Wat een geweldig feest weer! Waren op tijd binnen, rond een uur of kwart over 2. Toen meteen naar de main gegaan, waar de Audio Addicts draaide. Vond ik echt een hele gave set om in te komen. Draaide nummers zoals Thugs en Toxxxic

De set van Juized en San Miquel vond ik eerlijk gezegd wat minder. Zaten wel wat leuke plaatjes tussen, maar ook een stel mindere (die Bootleg van hun, Lose My Mind etc). Scope DJ was echt genieten

Wat een topproducer is het toch ook, die reverse bass van hem klinkt zo lekker!
Daarna een tijdje afgewisseld tussen de main en The Dungeon (waar je echt abnormaal lang moest wachten op je drinken). Heb toch meer tijd doorgebracht op de main dan ik van plan was, vond het daar erg gezellig! Ook nog een tijdje in die verborgen area gestaan, waar een bekende van ons draaide. Geniaal
Vanaf een uur of half 8 de grootste gedeelte van de tijd op de main gestaan, met een enkel uitstapje naar TMS. Frontliner & Max Enforcer draaide een standaard setje, maar sloten wel af (of iig laat) met Fade To Black

DV8 Rocks had ik gemengde gevoelens over. Zaten geweldige nummers tussen zoals Hold Us Back, World On Fire, Shout Out en vooral Front To Back

Nothing Els Matters en die track met Wildstylez & A2 waren dan weer minder. Slim Shore & Code Black was 'leuk'. Set afgewisseld met gave nummers (die van Slim Shore) en nummers waar ik niks mee heb (die van Code Black).
Zany & Frequencerz was ook heerlijk. Die Revolution Edit is echt geweldig. Toen de set waar ik al een tijdje naar uitkeek; Donkey Rollers. Wat een feest is dat altijd; D.O.N.K.E.Y

Sleeping Souls vond ik echt heel erg tegenvallen, zitten me toch een stel matige kicks onder.... Toen begonnen Zatox & B-Front. Toen Zatox My Life er oplegde ben ik ff naar TMS gegaan. Wat zijn die nummers van S & I's toch heerlijk! Omdat ik Magic, Spectral en Mysterias niet wilde missen ben ik vrij snel weer terug gegaan. En heb ze nog alle drie gehoord, like a boss

Zatox draaide ook nog een nummer die echt heel vette kicks had en waar een gruwelijk dikke drive in zat, geen idee hoe die heette. Afsluiten met de BPM tool was dan weer jammer. Met hardcore heb ik vrij weinig, maar dit was wel heerlijk om mee af te sluiten.
Echt een geweldige dag gehad. Goed verbrand en ben langer op de main geweest dan ik van te voren gepland had. Maar daar stonden echt super veel bekenden. Op naar Dreamfields!