Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 03:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bron: Pussy lounge boekje!
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner, Adaro of Thera en Tha Playah.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo nice hoor! Adaro denk ik niet, heeft niet zoveel tracks gemaakt.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit event trouwens niet gespeld met twee l-en?

stefan_helmond schreef:
Zo nice hoor! Adaro denk ik niet, heeft niet zoveel tracks gemaakt.

Ik zou Adaro juist WEL verwachten, kan een ontzettend breed publiek trekken gok ik zo.

Voor mij zou de gok liggen voor de main zaal op Technoboy, Coone of Frontliner (al gok ik dat laatstgenoemde ook de XQ krijgt).
Raw area zie ik Adaro als voornaamste kandidaat. Thera en E-Force als tweede optie.
Hardcore heb ik weinig verstand van, dus laat ik even links liggen.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook heel graag Adaro willen zien hoor, maar we zien 't wel.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 11:59 
 
Hardtraxx Addict

Adaro en Thera lijkt me erg sterk omdat beide namen toch sterk naar de RAW kant getrokken zijn.

Voor mainstream heb ik zeer sterk vermoeden dat Frontliner het gaat worden, de rest laat ik open.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Adaro en Thera lijkt me erg sterk omdat beide namen toch sterk naar de RAW kant getrokken zijn.

Voor mainstream heb ik zeer sterk vermoeden dat Frontliner het gaat worden, de rest laat ik open.

Sterke uitspraken ^^
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Is dit event trouwens niet gespeld met twee l-en?

Jup
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Hier wil ik echt graag heen, ik hoop adaro!:p
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Gok Adaro of Frequencerz voor de 2e zaal. Ran-D zou ook wel kunnen.

Was in ieder geval gruwelijk vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Grote kans dat ik hier wel weer heen ga. :)
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Grote kans dat ik hier wel weer heen ga. :)

Dit. Heb me er vorig jaar echt goed vermaakt, maar wacht even de line-up af.
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

99% zeker Adaro
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar bij de Crypsis zaal echt een hele goeie sfeer mee gemaakt ! echt zeer boven verwachting :)

een Thera/Theracords stage hoop ik op, maar een Adaro/A2 & Friends stage lijkt me iets logischer

een afsluiting met bijv Frontliner, Thera & Tha Playah lijkt me ook wel een rare combi, gooit Frontliner er Evil Inside in als hardcore trackie, komt Thera weer met een of ander obscuur industrial nummer haha
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 13:58 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
99% zeker Adaro

Haha waarom 99%?
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mainstream: Frontliner of Coone
Raw: Adaro of Digital Punk
Hardcore: Tha Playah of Angerfist

Dat is wat ik denk ^^
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar 1 van de beste feesten van het jaar, hopen op een goede artiest in de raw :)
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Firetrap schreef:
99% zeker Adaro

Haha waarom 99%?


Omdat ik geen 100% mag zeggen omdat het dan lijkt of ik voorkennis heb
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar top nachtje gehad :thumbsup: dat geluid toen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Main: Brennan Heart of Frontliner
Raw: Ran-D, Adaro of Digital Punk
HC: Angerfist of Endymion

Dik gedrukt zou mijn voorkeur hebben
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:10 
 
Hardtraxx Elite

Main: Wildstylez of Brennan heart
Raw: Ran-D of Digital Punk (Het liefste hoop ik Adaro maar ik denk het niet)
Hardcore: Tha Playah of Endymion
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up afwachten dan maar. Wss wel aanwezig, is zo dichtbij!
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main: Frontliner, BH of Ran-D
Raw: Frequencerz of Adaro (Het liefst natuurlijk Thera. Maar denk dat de kans heel klein is dat hij het word)
HC: Boeit me eigenlijk niet zoveel, maar denk The Playah

Ik denk dat het Frontliner, Adaro en Tha Playah worden.

Als de Adaro stage dan wat leuke namen heeft, zou ik alleen daarvoor gaan. Nog twijfel of ik ga
Bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:16 
 
Hardtraxxer

Stel dat Frontliner de main krijgt, wat voor dj's zou je daar dan verder bij moeten zetten? :huh: Ik kom eigenlijk alleen tot B-Front en Max Enforcer misschien.

De Raw zal wel naar Adaro gaan, een grotere raw naam die nog geen editie heeft gehad is er eigenlijk niet.
1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten