Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Vroeger Was Alles Beter

Time
(Sun)
Price
€35,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
BAM, in de pocket hoor!!!!!!
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
yannickvk wrote:
Hekzitter wrote: Zo hebben Lotte en Yannick mij ook wijsgemaakt dat zij samen een relatie hebben. En op dat moment duwde Melvin zijn tong bijna in Lotte om te gaan muilen.
Mooie momenten. Niemand is te vertrouwen blijkt wel weer haha
Er is wel een hoop onzin voorbij gekomen toen wij daarvoor op t bankje zaten ja. :lol:
De spit sessie van Willem en Melvin bijvoorbeeld :lol: . De Anne Faber rijm tho :lol:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Hekzitter wrote: De spit sessie van Willem en Melvin bijvoorbeeld :lol: . De Anne Faber rijm tho :lol:
What about a re-run Melvinfr?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik weet t ook allemaal niet meer :cry:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:
Unknown wrote:Oh ik had dit een beetje verkeerd gelezen, maar ik zie nu wat er gebeurd is. Hier wil ik eigenlijk niks mee te maken hebben, maar goed ik laat dat afhandelen door Twanneke, want ik heb hier geen medeweten van gehad..

Mail gestuurd :)
Sander, wie is 'Twanneke', wat hebben jullie gedaan en waar ben je medeplichtig aan?

Je beseft hopelijk dat het voor iedereen - buiten degene die je mailtje heeft gekregen - overkomt alsof je gejatte merch hebt lopen verkopen. Wat is er nu precies gebeurd?
Iets
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
ik snap het ook niet meer
Organisator
359 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Er zijn shirts weggehaald bij de merchandising stand. Dit staat ook op camera maar zover hoeft het allemaal niet te gaan als diegene gewoon even netjes een mail of privebericht stuurt.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
De laatste 2 pagina's :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Shockerz-Events wrote:Er zijn shirts weggehaald bij de merchandising stand. Dit staat ook op camera maar zover hoeft het allemaal niet te gaan als diegene gewoon even netjes een mail of privebericht stuurt.
Vind het nog netjes dat jullie er zo rustig mee om gaan, of komt dit vaker voor (met als unieke situatie nu dat het op HT geplaatst wordt)?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Shockerz-Events wrote:Er zijn shirts weggehaald bij de merchandising stand. Dit staat ook op camera maar zover hoeft het allemaal niet te gaan als diegene gewoon even netjes een mail of privebericht stuurt.
En 'Twanneke' reageert op privébericht en heeft nog niet gemaild?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Steffnov wrote:Tim :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: Prachtig
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:Tim :lol: :lol:
pfffff :lol:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Voor Unknown en/of Twan helemaal afgemaakt worden, misschien is het een 'misverstand'. Misschien dat ze zelf opheldering kunnen geven en blijkt het wel mee te vallen?
Donateur
last seen Aug 2024
Ja koekenbakker, dat vroeg ik. En 10 anderen voor mij ook al.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Ja koekenbakker, dat vroeg ik. En 10 anderen voor mij ook al.
Rustig huisbaas, zie het maar als een extra push dat ze reageren want ik ben nieuwsgierig :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Remi wrote:Voor Unknown en/of Twan helemaal afgemaakt worden, misschien is het een 'misverstand'. Misschien dat ze zelf opheldering kunnen geven en blijkt het wel mee te vallen?
Tja, als Shockerz zegt dat er camerabeelden zijn..
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Hoe kan het een misverstand zijn? Wat kun je anders verstaan aan "ik heb meerdere shirts ontvreemd en ze samen met Unknown verkocht, sorry daarvoor"?

Bedoelt hij daar misschien mee dat de shirts per ongeluk in zijn handen gevallen zijn en andere mensen ze vervolgens van hem afpakten en hem daarvoor geld gaven omdat het toch wel aardig was dat hij een shirt uitdeelt? Niemand zal het weten. Mystery much.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Mark With A Tarrel wrote:Dit was echt een onwijs heerlijk evenement.

Ik ben vanaf Low-E & Alter Egosz gaan hobbelen en ben niet gestopt voordat Live the Moment als laatste plaat werd gedraaid. Vrijdag nog een nacht Noisia meegepakt en zondagochtend weer 90 minuten mogen voetballen, ik snap niet waar ik de energie vandaan haal.

Activator & Tatanka hadden de set van de dag te pakken. Ook Gunz 4 Hire en AVIO waren fenomenaal. Hulde ook voor Slim Shore met die oude DMW platen (We Own the Night!), al had ik ook graag een King of the Stage of Syren gehoord.
Leuk je ontmoet te hebben!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Stan wrote:Hoe kan het een misverstand zijn? Wat kun je anders verstaan aan "ik heb meerdere shirts ontvreemd en ze samen met Unknown verkocht, sorry daarvoor"?

Bedoelt hij daar misschien mee dat de shirts per ongeluk in zijn handen gevallen zijn en andere mensen ze vervolgens van hem afpakten en hem daarvoor geld gaven omdat het toch wel aardig was dat hij een shirt uitdeelt? Niemand zal het weten. Mystery much.
Nou, iedereen die Unknown kent weet goed genoeg dat die nooit zo iets zou doen. Dus een opheldering van Twan zou wel op zijn plaats zijn. Vind dit wel ontzettend triest hoor, zo'n fijne organisatie die zelfs bier voor ons regelt, en dan krijgen ze dit er voor terug.
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Dan ken jij Unknown toch niet zo goed als je denkt. :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Vind het zeer netjes van de organisatie. Vind het vrij triest van Twan en ben wel benieuwd wat Unown er dan mee te maken heeft. Beetje jammer dat hij alleen reageert 'Ik wil hier niks mee te maken hebben', terwijl hij kennelijk (Volgens Twan zijn reactie) er wat mee te maken heeft.
Donateur
last seen Aug 2024
Kunnen wel de postcount voor dit topic wat opkrikken als bedankje voor het mooie feest. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
TiMOTHYb wrote:Kunnen wel de postcount voor dit topic wat opkrikken als bedankje voor het mooie feest. :thumbsup:
Ckers.
Donateur
last seen Aug 2024
Haihai. Ben jij de rookruimte nog uitgeweest