Jaja, was me wel een geniaal feestje hoor
Jammer genoeg zat ik midden in de grote verkeersdrukte om naar de parking te gaan, dus heb Mind Illusion gemist
Maar goed, eerst ff het terrein bekeken en daarna achter bonnetjes geweest (wat een hatelijke actie, maar 1 grote stand voor bonnetjes

)
Daarna direct door naar The Dungeon, no kiddin...The Machine was net begonnen toen ik aankwam, zat al direct een goeie drive in, wat oudere nummers van hem ook nog horen passeren, niet te vergeten mosquito en initialize die keihard gingen
Jammer genoeg kreeg ik al hoofdpijn na 3 kwartier, moest meer drinken, al dat vochtverlies in die bakkende zon is sowieso niet goed voor je...
Digital Punk kwam erna, opende met Rock the Party

hoorde ook nog die mash up van For The Girls en Fuck The Hype, vind de twee nummers op zichzelf veel beter klinken, maar goed... voor de rest geen slechte set, maar heb al beter meegemaakt van hem.
Bij The R3belz live wezen eten, wel hem horen openen met Reactivating The Bionicle. Na het eten was Tartaros al begonnen met draaien, trackkeuze was heel leuk met oa. They Come For You en niet te vergeten You Suck, dat was wel de beste plaat van zijn set denk ik, maar dan gooide hij er ineens On The Go in, dat verpestte het een beetje voor me, die track heb ik al 100+ keren live gehoord en boeit mij geen zak meer, jammer gewoon.
Daarna Adaro aan de beurt, was een geniale set met bvb. Italian Tribute, Sorrow was ook nog leuk, en nog zoveel dat ik het al bijna niet meer weet

weet wel nog dat hij idd wat oudere Hardcore platen erin gooide, was wel grappig
Nog een onbekend iemand die me aansprak, kennis gemaakt met Stinkjanus, aardige gast
Ja nu gingen we echt wel beginnen met het kraken, The Geminizers kwamen aan met hun geniale set, een aantal nieuwe nummers dacht ik, was zeker de moeite waard
Bij Chain Reaction ben ik even om meer eten geweest en zo'n smoothie, OMG die waren beter dan ik dacht, heb er die dag wel een stuk of 4 gedronken, dat mogen ze van mij op meerdere feesten neerzetten, het is niet duur, verfrissend, en het vult nog goed ook
Nog bij de Donkey Rollers geweest, was ook een ervaring rijker, jammer dat ze maar 3 of 4 van hun platen in hun originele versie draaiden (Sleeping Souls, Fusion of Sound, Atrocity ook denk ik? en nog eentje, maar die was vrij kort gemixt ofzo?), die edits klonken wel nice, maar ik hoopte eerder op hun oudere nummers.
Haha, als ik terug denk aan de set van Solutio & The I's B2B Arboza krijg ik gelijk een grijns op mijn gezicht, wat een geweld was hun set (2.17 en Immortal, ik dacht dat ik een epileptische aanval zou krijgen toen ik doordraaide op die nummers

), en om dan maar te zwijgen over de Ht'ers en publiek in de area op dat moment, beukwerk van de 1e klasse
Daarna als eindklapper nog Degos & Re-Done. Fuck die openden met Unlocked, wat klonk die bass heerlijk

, nog flink staan spacen op Outside The Box, Stash, Forsaken, Darkness Is Calling

en nog zo veel pareltjes
Juist het einde met die Hardcore stond mij niet aan, die dikke bass was er verd**** gewoon uit, dan maar wat te drinken gehaald met de laatste bonnetjes.
Nog naar de eindshow wezen kijken, wat videotjes voor de lol, en daarna terug de twee uur durende rit naar huis moeten afleggen
Heb me nog nooit zoveel kapotgebeukt als hier denk ik. De spieren in mijn rug kunnen het allemaal navertellen
Nog even de +jes en -etjes:
+++ Set van Solutio & The I's B2B Arboza, set van de avond voor mij, iedere plaat ramde alles naar de filistijnen
++ Sets van The Machine, Adaro en Degos & Re-Done
++ Sfeer bij The Dungeon was echt meesterlijk de laatste 4 uur. Mede te danken door het grote aantal aan HT'ers die er waren
+ Twister ijsjes

, lang geleden dat ik die nog is heb gegeten, beter dan met twee raketjes in je handen te staan.
+ Aankleding van de Area's, heel divers en mooi gemaakt voor zo'n evenement.
+ Die smoothies bar, ben niet zo'n fan van zulke dingen, maar ze smaakten echt goed ginder
-- Personeel te weinig (of te traag) aan de bar, was af en toe om te jammeren
-- Maar 1 enkele grote stand voor bonnetjes, wat denk je nu zelf??
- 10 Euries om te parkeren???? Seriously
- In het begin van de dag teveel stilstaand volk bij The Dungeon... "This is my territory, be on your way!!" *schopt ze onder hun kont buiten*
- Geluid dat af en toe weg was van de installatie aan de rechterkant, WTF was dat nou
Oh ja, hoe zit het met die foto nou?? Was wel een dikke faal IMO, iedereen staat er gewoon op, ook alle onbekenden... Ipv in het NL is iets te regelen dat we allemaal naar de ingang van The Dungeon zouden gaan en daar een fatsoenlijke foto te maken van ons allemaal
Anyway, dit feestje is voor herhaling vatbaar, was geheid leuker als Defqon.1!
EDIT: Heb per ongeluk iemand tegen z'n gezicht gestampt met mijn rug, had een The Magic Show T-shirt aan maar kende ik nog niet?? Iemand van hier misschien? Excuses nog daarvoor