Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:
Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's

?
Het was nog niet eens verteld wat er gebeurd was
Waarom bescherm je hem terwijl hij gewoon keihard faalde? Geloof me, ik had/ heb het echt met hem te doen, maar dan mag het toch wel verteld worden?
Waarom ik hem bescherm:
Hij was al extreem zenuwachtig, dat komt offcourse door het vele publiek, maar dat zelfde vele publiek.. Is wel het meest kritische publiek van de scène i.m.o. Dan is het natuurlijk logisch dat je nog meer zenuwen hebt, want een fout word nou eenmaal eerder herkend door "ons", dan door menig dagjesmens. Maar is het dan nodig om met dat kleine beetje info wat je hebt, Arboza zo geweldig onderuit te halen? Als hij dit leest, dan durft hij straks helemaal niet meer achter de decks te gaan staan. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, en daar zal hij vast door Barry dan wel Alain op gewezen zijn. Maar dat je het hier nu zo neerzet dat hij "compleet gefaald" heeft, vind ik toch ietwat te ver gaan! Ik snap ook wel dat zulke fouten niet gemaakt mogen worden, en bovenal snap ik jullie motivatie natuurlijk ook wel, maar om het nou op zo'n manier neer te zetten. Nee dat vind ik dan weer heel erg jammer! Daar heeft hij helemaal niks aan! Nogmaals, het gaat mij de manier waarop.. Hij mixed niet voor niets maar 3 tracks in, en deed daarna afstand!