Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 09:51 

Hardtraxx Veteran

De afsluiter in The Dungeon was echt bizar hard :worship:
Lem-X - More Drumming :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 10:30 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
De afsluiter in The Dungeon was echt bizar hard :worship:
Lem-X - More Drumming :loving:

Vorig jaar sloten D&R daar ook al mee af. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 10:40 

Hardtraxx Veteran

Asylum schreef:
PierrePruuk schreef:
Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.

Gangsterdwerg: Snap je het zelf nog wel?
Gast leer lezen ? hij heeft 2 x persongeluk de zelfde plaat in gestart ! dus dan kan je niet draaien? lol xd

Min of meer ja, want hoe de fuck wil je het voor elkaar krijgen om 2 keer dezelfde plaat te draaien zonder het van te voren te merken? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:00 

Donateur

Over smaak valt niet te twisten ;)
Dit was in ieder geval onze TL:

1. Juized - World of Dreams
2. Josh & Wesz - Like Thiz
3. Zero Sanity - Citadel of Sound (Paradise Edit)
4. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
5. Jurgen de Vries - The Theme (Juized Bootleg)
6. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
7. Wildstylez - Shadow
8. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
9. Submotion - U.F.O.
10. Da Tweekaz - Break The Spell
11. Taio Cruz ft. Flo Rida - Hangover (Juized vs. San Miquel DJ Tool)
12. Tuneboy - Tell Me About It
13. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
14. Juized - Vault of Heaven
15. Gostosa - Sutra
16. Pavo – Communicate
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:04 

Hardtraxxer

San Miquel schreef:
Over smaak valt niet te twisten ;)
Dit was in ieder geval onze TL:

1. Juized - World of Dreams
2. Josh & Wesz - Like Thiz
3. Zero Sanity - Citadel of Sound (Paradise Edit)
4. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
5. Jurgen de Vries - The Theme (Juized Bootleg)
6. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
7. Wildstylez - Shadow
8. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
9. Submotion - U.F.O.
10. Da Tweekaz - Break The Spell
11. Taio Cruz ft. Flo Rida - Hangover (Juized vs. San Miquel DJ Tool)
12. Tuneboy - Tell Me About It
13. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
14. Juized - Vault of Heaven
15. Gostosa - Sutra
16. Pavo – Communicate

Sutra, Communicate, Shadow en Pounding senses zijn dan heel erg vet! Alleen Lose my mind past er niet helemaal tussen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Scope DJ was echt genieten :loving: Wat een topproducer is het toch ook, die reverse bass van hem klinkt zo lekker!

Huh? Ik dacht dat jij nog tegen mij zei dat er niet veel aan was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:15 

Hardtraxx Veteran

9. Submotion - U.F.O.
:worship:

Hele vette plaat! Voor de rest vond ik jullie wel een leuke set hebben. Jullie stonden zelf in ieder geval lekker te springen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:16 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Scope DJ was echt genieten :loving: Wat een topproducer is het toch ook, die reverse bass van hem klinkt zo lekker!

Haha, nee Toneshifterz begonnen toen, daar vond ik niks aan ;) Daarom ging ik ff bij TMS kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:17 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Afbeelding

van links naar rechts.. The I's, XtD, Andre Pronk :worship: , Chris Two, P-Stylez, Solutio & Prefix

Nu begrijp ik waar de naam Chris Two vandaan komt. Ik had serieus het idee dat Chris One er ook rondliep, dat was Chris Two dus. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:23 

wie is andre pronk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:30 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
wie is andre pronk xd

Zegt genoeg denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:32 

Donateur

Khadber schreef:
9. Submotion - U.F.O.
:worship:

Hele vette plaat! Voor de rest vond ik jullie wel een leuke set hebben. Jullie stonden zelf in ieder geval lekker te springen!

Thx Daniel!
Ja hebben genoten vanaf de eerste seconde!
Was echt geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:33 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:
wootum schreef:

Haha, nee Toneshifterz begonnen toen, daar vond ik niks aan ;) Daarom ging ik ff bij TMS kijken.

Oooooh ik dacht dat je bedoelde dat Scope niet zo vet was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:43 

Donateur

Vlak voor binnenkomst dacht ik wel dat ik dood ging. Infrastructuur rondom het feest was dik zaad, stonden nog een half uur in de file. Daarna maar 2 toegangspoortjes voor de combitickets waar een mannetje of 200 voor stond te wachten, schoot voor geen meter op. En als klap op de vuurpijl een rij van 3 kwartier om muntjes te halen. Om vervolgens weer een kwartier bij de bar op je bier te wachten. Kom op zeg, als organisatie weet je hoeveel mensen er komen, zorg dan ook voor genoeg voorzieningen en genoeg medewerkers. Vorig jaar waren tijdens het feest ook de kluisjes op, zoiets is echt zwaar onnodig.

Dan het feest zelf, ik heb van bijna elke set zwaar genoten. Digital Punk draaide zoals aangekondigd een wat hardere set. Niet zo heel erg veel oudere platen gehoord helaas, o.a. Rock The Party, Loose Control, Proud To Be Loud en (onvermijdelijk) Dark Symphony. Grappig dat vlak na laatstgenoemde plaat Creatures Of The Night gedraaid werd. Vergeleken met Dark Symphony was het net of een babypanda voorzichtig op een holle bamboe aan het trommelen was. Die remix van Bitches n Hoes was trouwens wel grappig, maar ik miste de bass wel heel erg. Prima set verder van Digital Punk.

Daarna The R3belz live. Behalve dat die knul een mini-laptop naast zich neer had gezet heeft hij werkelijk niks bijzonders aan live-dingen gedaan. Geen edits, geen samples, langzame overgangen... dikke aanfluiting wat dat betreft. Tracklist vond ik wel oké, tegenwoordig spreekt me niet meer alles aan van wat hij maakt. Was wel leuk om Straight To Tha Beat en wat andere dingen weer eens te horen, maar verder boeide het me niet zo veel.

Van Tartaros is me niet zoveel bijgebleven. Hij opende met The Dungeon maar wat ie voor de rest nog meer draaide zou ik mijn god niet meer weten. Kan me alleen Innerchild, You Suck, Magic en Overload herinneren en dat ik baalde omdat ik net bij de bar stond. T was iig geen slechte set want ik zag m nog en zei dat ie goed draaide dus t zal wel.

Bij Adaro kan ik me dus wel bijna de hele tracklist herinneren, maar dat komt omdat ik zijn sets nu langzaam wel een beetje ken. Ik vind het geen straf aangezien ik hem voor t laatst zag op Loudness, dan kan ik er nog regelmatig van genieten. Dikke pluspunten: Fuck The Fake Shit, Revolution-edit, House Of Wax en Resistance. Helaas wel weer een paar van die zeikplaten zoals Sorrow en Kotu. En die nieuwe G4H en Ran-D platen doen me ook totaal niks. Al met al wel een lekkere set! Alleen ligt het aan mij of heeft hij al eeuwen geen Haunter of The Dark meer gedraaid?

Bij The Geminzers zijn we weg gegaan naar de main, daar stonden Code Black & Slim Shore nog. We liepen ver naar voren en non de ju WAT een geluid! Met afstand het beste wat ik in maanden heb meegemaakt op een feest. Asociaal hard en erg zuiver. De bass trilde bijna mn oordoppen eruit, geweldig! Ik vond hun set zelf niet zo erg boeiend. Wel jammer want Code Black heeft leuke producties op z'n naam staan, maar daar hoorde ik niks van terug.

Dan de set waar we eigenlijk voor kwamen. Zany vs Frequencerz. Hoe Zany het doet weet ik ook niet maar hij blijft me keer op keer verbazen en verrassen. De track waar hij mee opende (Nightmare to Reality ofzo?) kwam helemaal tot z'n recht op dat geluidssysteem. Bijna alles daarna was puur goud. Pounding Senses, Attention, Bitch, Revolution-edit. Was weer ouderwets genieten, en prachtig hoe de heren herhaaldelijk voor de decks gingen staan om het publiek op te zwepen (dat flink tam was maar vorig jaar was nog erger).

Gelijk blijven hangen voor de Donkey Rollers. Was weer een leuke set. Mooi momentje dat de lasers aangingen met Immeasurably. Tegenwoordig geef ik dr geen fuck meer om maar er is geen mooier moment om zoiets te doen dan tijdens zo'n track. Verder heb ik weinig bijzondere dingen gehoord, behalve een update van Revolution, vrij oude track die ze in een modern jasje hebben gestoken en dat klonk erg goed! En Sound Of The Beast edit... blijft baas!

De laatste paar uur zouden we afsluiten in The Dungeon. Het eerste wat me opviel was dat het geluid een stuk minder was. Boxen waren blijkbaar uitgevallen ofzo. Erg jammer want bij Solutio & The I's (en Arboza maar ik heb niet echt gevolgd wat daar verder mee is gebeurd, hoop gezeik ofzo) kwamen hun 'koekblikkicks' niet meer uit de verf. Platenkeuze was jammie! Eigen werk is niet helemaal mijn ding maar als je ter compensatie shit gaat draaien als Sleepwalker en Do You Want Heavy maak je het helemaal goed. Bizar hoe Do You Want Heavy zelfs met gehavend geluid alles en iedereen omver blaast. En mijn grootste respect voor het mixwerk. Soms had ik het gevoel alsof ik naar een enorme megamix aan het luisteren was. Supersnelle en strakke overgangen gehoord achter elkaar, petje af heren!

En in het kader van mensen die me blijven verbazen: Degos & Re-Done die gelijk begonnen met Unlocked! Elke keer heb ik niet zo heel veel zin in hun sets omdat ik ze als producers niet zo boeiend vind, en dan zetten ze elke keer weer een geweldige set neer. En deze was zo goed dat het denk ik de beste set van de avond was. Al was het alleen al omdat ze ineens DJ Rob - Party People draaiden, één van mn eerste hardstyleplaten. Kippenvel van top tot teen en ongelofelijk hoe hard dat nummer ging. Veel verrassend en gevarieerd werk gehoord met daartussen een eigen plaat. Daarna was het tijd voor Trespassing en Stash, en dan moet je nog ongeveer een kwartier slopende hardcore aanhoren. Net als vorig jaar heerlijk harde, duistere hardcore-platen gehoord (ik herkende het meeste niet dus dat was wel leuk). De Gamma Release-remix van Terminal Trauma gehoord, mooi plaatje! Enige minpunt vond ik dat ze tienduizend keer Pain Till I Die teasden maar vervolgens niet draaiden. Toen t klaar was nog even 5 minuten wezen kijken bij de hardcore van de main. Maar als je van snoeiharde duistere hardcore bij Evil Inside terecht komt kan je t beter laten voor wat het is, je spullen pakken en vertrekken. Dat deden we ook.

Voor mij was Wish het feest van het jaar. Ik heb serieus geen enkele slechte of saaie set gehoord, het geluid was overal top, de sfeer bij TMS waar ik bijna de hele dag stond was weer prima en er waren weer bizar veel bekenden aanwezig die het nog gezelliger maakten.

Maar qua organisatie was dit helaas een dikke aanfluiting en ik hoop toch echt dat ze volgend jaar de dingen iets professioneler gaan aanpakken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om wat extra poortjes, munthokjes en barren/barpersoneel in te zetten. Voorkomt een hoop irritatie. Ook die papieren bonnen waren dik pauper. We leven niet meer in de jaren 90. Maar ik heb een topdag gehad en dat is het belangrijkste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:14 

Hardtraxxer

Had een tracklist gemaakt van zany b2b frequencerz voor een vriend die niet mee kon.
Niet zeuren dat ik de hele tijd met me mobiel heb gestaan, en hopelijk klopt het een beetje.

1. Zany - Nightmare into Reality
2. Frequencerz & DV8 - Evolve
3. Zany - World Belongs to You
4. Frequencerz - Fight for our Survival
5. Zany - Dance
6. Frequencerz - Attention
7. Zany - My Beat
8. Gunz4Hire - Straight from Bolivia
9. Zany - Lonely Dark
10. Frequencerz - Revolution (2012 edit)
11. Asys - Acid Nightmare (Zany remix)
12. B-front & Frequencerz - Night Colours Black
13. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers edit)
14. Frequencerz - No Escape
15. Zaza Front - De Grote Dikke Bassplaat
16. Tartaros & Juized - The Dungeon
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
19. Titan - The Hour of the Night
20. Crypsis - Torture
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:19 

Hardtraxx Veteran

Dikke lijst van zany & Freqz :worship:
Zijn de sets trouwens opgenomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:21 

Bierkoning

Klopt inderdaad wel, je hoorde Son of Torture ook nog geteasd worden maar die werd niet meer gedraaid.

kriek4 schreef:

Dat moet volgens mij Luna & E-Force - Evolved (Frequencerz Remix) zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

kriek4 schreef:
Had een tracklist gemaakt van zany b2b frequencerz voor een vriend die niet mee kon.
Niet zeuren dat ik de hele tijd met me mobiel heb gestaan, en hopelijk klopt het een beetje.

2. E-Force & Luna - Evolve (Frequencerz Remix)
4. Frequencerz & In-Phase - Fight for our Survival
5. Zany - Dance
6. Frequencerz & E-Force - Attention
7. Zany - My Beat
8. Gunz4Hire - Bolivia
9. Zany & Nitrouz - Lonely Dark
12. B-front & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)
13. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers edit) Ik denk dat dit de Fusion mash-up was.
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
20. Crypsis & Luna - Torture

Zo klopt het volgens mij ;) En mensen die zeiken dat je stil staat moet je je niks van aantrekken, ik vind het wel gaaf dat je de tracklist bij houdt, doe ik zelf namelijk ook best vaak.

En als we het toch hebben over het bijhouden van tracklists, hier de liveset van The R3belz:

1. The R3belz - Reactivating the Bionicle
2. The R3bels - Straight to da Beat
3. The R3belz & Zatox - Odissea 2011
4. Tatanka - Doom's Day (The R3belz Remix)
5. The R3bels - The Shade
6. Plasmaravers - Bust a Move (R3bels raw edit)
7. The R3belz - Velocity
8. The R3belz - Skynet (mid-intro only)
9. Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
10. The R3bels - Pattern 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

kriek4 schreef:

5. Zany - Dance
7. Zany - My Beat
9. Zany - Lonely Dark
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
20. Crypsis - Torture

Heb je nou serieus de hele tijd met je telefoon in de handen gestaan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
kriek4 schreef:

5. Zany - Dance
7. Zany - My Beat
9. Zany - Lonely Dark
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
20. Crypsis - Torture

Lekker boeiend de één is naar lasers aan het kijken tijdens een set en de ander houdt de tracklist bij. Dat laatste kan ik iig wel goed waarderen, tenminste nog mensen die bezig zijn met de tracks. Losgaan kan iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:38 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
kriek4 schreef:

Lekker boeiend de één is naar lasers aan het kijken tijdens een set en de ander houdt de tracklist bij. Dat laatste kan ik iig wel goed waarderen, tenminste nog mensen die bezig zijn met de tracks. Losgaan kan iedereen.

Zie je het nu? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

fak u :mad:

Dat was echt een enorme hap he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Jurheinen schreef:
kriek4 schreef:

LIJST

En de ander die doet niets anders dan de hele dag genieten zonder een moment los te gaan (buiten het beetje meebewegen met het hoofd en de voeten).. haha. Losgaan is voor dagjesmensen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:43 

Hardtraxx Veteran

Oja en dan vergeet ik nog het uitlachen van mensen als ze te vroeg/laat los gaan of een pitchkic/kickroll verkeerd meedoen. He... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:46 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Oja en dan vergeet ik nog het uitlachen van mensen als ze te vroeg/laat los gaan of een pitchkic/kickroll verkeerd meedoen. He... :P

Als je 3 keer verkeerd gaat in een kwartier vraag je erom. :P En dan waren het nog niet eens rolls maar gewoon kicks die niet kwamen. :lol:
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten