Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? WiSH Outdoor
Waar? Festivalterrein de Aa in Beek en Donk
Tijd? 14.00 uur tot 02.00 uur
Prijs? TBA

Line-Up:

Dedicated stage (hardstyle)
Zatox b2b B-Front
Zany b2b Frequencerz
Hard Driver LIVE
Ambassador Inc. LIVE
Wasted Penguinz
Art of Fighters b2b Endymion
Slim Shore b2b Code Black
Donkey Rollers (live)
Toneshifterz
Frontliner b2b Max Enforcer
Scope DJ (live)
MC: DV8 Special Showcase
Juized b2b San Miquel
Audio Addicts
MC: Renegade
MC: DV8

The Magic Show (Raw Hardstyle)
Adaro
The R3belz (live)
Solutio & The I's
Degos & Re-Done
Tartaros
Chain Reaction
Digital Punk
Joe Craig & Calum J. vs Hustler & Hardcheck
Zero Sanity b2b Mind.Illusion
The Geminizers
MC: Shizzler

Devoted stage (House/Electro)
Dimitri Vegas & Like Mike
La Fuente Special Live Edition
Mightyfools
Nicky Romero
Shermanology
JoeySuki
Hardwell
FunkmasterB
MC: Bizzey
MC: Mitch Crown
MC: Gee

Delicious Dutch (electro)
Boemklatsch
The Oddword
De Kraaien
Caboodle Rockers
Henzel & Disco Nova
Sandro Silva
Bassjackers
Guerilla Speakerz
Franky Rizardo
Giorgio Fine
MC: Apster

Dubbel Dik (Dubstep/Drum & Bass)
Cookie Monsta
Black Sun Empire
Gomes b2b Brutuzz
Lephen b2b Thirteen
Point.Blank
Karimooo
Obscure
BeeVee ft. MC: Brown Sugar
WE are A-R
Madster
MC: Dart

Distorted (Hardcore)
Noize Suppressor
Tha Playah
Gia
Korsakoff
Kasparov
Nitrogenetics
Outblast
State of Emergency
Sceletor
Hyperactive-D
MC Syco

Chique de friemel (feest)
Loco Loco Discoshow
Zanger Rinus
Tim Little
It all started in the Nineties DJ Team

Talent stage (Lounge/House)
Crude Kid
Beatgrooverz
YLF
MarkOss
Sven Feijen b2b Jean de la Foret
Los Amantes
Royinho
Dutch Tribbiani
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:24 
 

zeker aanwezig.
zowel front als backstage.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:28 
 

Beetje vroeg niet? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:31 
 

wesskeej schreef:
Beetje vroeg niet? :x

beter te vroeg dan nooit of te laat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tuurlijk weer aanwezig!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:50 
 

biscuit schreef:
wesskeej schreef:
Beetje vroeg niet? :x

beter te vroeg dan nooit of te laat! :thumbsup:

Ik ga me nu eerst bezig houden met de binnen feestjes volgend jaar maar weer even kijken welke festivals ik allemaal af ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Bizar festival met brabantse gezelligheid! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet ga ik hier volgend jaar wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dit jaar ERG leuk, dus ga volgend jaar waarschijnlijk wel weer!
Maar dit is wel erg vroeg om te posten, zodra er een line-up bekend wordt gemaakt wordt er zeker weer een nieuw topic aangemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net zoals de vorige keer afhankelijk van de line-up. Vorige keer was wel ontzettend gezellig en ook erg lekkere setjes gehoord toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is je bron?

Vorige keer was idd erg vet, helaas was ik zelf niet helemaal fit dus heb het niet zo leuk gehad als de meesten, maar ik wil het graag een herkansing geven als er weer zo'n dikke line up komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.wishoutdoor.com/nl/tickets/e+tickets/


staat tot volgend jaar! 30 juni en 1 juli xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ben ik ook bijna zeker aanwezig, oh en dan is vakantie denk ik, misschien wel aanwazig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ben nog op alle edities geweest, dit is een feest dat ieder jaar beter is geworden dus ik ben benieuwd naar volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit jaar zekers goed bevallen dus volgend jaar zeker weer!! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:07 
 
Hardtraxxer

Vorige keer was geniaal! Wss dit keer weer dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:09 
 

Aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:38 
 

OP TWITTER.COM MET DE HASHTAG WISHOUTDOOR OF @-TJE KUN JE DOORGEVEN WAT JE IN DE LINE-UP WILT ZIEN.

SORRY CAPS IS HOE DAN OOK GEBLOKKEERD. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar was echt top!! Last minute besloten om te gaan, maar was het meer dan waard!!

Volgend jaar weer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dit jaar was echt gruwelijk! Voelde me alleen niet zo goed die dag maar echt dikke sets gehoord en geluid op de hardstyle mainstage was echt Q-Base hard.

Vooral het aantal ontzettend lekkere wijven daar :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Word vast weer een gezellig feestje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
OP TWITTER.COM MET DE HASHTAG WISHOUTDOOR OF @-TJE KUN JE DOORGEVEN WAT JE IN DE LINE-UP WILT ZIEN.

SORRY CAPS IS HOE DAN OOK GEBLOKKEERD. :$


DRUK JE SHIFT IN, KRIJG JE OOK KLEINE letters xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik me rijbewijs heb en een auto, misschien wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd vorige keer, gaat als het allemaal mee zit weer op herhaling. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Word vast weer een gezellig feestje :p

Is dit een hint? Magic Show host de mainstage? :woot:
1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten