Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 00:22 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Pfff zojuist Pommer ontmoet, wat is die gast tering lelijk zeg jezus.

Da's nou ook niet lief. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 00:23 

Hardtraxxer

CO2 kanonnen liggen alweer klaar zie ik.
Tijd om terug naar Groningen te rijden, achter B-Front aan. Nog even wat meepakken op Indicator.

Maar wat een geweldig feest was dit zeg, heerlijke sfeer, goed geluid, hele fijne setjes met avio als uitblinker voor mij persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 01:23 

Hardtraxx Elite

Gasten, was echt tering gezellig. En ook veel HT-ers extra ontmoet! B-front was echt top, maar ook g4h vond ik genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 01:47 

Hardtraxx Veteran

Rachelle stufflebeem
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 01:53 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest weer!! Maximaal genoten!
Had wel t idee dat er minder verassende setjes werden gedraaid dan bij de vorige editie. Maar de sfeer, show en geluid compenseerde dat volledig.

+ x1000 voor the theme (noisecontrollers remix) dat ik die nog een keer live heb mogen horen :loving:

Setjes van de dag gaan naar Davide Sonar, Avio en Gunz!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 01:56 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Wat zou G4H doen? Gewoon een herhaling van Qlimax 2011?

1. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
2. Gunz For Hire ft. Ellie - Sorrow
3. Gunz for Hire - The Dopeman
4. Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg Remix)
5. Gunz For Hire - Put It On
6. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)
7. Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg)
8. Ran-D & Adaro - Under Attack
9. Gunz For Hire - Kings Of The Underground
10. Gunz For Hire - De Weg Kwijt

Ja dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 02:00 

Hardtraxxer

Je vergeet Bolivia
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 02:05 

Hardtraxx Veteran

En In For The Kill heb ik niet gehoord. Voor de rest was het zelfs precies dezelfde volgorde. Al heb ik er wel echt van genoten!

Wat een heerlijk feest was dit zeg! Sfeer was geweldig en prima setjes op Max Enforcer na. Wat draaide die de boel dood zeg. Verder leek het wel drukker dan vorig jaar, al had ik over het algemeen gewoon nog ruimte om los te gaan. Leuk een aantal HT'ers te ontmoeten die ik nog niet in het echt kende! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 02:45 

Hardtraxx Elite

Wat een kutfeest, alleen maar hitjes en geen nieuwe platen gehoord

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 02:54 

Bierkoning

Zamble schreef:

Hahaha je was me voor

Godverdomme wat een gruwelijk vet feest was dit :worship:

Plusjes en minnetjes:
+++++ Alles behalve;
- Zamble ontmoeten

En kan iemand me uitleggen wat Bioweapon Live voor moest stellen? Leek wel alsof ze geen kut voorbereid hadden en gewoon wat random plaatjes draaiden waarvan de helft al geweest was :')

6dubbele edit: VIRUS :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 09:07 

Hardtraxx Veteran

Echt een geweldige dag gehad. Echt optimaal genoten van de gezelligheid en de muziek. Ook heel veel plusjes voor de organisatie die ons een gratis biertje gaf en dopjes op de flesjes water meegaf. Echt top! De biermeeting was ook meer dan geslaagd. Handig dat ik nu ook een hoofd voor me kan zien bij Broken Balance xd

Setjes van de dag gaan naar The Pitcher & Slim Shore, Noisecontrollers en AVIO voor mij. Flink uit Mn naad lopen gaan bij AVIO, dat was ff genieten. Verder was het hoogtepuntje van de dag toch wel SMD - Just Like You (NC Tool), die melodie :loving:. Wist ff niet waar ik het zoeken moest

En bedankt iedereen van hier voor wederom de gezelligheid en de hele vette sfeer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 09:48 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Handig dat ik nu ook een hoofd voor me kan zien bij Broken Balance xd

Nu ik meerdere berichten hierover voorbij heb zien komen ben ik ook wel heel erg benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 10:18 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
RoyAPO schreef:
Handig dat ik nu ook een hoofd voor me kan zien bij Broken Balance xd

Nu ik meerdere berichten hierover voorbij heb zien komen ben ik ook wel heel erg benieuwd :P

Ik ben zn echte naam alweer vergeten en van zn hoofd heb ik alleen een schim onthouden. Heb maar heel kort met hem gepraat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 10:23 

Hardtraxx Veteran

Was weer een heerlijk feest!
Maar wtf was Bioweapon Live dan? Haha gewoon random tracks van anderen draaien?
Ag, was prima eetmomentje. Beste set was misschien wel Tatanka & Activator. B-Front borduurde daar prima op door. AVIO live was uiteraard ook genieten.

Max Enforcer leek mij de aangewezen persoon om lompe “vergeten” platen te draaien maar dat was rare set. Soms ging hij opeens redelijk opbouwen naar lomper, en hoppa, weer hitjes. Eindigt op een voldoende door Fade To Black. Maar hoezo draait die vent Loudness niet. Dé Max Enforcer track bij uitstek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 10:57 

Hardtraxxer

Wat een schitterend feest was dit! Paar uur van te voren had een maat nog 3 kaarten kunnen fixen zodat we met een groep van 12 gingen, waarvan er een paar eigenlijk nooit naar feesten gaan, maar deze hardstyle wel kunnen waarderen. Het stond dus al garant voor een mooi feestje.

De biermeeting was lachen, mooi zo'n initiatief van de organisatie. Naast de extreme gezelligheid gedurende het feest heb ik me ook muzikaal kostelijk vermaakt. Van Bioweapon had ik inderdaad wel iets anders verwacht en tijdens G4H leek ik paranormaal begaafd omdat ik direct de Qlimax 2011-tracklist erbij had gepakt. Verder de hele avond meer dan genoeg ruimte gehad, ondanks dat het was uitverkocht.

Ik wil nog graag mijn excuses aanbieden voor het ontvreemden van meerdere shirts bij de merchandise. Daarnaast wil ik Unknown bedanken (en medeplichtig maken) voor het helpen met de verkoop van deze shirts. Echter kreeg ik al vrij snel terechte karma want m'n oordop zat plotseling vrij diep in m'n oor (toevallig op Shockerz ook een keer gehad, komt door de locatie denk ik) waardoor ik noodgedwongen een bezoekje bij de EHBO moest brengen. Daar was het dusdanig gezellig dat ik daar ongeveer een half uur heb gezeten met die mannen en andere patiënten. Helaas kwam er op een gegeven moment een GHB-patiënt binnen waardoor de aandacht op hem werd gericht en ik maar weer terug de zaal in ging.

Na afloop kwamen we nog tot het geniale idee om over een redelijk hoge heg te springen waar de karma nog even werd versterkt en ik volgens mij allebei m'n handen heb gebroken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:02 

Hardtraxx Elite

Brak as fuck. Zo maar weer pilsen bij vvv-psv...

Sterkte Twan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:12 

Hardtraxx Elite

Wat een verdomt mooi feest zeg! :)

Tot 18u aan het werk geweest dus kwam ik net voor Noisecontrollers binnen. Helaas maar een glimp van Bioweapon kunnen zien. Het werd meteen duidelijk dat dit een sfeervol feestje ging worden.

Dit BLEEK ook het geval :D
Die set van Avio... Genieten van begin tot eind. :love:

Zonder overdrijven staat dit feest bij mij met stip op nummer één.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:18 

Hardtraxx Veteran

Topfeest weer dit. :worship:

Heel veel goede muziek gehoord. Hoogtepunten waren voor mij AVIO, Tatact & B-Front. Slim Shore & The Pitcher draaiden ook een hoop leuke platen.
Verder was het weer onwijs gezellig. Ook nog wat Hardtraxxers leren kennen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:29 

Hardtraxxer

Wat was dit een geweldig feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:36 

Hardtraxx Veteran

B-Front :worship: :worship: :worship: Wat een verschrikkelijke koning. Numbers (Wildstylez Remix) en Maneater draaien :love:
Verder ook een heel mooi feestje gehad, aantal gezellige nieuwe hardtraxxers leren kennen ook. Geluid was bij vlagen wel slecht linksvoor. Grootste minpuntje van de dag is dat ik tijdens Low-E & Alter Egosz door m'n enkel klapte. Zo eigenwijs als wat gewoon door staan flaneren en nu is 'ie dus zo dik als m'n onderbeen en loop ik op krukken. Maar het was het waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:39 

Kraak... Piep...

Wat. Een. Top. Feest.

Gezelligheid alom, leuke setjes, goed georganiseerd, goed geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:48 

Hardtraxx Crew

Echt een geweldig feest gehad. Kan alleen maar positieve dingen opnoemen. Goed geluid, heerlijke locatie, fijne setjes gehoord (had het gevoel dat er diverser werd gedraaid dan op andere classics-feesten).

Halverwege Jones binnengekomen. Was fijn om mee te beginnen, al waren dit wel de standaard hitjes. Low-E & Alter Egosz was ook heerlijk. Eigen tracks afgewisseld met andere tracks (gelukkig werd de 'Nieuwe Edit' van WTF gedraaid. Davide Sonar, Second Identity was leuk, maar niks speciaals. Slim Shore & The Pitcher genieten zoals altijd (Dutch Master - Floorspin & Motion :cool: ) TNT wel dezelfde hitjes als altijd inclusief gratis traag mixwerk, maarja Saifam dus leuk.

Tijdens Bioweapon even wat eten gaan halen en setje via de tribune bekeken. Vervolgens voor Noisecontrollers weer de vloer opgegaan die er ook echt wat oudere tracks bepakte (Interview!!!). Was top. Max Enforcer vond ik gevaarlijk, kon een hele gave set worden, of het kon gigantisch tegenvallen. Werd uiteindelijk het eerste. Hoewel tracks als Loudness en Catchin' Up niet gedraaid waren, heeft ie er wel hele fijna platen bijgepakt. Onder andere The Preacher ( (L) ), Little Red Noisy Thing (Wildstylez Remix), Back Again, Be Amzed en Fade To Black gehoord!

AVIO genieten als altijd, die live-act zit altijd anders in elkaar. Nieuwe edits er bij, een half uur lang drive. Blijft altijd genieten dit, ook cool om te zien dat ze er on stage zelf van genieten. Tatanka & Activator was ontzettend baas. Tatanka wilde er nog wel eens minder plaatje opleggen, maar wat gaan die kicks ontzettend hard van hun! B-Front was ook weer ontzettend baas; natuurlijk z'n eigen tracks afgewisseld met ander lekker spul. Opende met Your Life (Jones & B-Front Remix) ( (L) ) en verder nog nummers als Nomansland, Lunatick, Inner Child, Innocent en Outsiders - Maneater!

Hierna gegaan en niks meer van G4H meegekregen (op de openingsplaat na). Buiten kwamen we nog een zatte Tatanka tegen en nog ff met B-Front staan te lullen.

Was echt een geweldig feest dit :loving: Moet raar lopen wil ik er volgend jaar niet bij zijn.

EDIT: ohja, dopje bij je water krijgen +100!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 11:49 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zamble schreef:

Hahaha je was me voor

Godverdomme wat een gruwelijk vet feest was dit :worship:

Plusjes:
+++++ Zamble ontmoeten

En kan iemand me uitleggen wat Bioweapon Live voor moest stellen? Leek wel alsof ze geen kut voorbereid hadden en gewoon wat random plaatjes draaiden waarvan de helft al geweest was :')

6dubbele edit: VIRUS :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Liev (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:00 

Hardtraxxer

S/O naar de organisatie, wat was dit weer top geregeld zeg. Snel binnenkomen, grote barren aan beide kanten (wel mooi dat aan de ene kant alleen maar vrouwen en aan de andere kant alleen maar mannen achter de bar stonden xd ). Nooit hoeven wachten op verse pils, 't halen van bonnen en om te pissen. Broodjes kipsate waren ook weer genieten :loving:

Feest verder was gezelligheid ten top met de vele bekenden. Slim Shore & The Pitcher (moguuh die liepen flink snel door te mixen, was chill) en AVIO Live waren toch wel setjes vd dag. Alleen Bioweapon viel echt goed tegen, wtf waren die aan het doen. Draaien ze eindelijk Basspower, mixen ze 'm na de midintro weg.....

Tenslotte eindelijk Paul Towers mogen ontmoeten Godverdomme klootzakken :lol: :lol:
Owja en bier bij biermeeting was ook lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 12:02 

Bierkoning

Geweldig feest gehad, echt één van m'n betere in bijna 8 jaar tijd :worship: Was op het begin iets te druk en te warm, maar naarmate er mensen naar de tribune gingen werd dat beide een stuk minder. Geluid vond ik top, al verschilde het een beetje per plek. Sfeer was super, eigenlijk alleen maar blije gezichten gezien en het ging (vooral vooraan) goed los.

Dan de setjes: Kwamen binnen bij SI, wel prima maar heb er niet super veel mee. The Pitcher & SS was vet, die oude Pitcher platen doen het altijd ontzettend goed bij mij, vooral Another Day In My Life was nice. Verdere hoogtepuntjes waren Single Sound en Own The Night :worship: TnT is een beetje langs me heen gegaan, vooral met iedereen staan lullen toen. Daarna was Bioweapon Live blijkbaar, maar als het DJ Henk was geweest had ik het ook geloofd, hele vreemde set waar volgens mij echt niks aan voorbereid was, wat je wel mag verwachten van een Live act. Anyway, duurde gelukkig maar 30 minuten en daarna gelukkig NC, die o.a. Interview en Creatures draaide, heerlijk zoals altijd. Max Enforcer vond ik best vet met o.a. platen als The Preacher, Epic, Damned, Be Amazed/Black mashup en Light Of The Dark. Avio en Tatact ook beide heel nice, met voor mij als hoogtepuntjes Triangle of Life, Dikke Bleek, Tokyo en Proud To Be Loud. Toen opperbaas B-Front, gvd wat een set. Al die Bfrontliner platen en ik geloof ook Inner Child. Maar het hoogtepunt (sws van dit hele feest) was toch wel Virus :loving: Tot slot G4H wat ik ook gewoon vet vond, ik zou de meeste tracks thuis niet opzetten maar de nostalgie maakte dit toch wel vet. En Sorrow blijft ook gewoon genieten.

Verder leuk om eens wat HT'ers te ontmoeten, was gezellig! Jullie kunnen "Paul Towers" terug vinden in de sloot langs de A2.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten