Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
€35,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Shockerz-Events wrote:
Twanneke wrote:De biermeeting was lachen, mooi zo'n initiatief van de organisatie. Naast de extreme gezelligheid gedurende het feest heb ik me ook muzikaal kostelijk vermaakt. Van Bioweapon had ik inderdaad wel iets anders verwacht en tijdens G4H leek ik paranormaal begaafd omdat ik direct de Qlimax 2011-tracklist erbij had gepakt. Verder de hele avond meer dan genoeg ruimte gehad, ondanks dat het was uitverkocht.

Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts..
Sorry maar hopelijk ben je het met ons eens dat dit gewoon echt niet kan. Wij doen er alles aan om het zo vet mogelijk te maken, we zijn hier actief en we organiseren een biermeeting en dan worden we bestolen door een lid van dit forum? Gaat om meerdere shirts dus neem contact met ons op via info@shockerz-events.nl om het eea te regelen. Zou zonde zijn als we er werk van zouden moeten maken. ;)
Ik dacht dat die twanneke een of ander flauwe grap maakte die alleen mensen konden begrijpen die er waren. Maar dit is wel van een heel nieuw laag niveau..
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
davel6 wrote:Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door
For You Marlene remix?
Klapte er op :surrender:
Hardtraxxer
114 posts member since 2014
last seen Apr 2018
MelvinFR wrote:
davel6 wrote:Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door
For You Marlene remix?
jaa :worship: dank!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Veel bier gezopen, veel bekenden, vele nieuwe mensen ontmoet en veel spierpijn momenteel.

Klinkt als een goed feest. Volgende editie sowieso weer aanwezig :thumbsup:
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Uberhout wrote:Daarna B-Front, die voor het mooiste moment van de dag zorgde door Your Life Remix te draaien (L) Linksmidden met een paar vreemden (wellicht van HT)
Ik, Zamble en Thermometer stonden hier toen inderdaad een aardig potje te snoeien ja :lol:
Last edited by maikelo on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Joey wrote:Wat ben je dan voor droeftoeter zeg als je merch gaat jatten bij een kraam en verkopen...
Zo is het ook weer niet gegaan, beetje verkeerd verwoord. Mail wordt gestuurd, kom goed jongens :cry:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Twanneke wrote:
Joey wrote:Wat ben je dan voor droeftoeter zeg als je merch gaat jatten bij een kraam en verkopen...
Zo is het ook weer niet gegaan, beetje verkeerd verwoord. Mail wordt gestuurd, kom goed jongens :cry:
Nou, kom maar met het verhaal dan. Want je kan het verwoorden hoe je het wil maar vooralsnog vind ik dit pure diefstal. Als je nu uit de doeken doet hoe het wel is gegaan, wellicht dat men dan toch nog weer positief naar jou als persoon gaat kijken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Niet dat de mening van wat internet mensen over iemand zo zwaar weegt :P

Maar wel benieuwd naar het verhaal dan, want zo als hij het eerst verwoordt is het gewoon puur diefstal en heling.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Dit was wederom goud!Avio set van de avond voor mij en sowieso ook hoe ze zelf losgingen. Kippenvel.. :loving:

Heeft heel wat goed gemaakt na HHZ ^^
Hardtraxxer
107 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Wat een supervette editie was dit toch weer! Heerlijke sets en wat een sfeer, vooraan heerlijk staan lopen stampen met de ht’ers!Ook een dikke duim voor de organisatie!
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
TSFH wrote:Kan wel janken dat ik dit gemist heb :cry:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Japper28 wrote:
TSFH wrote:Kan wel janken dat ik dit gemist heb :cry:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vroeger Was Alles Beter (14-10-2017, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)

Het was eerst nog wat drukker, dus niet iedereen die bij de meeting was staat op de foto.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Broken Balance wrote:Niet dat de mening van wat internet mensen over iemand zo zwaar weegt :P

Maar wel benieuwd naar het verhaal dan, want zo als hij het eerst verwoordt is het gewoon puur diefstal en heling.
Voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar ik ben net als jij eigenlijk ook gewoon super nieuwsgierig.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Leuke foto! Paar bekende koppen maar voor mij dus er waren nog genoeg nieuwe HT'ers te ontmoeten dus.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Denk wel dat er 25-33 man op de meeting waren idd. Maar geslaagde picca!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Geslaagde biermeeting! Een paar nieuwe gezichten voor mij. Het feest zelf vond ik supervet met alle bekenden. Ik kan zelfs bijna geen minpunten bedenken. Ik heb nu wel weer enorm veel spierpijn. Ik steek de schuld op B-Front. Wat een bazenset. Openen met Your Life (Jones & B-Front Remix), dan begrijp het het leven fucking goed. Zelden zo'n kippenvel gehad. (L)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Joey wrote:Vroeger Was Alles Beter (14-10-2017, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)

Het was eerst nog wat drukker, dus niet iedereen die bij de meeting was staat op de foto.
Leuke foto! En zie ik Twanneke daar nou al shinen in een gloednieuw VWAB shirt ?

te vroeg?
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:Ik kan zelfs bijna geen minpunten bedenken
Alleen dat de Bacardi Cola om 20 uur al op was :(
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Raven wrote:Wederom een geniale editie. :worship:
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Twanneke wrote: Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts.
Overduidelijk een troll lijkt me.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
RomanAnthony wrote:
Joey wrote:Vroeger Was Alles Beter (14-10-2017, Maaspoort Sports & Events, Den Bosch)

Leuke foto! En zie ik Twanneke daar nou al shinen in een gloednieuw VWAB shirt ?

te vroeg?
:lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
kingxxl wrote:
Twanneke wrote: Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts.
Overduidelijk een troll lijkt me.
Als de organisatie bevestigt dat er shirts missen lijkt me dat niet.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Aan de reacties te lezen duidelijk iets gemist :(
Volgend jaar m'n best maar even doen om hier wat vrienden mee naartoe te krijgen!
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Scotty018 wrote:
Helicaze wrote:Ik kan zelfs bijna geen minpunten bedenken
Alleen dat de Bacardi Cola om 20 uur al op was :(
Dit! Wat smaakte ze goed zeg, achteraf misschien wel beter voor de portemonnee. Nu zat ik nog onder de twee nullen aan geld voor munten. xd