nou ook maar een reportje van mijn kant:
Het begon met de busreis, erg fijn dat de bus 25 niet over de Bossche weg kon, waardoor wij een half uur fzo in de heerlijke zon (dit meen ik dan weer wel) moesten lopen...
En al helemaal uitermate kut was dat toen we binnen waren bleek dat je geen bustickets meer kon halen, ookal stond van wel op internet... kut organisatie.
Maar verder, genieten dat ik een combiticket had, waardoor we lekker 2 seconden in de rij moesten staan, ipv een uur

prachtig!
dus waren we meteen binnen om eventjes lekker in de rij te staan voor die munten.
dankzij de heer Klos kon ik eventjes hem begroeten en 8 plaatsen naarvoren gaan

thanks!
16:00 - 17:00: Mind.IllusionLekker om in te komen

ik weet niet meer zeker of hij het nou was, maar volgens mij wel, draaide hij die plaat waarvan ik van overtuigd was dat het gewoon een oldschool hc plaat was op lager bpm
17:00 - 18:00: The MachinePrima prima prima

Fire & Ice uiteraard flink knallen, en zoals Dakpan al zei, lekker door het dak kicken!!!
18:00 - 19:00: Wasted PenguinzSamen met Rawbin en nog iemand naar WP gegaan, was erg lekker daar, heerlijk in et zonnetje een beetje chillend losgaan op die heerlijke zweef melodietjes

erg fijn!
19:00 - 19:20: Live: Hard DriverBah bah... wat een tegenvaller. ofja, eigenlijk niet. Ik had wel verwacht dat het niks zou zijn, maar dacht, he, ik geef em een kans, laat ik em eens live luisteren, kijken of het wat wordt.
maar niet dus.
hij draaide wel een heerlijke WiSH tool, "For all my WiSH Motherfuckers out there" of iets in die trend
maar we waren eerder weggegaan want echt geweldig was het niet dus
19:20 - 19:40: Live: The R3belzToen nog een stukje van de rebelletjes meegepakt, was best aardig! Qua tracks helaas niks bijzonders...
19:40 - 20:30: Frontliner & Max EnforcerSamen met NaarDeQlote naar Frontliner gegaan, leuk om hem weer eens te zien!
En wat een set, heerlijk! Frontliner blijft gewoon een held

voor mij dan iig.
en jahoor, hij draaide Discorecord, wat een genot!

Echt te lekker dat je op de wc gewoon nog door kon luisteren hahahaha
20:30 - 21:30: AdaroOok maar besloten [ofja, de rest van de groep waar ik toen mee was wilde heel graag] eens Adaro live mee te pakken, ondanks ik niet zon bijzonder fan ben van zn tracks. maar ik heb er ook zeker niks op tegen

En ik was zeer aangenaam verrast!
Heerlijk setje, en dan ook nog G4H - Bolivia voorbij horen komen, heeeerlijk!

Na Adaro eindelijk tijd gevonden voor een eetpauze, lekker een patatje gehaald en een delleke erbij! Prima prijzen overigens!
En jahoor, kwam ik hier ook weer NaarDeQlote tegen, mooi!
21:50 - 22:00: The GeminizersLeuk, maar niks bijzonders. kan dr niet zoveel meer over zeggen
22:00 - 23:00: Frequencerz & ZanyGeen idee met wie eigenlijk, maar hier was ik dus ook bij hahaha, ging erg lekker los vooraan, echt top mensen daar
23:00 - 23:30: Live: Donkey RollersUiteraard genieten! Veel meer hoeft niet gezegd te worden.
23:30 - 23:40: B-Front & ZatoxBest aardig

Totaal niet bijzonder qua tracks helaas
23:40 - 00:10: Arboza & Solutio & The I'sIk was bijna vergeten dat Solutio nog draaide dus gelijk daar naartoe gerend, om deze gozer even mentale steun te bieden! Erg lastig natuurlijk als je vriendin ergens aan de zijkant achteraan weggedoken zit, hahahaha
00:10 - 00:30: B-Front & ZatoxHoppatee weer terug
00:30 - 01:30: Art of Fighters & EndymionLeuk om eens AoF te horen afsluiten, en ze draaide echt lekker voor op een hardstyle stage

Op het einde naast de zitzak achteraan nog flink staan knallen, erg mooi!
Eindshow was ik niet bij, toen stond ik met robert bij de uitgang, maar om eerlijk te zijn kan toch niks die endshow van defqon overtreffen

Pluspunten:
+Veel hardtraxxers
+Overal mensen tegenkomen die je kent en mee los kan gaan
+Hoog percentage losgaande mensen op de dedicated vooraan

+Veel HTers weer eens zien die ik al lang niet had gezien, zoals modernization en Mike-O (stampertje nu toch?)
+6 munten voor €1.50 krijgen door een typfout van de vent bij de kassa
+Raketjes voor de normale prijs van .5 munt per raketje
+Enorme hoeveelheid pisbakken, echt goed geregeld!
+Dat je bij momenten van stilte in de Dungeon kon meegenieten van de Dedicated stage
+Sfeer, echt heel gezellig geweest!
Minpunten:
-Geen drinkwater bij de wcs