Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:13 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Afbeelding

van links naar rechts.. The I's, XtD, Andre Pronk :worship: , Chris Two, P-Stylez, Solutio & Prefix

Wat heeft hij voor pauper shirt aan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:14 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:
Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's :/ ?

Het was nog niet eens verteld wat er gebeurd was :/
Waarom bescherm je hem terwijl hij gewoon keihard faalde? Geloof me, ik had/ heb het echt met hem te doen, maar dan mag het toch wel verteld worden?

Waarom ik hem bescherm:
Hij was al extreem zenuwachtig, dat komt offcourse door het vele publiek, maar dat zelfde vele publiek.. Is wel het meest kritische publiek van de scène i.m.o. Dan is het natuurlijk logisch dat je nog meer zenuwen hebt, want een fout word nou eenmaal eerder herkend door "ons", dan door menig dagjesmens. Maar is het dan nodig om met dat kleine beetje info wat je hebt, Arboza zo geweldig onderuit te halen? Als hij dit leest, dan durft hij straks helemaal niet meer achter de decks te gaan staan. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, en daar zal hij vast door Barry dan wel Alain op gewezen zijn. Maar dat je het hier nu zo neerzet dat hij "compleet gefaald" heeft, vind ik toch ietwat te ver gaan! Ik snap ook wel dat zulke fouten niet gemaakt mogen worden, en bovenal snap ik jullie motivatie natuurlijk ook wel, maar om het nou op zo'n manier neer te zetten. Nee dat vind ik dan weer heel erg jammer! Daar heeft hij helemaal niks aan! Nogmaals, het gaat mij de manier waarop.. Hij mixed niet voor niets maar 3 tracks in, en deed daarna afstand! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:29 

Donateur

Eindelijk weer thuis...

Maar mooi feestje gehad :) Zeer goed vermaakt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:
Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's :/ ?

Het was nog niet eens verteld wat er gebeurd was :/
Waarom bescherm je hem terwijl hij gewoon keihard faalde? Geloof me, ik had/ heb het echt met hem te doen, maar dan mag het toch wel verteld worden?

Waarom ik hem bescherm:
Hij was al extreem zenuwachtig, dat komt offcourse door het vele publiek, maar dat zelfde vele publiek.. Is wel het meest kritische publiek van de scène i.m.o. Dan is het natuurlijk logisch dat je nog meer zenuwen hebt, want een fout word nou eenmaal eerder herkend door "ons", dan door menig dagjesmens. Maar is het dan nodig om met dat kleine beetje info wat je hebt, Arboza zo geweldig onderuit te halen? Als hij dit leest, dan durft hij straks helemaal niet meer achter de decks te gaan staan. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, en daar zal hij vast door Barry dan wel Alain op gewezen zijn. Maar dat je het hier nu zo neerzet dat hij "compleet gefaald" heeft, vind ik toch ietwat te ver gaan! Ik snap ook wel dat zulke fouten niet gemaakt mogen worden, en bovenal snap ik jullie motivatie natuurlijk ook wel, maar om het nou op zo'n manier neer te zetten. Nee dat vind ik dan weer heel erg jammer! Daar heeft hij helemaal niks aan! Nogmaals, het gaat mij de manier waarop.. Hij mixed niet voor niets maar 3 tracks in, en deed daarna afstand! ;)

Jij snapt er weinig van maat. Als die vent niet kan draaien dan moet hij daar niet gaan staan, zo simpel is t. Kiest hij er wel voor dan weet hij wat voor reacties hij kan verwachten. Overigens was de set van S, I en A verder wel vet. Mooi feestje gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:44 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.

Gangsterdwerg: Snap je het zelf nog wel?
Gast leer lezen ? hij heeft 2 x persongeluk de zelfde plaat in gestart ! dus dan kan je niet draaien? lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Nouja dat van die plaat kan gebeuren, maar de overgang was ook een beetje raar. Hij zag er ook heel zenuwachtig uit, wat uiteraard logisch is met een heel kritisch publiek voor je neus. Toch heb ik me er niet zo aan zitten ergeren, vond het wel leuk om 2x de mid Intro van We Burn te horen :D haha. Wel jammer voor die jongen, maar hij komt er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:47 

Donateur

Vond toch wel grappig om te zien dat merendeel van de hardtraxxers vaak stil stonden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:48 

Zeg V(l)iegje.... heb je die filmpjes al online... mafkees :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Asylum schreef:
PierrePruuk schreef:

Gast leer lezen ? hij heeft 2 x persongeluk de zelfde plaat in gestart ! dus dan kan je niet draaien? lol xd

Z'n overgangen waren ook weinig soeps. Snap dat het je maatje is enzo, en ik gun het Arboza ook echt wel maar ga daar gewoon niet staan als je het niet aankan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:52 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Asylum schreef:
PierrePruuk schreef:

Z'n overgangen waren ook weinig soeps. Snap dat het je maatje is enzo, en ik gun het Arboza ook echt wel maar ga daar gewoon niet staan als je het niet aankan.

IK vind het een beetje triest dat jullie zeggen dat hij het niet aan kan en blabla,hij heeft genoeg dikke set neer gezet op ze oude boekingen,dat hij nu toevallig niet ze dag had kan hij dus niet draaien? dus had hij maar moeten afbellen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Raar dat je op je grootste/belangrijkste optreden tot nu toe je dag niet hebt. Vond het ook maar raar dat die onzichtbaar was na een tijdje, leek ook niet echt op doorzettingsvermogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Zeg V(l)iegje.... heb je die filmpjes al online... mafkees :P

Wacht maar tot ik je zie op de volgende party! :P

Haha. uhh, neejoh, was pas om half 6 wakker haha, en ga vandaag niets anders meer doen dan wat pilsjes naar binnen werken, en beetje tv kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:56 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Vond toch wel grappig om te zien dat merendeel van de hardtraxxers vaak stil stonden xd

Met momenten viel dat echt wel op :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:57 

Bierkoning

roberttt schreef:

Dagjesmensen he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik had beetje last met inkomen haha, vond het ook veelste warm, was blij dat er op een moment een schaduwplek was bij de stage (en ik was niet de enige haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:00 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Raar dat je op je grootste/belangrijkste optreden tot nu toe je dag niet hebt. Vond het ook maar raar dat die onzichtbaar was na een tijdje, leek ook niet echt op doorzettingsvermogen.

Ik snap dat jij dat anders ziet maar als Dj collage snap ik het wel,aangezien ik het zelf ook wel eens gehad heb,en vast nog veel meer andere dj,s! laten we verder ontopic gaan dit word een discussie wat nergens op uit draait !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

De apostrof zit naast de puntkomma toets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:13 

Hardtraxx Veteran

Ik heb mij goed vermaakt :D . Topsets van Mind.Illusion, The Machine, The Geminizers, Solutio & The I’s vs. Arboza, en Degos & Re-Done :thumbsup:

Heb een verslag geschreven :
https://partyflock.nl/report/12736:WiSH ... _2012.html

Op naar Dreamfields ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:33 

Hardtraxxer

Vervelend hè als er mensen voor je gaan staan :evil: Doe ik wel elke keer als ik wat wil zien :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:36 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
De apostrof zit naast de puntkomma toets :P

Hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

Snap echt niet dat zo veel mensen D.O.N.K.E.Y. zo vet vinden. Gisteren heb ik me er over verbaasd hoe gruwelijk lelijk die kicks klinken :sick:
Vond zelf Voice of Conscience/ Immeasurably/ Sound of the Beat een stuk vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:33 

Daveytl schreef:
Snap echt niet dat zo veel mensen D.O.N.K.E.Y. zo vet vinden. Gisteren heb ik me er over verbaasd hoe gruwelijk lelijk die kicks klinken :sick:

kijk zelf hoe je donkey een jaar geleden fzo vond. precies etzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:44 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:

kijk zelf hoe je donkey een jaar geleden fzo vond. precies etzelfde.

Klopt, 2 jaar geleden vond ik hem ook vet. Maar toen had ik hem nog niet live gehoord en was die er alleen in lage kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Mellow schreef:
Vervelend hè als er mensen voor je gaan staan :evil: Doe ik wel elke keer als ik wat wil zien :beer:

Ja dat is vervelend ja als er genoeg ruimte 1 stap naar voren of opzij is.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten