Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

enige dat ik jammer vind is dat ik de line-up van Adaro deze zomer/dit jaar al op zoveel feestjes ben tegen gekomen, de combi's van vorig jaar waren soms echt magistraal vet, maar nu zul je waarschijnlijk veel kunnen voorspellen.

zei het een paar pagina's terug al, maar aangezien Adaro een stuk of 15?? eigen platen of collabs (en het merendeel daarvan met iemand van de line-up) heeft hoop ik dat hij de rest van de avond lekker creatief gaat oplossen qua platenkeuze :) denk dat dat nog best genieten kan worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 10:50 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
aangezien Adaro een stuk of 15?? eigen platen of collabs (en het merendeel daarvan met iemand van de line-up)

wel meer dan merendeels, de enige van degene met wie hij een collab deed die ontbreken zijn b-front en the r3belz, had hier eigenlijk wel cr verwacht eerlijkgezegd, voor de rest erg voorspelbare line up, maar wel nice :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Wie kan mij uitleggen waarom Ran-D niet bij Adaro in de zaal draait? Ze zijn toch dikke maatjes van elkaar en zijn samen doorgebroken. En ja, als G4H hebben ze een set, maar een uur b2b is toch een stuk normaler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D, dus zal Adaro de keuze gemaakt hebben: Ran-D & Adaro OF Gunz 4 Hire.

En omdat het een avond is die naar de wensen van Adaro ingevuld mocht worden qua line-up snap ik wel dat de keuze valt op G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 09:24 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D, dus zal Adaro de keuze gemaakt hebben: Ran-D & Adaro OF Gunz 4 Hire.

En omdat het een avond is die naar de wensen van Adaro ingevuld mocht worden qua line-up snap ik wel dat de keuze valt op G4H.

idd ik vind het veel opvallender dat chain reaction dr niet bij staat, had hem eerder verwacht als titan, had b-front ook wel een beetje verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.


Bente en ik zijn ook aanwezig. Extra feestmaatje zou niet verkeerd zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop stiekem dat B-Front & Frontliner aan een nieuw nummer werken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:18 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.

verwacht toch dat ze wel wat mainstreamer gaan draaien met met frontliner samen, ik twijfel eerder om af en toe even te switchen naar partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
Khadber schreef:
Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.

verwacht toch dat ze wel wat mainstreamer gaan draaien met met frontliner samen, ik twijfel eerder om af en toe even te switchen naar partyraiser

Er zit natuurlijk ook wel een flink verschil tussen Hardstyle en Hardcore.
Toch wil iedere DJ zijn nieuwste platen ook draaien, dus ik gok dat velen toch wel een beetje hun eigen ding doen icm Frontliner platen en wat collabs van vroeger. Frontliner heeft zat platen gemaakt die ook redelijk hard kunnen gaan (Greenhouse, Warphole, The First Cut, Toxxxic, Frozen, On The Rise, B-Front collabs etcetera) die prima in een iets harder setje passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:33 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Syztrax schreef:
Khadber schreef:
Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.

verwacht toch dat ze wel wat mainstreamer gaan draaien met met frontliner samen, ik twijfel eerder om af en toe even te switchen naar partyraiser

Er zit natuurlijk ook wel een flink verschil tussen Hardstyle en Hardcore.
Toch wil iedere DJ zijn nieuwste platen ook draaien, dus ik gok dat velen toch wel een beetje hun eigen ding doen icm Frontliner platen en wat collabs van vroeger. Frontliner heeft zat platen gemaakt die ook redelijk hard kunnen gaan (Greenhouse, Warphole, The First Cut, Toxxxic, Frozen, On The Rise, B-Front collabs etcetera) die prima in een iets harder setje passen.

ja maar toch denk ik wat mainstreamere plaatjes tussendoor, maar ik heb er niet veel verstand van, ik hou ook wel van hardcore dus dan ga ik persoonlijk tussendoor liever naar partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk komen er ook wat mainstream dingen voorbij, daar is de line-up ook wel naar. Echter dus niet alleen gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!


Foto's! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 20:22 
 

en met Bloemkool
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:08 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!

ik wordt beroemd :clap:
kan helaas niet met iedereen meeten, zijn me iets teveel mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
ErikZ schreef:
Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!

ik wordt beroemd :clap:
kan helaas niet met iedereen meeten, zijn me iets teveel mensen

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:27 
 

Syztrax schreef:
ErikZ schreef:
Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!

ik wordt beroemd :clap:
kan helaas niet met iedereen meeten, zijn me iets teveel mensen


nobody cares

Zeker aanwezig!!! Al vanaf het begin gigantisch fan van Adaro dus dit ga ik voor geen goud missen! Laat Frontliner en Partyraiser maar voor wat het is ik sta de hele avond bij Adaro :yay: :yay: :yay:

(okee misschien eventjes Partyraiser. En heel misschien B-Frontliner. Maardat is het dan ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 22:33 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Syztrax schreef:
ErikZ schreef:
Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!

ik wordt beroemd :clap:
kan helaas niet met iedereen meeten, zijn me iets teveel mensen


nobody cares

Zeker aanwezig!!! Al vanaf het begin gigantisch fan van Adaro dus dit ga ik voor geen goud missen! Laat Frontliner en Partyraiser maar voor wat het is ik sta de hele avond bij Adaro :yay: :yay: :yay:

(okee misschien eventjes Partyraiser. En heel misschien B-Frontliner. Maardat is het dan ook)

geld ook voor mij, adaro is echt een held
misschien even bij degene wie ik wat minder vind even switchen naar partyraiser, maar ik ga zoizo voor adarostage
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:06 
 
Hardtraxxer

zin zin zin! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:02 
 

Hoe is het geluid ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid stond naar mijn idee vorig jaar veel te hard
werd zelfs misselijk van de bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:16 
 
Hardtraxxer

geluid in de crypsis zaal stond erg hard.. brokstukken kwamen op een gegeven moment van het plafond. zou dus zeker oordopjes meenemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 20:20 
 

Oke thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
geluid in de crypsis zaal stond erg hard.. brokstukken kwamen op een gegeven moment van het plafond. zou dus zeker oordopjes meenemen ;)


Ja en een helm >.<
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten