Twanneke schreef:
De biermeeting was lachen, mooi zo'n initiatief van de organisatie. Naast de extreme gezelligheid gedurende het feest heb ik me ook muzikaal kostelijk vermaakt. Van Bioweapon had ik inderdaad wel iets anders verwacht en tijdens G4H leek ik paranormaal begaafd omdat ik direct de Qlimax 2011-tracklist erbij had gepakt. Verder de hele avond meer dan genoeg ruimte gehad, ondanks dat het was uitverkocht.
Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts..
Sorry maar hopelijk ben je het met ons eens dat dit gewoon echt niet kan. Wij doen er alles aan om het zo vet mogelijk te maken, we zijn hier actief en we organiseren een biermeeting en dan worden we bestolen door een lid van dit forum? Gaat om meerdere shirts dus neem contact met ons op via
[email protected] om het eea te regelen. Zou zonde zijn als we er werk van zouden moeten maken.

Ik dacht dat die twanneke een of ander flauwe grap maakte die alleen mensen konden begrijpen die er waren. Maar dit is wel van een heel nieuw laag niveau..