Wat een feest zeg, heeft wat mij betreft de editie van vorig jaar overtroffen!
We kwamen binnen rond 3 uur toen er echt een moeilijk lange rij stond, maar wij konden als VIP gewoon in één keer doorlopen, heerlijk was dat

Toen bonnetjes gehaald wat wel vaag geregeld was maar oke. Na wat rondjes te hebben gelopen en een afschuwelijke roze zonnebril te hebben gekocht waren we om 4 uur in The Dungeon om de set van
Mind.Illusion te zien, en dat was me wel een partij lekker inkomen. Mixte lekker door en heb wat vette platen gehoord als Trapped, Inner Child & Voice Of Consience.
Daarna kwam
The Machine, de set waar ik het meest naar uitkeek. Hij opende met Enjoy, waarvan vooral die mid intro echt geniaal is. Daarna volgde volgens mij Trashin dus de toon was snel gezet. Dit niveau bleef hij vast houden, met voor mij als hoogtepunten Times Like These en Never Fall Asleep

Enige best wel grote minpunt voor mij persoonlijk was dat hij Endure The Moment niet draaide..
Na The Machine besloten mn vrienden om naar de mainstage te gaan en ben ik even naar die meet & greet gegaan van TMS artiesten en heb ik daar een tijdje gestaan. Heb vooral een leuk gesprek gehad met Mind.Illusion, toffe kerel! Heb ook nog aan The Machine gevraagd waarom ie ETM niet draaide maar ik verstond dr geen zak van

Ik weet wel dat de laatste plaat die hij draaide een nieuwe met Chris One is.
Hierna zijn we even wat gaan eten, naar de wc's geweest en even op het VIP deck gaan staan, waar ik eigenlijk alleen geweest ben om bier te halen

Was wel relaxed dat ik dus nooit lang hoefde te wachten bij de bar, het zag er overal namelijk vrij druk uit (bij The Dungeon moest ik dat wel gewoon trouwens). We hebben hier nog een heel stuk van
Frontliner & Max Enforcer meegemaakt, die leuk begonnen met On The Go, Dream Dust, Gold enzovoorts. In het midden kwamen er wat nieuwe platen voorbij waar ik niks mee had, maar de laatste twee tracks waren toch wel erg vet en erg onverwacht: Fade To Black & Warphole.
Tijdens deze set had ik mn vrienden ook weer terug gevonden en die vonden het wel leuk om op de main te blijven, en ik eigenlijk ook wel want ik was benieuwd naar die
DV8 Showcase. Het was wat ik verwachtte, gewoon wat tracks achter elkaar waarin hij de vocals heeft verzorgd, o.a. Shout Out, Hold Us Back, Electronic Stereophonic & Nothing Else Matters kwamen voorbij. Was wel leuk opzich.
Toen was het tijd voor
Slim Shore & Code Black, waar ik best wel zin in had want ik kan de meeste producties van beiden wel waarderen. Ze openden met This Is Who We Are die me wel de strot uit komt, maar daarna werd het vet! The Pitcher - Serenity kwam langs, wat ik een geweldig nummer vind, Activated, Toca's Miracle, Time of your Life, I'm Alive, Flow, Lessons In Love etc. Was ultieme kaas maar wel lekkere kaas
Hierna was het de beurt aan
Zany & Frequencerz. Het begin viel me wat tegen, ik heb vooralsnog niet zoveel met die nieuwe Zany tracks, op één na met een zieke reverse

De tracks van Frequencerz spraken me meer aan, waaronder hun remix van Luna & E-Force - Evolved en Attention (met break). Maar naar het einde toe werd het steeds vetter (en donkerder, wat ook meehielp). Hier kwam ik ook een groep hardtraxxers tegen en kwamen o.a. Pounding Senses Edit, Grote Dikke Bassplaat, Acid Nightmare en als hoogtepunt toch wel Torture voorbij!
Toen kwam de act waar ik al een jaar op heb moeten wachten:
Donkey Rollers Live. Ze openden met The Fusion of Sound wat de toon gelijk zette. Daarna wisselden ze oude tracks als Voice of Consience en Atrocity af met die nieuwe nummers, waar ik helaas niet zo veel mee heb. Maar de hoogtepunten voor mij waren Immeasurably en vooral D.O.N.K.E.Y.

Man wat een track is dat toch, als ie ooit uitgebracht wordt kan het zo maar eens m'n alltime favo worden. Tijdens deze set snoeihard staan beuken met o.a. Mike & Daan, was vet
Daarna volgde
Zatox & B-Front, en waar B-Front z'n best deed om flink te beuken kwam die zak hooi steeds met platen als My Life en Fuck It Up. We zijn dus maar naar Solutio & The I's gegaan waar we binnen kwamen bij Outrageous Remix

Daarna volgde nog een aantal vette platen, maar het was zo jammer dat af en toe het geluid wegviel..
Als laatst was het tijd voor
Degos & Re-Done, die gewoon opende met Luna - Unlocked

Jezus wat een kicks, eigenlijk ging alleen Trespassing daar nog overheen qua kicks. Maar het was een vette set ondanks wat oudere tracks waar ik niet zo veel mee kon. Op het einde nog wat hardcore, waarvan ik vooral Dicks Pussy's & Assholes super vet vond

Het was een geslaagde afsluiter waarna ik ook echt helemaal kapot was.
Al met al echt een geweldig feest gehad, het weer was lekker, de sfeer was goed en de vrouwen waren mooi.

Was vooraf wel van plan om nog meer bij The Dungeon te zijn maar ik vermaakte me optimaal op de main met m'n vrienden, het ging ook best wel los daar voor een mainstage. Wat me trouwens opviel is dat er voor m'n gevoel echt een heel laag 'vdk-gehalte' was, en ik was zelf nuchter dus dan valt het volgens mij nog meer op. Anyway, dit feest krijgt van mij een welverdiende geweldig op partyflock