Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral jammer dat bepaalde members ons nu biermeetings gaan kosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haihai. Ben jij de rookruimte nog uitgeweest

Alleen om te eten, je kon er zelfs pissen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof nooit dat het om meer dan 10 shirtjes gaat. Er wordt altijd wel eens iets “gestolen” van zo’n standje. Al dan niet bewust. Ik heb ooit een petje gekocht voor m’n vriendin toen ik vrij dronken terugkwam van de wc op defqon. Het was pas toen ik terug bij de groep kwam dat ik doorhad dat ik 2 petjes vasthad. Ja, dan kan je terug gaan om deze terug te geven of je kan ze weggeven aan iemand anders. Ik heb lekker het 2de gedaan omdat ik die dingen best duur vond. Niet om Twan te beschermen, maar het kan best zijn dat er veel meer ontbreekt waar hij niks mee te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch duidelijk dat hij het bewust heeft gejat? We weten allemaal dat het niet om 1 shirt gaat en hij heeft ze ook nog eens verkocht (Kennelijk met hulp van Mares). Wees eens niet zo blind en maak eens duidelijk dat dit niet acceptabel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef je volledig gelijk. Ik zeg alleen dat het best mogelijk is dat hij niet verantwoordelijk is voor alles wat ontbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
TiMOTHYb schreef:
Haihai. Ben jij de rookruimte nog uitgeweest

Alleen om te eten, je kon er zelfs pissen :thumbup:

Echt geniaal ja, vooral overdag zeer goed vertoeven vanwege het nazomerse zonnetje. Chille bewaker ook die Dessers van FC Utrecht. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze en Grim, nog bedankt voor het snuffelen in jullie borstzak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik geloof nooit dat het om meer dan 10 shirtjes gaat. Er wordt altijd wel eens iets “gestolen” van zo’n standje. Al dan niet bewust. Ik heb ooit een petje gekocht voor m’n vriendin toen ik vrij dronken terugkwam van de wc op defqon. Het was pas toen ik terug bij de groep kwam dat ik doorhad dat ik 2 petjes vasthad. Ja, dan kan je terug gaan om deze terug te geven of je kan ze weggeven aan iemand anders. Ik heb lekker het 2de gedaan omdat ik die dingen best duur vond. Niet om Twan te beschermen, maar het kan best zijn dat er veel meer ontbreekt waar hij niks mee te maken heeft.


"Kut, per ongeluk 10 shirts gepakt ipv 1" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Helicaze en Grim, nog bedankt voor het snuffelen in jullie borstzak :thumbup:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi feestje, geniale setjes en een top sfeer! :thumbup:

Tot het moment dat een maat van mij door iemand onderuit getrapt werd en zijn pink uit de kom had liggen en wij richting het ziekenhuis moesten, security faalde in mijn ogen hierin enorm. het opgewonden standje heeft zijn feestje gewoon af mogen maken en wij waren rond 19:00 ons feestje kwijt. De reden om mijn maat neer te schoppen was omdat hij dacht dat er foto's van zijn vriendin gemaakt zouden zijn, de telefoon is nog gecheckt maar er waren geen foto's te bekennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zullen we anders op het verhaal van Twanneke en/of de organisatie wachten voor we loze dingen gaan roepen? Het zal toch een keer duidelijk worden wat er precies gebeurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Niet om Twan te beschermen, maar het kan best zijn dat er veel meer ontbreekt waar hij niks mee te maken heeft.

Laat 'm dat dan even zelf (komen) vertellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Mooi feestje, geniale setjes en een top sfeer! :thumbup:

Tot het moment dat een vriend van mij door iemand onderuit getrapt werd en zijn pink uit de kom had liggen en wij richting het ziekenhuis moesten, security faalde in mijn ogen hierin enorm. het opgewonden standje heeft zijn feestje gewoon af mogen maken en wij waren rond 19:00 ons feestje kwijt. De reden om mijn vriend neer te schoppen was omdat hij dacht dat er foto's van zijn vriendin gemaakt zouden zijn, mijn maat heeft zijn telefoon toen nog laten zien en er waren geen foto's te bekennen.


Was dit linksvoor trouwens? Tussen bar en wc? Want tijdens de biermeeting zag ik wel een opstootje. Iemand werd redelijk onderuit getrapt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
MRTN schreef:
Mooi feestje, geniale setjes en een top sfeer! :thumbup:

Tot het moment dat een vriend van mij door iemand onderuit getrapt werd en zijn pink uit de kom had liggen en wij richting het ziekenhuis moesten, security faalde in mijn ogen hierin enorm. het opgewonden standje heeft zijn feestje gewoon af mogen maken en wij waren rond 19:00 ons feestje kwijt. De reden om mijn vriend neer te schoppen was omdat hij dacht dat er foto's van zijn vriendin gemaakt zouden zijn, mijn maat heeft zijn telefoon toen nog laten zien en er waren geen foto's te bekennen.


Was dit linksvoor trouwens? Tussen bar en wc? Want tijdens de biermeeting zag ik wel een opstootje. Iemand werd redelijk onderuit getrapt ja.


Ja precies daar, snap niet hoe dit zo heeft kunnen gebeuren, de security heeft totaal niet ingegrepen, onverklaarbaar naar mijn mening, en wij zaten de rest van de avond in het ziekenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat zijn dat soort types verschrikkelijk zeg :sick:. Dat je daar als vrouw überhaupt een relatie mee wil hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik ook gezien inderdaad, heb een tijdje staan kijken maar ik zag inderdaad een heethoofd tegen de muur geduwt worden door de security en een paar minuten later toen 'ie was afgekoeld mocht 'ie weer de zaal in. Dacht dat het dan wel meegevallen zou hebben inderdaad maar blijkbaar niet :/

Zelf trouwens net terug uit het ziekenhuis, heb m'n enkelband gescheurd op dit feestje. >.<
Was al helemaal in het begin tijdens Low-E & Alter Egosz en heb vervolgens nog de hele dag door bekokstoofd, snap er niks van dat dat toen nog lukte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zo hebben Lotte en Yannick mij ook wijsgemaakt dat zij samen een relatie hebben. En op dat moment duwde Melvin zijn tong bijna in Lotte om te gaan muilen.
Mooie momenten. Niemand is te vertrouwen blijkt wel weer haha


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dat heb ik ook gezien inderdaad, heb een tijdje staan kijken maar ik zag inderdaad een heethoofd tegen de muur geduwt worden door de security en een paar minuten later toen 'ie was afgekoeld mocht 'ie weer de zaal in. Dacht dat het dan wel meegevallen zou hebben inderdaad maar blijkbaar niet :/

Zelf trouwens net terug uit het ziekenhuis, heb m'n enkelband gescheurd op dit feestje. >.<
Was al helemaal in het begin tijdens Low-E & Alter Egosz en heb vervolgens nog de hele dag door bekokstoofd, snap er niks van dat dat toen nog lukte xd



Bizarre situatie, iemand neerschoppen zonder reden en lekker door mogen feesten. Iemand van de security is zelfs nog mee geweest naar de EHBO en heeft gezien dat er geen foto's gemaakt waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Remi schreef:
Helicaze en Grim, nog bedankt voor het snuffelen in jullie borstzak :thumbup:


:lol: :lol: Mag ik hier context bij?


Grim schreef:
Korte broek en t-shirt met borstzakje waar drugs in steekt


Remi schreef:
Grim schreef:
drugs


Ik sta naast Grim


Toevallig had Helicaze ook een gelijkaardig t-shirt aangedaan. Remi was goed voorbereid en had een mooie schep rond zijn nek hangen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al waren er wel foto’s gemaakt, is alsnog geen reden om iemand neer te schoppen. Gebruik dan verbaal geweld als t zo nodig moet maar fysiek geweld tegen ‘verbaal geweld’ moet in mijn ogen altijd bestraft worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt, Meester Visser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ook al waren er wel foto’s gemaakt, is alsnog geen reden om iemand neer te schoppen. Gebruik dan verbaal geweld als t zo nodig moet maar fysiek geweld tegen ‘verbaal geweld’ moet in mijn ogen altijd bestraft worden


Dan zijn daar toch vast ook wel beelden van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
RoyAPO schreef:
Ook al waren er wel foto’s gemaakt, is alsnog geen reden om iemand neer te schoppen. Gebruik dan verbaal geweld als t zo nodig moet maar fysiek geweld tegen ‘verbaal geweld’ moet in mijn ogen altijd bestraft worden


Dan zijn daar toch vast ook wel beelden van?

Ik kijk even naar meneer Van Halst..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ook al waren er wel foto’s gemaakt, is alsnog geen reden om iemand neer te schoppen. Gebruik dan verbaal geweld als t zo nodig moet maar fysiek geweld tegen ‘verbaal geweld’ moet in mijn ogen altijd bestraft worden

Zondag dealer gebeld, nam niet op. Weer zinloos gebeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als VWAB camerabeelden bij de shirts heeft, en dus mogelijk ook in de zaal, dan zou de gedupeerde deze toch kunnen opvragen en een proces verbaal aanspannen?

Citaat:
Zondag dealer gebeld, nam niet op. Weer zinloos gebeld..

:lol:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten