Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:07 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ohja, en welke pauper gast heeft 20 euro aan consumptiebonnen uit me klauwen gegritst bij TMS area? Dat je bij deze kapot mag vallen
:evil:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ik heb toch mooi die vinyl nog, zag die weggegooid worden en dacht: Die wil ik hebben...
Toch sund dat mensen dat ermee doen dan..

Heb je die nou de hele avond nog vast gehad? paste niet in een kluisje toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
En oh ja, mensen die met vinyls gingen gooien. Gelijk wegsturen en NOOIT meer naar een feest laten komen.
Achterlijk kutvolk.

Niet gezien maar wtf? :P Dat is ja levensgevaarlijk xd

Heb echt een top feest gehad :D net als vorig jaar heel veel bekenden en een leuke sfeer.

Een aantal heerlijke sets gehoord, en vond de aankleding van het feest ook echt nice. Stages zagen er net als vorig jaar weer super uit. De mainstages :drool:

Die secret area was ook grappig :P .

Over het algemeen stoor ik me niet heel snel aan dingen op feesten, maar ik vond het personeel dit jaar wel echt klote.
Eerst bij de ingang een uur in de rij gestaan, wat een waardeloze doorstroming. Toen bij de muntjes waar een 50+er alles 4x moest natellen voordat hij het snapte. Daar ook weer bijna een halfuur in de rij gestaan.
Bij de bar was de bediening ook niet echt snel :(.
Ik weet wel dat het allemaal vrijwilligers zijn maar hier kan de organisatie toch wel wat van leren. Vooral bij de ingang stond iedereen zich te ergeren :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:16 

Hardtraxx Addict

juist. even een kleine review.

Gister aangekomen rond 3 uur op het grasveld bij wish. Daarna heeft het anderhalf uur geduurd voordat ik binnen was met 'munten' in m'n hand. Wat duurde dat verschrikkelijk lang zeg, en ook die munten waren niet het beste betaalmiddel dat ooit is uitgevonden. Daarna gisteravond sets bezocht van Mind Illusion, The Machine, Digital Punk, The R3belz, Tartaros, Adaro, The Geminizers 1/2, Zany & Freqz, Donkey Rollers, Solutio, Arboza & The I's en als afsluiter Degos und Re-Done. Wat een geweld op het laatst :love:

Minpunten/mindere setjes van de dag: Vooral het lange wachten en die munten, dat was echt jammer, maargoed, dat was het begin, daarna ging het steeds beter. Ik vond Tartaros op het einde tegenvallen (kreeg het publiek niet mee hoorde ik, dus gooide hij on the go/earthquake erin). Vond Digital Punk ook niet echt interessant, opende goed hard, maar werd daarna minder.

Goede sets: Mind Illusion draaide echt goed hard al aan het begin. The Machine, fantastische set, ondanks het ontbreken van de Insomnia remix en endure the moment, allebei erg graag willen horen, maar helaas. Eerste half uur van The Geminizers was goed, vond echt jammer dat ik weggegaan was naar Zany & Freqz, die draaiden niet bijzonder goed, en dat laatste half uur in the dungeon bleek juist heel vet te zijn. Daarna de Donkeys, eerste keer. Maar wát vet! Wat oudere platen die echt vet zijn, die nieuwe platen als Hoodoo Voodoo (3x gehoord gister >.< ) en Sleeping Souls pakken me niet. Fusion of Sound, Voice of Consience, Motherfuck etc. En als mooiste D.O.N.K.E.Y. :loving: :loving: .
Daarna Solutio, The I's & Arboza. Kwam binnen bij die epische faal van ik geloof Arboza met het inmixen van Spectral. Daarna ging het heerlijk door, alleen viel dat geluid rechts de hele tijd uit, vond dat erg jammer, bij Degos & Re-Done nergens last van gehad. Die draaiden me een portie hard, openen met Unlocked :P . Ons aller vrind Stash kwam nog langs en trespassing ging ook verschrikkelijk hard. Hele fijne afsluiter! :)

Prima feestje ondanks het moeizame begin, en leuke sets gehoord! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:18 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
En oh ja, mensen die met vinyls gingen gooien. Gelijk wegsturen en NOOIT meer naar een feest laten komen.
Achterlijk kutvolk.

was wel een goede vinyl btw, die vinyl waar 'the hard way' op staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:19 

Daveytl schreef:
Chris Two schreef:
Ohja, en welke pauper gast heeft 20 euro aan consumptiebonnen uit me klauwen gegritst bij TMS area? Dat je bij deze kapot mag vallen
:evil:

:lol: :lol:

wil je afrekenen, wil je als eerste van die 1/2 bonnen af (bonnen was gewoon kut geregeld, volgend jaar muntjes ajb?)
en dna trekt een of andere gast ze uit je hand, sta je met 1/2 bon en zegt dat vrouwtje aan die bar... ja, daar red je het niet mee terwijl ze daarvoor zag hoeveel bonnen ik had >.< :/

Delt-A schreef:
Chris Two schreef:
Ik heb toch mooi die vinyl nog, zag die weggegooid worden en dacht: Die wil ik hebben...
Toch sund dat mensen dat ermee doen dan..

Heb je die nou de hele avond nog vast gehad? paste niet in een kluisje toch?

Had geen kluisje genomen.. Auto diende als kluisje en had ook niet zoveel bij. Dus heb die maar hele avond bij gehouden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Daveytl schreef:
Achterlijk kutvolk.

was wel een goede vinyl btw, die vinyl waar 'the hard way' op staat :P

Ja, en No Mad Soul. Maar is toch belachelijk dat daar zo mee gegooid wordt? Kun je mensen zwaar mee verwonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:24 

Hardtraxx Addict

ja duh, tuurlijk is dat gevaarlijk, dat hoort idd niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:25 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Achterlijk kutvolk.

Nah, inderdaad. Ondankbare honden.

Prima feest gehad, aantal goede setjes gehoord!
Donkeys waren echt heel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Met 2 maten naar Wish geweest met wie ik eigenlijk nooit ga. Resultaat was een festival op een heel andere manier beleven, maar wel gaaf! Waren om 3 uur binnen ofzo, 1e DJ die ik wilde zien was Mind.Illusion, dus we besloten een uurtje op te warmen bij de indianentooi. Funkmaster B was lekker funky aan het draaien (ik denk electro-house ofzo... het klonk in ieder geval errug lekker)

Toen Mind.Illusion. Gast, Remco, voor mij heb je echt een van de sets van de dag neergezet! ZO VEEL fijne platen gehoord, echt lekker. :clap:

Daarna The Machine. Ook een heel erg fijne set, maar ik weet niet precies wat er was, maar toch was de set niet optimaal voor mij.
Om 6 uur (ik had aan mn maten uitgelegd dat ik tussen 4 en 6 niet gestoord wilde worden :P ) kwamen ze even de Dungeon in, nog een paar danspasjes gemaakt, en toen kwamen ze met het idee om lekker even te chillen en een waterpijpje te roken: goed plan! Lekker ruim een halfuur op zo'n kussen gelegen, drankje erbij, heerlijk. :thumbsup:

Ik kreeg ineens de aandrang om te gaan lopen, dus ben naar Dedicated gelopen. Nou, die Wasted Penguinz hoef ik ook nooit meer live te zien, wat een flapdrollen zeg. Rondje over het terrein gemaakt, elke stage een paar minuutjes gestaan, en toen kwam ik om 19.00 uur weer bij The Dungeon. Half uurtje R3belz live, knalde er goed op! Ik denk dat ik bij The R3belz iets te hard ben gegaan, want ik moest even niks meer van hardstyle hebben, was me wat te druk... :/ Dus naar de house-main gegaan, daar ruim anderhalf uur gechillt met mn maten, zusje en nog wat bekenden die ik daar ineens tegenkwam :P

Ik vond trouwens dat de paar keertjes dat ik bij de House Main heb gestaan dat er lekker werd gedraaid! Funky, groovy, relaxed ;) Ik werd weer helemaal rustig in mn kop, lekker een beetje bouncen op de beat, en toen om half 10 naar The Dungeon gegaan voor The Gemenizers. Vrijwel de gehele set achteraan gestaan (normaal sta ik altijd vooraan, en dan nog het liefst met mn gezicht naar het publiek. Lekker samen stampen met iedereen :D ) En om kwart over 10 dacht ik 'laat ik eens gaan kijken bij Zany en Freqz' Dat was een goed plan :D

Kwam bij de main weer allemaal bekenden tegen, ik vond dat de heren DJ's ook goed aan het knallen waren, en ik was extra vrolijk omdat ik wist wat er om 23.00 uur zou komen.

DONKEY ROLLERS! Wat een sfeer maken die gasten toch altijd. Heerlijke platen gedraaid, heerlijk losgegaan, verder niks meer over te zeggen. Gewoon weer zoals ik van de Donkeys gewend ben! Man, wat een feest :yay:
Na afloop was ik benieuwd hoe de combo tussen B-front en Zatox zou zijn. Volgens mij was de 1e plaat Auditory Nerve, en die vind ik heel fijn, dus ik dacht 'jaaaaa, de toon is gezet!'
Komt die pizzabakker aan met My life, Fuck you up... ja sorry, maar dat werkt voor mij niet in een b2b set met Rode Bob.

Voor de lol nog een rondje gelopen... en toen Solutio & The I's met Arboza. Paar kleine foutjes in de set (zoals met de rechterboxen) maar toen ik iets meer richting de linkerboxen ging was het helemaal super. En ik blijf erbij dat 2.17 een van de hardste platen ooit is. OMG die is zo fijn :D

Degos en Re-Done die afsloten was eigenlijk precies wat ik had verwacht: puur knalwerk! :drool: Lekker gemixt! Wat ik alleen jammer vond was dat ik Pain till I die vaak geteased heb gehoord, maar hij is uiteindelijk volgens mij niet gedraaid :(

Al met al een zeer geslaagde dag. Jammer dat ik tussen 8 en 10 niet helemaal lekker in mn kop zat, maarja dat is mijn eigen schuld zullen we maar zeggen :P

+punten
.De sfeer bij The Dungeon en ook bij Dedicated (viel me nog mee dat daar best veel mensen losgingen, was op Alcatrazz bij de Main wel anders...)
.De setjes! Heb de kaassetjes ook wel zo veel mogelijk vermeden natuurlijk, maar vond dat er over het algemeen (ook bij house) lekker werd gedraaid.
.Het weer! Kan verder niemand iets aan doen, maar dat was wel top! (alleen verbrand, auw)

-punten
.Geen drinkwater bij de WC's. Was ik eindelijk zo slim geweest om een dopje te regelen, kan ik mn flesje niet bijvullen :P
.Langzaam barpersoneel.
.Langzaam bij de bonnenverkoop.

Setjes van de dag:
Mind.Illusion. Precies de goede platen in de juiste volgorde en op het juiste moment doorgemixt.
Donkey Rollers. Need I explain?
Degos & Re-Done. Gruwelijk hard snoeiwerk, ze hebben al meer dan eens bewezen een waardige afsluiter te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:30 

Hardtraxx Elite

Wat en feest was dit zeg!
Alleen het welbekende wachten op het begin. Maar eenmaal binnen :love:
Heel veel hardtraxxers gesproken.

De pluspunten:
Gratis feest
Stage echt elke stage zag er heel vet uit
Geluid was ook dit in orde
Veel hardtraxxers
Andre Pronk
De Mess tent

Minpunten:
Wachten bij de ingang
Papieren bonnen
Schaafwonden gekregen van die draaidingen aan de ingang van de Mess tent.

Al met al een heerlijk feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:31 

Hardtraxxer

Wat een feestje zeg! Pfoee! Komt zeker in mijn top 5! Heb me erg goed vermaakt op de set van The Machine ook al vond ik het jammer dat Endure the Moment ontbrak en Difficult heb ik ook niet gehoord... Set van de dag is toch wel die van de Donkey Rollers... Ik heb nog nooit zo vaak het einde van de tunnel gezien in een half uur... Ben echt helemaal kapot gegaan... Vooral op D.O.N.K.E.Y! Wat een plaat blijft dat.

Andere stages waren ook wel leuk! Heb aan het begin van de dag een groene connexxion stropdas gekregen en die heel de dag als zweetvanger gebruikt.

Toch ook nog wat minpunten voor het feest. Vond de barren echt slecht geregeld. Denk serieus dat de gemiddelde leeftijd van het barpersoneel 56 jaar was. Ze hadden de jonge mensen gebruikt om het tilwerk te doen. Wat een slakkenrace zeg. Heb bij tms gewoon een keer 20 minuten moeten wachten op mijn drinken. Toen uit frustratie maar naar de main gegaan om drinken te halen. Daar ook 20 minuten staan wachten. En heel de set van Digital Punk gemist.

Ik vond de sfeer ook de main echt bizar slecht. Gasten die met die zakken vol met die witte schuimballetjes gaan gooien hebben gewoon echt geen leven... Mike en ik stond bij mc dv8 live en wij waren serieus de enige die hardop mee zaten te zingen in een straal van 10 meter... Belachelijk.

Maar heb me verder zeer goed vermaakt op dit feest. Halverwege de set van S&I's maar op die lekker zitzakken gaan zitten bij The Dungeon, aangezien ik een bloedblaar de grootte van een aardappel op me poot had... Het wisselende geluid was wel een beetje vervelend bij the dungeon.

Top feest! top mensen! Geweldig feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Nog een korte toevoeging: heel veel HT'ers gezien, dat was ook leuk :D

En een jongen met een clownsneus waarvan ik zijn naam steeds vergat...
Kut... iets met de D geloof ik...

Geintje Dennis, sorry man dat ik het vergat... Maar met David, Daniël en Dirk in mijn hoofd was er geen ruimte voor nog een D... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:58 

nou ook maar een reportje van mijn kant:
Het begon met de busreis, erg fijn dat de bus 25 niet over de Bossche weg kon, waardoor wij een half uur fzo in de heerlijke zon (dit meen ik dan weer wel) moesten lopen...
En al helemaal uitermate kut was dat toen we binnen waren bleek dat je geen bustickets meer kon halen, ookal stond van wel op internet... kut organisatie.

Maar verder, genieten dat ik een combiticket had, waardoor we lekker 2 seconden in de rij moesten staan, ipv een uur xd prachtig!
dus waren we meteen binnen om eventjes lekker in de rij te staan voor die munten.
dankzij de heer Klos kon ik eventjes hem begroeten en 8 plaatsen naarvoren gaan :D thanks!

16:00 - 17:00: Mind.Illusion
Lekker om in te komen :)
ik weet niet meer zeker of hij het nou was, maar volgens mij wel, draaide hij die plaat waarvan ik van overtuigd was dat het gewoon een oldschool hc plaat was op lager bpm xd
17:00 - 18:00: The Machine
Prima prima prima :D
Fire & Ice uiteraard flink knallen, en zoals Dakpan al zei, lekker door het dak kicken!!! :evil:
18:00 - 19:00: Wasted Penguinz
Samen met Rawbin en nog iemand naar WP gegaan, was erg lekker daar, heerlijk in et zonnetje een beetje chillend losgaan op die heerlijke zweef melodietjes :) erg fijn!
19:00 - 19:20: Live: Hard Driver
Bah bah... wat een tegenvaller. ofja, eigenlijk niet. Ik had wel verwacht dat het niks zou zijn, maar dacht, he, ik geef em een kans, laat ik em eens live luisteren, kijken of het wat wordt.
maar niet dus.
hij draaide wel een heerlijke WiSH tool, "For all my WiSH Motherfuckers out there" of iets in die trend
maar we waren eerder weggegaan want echt geweldig was het niet dus
19:20 - 19:40: Live: The R3belz
Toen nog een stukje van de rebelletjes meegepakt, was best aardig! Qua tracks helaas niks bijzonders...
19:40 - 20:30: Frontliner & Max Enforcer
Samen met NaarDeQlote naar Frontliner gegaan, leuk om hem weer eens te zien!
En wat een set, heerlijk! Frontliner blijft gewoon een held ^^ voor mij dan iig.
en jahoor, hij draaide Discorecord, wat een genot! :D
Echt te lekker dat je op de wc gewoon nog door kon luisteren hahahaha
20:30 - 21:30: Adaro
Ook maar besloten [ofja, de rest van de groep waar ik toen mee was wilde heel graag] eens Adaro live mee te pakken, ondanks ik niet zon bijzonder fan ben van zn tracks. maar ik heb er ook zeker niks op tegen ;)
En ik was zeer aangenaam verrast!
Heerlijk setje, en dan ook nog G4H - Bolivia voorbij horen komen, heeeerlijk! :D

Na Adaro eindelijk tijd gevonden voor een eetpauze, lekker een patatje gehaald en een delleke erbij! Prima prijzen overigens!
En jahoor, kwam ik hier ook weer NaarDeQlote tegen, mooi!

21:50 - 22:00: The Geminizers
Leuk, maar niks bijzonders. kan dr niet zoveel meer over zeggen :P
22:00 - 23:00: Frequencerz & Zany
Geen idee met wie eigenlijk, maar hier was ik dus ook bij hahaha, ging erg lekker los vooraan, echt top mensen daar :D
23:00 - 23:30: Live: Donkey Rollers
Uiteraard genieten! Veel meer hoeft niet gezegd te worden.
23:30 - 23:40: B-Front & Zatox
Best aardig :) Totaal niet bijzonder qua tracks helaas
23:40 - 00:10: Arboza & Solutio & The I's
Ik was bijna vergeten dat Solutio nog draaide dus gelijk daar naartoe gerend, om deze gozer even mentale steun te bieden! Erg lastig natuurlijk als je vriendin ergens aan de zijkant achteraan weggedoken zit, hahahaha :P
00:10 - 00:30: B-Front & Zatox
Hoppatee weer terug :P
00:30 - 01:30: Art of Fighters & Endymion
Leuk om eens AoF te horen afsluiten, en ze draaide echt lekker voor op een hardstyle stage :)
Op het einde naast de zitzak achteraan nog flink staan knallen, erg mooi!

Eindshow was ik niet bij, toen stond ik met robert bij de uitgang, maar om eerlijk te zijn kan toch niks die endshow van defqon overtreffen :P

Pluspunten:
+Veel hardtraxxers
+Overal mensen tegenkomen die je kent en mee los kan gaan
+Hoog percentage losgaande mensen op de dedicated vooraan :D
+Veel HTers weer eens zien die ik al lang niet had gezien, zoals modernization en Mike-O (stampertje nu toch?)
+6 munten voor €1.50 krijgen door een typfout van de vent bij de kassa
+Raketjes voor de normale prijs van .5 munt per raketje
+Enorme hoeveelheid pisbakken, echt goed geregeld!
+Dat je bij momenten van stilte in de Dungeon kon meegenieten van de Dedicated stage
+Sfeer, echt heel gezellig geweest!

Minpunten:
-Geen drinkwater bij de wcs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:01 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:

Geintje Dennis, sorry man dat ik het vergat... Maar met David, Daniël en Dirk in mijn hoofd was er geen ruimte voor nog een D... :innocent:

Zeker waar! Hoop nieuwe gezichten voor mij, was echt super!

Jammer vond ik wel dat het geluid af en toe wegviel maarja, gelukkig heb ik me vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:02 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Ik was bijna vergeten dat Solutio nog draaide dus gelijk daar naartoe gerend, om deze gozer even mentale steun te bieden! Erg lastig natuurlijk als je vriendin ergens aan de zijkant achteraan weggedoken zit, hahahaha :P

Hey ik stond na 5 minuten vooraan ja! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:03 

Mellow schreef:
KSwoosh schreef:

Hey ik stond na 5 minuten vooraan ja! :evil:

:thumbsup: :thumbsup:
je leert het wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

Kasper ik heb geen idee wie jij bent... das nou wel jammer eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:11 

Hardtraxxer

Top feest :thumbup: dikke stages, goede sets, Royal VIP, zon, goede sfeer. Donkey rollers, Dv8 showcase, zany&frequencerz :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:13 

Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:

En een jongen met een clownsneus waarvan ik zijn naam steeds vergat...
Kut... iets met de D geloof ik...

Over de dag gespreid heb je het wel 5x gevragen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:13 

Hardtraxx Elite

Man man man..­ Wat een feest!­ Ik kan er nog steeds niet bij met mn hoofd!­ Haha!­

Heerlijk de hele dag bij The Magic Show gestaan, en damn wat ging het los.­ Zelf ook eigenlijk non stop los staan gaan.­ Het is een behoorlijke tijd geleden dat ik me zo super vermaakt heb op een hardstylefeestje.­

De spierpijn is al aardig aanwezig, en ik heb voor het eerst gewoon blaren op mn voeten na een feestje!­
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:16 

The Skribbler schreef:
Kasper ik heb geen idee wie jij bent... das nou wel jammer eigenlijk :P

Haha inderdaad, ik dacht precies hetzelfde van jou net :P
Wat is je volgende feest dan? Dan gaan we eens een keer meeten! ^^

want met die avatar van jou is ook niemand aan te herkennen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:19 

Hardtraxxer

Prima feest gehad!
Alleen zo'n beetje tot halverwege zany & frequencerz (op Adaro na) was het nog niet helemaal wat ik er van had verwacht.. het was niet slecht, maar misschien had ik er wel iets teveel van verwacht..
Maar daarna ging het los, DR live, S&I en vooral D&R waren vet, achteraf spijt dat we toch niet the Geminizers af hebben gekeken, van Henk-Jan gehoord dat dat heel vet moet zijn geweest..
Ik ben benieuwd wat D&R op het einde allemaal draaiden, dat ging me een portie hard :D
En het vdk-gehalte vond ik vrij hoog juist, maar niet irritant zoals op bijv. loudness wel het geval was.
Verder nog aardig wat nieuwe HT'ers gesproken, zoals the Skribbler die kwam vragen of ik op en internetforum zat, een internetforum genaamd hardtraxx, was al vrij opmerkelijk hoe je het vroeg, maar dat je 5 minuten later weer kwam was toch wel het toppunt xD dus je geheugen liet je blijkbaar wel in de steek gisteren.. :p
Uiteindelijk moe, maar zeer voldaan mijn bedje in gegaan! :)
Ik kijk nu al weer uit naar volgende week: Dreamfields :D
Nog even een speciale vermelding voor Adaro, die zat heel lekker in zijn set moet ik zeggen, zweepte het lekker op en draaide zeer vermakelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb sinds 2 maanden een tshirt waar op de achterkant staat 'The Skribbler' Maarja, als ik dat shirt dan niet aan heb vanwege t zonnetje (auw mijn schouders) dan snap ik dat je me niet herkent :P

Volgende feest weet ik nog niet precies, ga een poos op vakantie, dus sparen... waarschijnlijk pas Q-Base of XXL raw.

En Dennis, ik weet het, ik schaam me diep. Maar ik heb nu een memo en filmpje op mn telefoon, dus nu vergeet ik het NOOIT meer! :thumbup:

EDIT ik heb bij mijn profiel nu een link gezet naar partyflock, daar staan duidelijker foto's op, ook een paar van gisteren. Zelfs een van jou Dennis! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:23 

Hardtraxx Addict

WAUW Wat een waanzinnige dag gehad gister! The Dungeon weer de gehele dag gevuld met allemaal liefhebbers en de sfeer was echt :worship: :worship:

Geluid was overal geniaal en vette sets gehoord. Thanks voor alle support iedereen :worship:

Hier m'n tracklist:

01. B-Front – Neophobia
02. E-Force & Frequencerz – Attention
03. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
04. Alpha Twins – Nowhere To Hide
05. Ran-D – Inner Child
06. Frequencerz – Bitch
07. Luna & E-Force – Shade Of The Night
08. Hard Drive & B-Front – State Of Perfection
09. Crypsis – Nackt
10. Noisecontrollers – Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
11. Jajox – Be Reborn
12. B-Front - Virus
13. Crypsis – Strike
14. Radical Redemption – The Black Demon
15. Donkey Rollers – Voices Of Consience
16. Promo – Revenants of Revolution
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten