Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 50  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:41 

Hardtraxx Veteran

Shockerz-Events schreef:
Twanneke schreef:
De biermeeting was lachen, mooi zo'n initiatief van de organisatie. Naast de extreme gezelligheid gedurende het feest heb ik me ook muzikaal kostelijk vermaakt. Van Bioweapon had ik inderdaad wel iets anders verwacht en tijdens G4H leek ik paranormaal begaafd omdat ik direct de Qlimax 2011-tracklist erbij had gepakt. Verder de hele avond meer dan genoeg ruimte gehad, ondanks dat het was uitverkocht.

Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts..

Sorry maar hopelijk ben je het met ons eens dat dit gewoon echt niet kan. Wij doen er alles aan om het zo vet mogelijk te maken, we zijn hier actief en we organiseren een biermeeting en dan worden we bestolen door een lid van dit forum? Gaat om meerdere shirts dus neem contact met ons op via [email protected] om het eea te regelen. Zou zonde zijn als we er werk van zouden moeten maken. ;)

Ik dacht dat die twanneke een of ander flauwe grap maakte die alleen mensen konden begrijpen die er waren. Maar dit is wel van een heel nieuw laag niveau..
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:42 

Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
davel6 schreef:
Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door

For You Marlene remix?

Klapte er op :surrender:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 16:03 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
davel6 schreef:
Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door

For You Marlene remix?

jaa :worship: dank!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

Veel bier gezopen, veel bekenden, vele nieuwe mensen ontmoet en veel spierpijn momenteel.

Klinkt als een goed feest. Volgende editie sowieso weer aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:17 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Daarna B-Front, die voor het mooiste moment van de dag zorgde door Your Life Remix te draaien (L) Linksmidden met een paar vreemden (wellicht van HT)

Ik, Zamble en Thermometer stonden hier toen inderdaad een aardig potje te snoeien ja :lol:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:18 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Wat ben je dan voor droeftoeter zeg als je merch gaat jatten bij een kraam en verkopen...

Zo is het ook weer niet gegaan, beetje verkeerd verwoord. Mail wordt gestuurd, kom goed jongens :cry:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:28 

Hardtraxx Veteran

Twanneke schreef:
Joey schreef:
Wat ben je dan voor droeftoeter zeg als je merch gaat jatten bij een kraam en verkopen...

Zo is het ook weer niet gegaan, beetje verkeerd verwoord. Mail wordt gestuurd, kom goed jongens :cry:

Nou, kom maar met het verhaal dan. Want je kan het verwoorden hoe je het wil maar vooralsnog vind ik dit pure diefstal. Als je nu uit de doeken doet hoe het wel is gegaan, wellicht dat men dan toch nog weer positief naar jou als persoon gaat kijken.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:34 

Kraak... Piep...

Niet dat de mening van wat internet mensen over iemand zo zwaar weegt :P

Maar wel benieuwd naar het verhaal dan, want zo als hij het eerst verwoordt is het gewoon puur diefstal en heling.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:45 

Hardtraxx Elite

Dit was wederom goud!Avio set van de avond voor mij en sowieso ook hoe ze zelf losgingen. Kippenvel.. :loving:

Heeft heel wat goed gemaakt na HHZ ^^
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:53 

Hardtraxxer

Wat een supervette editie was dit toch weer! Heerlijke sets en wat een sfeer, vooraan heerlijk staan lopen stampen met de ht’ers!Ook een dikke duim voor de organisatie!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 17:54 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Kan wel janken dat ik dit gemist heb :cry:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:01 

Hardtraxx Beheerder

Japper28 schreef:
TSFH schreef:
Kan wel janken dat ik dit gemist heb :cry:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:08 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Het was eerst nog wat drukker, dus niet iedereen die bij de meeting was staat op de foto.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:09 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Niet dat de mening van wat internet mensen over iemand zo zwaar weegt :P

Maar wel benieuwd naar het verhaal dan, want zo als hij het eerst verwoordt is het gewoon puur diefstal en heling.

Voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar ik ben net als jij eigenlijk ook gewoon super nieuwsgierig.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:10 

Hardtraxx Veteran

Leuke foto! Paar bekende koppen maar voor mij dus er waren nog genoeg nieuwe HT'ers te ontmoeten dus.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:16 

Hardtraxx Veteran

Denk wel dat er 25-33 man op de meeting waren idd. Maar geslaagde picca!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:19 

Hardtraxx Veteran

Geslaagde biermeeting! Een paar nieuwe gezichten voor mij. Het feest zelf vond ik supervet met alle bekenden. Ik kan zelfs bijna geen minpunten bedenken. Ik heb nu wel weer enorm veel spierpijn. Ik steek de schuld op B-Front. Wat een bazenset. Openen met Your Life (Jones & B-Front Remix), dan begrijp het het leven fucking goed. Zelden zo'n kippenvel gehad. (L)
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:22 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Afbeelding

Het was eerst nog wat drukker, dus niet iedereen die bij de meeting was staat op de foto.

Leuke foto! En zie ik Twanneke daar nou al shinen in een gloednieuw VWAB shirt ?

te vroeg?
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:24 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Ik kan zelfs bijna geen minpunten bedenken

Alleen dat de Bacardi Cola om 20 uur al op was :(
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:31 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Wederom een geniale editie. :worship:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:42 

Hardtraxx Addict

Twanneke schreef:
Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts.

Overduidelijk een troll lijkt me.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:48 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Joey schreef:
Afbeelding

Leuke foto! En zie ik Twanneke daar nou al shinen in een gloednieuw VWAB shirt ?

te vroeg?

:lol:
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 19:06 

Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Twanneke schreef:
Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts.

Overduidelijk een troll lijkt me.

Als de organisatie bevestigt dat er shirts missen lijkt me dat niet.
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:03 

Hardtraxx Elite

Aan de reacties te lezen duidelijk iets gemist :(
Volgend jaar m'n best maar even doen om hier wat vrienden mee naartoe te krijgen!
Bericht Geplaatst op 15 okt 2017 20:08 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Helicaze schreef:
Ik kan zelfs bijna geen minpunten bedenken

Alleen dat de Bacardi Cola om 20 uur al op was :(

Dit! Wat smaakte ze goed zeg, achteraf misschien wel beter voor de portemonnee. Nu zat ik nog onder de twee nullen aan geld voor munten. xd
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten