Wat een prachtig feest was dit weer!
Rond half 3 binnen. De dag begon meteen goed met Jones, gevolgd door Low-E & Alter Egosz. Sfeer zat er goed in, en met platen als Ridin', Vendetta, originele KYHU en Woznotwoz was het genieten geblazen

. Daarna waren Second Identity en Davide Sonar natuurlijk heel voorspelbaar, maar dat mocht de pret niet drukken. The Pitcher & Slim Shore was zeker één van de betere setjes van de dag. Pluspunten voor het draaien van het relatief grote aantal Dutch Master platen
TNT was vervolgens prima, draaiden eens wat andere platen dan normaal (DDD, Tritolo, Hear This). Het trage mixwerk heb ik me dit keer niet eens zo aan gestoord. Bioweapon daarna was met afstand het minste setje van de dag. Die edit van Natural was nog best leuk eigenlijk, maar voor minimale edits van doodgedraaide classic hitjes ga ik niet naar Bioweapon LIVE. Ohja, en de intro van Bass Power draaien, maar vervolgens niet de climax, wat was dat een vieze tegenvaller zeg.
Daarna kon het alleen maar beter, en dat werd het ook. Noisecontrollers is eigenlijk altijd goed. Die man heeft zo'n grote discografie dat op een enkele verplichte plaat na (zoals Attack Again) hij elk classic setje toch weer verschillend draait. Blij dat hij World Of Madness een keer niet draaide, maar in plaats daarvan de wat minder doodgedraaide platen zoals Aliens, Confucius en The Theme remix draaide.
Max Enforcer wist ik vooraf niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, maar het viel me niet tegen. Met platen als Light of the Dark, Rambo Is A Pussy, The Preacher, Damned en Fade To Black was het toch eigenlijk best een vet setje. Tuurlijk was het jammer dat bijv. Catchin Up of Loudness niet voorbij kwam, maar dan had ik het waarschijnlijk toch niet overleefd

. Ander minpuntje was dat hij Back Again na de mid uitmixte

.
AVIO was misschien wel het beste setje van de dag. Als je opent met Feel Good Remix, dan kun je bij mij weinig meer fout doen

. Aan het einde van hun set was het allemaal zo lomp dat ze gerust nog later hadden gemogen. Tatanka & Activator daarna stelden ook zeker niet teleur. Heel fijn om eindelijk een keer die Activator classics live te kunnen aanschouwen. Daarna B-Front, die voor het mooiste moment van de dag zorgde door Your Life Remix te draaien

Linksmidden met een paar vreemden (wellicht van HT?) flink lopen maaien met het kippenvel op m'n armen. Nooit verwacht dat hij die zou draaien. Rest van z'n set was ook dikke prima natuurlijk, al had ik liever GOD ofzo gehoord ipv Nomansland.
Was ondertussen helemaal gesloopt en had al sinds TNT niet meer gegeten, dus ben aan het begin van Gunz nog even wat eten wezen halen, om precies op tijd voor Uprising remix terug te zijn, wat toch wel een hele vette plaat blijft.
Al met al was het zowel op muzikaal gebied als qua sfeer en organisatie weer een topfeest. Volgende editie zeker weer aanwezig!