Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:10 

Hardtraxxer

Top feestje gehad, muzikaal erg goed op Bioweapon na (maar hier had ik ook wel hoge verwachtingen van). Organisatorisch/Locatie/Ruimte/alles erg goed! Nog verschillende HT'ers ontmoet en uiteindelijk ook iets te veel bier op. Maar al met al super feest gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:12 

Hardtraxx Veteran

Oh ja jou had ik volgens mij ontmoet maar ik kon totaal niet verstaan wie je nou was hier op HT xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:38 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Oh ja jou had ik volgens mij ontmoet maar ik kon totaal niet verstaan wie je nou was hier op HT xd

Haha jep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:43 

Hardtraxx Veteran

Wat gemist zo te lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:54 

Hardtraxx Addict

Nou, namen(usernames) bij die foto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:58 

Hardtraxx Veteran

Vlnr achter: Broken Balance, Unknown, Norther66, Fluxion, Stefann04, Helicaze, Twanneke, Lennard95, Remi, Paultheone (met biertje en pretface), RomanAnthony.
Vlnr voor: Pommer, Grim, Joey, RoyAPO, vriendin van Joey, Fuzzylogic & Paul Towers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:58 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Toch maar je comment ge-edit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 21:10 

Hardtraxxer

Meeting helaas vergeten maar nog wel enkele mensen van hier gesproken.
Hoogtepunten waren toch wel AVIO, B-Front en NC
Kan ook eigenlijk geen minpunten bedenken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 21:23 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Henk-Jan schreef:

Toch maar je comment ge-edit ;)

Ja ben bang voor de AIVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 21:27 

Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:
Staat iemand van Shockerz Events achter de bra linksvooraan de bar. Korte kant vooraan. Graag zsm melden daar!

Goed geregeld! Heeft gesmaakt! :thumbsup:

MelvinFR schreef:
For You Marlene remix?

:worship:

wootum schreef:
AVIO genieten als altijd, die live-act zit altijd anders in elkaar. Nieuwe edits er bij, een half uur lang drive. Blijft altijd genieten dit, ook cool om te zien dat ze er on stage zelf van genieten.

:thumbsup: :worship:

Die reversed :drool: :drool: :drool:
Het enige commentaar: Jammer dat ze hem net iets te snel uitmixten voor het lompste stuk. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:38 

Hardtraxxer

Prima vermaakt!! Hele avond met Fuzzylogic geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:39 

Kraak... Piep...

Foutju
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:40 

Hardtraxx Veteran

PaulTowers schreef:

Hahaha melkert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:53 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Geslaagde biermeeting! (L)

Nog lekker geMac't?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:54 

Hardtraxx Veteran

PaulTowers schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 23:06 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Helicaze schreef:

Nog lekker geMac't?

Ooh, waren jullie dat aan het raam? Ik was echt helemaal lamgezopen. Heb ik verdomme nog Mac betaald voor heel onze groep... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 23:38 

Hardtraxx Elite

PaulTowers schreef:

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 23:49 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
rakkietakkie schreef:
Helicaze schreef:

Nog lekker geMac't?

Ooh, waren jullie dat aan het raam? Ik was echt helemaal lamgezopen. Heb ik verdomme nog Mac betaald voor heel onze groep... >.<

Waarvoor dank! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 05:33 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
rakkietakkie schreef:
Helicaze schreef:

Nog lekker geMac't?

Dat waren wij inderdaad.... hadden ook wel de grootste Lol....
Klaarblijkelijk rij ik als een mongool door Delt-A.... .maar goed, heel thuis gekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 08:40 

Hardtraxx Elite

Topfeestje gehad. Organisatorisch was het voor mij echt perfect: binnen een paar minuten binnen, binnen een paar minuten muntjes gehaald, nooit meer dan een minuut moeten wachten aan de bar (welke ook nog eens volledig 'bemand' was door vrouwen links), bijna elke keer meteen aan de beurt bij de WC's links voor (welke redelijk onbekend zijn bij het gros van de bezoekers als ik anderen mag geloven), schone WC's omdat je bier niet mee naar binnen mocht (dit was eerst kut omdat ik bij binnenkomst meteen moest kakken en dit is nu eenmaal het fijnst met een vers glas bier. Achteraf prima omdat de WC's wel heel de dag schoon bleven op deze manier. Arme man van ~60 jaar die hier heel de dag heeft gestaan om iedereen met bier tegen te houden), goed geluid en het was niet te druk (ook al was het uitverkocht). Sfeer heel de dag door vond ik erg fijn: alleen maar blije gezichten. Enorm veel bekenden overal en, door de biermeeting (bedankt nog voor het bier meneer Shockerz), ook nog eens heel wat gezichten bij namen kunnen plaatsen van hier. Hoofdpijn en spierpijn gisteren waren meer dan aanwezig. Enige minpunt is dat er geen februari editie komt in 2018. En dat de heimwee al weer redelijk aan is.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 08:53 

Kraak... Piep...

Reviewtje nog want het is weer maandag.

Laat binnen gekomen wegens een feest de vorige dag tot 6. We waren zo binnen en de beveiliging was vriendelijk en muntjes ook zo gehaald. Openen met Second Identity, wat precies was wat je er van had verwacht. Vervolgens tijdens Slim Shore en The Pitcher kats vooraan staan, het geluid daar was subliem, snoeihard en zuiver met een lompe bass. Vooral tijdens die Dutch Master platen kreeg je gewoon een schop van die speakers. Dit was dan gelijk ook het beste setje imo.

Vervolgens daarna TNT, gelijk aan het begin al maar naar de bar gegaan om daar vervolgens half Hardtraxx te meeten. Uit mn hoofd weet ik nog Yannick, Indy, Remi, Pommer, Roy, Roman, Joey en PaulTheOne, Norther, Fluxion, Fuzzy, Taul Powers en Grim(?). Enorm gezellig en gratis bier, heb de hele set van TNT eigenlijk niet meegekregen daardoor.

Vervolgens Bioweapon LIVE, ik weet niet wat dat nou was maar ik heb amper Bioweapon platen gehoord en alleen maar hitjes. Dus maar gaan eten. De prijzen van het eten waren dikke prima en het was eveneens goed eten.

Vervolgens NC, die heel vet wat oudere platen draaide, verder wel de bekende hitjes. Max Enforcer draaide leuke platen maar imo veel te weinig TiLLT en eventueel nog Seismic platen. Had echt liever nog platen als Nuclear Reactor, Loudness, Catching Up e.d. gehoord en enorm hoge hoop op Stealth maar nee :cry:

Daarna AVIO Live wat ook heel vet was, toch knap hoe ze dat allemaal live door elkaar doen. Tatact was opzich vet, maar ik had het idee dat Tatanka de hele tijd Activator zat te pushen om nieuwe platen te draaien. Activator wou op een gegeven moment Hysteria draaien maar Tatanka mixte hem gelijk uit waarop Activator ook zichtbaar kwaad werd. Maar Tatanka was dan ook bezopen bleek. Maar alsnog een vet setje met vette platen. Had alleen op oudere platen gehoopt.

B-Front was wel vet, Innocence, Maneater :love:, maar was zo gesloopt de dag van te voren dat ik niks meer over had in mn benen. Dus vroeg naar huis gegaan.

Al met al bijna geen minpunten. En Shockerz bedankt voor het gratis biertje.

+++ Het gehele feest, goed georganiseerd, goed eten, goede faciliteiten.
++ Het geluid, was op plekken aan de zijkant wat minder maar wat meer naar het midden, en helemaal vooraan, was het moeilijk goed.
++ Slim Shore & The Pitcher, AVIO.
++ Gezelligheid
+ Gratis biertje
+ De rest van de setjes.

+/- Ik weet niet of het een goede keuze was maar omdat mn harses bezweet was impulsief een pet gekocht van Gunz For Hire.

- Bioweapon
- Bij peuken verplicht een aansteker.
-- Wat me wel op viel, en waar ik minder van had verwacht, waren het aantal hitjes. 2x Live The Moment bijv.
Natuurlijk genieten de mensen die niet zo vaak heen gaan hier wel van, en dat zag je ook wel. Maar ik hoef de komende tijd niet echt naar een classics feest. Heb wel weer de zelfde rits hitjes langs horen komen als altijd en dat haalt voor mij een beetje de energie uit een set. Alweer Shiverz, alweer Her Voice, alweer Art Of Creation enz enz. Slim Shore en The Pitcher, AVIO, NC een deel en B-Front draaiden imo alleen wat meer gedurfde setjes, meer oudere platen en minder op safe met de hitjes. Daarnaast zijn er nog steeds namen die niet of bijna nooit op een tm stage staan, die weer voor wat variatie zouden zorgen.

Het is geen kritiekpunt naar de organisatie, maar meer een combo van meer gevarieerde en gedurfde setjes en het qua artiesten over een andere boeg gooien. Zoals waarom TNT niet als The Raiders boeken oid, waarom niet The Machine, Donkey Rollers die niet een rerun doen, Isaac, Geck-O, Vaz & Del, Da Tweekaz, The R3bels of Zatox met een schokband zodat hij zich aan de tijdsbeperking houdt EN EEN MILLENIUM AFSLUITER (of beter zelfs een 2e stage daarvoor).

Ik denk dat ik daarom de komende keer liever een early feestje pak dan een tijdmachine feestje. Niet omdat dit slecht was, integendeel, maar heb t nu wel gehoord. Het ideale zou gewoon een millenium, early en tijdmachine stage imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:34 

Hardtraxx Veteran

Vooraf onwijs naar uitgekeken en het heeft me absoluut niet teleurgesteld. Net zoals de vorige editie wederom top! Locatie is gewoon heel fijn, alles goed georganiseerd en de omvang van de zaal is ook dikke prima: redelijk de ruimte en een rondje door de zaal was zo gemaakt. Biermeeting was retegezellig, kwart voor 7 begonnen en plots was het half 9. Sowieso schrok ik er van toen ik om 10 uur op mijn telefoon keek, amper nog een setje meegekregen omdat ik alleen maar aan het ouwehoeren was, waren zoveel bekenden dat ik het ook prima had gevonden als er de hele avond klassiek of een Nederlandse playlist werd gedraaid. Daarna toch nog maar even wat danspasjes gemaakt. Van te voren nog tegen Bastiaan en Ramon gezegd dat ik nog heel erg op De Weg Kwijt hoopte, toen die voorbij kwam (asociaal hard ook op dat geluid) even de toko kapodt gemaakt.

Zoals gezegd biermeeting ook dikke prima. Goed dat er nog een foto van is want aantal namen / gezichten toch al weer vergeten. Nog een grote zoektocht gedaan naar Pommer omdat die in het begin niet aanwezig bleek. Dacht hem gevonden te hebben maar dit bleek Broken Balance te zijn. (Joey, toen wij met onze telefoons foto's van Pommer en BB naast het hoofd van BB hielden om te kijken wie het nou was.. :lol: ). BB nog een compliment gegeven (ja, het was echt als compliment bedoeld :thumbup: ) door te zeggen dat hij in het echt relaxed is maar op het forum soms zo'n zure gast kan zijn, haha.

Heerlijke dag gehad, thanks allen!

P.s. Twanneke, je zag er fresh uit in je nieuwe shirt van de merch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:42 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Vooraf onwijs naar uitgekeken en het heeft me absoluut niet teleurgesteld. Net zoals de vorige editie wederom top! Locatie is gewoon heel fijn, alles goed georganiseerd en de omvang van de zaal is ook dikke prima: redelijk de ruimte en een rondje door de zaal was zo gemaakt. Biermeeting was retegezellig, kwart voor 7 begonnen en plots was het half 9. Sowieso schrok ik er van toen ik om 10 uur op mijn telefoon keek, amper nog een setje meegekregen omdat ik alleen maar aan het ouwehoeren was, waren zoveel bekenden dat ik het ook prima had gevonden als er de hele avond klassiek of een Nederlandse playlist werd gedraaid. Daarna toch nog maar even wat danspasjes gemaakt. Van te voren nog tegen Bastiaan en Ramon gezegd dat ik nog heel erg op De Weg Kwijt hoopte, toen die voorbij kwam (asociaal hard ook op dat geluid) even de toko kapodt gemaakt.

Zoals gezegd biermeeting ook dikke prima. Goed dat er nog een foto van is want aantal namen / gezichten toch al weer vergeten. Nog een grote zoektocht gedaan naar Pommer omdat die in het begin niet aanwezig bleek. Dacht hem gevonden te hebben maar dit bleek Broken Balance te zijn. (Joey, toen wij met onze telefoons foto's van Pommer en BB naast het hoofd van BB hielden om te kijken wie het nou was.. :lol: ). BB nog een compliment gegeven (ja, het was echt als compliment bedoeld :thumbup: ) door te zeggen dat hij in het echt relaxed is maar op het forum soms zo'n zure gast kan zijn, haha.

Heerlijke dag gehad, thanks allen!

P.s. Twanneke, je zag er fresh uit in je nieuwe shirt van de merch!

Klopt :lol: Maar het klopt ook gewoon hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:43 

Hardtraxx Newbie

Sorry dat de baco op was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:49 

Donateur

Sluit mij erbij aan. Organisatorisch gewoon heel sterk. Complimenten aan Shockerz. Direct aan de beurt bij entree, kluisjes en barren. Het was wel even schrikken toen aan het begin van de avond bleek dat er geen baco meer te krijgen was, maar dit werd uiteindelijk vrij subtiel opgelost door een lekker ijskoud Bavje te schenken. Buiten in het zonnetje roken en bier drinken. Heerlijk.

Vond ‘t geluid meer dan goed. Met B-Front even naar linksvoor gelopen om het plebs gedag te zeggen en daar ging het echt heerlijk. Mid van Lunatick was echt grandioos zeg.

B-Front wederom act van de dag. Your Life, Virus, Lunatick, Innocent, Inner Child zijn tracks die ik andere artiesten er nimmer bij hoor pakken. Met daarnaast het mix- en preformwerk zorgt er toch wel voor dattie er met kop en schouders bovenuit blijft steken voor mij.

AVIO & af en toe Tatact ook dik in orde.

Op de een of andere manier lukt het ze van Shockerz blijkbaar wel om artiesten bij het concept te betrekken en bijna uitsluitend oudere plaatjes te draaien. NC bijvoorbeeld ging op Tijdmachine een paar jaar terug volledig de mist in, maar hield zich hier wel aan het concept. Sowieso bijna geen nieuwe tracks gehoord, kan er in ieder geval geen verzinnen.

Super vet om de oude Gunz platen weer eens te horen. Put It On ging echt fenomenaal door die toko heen met die vage Ran-D geluiden erin. Supervet!

Sluit me verder bij BB aan: ook ik zou graag een uurtje hardcore aan het eind geprogrammeerd zien. Snap ook niet goed waarom organisaties er niet aan willen / durven, terwijl sinds jaar en dag bijna ieder hardstyle-feest afgesloten wordt met een hardcore-act. Bovendien is er destijds veel goed mainstream werk uitgebracht: dus hoezo niet?

Track van het feest, waarschijnlijk omdat het contrast met de Zatox plaat erna zo groot was ook.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten