Syztrax schreef:
Khadber schreef:
Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.
verwacht toch dat ze wel wat mainstreamer gaan draaien met met frontliner samen, ik twijfel eerder om af en toe even te switchen naar partyraiser
Er zit natuurlijk ook wel een flink verschil tussen Hardstyle en Hardcore.
Toch wil iedere DJ zijn nieuwste platen ook draaien, dus ik gok dat velen toch wel een beetje hun eigen ding doen icm Frontliner platen en wat collabs van vroeger. Frontliner heeft zat platen gemaakt die ook redelijk hard kunnen gaan (Greenhouse, Warphole, The First Cut, Toxxxic, Frozen, On The Rise, B-Front collabs etcetera) die prima in een iets harder setje passen.