Feest: Vroeger Was Alles Beter
Datum: 14-10-2017
Tijd: 14:00 - 01:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://vwab.nl/tickets/
Prijs: €35,-
Last edited by MelvinFR on , edited 3 times in total.

!!!Maak pas een topic aan voor een nieuw feest wanneer er daadwerkelijk iets bekend is, niet al een jaar vantevoren wanneer er alleen een datum bekend is, of zelfs dat niet eens.
wrote:!!!Maak pas een topic aan voor een nieuw feest wanneer er daadwerkelijk iets bekend is, niet al een jaar vantevoren wanneer er alleen een datum bekend is, of zelfs dat niet eens.

Discriminatie!1!!1!wrote:Ik boek de bus alvast, mensen die de vorige editie mee waren hebben voorrang uiteraard. Yannick + aanhang krijgt zelfs nog een speciale gereserveerde zitplek.
Hij had nou niet de meest gelukkige plek de vorige keer.wrote:Discriminatie!1!!1!wrote:Ik boek de bus alvast, mensen die de vorige editie mee waren hebben voorrang uiteraard. Yannick + aanhang krijgt zelfs nog een speciale gereserveerde zitplek.
wrote:Ik boek de bus alvast, mensen die de vorige editie mee waren hebben voorrang uiteraard. Yannick + aanhang krijgt zelfs nog een speciale gereserveerde zitplek.
Lief ben je. Dit keer bij de harde kern achterin dan maar.wrote:Ik boek de bus alvast, mensen die de vorige editie mee waren hebben voorrang uiteraard. Yannick + aanhang krijgt zelfs nog een speciale gereserveerde zitplek.
Ik ga wel bij jullie zitten, haat aan discriminatiewrote:wrote:Ik boek de bus alvast, mensen die de vorige editie mee waren hebben voorrang uiteraard. Yannick + aanhang krijgt zelfs nog een speciale gereserveerde zitplek.Denk dat ik er ook weer bij ben
Nuracore & Unknown, jullie horen gewoon bij mijn aanhang.wrote:Yannick + aanhang krijgt zelfs nog een speciale gereserveerde zitplek.