Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

BAM, in de pocket hoor!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Hekzitter schreef:
Zo hebben Lotte en Yannick mij ook wijsgemaakt dat zij samen een relatie hebben. En op dat moment duwde Melvin zijn tong bijna in Lotte om te gaan muilen.
Mooie momenten. Niemand is te vertrouwen blijkt wel weer haha


Er is wel een hoop onzin voorbij gekomen toen wij daarvoor op t bankje zaten ja. :lol:


De spit sessie van Willem en Melvin bijvoorbeeld :lol: . De Anne Faber rijm tho :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
De spit sessie van Willem en Melvin bijvoorbeeld :lol: . De Anne Faber rijm tho :lol:


What about a re-run Melvinfr?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet t ook allemaal niet meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Unknown schreef:
Oh ik had dit een beetje verkeerd gelezen, maar ik zie nu wat er gebeurd is. Hier wil ik eigenlijk niks mee te maken hebben, maar goed ik laat dat afhandelen door Twanneke, want ik heb hier geen medeweten van gehad..

Mail gestuurd :)

Sander, wie is 'Twanneke', wat hebben jullie gedaan en waar ben je medeplichtig aan?

Je beseft hopelijk dat het voor iedereen - buiten degene die je mailtje heeft gekregen - overkomt alsof je gejatte merch hebt lopen verkopen. Wat is er nu precies gebeurd?


Iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap het ook niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Er zijn shirts weggehaald bij de merchandising stand. Dit staat ook op camera maar zover hoeft het allemaal niet te gaan als diegene gewoon even netjes een mail of privebericht stuurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste 2 pagina's :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Er zijn shirts weggehaald bij de merchandising stand. Dit staat ook op camera maar zover hoeft het allemaal niet te gaan als diegene gewoon even netjes een mail of privebericht stuurt.


Vind het nog netjes dat jullie er zo rustig mee om gaan, of komt dit vaker voor (met als unieke situatie nu dat het op HT geplaatst wordt)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Er zijn shirts weggehaald bij de merchandising stand. Dit staat ook op camera maar zover hoeft het allemaal niet te gaan als diegene gewoon even netjes een mail of privebericht stuurt.

En 'Twanneke' reageert op privébericht en heeft nog niet gemaild?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:

:lol: :lol: :lol: Prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:


pfffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor Unknown en/of Twan helemaal afgemaakt worden, misschien is het een 'misverstand'. Misschien dat ze zelf opheldering kunnen geven en blijkt het wel mee te vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja koekenbakker, dat vroeg ik. En 10 anderen voor mij ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja koekenbakker, dat vroeg ik. En 10 anderen voor mij ook al.


Rustig huisbaas, zie het maar als een extra push dat ze reageren want ik ben nieuwsgierig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor Unknown en/of Twan helemaal afgemaakt worden, misschien is het een 'misverstand'. Misschien dat ze zelf opheldering kunnen geven en blijkt het wel mee te vallen?

Tja, als Shockerz zegt dat er camerabeelden zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kan het een misverstand zijn? Wat kun je anders verstaan aan "ik heb meerdere shirts ontvreemd en ze samen met Unknown verkocht, sorry daarvoor"?

Bedoelt hij daar misschien mee dat de shirts per ongeluk in zijn handen gevallen zijn en andere mensen ze vervolgens van hem afpakten en hem daarvoor geld gaven omdat het toch wel aardig was dat hij een shirt uitdeelt? Niemand zal het weten. Mystery much.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Dit was echt een onwijs heerlijk evenement.

Ik ben vanaf Low-E & Alter Egosz gaan hobbelen en ben niet gestopt voordat Live the Moment als laatste plaat werd gedraaid. Vrijdag nog een nacht Noisia meegepakt en zondagochtend weer 90 minuten mogen voetballen, ik snap niet waar ik de energie vandaan haal.

Activator & Tatanka hadden de set van de dag te pakken. Ook Gunz 4 Hire en AVIO waren fenomenaal. Hulde ook voor Slim Shore met die oude DMW platen (We Own the Night!), al had ik ook graag een King of the Stage of Syren gehoord.

Leuk je ontmoet te hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Hoe kan het een misverstand zijn? Wat kun je anders verstaan aan "ik heb meerdere shirts ontvreemd en ze samen met Unknown verkocht, sorry daarvoor"?

Bedoelt hij daar misschien mee dat de shirts per ongeluk in zijn handen gevallen zijn en andere mensen ze vervolgens van hem afpakten en hem daarvoor geld gaven omdat het toch wel aardig was dat hij een shirt uitdeelt? Niemand zal het weten. Mystery much.


Nou, iedereen die Unknown kent weet goed genoeg dat die nooit zo iets zou doen. Dus een opheldering van Twan zou wel op zijn plaats zijn. Vind dit wel ontzettend triest hoor, zo'n fijne organisatie die zelfs bier voor ons regelt, en dan krijgen ze dit er voor terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan ken jij Unknown toch niet zo goed als je denkt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zeer netjes van de organisatie. Vind het vrij triest van Twan en ben wel benieuwd wat Unown er dan mee te maken heeft. Beetje jammer dat hij alleen reageert 'Ik wil hier niks mee te maken hebben', terwijl hij kennelijk (Volgens Twan zijn reactie) er wat mee te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kunnen wel de postcount voor dit topic wat opkrikken als bedankje voor het mooie feest. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kunnen wel de postcount voor dit topic wat opkrikken als bedankje voor het mooie feest. :thumbsup:

Ckers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haihai. Ben jij de rookruimte nog uitgeweest
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten