen :P heel de dag mn zweet aan af kunnen vegen.

- Ruben die een chick per ongeluk vol op der bakkes slaat :lol: kapot gegaan van het lachen toen.

- 1 zo'n zwaar spacende man. Ik weet wel zeker dat meer mensen die hebben gezien. Was een bodybuilder van 40 of zo, zonder shirtje, helemaal zonnebrand bruin en z'n tepels waren zo stijf en lang dat hij je zo neer kon steken. xd Wat een figuur

- Degos & Re-Done die "Zany & The Beholder - Fear Reigns Today" draaiden :love: :love: :love: (klein minpuntje was dat ie voor de climax al uitgemixt werd :cry:

- Alle gezelligheid ^^

- Het ultieme wauszzzhazenfilmpje :bomb: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Asylum schreef:

Dat was echt heeeeerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:58 

Rawbin schreef:
- Ruben die een chick per ongeluk vol op der bakkes slaat :lol: kapot gegaan van het lachen toen.

chicks versieren, medievil style!

Rawbin schreef:
- 1 zo'n zwaar spacende man. Ik weet wel zeker dat meer mensen die hebben gezien. Was een bodybuilder van 40 of zo, zonder shirtje, helemaal zonnebrand bruin en z'n tepels waren zo stijf en lang dat hij je zo neer kon steken. xd Wat een figuur

@ dedicated, right?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Rawbin schreef:

chicks versieren, medievil style!

Rawbin schreef:

@ dedicated, right?

Yup. Hij was ook kaal. Je zag de aderen zowat uit z'n kop springen :P zal vast wel ergens een foto te vinden zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:03 

jaaa dan heb ik em ook gezien, wat een vent :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:09 

Hardtraxxer

Die kerel heb ik ook nog gezien, in de rij bij de bonnenverkoop. Wat een opgepofte was dat idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:14 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend goed in elkaar gestoken feest! We zijn om kwart over 1 naar huis gegaan, de bob trok het iet meer, dus eindshow gemist.

Hele vette sets van Scope DJ (weinig live, maar HEEL erg fijne platen), Zany & Frequencerz, Adaro (voor zover meegemaakt), Donkey Rollers, Solutio & The I's (Ja, ik was er dit keer wel!) en Digital Punk. Rest ook absoluut niet verkeerd gedraaid, heb eigenlijk geen slechte set gehoord op Machine na, maar ik heb niet zoveel met zijn platen.

Plaat van de dag: Submotion - U.F.O. gedraaid door Juized en San Miquel, wat een ontzettend gave plaat is dat zeg! Voelt als een oudere Zany plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:20 

Liepen inderdaad aardig wat opgepompte rond... en dan de vrouwtjes die ze bij hebben... :sick: :sick:
Over het algemeen loopt er mooi volk rond maar ook lelijke trollen zeg... (maatje 40x xl en dna in een strakke legging :sick: )

Trouwens weinig tracks 2x gehoord... toevallig The Rebelz Pattern 2 2x en 2x Nando helemaal kapot zien gaan daarop.. mooi gezicht dat dan 1x Daniel ervoor gaat staan (kasper, jij had daar toch filmpje van?)
En nog irritatiemomentje: De vloeren.... kuilen op sommige stukken, planken die ergens ophouden en dan weer beginnen, grote stukken die afbreken.. etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:22 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:

Heb hem ook weer gezien en een hand gegeven :D had met defqon ook met hem staan praten.

Verder een top feest gehad :thumbup: gelukkig VIP kon zo doorlopen bij de ingang. Alleen wat eerder weggegaan omdat een maatje van me stevig van slag was van een pilletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:25 

Artiest

Weer genoten hoor hehe, gezellig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:33 

Hardtraxxer

Hocus pocus! Daar ben ik weer :P Echt super vermaakt op Wish, dit jaar nog maar weinig feestjes gehad en tot nu toe allemaal dik. Maar deze staat fier bovenaan!

Leuk om weer super veel oude bekenden te zien/spreken. Was gezellig, lekkere sfeer en goed geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:02 

Hardtraxx Elite

Heeeel vet feest gehad, vrijwel geen slechte set gehoord, alleen maar heerlijke platen!
Erg positief over het feest in zijn geheel, wel een aantal minpuntjes die al eerder genoemd zijn, lange rije bij bar/tokens, de vloeren die op sommige plekken erg vervelend lagen om op los te gaan, en het wegvallen van de rechterspeakers tijdens S&I's en Arboza. Waar heeft dat aangelegen? Aangezien 't tijdens Degos & Re-done wel gewoon goed was.?
Verder was alles gewoon echt top, vooral voor die 30euro wat 't kost, briljante aankleding, show en geluid! Hulde voor Wish Events en TMS organisatie! :worship:
Oja, en ook nog AVIO007 vinyltje gekregen ^^
Op naar volgende week Dreamfields :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

van links naar rechts.. The I's, XtD, Andre Pronk :worship: , Chris Two, P-Stylez, Solutio & Prefix
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten