Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:06 

Hardtraxx Elite

Leuk feestje... met Wootum en Delt-A. Menig hardtraxxer ontmoet..

Jones draaide lekker, goede sfeer maar vond het daarna afnemen. Met pitcher en ss kwam de sfeer weer lekker terug. Noisecontrollers dikke prima net als tatact en bfront. Ook bioweapon kon mij goed bekoren.

Minpuntje was het lauwige bier. En die vuurdingen in een hete zaal... dus.

Terugweg lekker mac gepakt met een schijtwc... en verder rustige avond gehad.... prima dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:06 

Hardtraxx Veteran

Wat een prachtig feest was dit weer!

Rond half 3 binnen. De dag begon meteen goed met Jones, gevolgd door Low-E & Alter Egosz. Sfeer zat er goed in, en met platen als Ridin', Vendetta, originele KYHU en Woznotwoz was het genieten geblazen :D. Daarna waren Second Identity en Davide Sonar natuurlijk heel voorspelbaar, maar dat mocht de pret niet drukken. The Pitcher & Slim Shore was zeker één van de betere setjes van de dag. Pluspunten voor het draaien van het relatief grote aantal Dutch Master platen :thumbsup:

TNT was vervolgens prima, draaiden eens wat andere platen dan normaal (DDD, Tritolo, Hear This). Het trage mixwerk heb ik me dit keer niet eens zo aan gestoord. Bioweapon daarna was met afstand het minste setje van de dag. Die edit van Natural was nog best leuk eigenlijk, maar voor minimale edits van doodgedraaide classic hitjes ga ik niet naar Bioweapon LIVE. Ohja, en de intro van Bass Power draaien, maar vervolgens niet de climax, wat was dat een vieze tegenvaller zeg.

Daarna kon het alleen maar beter, en dat werd het ook. Noisecontrollers is eigenlijk altijd goed. Die man heeft zo'n grote discografie dat op een enkele verplichte plaat na (zoals Attack Again) hij elk classic setje toch weer verschillend draait. Blij dat hij World Of Madness een keer niet draaide, maar in plaats daarvan de wat minder doodgedraaide platen zoals Aliens, Confucius en The Theme remix draaide.

Max Enforcer wist ik vooraf niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, maar het viel me niet tegen. Met platen als Light of the Dark, Rambo Is A Pussy, The Preacher, Damned en Fade To Black was het toch eigenlijk best een vet setje. Tuurlijk was het jammer dat bijv. Catchin Up of Loudness niet voorbij kwam, maar dan had ik het waarschijnlijk toch niet overleefd xd. Ander minpuntje was dat hij Back Again na de mid uitmixte -.- .

AVIO was misschien wel het beste setje van de dag. Als je opent met Feel Good Remix, dan kun je bij mij weinig meer fout doen :worship: . Aan het einde van hun set was het allemaal zo lomp dat ze gerust nog later hadden gemogen. Tatanka & Activator daarna stelden ook zeker niet teleur. Heel fijn om eindelijk een keer die Activator classics live te kunnen aanschouwen. Daarna B-Front, die voor het mooiste moment van de dag zorgde door Your Life Remix te draaien (L) Linksmidden met een paar vreemden (wellicht van HT?) flink lopen maaien met het kippenvel op m'n armen. Nooit verwacht dat hij die zou draaien. Rest van z'n set was ook dikke prima natuurlijk, al had ik liever GOD ofzo gehoord ipv Nomansland.

Was ondertussen helemaal gesloopt en had al sinds TNT niet meer gegeten, dus ben aan het begin van Gunz nog even wat eten wezen halen, om precies op tijd voor Uprising remix terug te zijn, wat toch wel een hele vette plaat blijft.

Al met al was het zowel op muzikaal gebied als qua sfeer en organisatie weer een topfeest. Volgende editie zeker weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:14 

Hardtraxx Veteran

Kan wel janken dat ik dit gemist heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:18 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:

Haha ik ken het. Hoewel ik gister een kater van ongekend niveau had waardoor de zin er toch niet was. Wellicht dat ik er de volgende keer wel bij ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:27 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:32 

Hardtraxx Veteran

Ondanks ik pas om 20:00 binnen was, was dit feest toch weer één van de hoogtepuntjes van het jaar! Binnen gekomen bij Bioweapon - Move Your Body en daarna Noisecontrollers om er gelijk goed in te komen. Platen als Don’t Tell Anybody, Confucius, Aliens en Creatures waren flink genieten! :loving: Ook erg genoten van Max Enforcer die zoals eerder genoemd The Preacher, Fade To Black en Be Amazed draaide, goud!

Vervolgens AVIO live, wat voor mij ook de set van de avond was. Feel Good remix, Play The Games (MTR Edit), Dikke Bleek en Low Frequenced Bass gingen er lekker op. Daarna Tatact was ook weer goeien handel. For You Marlene remix, Back in The Days klapten er flink op! B-Front was zoals altijd weer ontzettend dik. Openen met Your Life remix had ik niet zien aankomen. Virus, Musical Analysis, Neophobia en Everything Changes waren ook ontzettend fijn! :loving: Gunz For Hire was wel lachen opzich. De Weg Kwijt, teering! :worship:

Al bij al weer ontzettend vermaakt, organisatorisch weer dik in orde en sfeertje waar je u tegen zegt!

Enige minpuntje was dat ik onderweg te horen kreeg dat Slim Shore Motion draaide, kon wel janken godverdomme :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:58 

Hardtraxx Veteran

Wederom een geniale editie. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 13:35 

Hardtraxx Veteran

Ik schrijf normaal gesproken geen reviews maar wat was dit vet zeg. De sfeer, de gekozen platen, het geluid... Het was gewoon perfect. Links voor viel wel regelmatig de boxen weg, dat was wel een nadeel.

Verder zijn mijn hoogtepunten toch wel AVIO, B-Front en Noisecontrollers.

Elke draaide Noisecontrollers wel vet random maar koos hele vette platen die je nooit meer hoort.

Bioweapon.... Wat moet ik zeggen... Wat was dit kut zeg! Verwacht je een half uur hun klassiekers te horen krijg je alleen 2017 editie van Classics met hun eigen lelijke kut kicks er onder. En dan word je zo blij dat je de mid intro van bass power hoort en ja hoor draaien ze hem uit. Laatste twee platen waren super vet.

Van Davide Sonar heb ik ook genoten. Misschien de standaard hitjes maar dat was helemaal niet erg!

TNT heb ik ook genoten, de heerlijke Italiaanse klassiekers.. alleen na meer dan 16 jaar in het vak te zitten mag je toch verwachten dat technoboy een beetje kannuitmixen ? Maar dat is te veel denk ik. Tuneboy was goud.

Tatact heb ik weinig van te zeggen omdat ik toen ben gaan eten. Viel bijna om. Maar dit was wel lekker hoor :D

Low-e VS alter egosz was weer genieten. Wat een drive !

Edit: ik heb nu al spierpijn en stond bij Low-e al te klaplongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 13:39 

Hardtraxx Crew

Dat van Bioweapon was wel te verwachten. Op die dubbele Tijdmachine-editie in Amsterdam stonden ze toen ook 2 avonden en draaiden ze ook dergelijke set: veel tracks van anderen (al was het toen geen live-act volgens mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 13:49 

Hardtraxx Addict

Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen..

Duurde lang voordat ik er pas echt lekker in kwam, tijdens Max Enforcer en Avio namelijk. Misschien had ik zelf ook een beetje een off-day door de kater ofzo. Maar ik had echt verschillende keren dat ik om me heen keek en nauwelijks mensen echt lekker los gingen. Ik stond hierbij ongeveer rechts-midden in de zaal. Ook als het geluid werd weggedraaid zodat het publiek mee kan doen met nummers hoorde je hier nauwelijks wat van de mensen. Maar die gezelligheid en sfeer vind ik juist leuk aan de classics feesten.

Ik vond het pas echt leuk vanaf Noisecontrollers, en de daarop 3 volgende sets (Max Enforcer, Avio en Tatanka & Activator) Ik kwam echter al binnen halverwege Davide Sonar zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:16 

Bierkoning

Dan stond je toch echt op een verkeerde plek denk ik, waar ik heb gestaan was constant iedereen aan het los gaan en mee aan het doen.

Godverdomme vet feest godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:21 

Organisator

Twanneke schreef:
De biermeeting was lachen, mooi zo'n initiatief van de organisatie. Naast de extreme gezelligheid gedurende het feest heb ik me ook muzikaal kostelijk vermaakt. Van Bioweapon had ik inderdaad wel iets anders verwacht en tijdens G4H leek ik paranormaal begaafd omdat ik direct de Qlimax 2011-tracklist erbij had gepakt. Verder de hele avond meer dan genoeg ruimte gehad, ondanks dat het was uitverkocht.

Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts..

Sorry maar hopelijk ben je het met ons eens dat dit gewoon echt niet kan. Wij doen er alles aan om het zo vet mogelijk te maken, we zijn hier actief en we organiseren een biermeeting en dan worden we bestolen door een lid van dit forum? Gaat om meerdere shirts dus neem contact met ons op via [email protected] om het eea te regelen. Zou zonde zijn als we er werk van zouden moeten maken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:23 

Organisator

We willen iedereen bedanken, wat een sfeer en gezelligheid. Bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:24 

Hardtraxx Veteran

Oh ik had dit een beetje verkeerd gelezen, maar ik zie nu wat er gebeurd is. Hier wil ik eigenlijk niks mee te maken hebben, maar goed ik laat dat afhandelen door Twanneke, want ik heb hier geen medeweten van gehad..

Mail gestuurd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:25 

Hardtraxx Addict

Lekker dom om dat te posten als de organisatie hier meeleest :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:39 

Hardtraxx Veteran

Wat ben je dan voor droeftoeter zeg als je merch gaat jatten bij een kraam en verkopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:41 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Wat ben je dan voor droeftoeter zeg als je merch gaat jatten bij een kraam en verkopen...

Dit, wat ongelooflijk triest zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:41 

Hardtraxx Veteran

Wat in en in triest. Hoe haal je het in je hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:55 

Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Joey schreef:

Dit, wat ongelooflijk triest zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:56 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Lekker dom om dat te posten als de organisatie hier meeleest :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:00 

Hardtraxx Veteran

Wat een fantastisch feest weer zeg! Vanaf het begin aanwezig geweest. De heenweg was al LIT AF door de bus van MelvinFR. S/O naar jou maat. Jones draaide weer lekker, helaas wel net Widowmaker gemist :cry:
Verder heb ik de hele dag, op Bioweapon na, super setjes gehoord.
Hoogtepunten zijn toch wel AVIO en Tatact. Jammer dat het verzoekje van Go Crazy Remix niet werd gedraaid. Dit had deze set helemaal compleet gemaakt. Heb overigens echt staan genieten van Intractable One, die man stond me te beuken te genieten achter de booth.
Oude B-Front platen zijn natuurlijk ook altijd fantastisch, merkte alleen wel dat ik die platen echt puur van vroeger ken, ken ze allemaal niet van naam.

Al met al een super dagje gehad. Mede door de twee broodjes sate en de twee broodjes cajunkip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:02 

Hardtraxx Veteran

Vanwaar de keuze om geen editie in februari te houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:32 

Hardtraxxer

Eerste keer VWAB en zeer goed bevallen!
Prima locatie; geluid goed in orde, drukte prima te doen en nergens lang hoeven te wachten :thumbsup:
Fijne setjes gehoord met name van NC, AVIO :worship: en B-front. Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:37 

Hardtraxx Veteran

davel6 schreef:
Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door

For You Marlene remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 15:39 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
davel6 schreef:
Wie kan mij helpen met een van de laatste tracks die Activator erop gooide? Die knalde er echt heerlijk door

For You Marlene remix?

Daarvoor kan ik me niet meer herinneren
Tatanka & Zatox - Kickin' Ass was iig de laatste
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten