JefQ schreef:
Maar heb me verder zeer goed vermaakt op dit feest. Halverwege de set van S&I's maar op die lekker zitzakken gaan zitten bij The Dungeon, aangezien ik een bloedblaar de grootte van een aardappel op me poot had... Het wisselende geluid was wel een beetje vervelend bij the dungeon.
Top feest! top mensen! Geweldig feest!
Zitzakken rechts onder dat geluidscontainertje? heb ik ook nog gezeten..
TiMOTHYb schreef:
Chris Two schreef:
Ik heb toch mooi die vinyl nog, zag die weggegooid worden en dacht: Die wil ik hebben...
Toch sund dat mensen dat ermee doen dan..
"My precious" dat was jij dus

Jip, heb hem net al afgespeeld... B-Side klinkt wel lekker.. A-side natuurlijk ook
Even ook mijn verslagje:
Rond 2 uur pas aangereden van thuis dus rond 3 uur in Beek en Donk. Parkeren ging lekker soepel en toen was het even half uur wachten in de rij. (Wat ik mij afvraag is waarom ze niet meer ingangen hebben gecreeërd.. en dan ook 2 locker area's.. is het meer gespreid)
Muntjes gehaald en meteen mijn groep kwijt. Dus kon mijn eigen plan trekken. Even stages af gegaan en al vrij snel belandt bij The Dungeon. Goed vermaakt met het setje van Mind Illusion.
Tijd voor wat euforischer werk en dus naar de Dedicated gegaan. Veel bekende getroffen en heerlijk mee staan handje klappen en ook mijn dansje gedaan.
Eigenlijk heel de dag beetje stages gehopt.. met veelal bezoek aan The Dungeon en Dedicated dus weinig verslag nodig daarvoor. Enkele uitstap gehad naar Devoted voor mijn vrienden te zien, Distorted voor Noize Suppressor en de Dubbel Dik voor Cookie Monsta.
Al met al heel goede setjes gehoord en me uitermate vermaakt.
Pluspunten:
+++ Noize Suppressor, goede set met veel oud maar ook aardig wat nieuw werk. Tent ging super los en dus een geweldige sfeer
++ Donkey Rollers! Ja, blijven goed
++ Cookie Monsta
++ Eindshow (was weer goed geregeld en zag er gelikt uit)
++ Geluid en aankleding
+ Dubbel Dik en Wish Creatief
+ Diversiteit aan eten
+ Avio EP3 (toch nog kunnen redden van de vliegende ondergang)
Minpunten:
-- Wachtrij munten en kleine ingang mogelijkheid
- Trage service aan de bar
- Bonnen uit hand gejat
- Vinyl gooiers
- Het bassniveau bij de set van D&R.. die was gewoon TE hard (niet fijn meer)