Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 09:57 

Hardtraxx Veteran

Zelfs The Pitcher heeft z’n Recovery platen niet gedraaid volgens mij. Dat is idd nog best wel knap. Al had ik ze wel graag willen horen want vind die ook echt heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:03 

Hardtraxx Elite

wat een legendarisch feest is dit toch :worship:, deze organisatie snapt echt gewoon precies hoe het moet, hulde. Ik snap trouwens heel goed wat timothy en BB zeggen. Je ziet altijd dezelfde namen op classics feestjes, terwijl er nog zoveel meer te zien is. Aan de andere kant, vond ik dat er (net zoals vorige editie) wel meer gevarieerd werd gedraaid als je vergelijkt met De Tijdmachine feestjes.
Zelf zoveel genoten van Slim Shore & The Pitcher. Die hebben echt zoveel vette platen gedraaid :love: Verder iedereen nog bedankt voor de gezelligheid! Alleen beetje jammer dat ik de biermeeting heb gemist, was te druk met ouwehoeren dat ik de tijd was vergeten :(

Oja, en met Ramon & Remi een meisje wijs gemaakt dat ik het broertje van B-front was. Die was vervolgens heel gelukkig dat ze met me op de foto mocht :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:06 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Zelfs The Pitcher heeft z’n Recovery platen niet gedraaid volgens mij. Dat is idd nog best wel knap. Al had ik ze wel graag willen horen want vind die ook echt heerlijk

Hij heeft er wel eentje gedraaid volgens mij, maar weet niet meer zo 1 2 3 welke dat precies was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:06 

Hardtraxx Veteran

Naad schreef:
RoyAPO schreef:

Hij heeft er wel eentje gedraaid volgens mij, maar weet niet meer zo 1 2 3 welke dat precies was.

Together as One denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:09 

Donateur

Jup :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:14 

Hardtraxx Elite

MeneerEend schreef:
Oja, en met Ramon & Remi een meisje wijs gemaakt dat ik het broertje van B-front was. Die was vervolgens heel gelukkig dat ze met me op de foto mocht :lol: :lol:

:lol: :lol: . We kregen om half 4 's nachts nog een appje van haar: "Wauw Ramon en Remi :mad: Tis helemaal niet het broertje van B-Front. Klojo's :nono: ".

Maar geen dank voor het wingmannen. Volgende feestje gaan we er lekker een paar mee binnen hengelen voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:14 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:

O ja, daar appte ze me nog over. Zal er zo eens een screen van posten :lol:

*edit Ramon was me voor
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:20 

Hardtraxx Veteran

Helden :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:25 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:

Jij bent volgens mij van iedereen die rood haar heeft, het broertje :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:27 

Hardtraxx Veteran

Tss, als je 2 donkere personen naast elkaar ziet vraag je toch ook niet of het broers zijn ?! Beetje racistisch hoor, Roy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:28 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Tss, als je 2 donkere personen naast elkaar ziet vraag je toch ook niet of het broers zijn ?! Beetje racistisch hoor, Roy.

Zijn neven a niffo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:34 

Hardtraxx Veteran

Hij probeert mij nu ook al voor het tweede feest op rij wijs te maken dat ie de broer is van een meisje (Lotte voor degenen die haar kennen). Ben je haar aan het wingmannen ofzo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:40 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Hij probeert mij nu ook al voor het tweede feest op rij wijs te maken dat ie de broer is van een meisje (Lotte voor degenen die haar kennen). Ben je haar aan het wingmannen ofzo?!

Maar dat is ook zo. Daar ben ik sinds de zomer ook achter toen ik ze eens samen zag. Was tijdens B-Front op Defqon, waar ze als familie-uitje naar hun broer gingen kijken, dus ja dat zal dan wel hè...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:41 

Hardtraxx Veteran

Leuk feestje gehad. Heeft zeker vorige editie niet overtroffen, maar dat kwam meer door mijn gezondheid en lichamelijk toestand dan het feest zelf. Helaas al om 11 uur gegaan omdat mijn rug het niet meer trok (2 dagen daarvoor nog een hele week door Berlijn heen gebanjerd). Wel paar goede sets gehoord. Stipt op 1 de set van AVIO. Geweldige live act en ook die edits waren echt goud (vooral low frequenced bass van "vroeger was alles beter" edit). Hierna de pitcher & slim Shore. Die dutch master platen. Godverdomme dat was echt niet normaal. Dat ik ooit copies are faking en motion nog een keer live heb mogen horen. Met Helicaze en Grim nog flink bekijks getrokken toen motion gedraaid werd. Eerste kwartier van Davide sonar was ook heel gaaf. Vette reverse bass en gated kicks gehoord. Rest van de tijd vooral broodjes saté gegeten. Ze waren weer lekker (zeker 3 naar binnen gewerkt). Speciale vermelding voor activator die bass mthrfckrs draaide. Dat ging toch niet normaal hard daar. Ook weer erg gezellig gehad met alle hardtraxxers. Ook weer nieuwe mensen ontmoet (was leuk je gesproken te hebben fuzzylogic!)

Enige minpunt wat ik had aan deze editie was dat er geen 1,5 uursetjes waren... ik pleit voor een 1,5 uur set van b-front (aangezien ik die nu gemist heb) en van avio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:49 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Naad schreef:
RoyAPO schreef:

Together as One denk ik.

Keep It Up heeft die ook gedraaid. :)

TiMOTHYb schreef:

Godver, deze was zo heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 10:51 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht toch echt dat ik de hele set van The Pitcher & Slim Shore heb bijgewoond :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:13 

Hardtraxx Addict

Ik heb Motion echt niet gehoord :cry:. Ik heb me echt erg goed vermaakt. Helemaal kapot gegaan op B-Front, die mijn verwachtingen weer helemaal waar maakte. Eigenlijk vond ik alles wel goed, behalve Bioweapon en Gunz 4 Hire. Laatstgenoemde heb ik niks mee. Put It On en Under Attack dan weer wel, maar de rest vind ik 3x niks En van Max Enforcer had ik iets meer verwacht, maar toch hij heeft wel vette platen gedraaid. X 172737303 voor Back Again.

Speciale vermelding voor Dutch Master & The Pitcher. Lang geleden dat ik nog zo een zuivere kicks live mocht horen zodat ik begon te roepen van blijdschap. Leuk dat je dan Hekzitter en Helicaze naast je hebt staan om blije gezichten uit te wisselen en te maaien.

En stop met Live The Moment te draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:19 

Donateur

Unknown schreef:
Oh ik had dit een beetje verkeerd gelezen, maar ik zie nu wat er gebeurd is. Hier wil ik eigenlijk niks mee te maken hebben, maar goed ik laat dat afhandelen door Twanneke, want ik heb hier geen medeweten van gehad..

Mail gestuurd :)

Sander, wie is 'Twanneke', wat hebben jullie gedaan en waar ben je medeplichtig aan?

Je beseft hopelijk dat het voor iedereen - buiten degene die je mailtje heeft gekregen - overkomt alsof je gejatte merch hebt lopen verkopen. Wat is er nu precies gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:22 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Speciale vermelding voor Dutch Master & The Pitcher. Lang geleden dat ik nog zo een zuivere kicks live mocht horen zodat ik begon te roepen van blijdschap.

Get Up ging me toch een partijtje lekker. :loving:

Ook +4352365 voor Copies Are Faking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:23 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:

haha Roy Eppo, Lot is echt mn zusje :lol: :lol:

Om nog beetje on-topic te blijven: Eindelijk ook eens auditory nerve live gehoord, en Fusion allstars - Next level :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:28 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Om nog beetje on-topic te blijven: Eindelijk ook eens auditory nerve live gehoord, en Fusion allstars - Next level :love:

Next Level klapte er ook zo lekker op. Wat hebben we toch veel goede muziek gehoord. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:30 

Hardtraxx Veteran

Dit was echt een onwijs heerlijk evenement.

Ik ben vanaf Low-E & Alter Egosz gaan hobbelen en ben niet gestopt voordat Live the Moment als laatste plaat werd gedraaid. Vrijdag nog een nacht Noisia meegepakt en zondagochtend weer 90 minuten mogen voetballen, ik snap niet waar ik de energie vandaan haal.

Activator & Tatanka hadden de set van de dag te pakken. Ook Gunz 4 Hire en AVIO waren fenomenaal. Hulde ook voor Slim Shore met die oude DMW platen (We Own the Night!), al had ik ook graag een King of the Stage of Syren gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:32 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
RoyAPO schreef:

haha Roy Eppo, Lot is echt mn zusje :lol: :lol:

Zo hebben Lotte en Yannick mij ook wijsgemaakt dat zij samen een relatie hebben. En op dat moment duwde Melvin zijn tong bijna in Lotte om te gaan muilen.
Mooie momenten. Niemand is te vertrouwen blijkt wel weer haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:33 

Bierkoning

Remi schreef:
Nog een grote zoektocht gedaan naar Pommer omdat die in het begin niet aanwezig bleek. Dacht hem gevonden te hebben maar dit bleek Broken Balance te zijn. (Joey, toen wij met onze telefoons foto's van Pommer en BB naast het hoofd van BB hielden om te kijken wie het nou was.. :lol: )

Hoppa die kun je in je zak steken BB.

Dat was een mooie binnenkomer ja xd MAAR DAT FLIK JE ME NIET MEER!!

Pff die spierpijn komt later, kan me amper voort bewegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:35 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Zo hebben Lotte en Yannick mij ook wijsgemaakt dat zij samen een relatie hebben. En op dat moment duwde Melvin zijn tong bijna in Lotte om te gaan muilen.
Mooie momenten. Niemand is te vertrouwen blijkt wel weer haha

Er is wel een hoop onzin voorbij gekomen toen wij daarvoor op t bankje zaten ja. :lol:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten