Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Foto van de Dedicated Stage staat in het Feest/Stage Opbouw-Topic. Ziet er netjes uit!
Veel plezier iedereen die erheen gaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 02:49 

Hardtraxx Veteran

Heb genoten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 03:32 

Hardtraxx Addict

Was prima feestje, morgen klein verslagje doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 03:44 

delange schreef:
Was prima feestje, morgen klein verslagje doen! :D

Jou zag ik ook nog staan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 03:54 

Prima feest... Goede aankleding, super zuiver geluid en goede sfeer.
Gelachen en genoten dus! Met paar kleine minpuntjes

Morgen uitgebreider verslag
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 04:45 

Bierkoning

Episch.

D O N K E Y Roll with the mf donkey style! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 05:13 

Hardtraxx Elite

Zo nu pas thuis. Morgen komt er een klein verslagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 05:43 

Donateur

Wat een topfeestje! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 05:45 

Hardtraxx Veteran

Waaaauw :loving: wat een feest, de tering. Helemaal goud.. super geluid, heerlijk sfeertje, alles super, alleen bereik was zwaar klote en hoe het bij de tokens/ingang was geregeld had ook slimmer aangepakt worden imo. niets gemerkt van het wegvallen van het geluid tijdens Solutio & The I's overigens, stonden links dus was gewoon goed haha. Weer veel mensen ontmoet. Dennis sorry voor die klap haha, ging iets te hard los.

Hardtraxxer van de dag: Dakpan, gewoon lekker de hele dag niet los gaan haha, alhoewel ik hem zichtbaar zag genieten van het vuurwerk bij de eindshow! Held haha :P

Held van de dag: Andre Pronk.. hahahahaha

Sets van de dag: Donkey Rollers (buiten sleeping souls super dikke live set, sleepingsouls heeft niet echt een lekkere kick, valt me echt tegen) & Solutio & The I's b2b Arboza

Morgen een langer verslag, nu slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Was weer een heel leuk feestje. Paar hele dikke sets gehoord, maar ook sets waar ik mder van had verwacht.
En wtf deed Arboza? Eerst maar eens leren draaien voordat je ergens gaat optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 10:59 

Hardtraxx Addict

Zo, was een heel erg leuk feestje!

Kon voor mij eigenlijk niet beter beginnen. Won eerste via Digital Punk 2 kaarten dus de dag van te voren nog te horen gekregen dat ik kon gaan. Kreeg ik daarna 4 tickets inplaats van 2! 2 Saturday tickets en 2 combitickets voor het weekend die ik dus nog voor de deur voor 90,- heb verkocht :D !

Verder heel erg genoten, was rond half 5 op de parkeerplaats, parkeerplaats lag lekker voor de ingang en wtf met die controle, kon zo doorlopen :/ .. Eenmaal binnen heb ik me echt groen en geel lopen ergeren aan die ziekelijk lange rij bij de tokens, echt belachelijk. Ook het feit dat je van die papieren tokens krijgt, en ze speciaal halve hadden gemaakt vond ik zeer slecht, dingen waren helemaal verkreukeld in m'n broekzak...

Verder heerlijke sets gehoord, vond de kwaliteit van de sets zeer hoog, goede trackkeuzes en vooral in The Dungeon heb ik echt ziekelijk goed vermaakt op Digital Punk (Beginnen met Rock The Party :thumbsup: ) en Loose Control en Dark Symphony :drool: jammer dat hij na Dark Symphony nog een track draaide als afsluiter, had niet gehoeven.

Adaro was ook een held, hing echt een geweldige sfeer tijdens heb en zijn performance vond ik ook goed, stond zelf ook goed te genieten. En uiteindelijk ook Solutio & The I's, wat ging dat erop, vooral tijdend 2.17 :worship:

Al met al een heel leuk feestje gehad, en heb ik hele goede muziek gehoord. Toch zaten er een paar behoorlijke minpunten aan imo.

Pluspunten.

- Digital Punk
- Adaro
- Solutio & The I's
- Parkeren
- The Dungeon
- Verlaten van het terrein
- Weer
- Sfeer (vooral in The Dungeon)

Minpunten

- Tickets halen (Belachelijk gewoon)
- Drinken halen (Duurde zo onwijs lang, trage en bejaarde bediening. Gewoon schandalig)
- Tokens (Papieren tokens zie zeiknat worden)
- Sommige mensen (voornamelijk house kutjes die niks op zo'n feest te zoeken hebben omdat ze net 16 zijn)
- De overgang van stages (Ik stond net binnen de Hardcore tent en de Main overstemde de Hardcore gewoon)
- Had het idee dat het geluid soms wegviel, zowel op Main als The Dungeon en Hardcore

Was er van half 5 tot 1, vond dat ik laat aankwam omdat ik nog moest werken maar om 1 uur maar gegaan ook om de drukte voor te zijn aangezien ik de volgende dag gewoon weer moet werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 11:54 

Hardtraxxer

Mooi feestje gehad. Veel bekenden en lekker weer :D Wat was het warm in de middag zeg! Hebben we echt geluk mee gehad.

Jammer van het geluid dat tijdens Solutio & The I's af en toe weg viel.
En de hardcore tent knalde naar mijn mening niet echt.

Ritsurt schreef:
Main overstemde de Hardcore gewoon

Geluid idd te zacht en het kwam daar binnen gewoon niet los (toen ik er een paar keer was). Maar goed, ook niet echt het perfecte volk daarvoor, dus dat is wachten tot Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:48 

Bierkoning

Wat een feest zeg, heeft wat mij betreft de editie van vorig jaar overtroffen!

We kwamen binnen rond 3 uur toen er echt een moeilijk lange rij stond, maar wij konden als VIP gewoon in één keer doorlopen, heerlijk was dat :P Toen bonnetjes gehaald wat wel vaag geregeld was maar oke. Na wat rondjes te hebben gelopen en een afschuwelijke roze zonnebril te hebben gekocht waren we om 4 uur in The Dungeon om de set van Mind.Illusion te zien, en dat was me wel een partij lekker inkomen. Mixte lekker door en heb wat vette platen gehoord als Trapped, Inner Child & Voice Of Consience.

Daarna kwam The Machine, de set waar ik het meest naar uitkeek. Hij opende met Enjoy, waarvan vooral die mid intro echt geniaal is. Daarna volgde volgens mij Trashin dus de toon was snel gezet. Dit niveau bleef hij vast houden, met voor mij als hoogtepunten Times Like These en Never Fall Asleep :worship: Enige best wel grote minpunt voor mij persoonlijk was dat hij Endure The Moment niet draaide..

Na The Machine besloten mn vrienden om naar de mainstage te gaan en ben ik even naar die meet & greet gegaan van TMS artiesten en heb ik daar een tijdje gestaan. Heb vooral een leuk gesprek gehad met Mind.Illusion, toffe kerel! Heb ook nog aan The Machine gevraagd waarom ie ETM niet draaide maar ik verstond dr geen zak van :P Ik weet wel dat de laatste plaat die hij draaide een nieuwe met Chris One is.

Hierna zijn we even wat gaan eten, naar de wc's geweest en even op het VIP deck gaan staan, waar ik eigenlijk alleen geweest ben om bier te halen :P Was wel relaxed dat ik dus nooit lang hoefde te wachten bij de bar, het zag er overal namelijk vrij druk uit (bij The Dungeon moest ik dat wel gewoon trouwens). We hebben hier nog een heel stuk van Frontliner & Max Enforcer meegemaakt, die leuk begonnen met On The Go, Dream Dust, Gold enzovoorts. In het midden kwamen er wat nieuwe platen voorbij waar ik niks mee had, maar de laatste twee tracks waren toch wel erg vet en erg onverwacht: Fade To Black & Warphole. :D

Tijdens deze set had ik mn vrienden ook weer terug gevonden en die vonden het wel leuk om op de main te blijven, en ik eigenlijk ook wel want ik was benieuwd naar die DV8 Showcase. Het was wat ik verwachtte, gewoon wat tracks achter elkaar waarin hij de vocals heeft verzorgd, o.a. Shout Out, Hold Us Back, Electronic Stereophonic & Nothing Else Matters kwamen voorbij. Was wel leuk opzich.

Toen was het tijd voor Slim Shore & Code Black, waar ik best wel zin in had want ik kan de meeste producties van beiden wel waarderen. Ze openden met This Is Who We Are die me wel de strot uit komt, maar daarna werd het vet! The Pitcher - Serenity kwam langs, wat ik een geweldig nummer vind, Activated, Toca's Miracle, Time of your Life, I'm Alive, Flow, Lessons In Love etc. Was ultieme kaas maar wel lekkere kaas :P

Hierna was het de beurt aan Zany & Frequencerz. Het begin viel me wat tegen, ik heb vooralsnog niet zoveel met die nieuwe Zany tracks, op één na met een zieke reverse :surrender: De tracks van Frequencerz spraken me meer aan, waaronder hun remix van Luna & E-Force - Evolved en Attention (met break). Maar naar het einde toe werd het steeds vetter (en donkerder, wat ook meehielp). Hier kwam ik ook een groep hardtraxxers tegen en kwamen o.a. Pounding Senses Edit, Grote Dikke Bassplaat, Acid Nightmare en als hoogtepunt toch wel Torture voorbij!

Toen kwam de act waar ik al een jaar op heb moeten wachten: Donkey Rollers Live. Ze openden met The Fusion of Sound wat de toon gelijk zette. Daarna wisselden ze oude tracks als Voice of Consience en Atrocity af met die nieuwe nummers, waar ik helaas niet zo veel mee heb. Maar de hoogtepunten voor mij waren Immeasurably en vooral D.O.N.K.E.Y. :love: Man wat een track is dat toch, als ie ooit uitgebracht wordt kan het zo maar eens m'n alltime favo worden. Tijdens deze set snoeihard staan beuken met o.a. Mike & Daan, was vet :D

Daarna volgde Zatox & B-Front, en waar B-Front z'n best deed om flink te beuken kwam die zak hooi steeds met platen als My Life en Fuck It Up. We zijn dus maar naar Solutio & The I's gegaan waar we binnen kwamen bij Outrageous Remix :worship: Daarna volgde nog een aantal vette platen, maar het was zo jammer dat af en toe het geluid wegviel..

Als laatst was het tijd voor Degos & Re-Done, die gewoon opende met Luna - Unlocked :love: Jezus wat een kicks, eigenlijk ging alleen Trespassing daar nog overheen qua kicks. Maar het was een vette set ondanks wat oudere tracks waar ik niet zo veel mee kon. Op het einde nog wat hardcore, waarvan ik vooral Dicks Pussy's & Assholes super vet vond :P Het was een geslaagde afsluiter waarna ik ook echt helemaal kapot was.

Al met al echt een geweldig feest gehad, het weer was lekker, de sfeer was goed en de vrouwen waren mooi. :D Was vooraf wel van plan om nog meer bij The Dungeon te zijn maar ik vermaakte me optimaal op de main met m'n vrienden, het ging ook best wel los daar voor een mainstage. Wat me trouwens opviel is dat er voor m'n gevoel echt een heel laag 'vdk-gehalte' was, en ik was zelf nuchter dus dan valt het volgens mij nog meer op. Anyway, dit feest krijgt van mij een welverdiende geweldig op partyflock ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Vet feestje gehad! Niet echt sets die erbovenuit staken ( DR Live als ik er toch één moet noemen, Motherfuck :love: ), vooral goede momenten tijdens sets maakten het erg tof. Respect voor Adaro die met de afsluiter van D&R nog even heeeeulemaal uit zijn plaat ging. Minpunten heb ik niet, ik ben een positief ingesteld mens :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

Oja, stage +10043it349 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Nog bedankt voor alles Bas :worship:

En ja, die stages :huh: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:17 

Hardtraxx Addict

Ik heb genoten :D
Is er trouwens nog iemand in het spookhuis geweest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:21 

Hardtraxxer

Wow, dit was me nog eens een feestje! werd een beetje chagerijnig van die lange rij bij de ingang, maar eenmaal binnen kon m´n dag al niet meer stuk! Top festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:38 

Hardtraxxer

Vetste editie tot nu toe voor mij. Jezus wat heb ik genoten. Dat verschil tussen de main en de dungeon. Losgaan ratio was 1:4. Hun weten duidelijk een feestje te bouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:39 

Hardtraxx Addict

Geweldig feest gehad. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nog bedankt voor alles Bas :worship:

En ja, die stages :huh: :drool:

One luv (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:46 

Firetrap schreef:
Oja, stage +10043it349 :worship:

ik zal overigens nog een keer een grap over je naam maken zeg, stond verdomme een half uur aan je uitte leggen wat ik zei xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:48 

Hardtraxx Addict

Aangekomen ! erg mooi terrein, het weer zat ook zeker mee ! vrijwel 80% van de dag bij de The Dungeon gestaan !
Bij de aankomst was het geluid zo goed en hard,maar ik had het idee hoe later het op de avond werd hoe minder het geluid werd.Helaas Wat ik vooral erg jammer vond waar ik juist erg naar uit keek de set van Solutio & The Is & Arboza,het geluid viel zovaak weg aan 1 kant dat voor mij de set telkens de drive eruit haalde ! heel erg jammer,en tijdens hun set vond ik het geluid ook erg slecht kwa volume en sub ! Verder echt top vermaakt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

En oh ja, mensen die met vinyls gingen gooien. Gelijk wegsturen en NOOIT meer naar een feest laten komen.
Achterlijk kutvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:03 

Ik heb toch mooi die vinyl nog, zag die weggegooid worden en dacht: Die wil ik hebben...
Toch sund dat mensen dat ermee doen dan..

Ohja, en welke pauper gast heeft 20 euro aan consumptiebonnen uit me klauwen gegritst bij TMS area? Dat je bij deze kapot mag vallen
:evil:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten