Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden zo'n line up gezien die zo ongelovelijk ruk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up Adaro:
Alpha twins
Digital punk
Ran-D
Adaro
E-force
Crypsis
Gunz 4 hire
TItan

Frontliner:
Wildstylez?
Dbstf
Frontliner
Keep it up live ( haha )
meer frontliner
Audiofreq
B-front (ik weet dat b-front en adaro grote maatjes zijn, maar b-front en frontliner hebben echt dikke tracks samen, dus ik denk dat frontliner echt b-front wil als z'n afsluiter.
Maja, Ben niet zo thuis met Frontliner's vrienden groepje, dus ik verwacht veel live acts etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ben je nou moeilijk aan het doen, de line up is er al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 12:25 
 

Firetrap schreef:
Wat ben je nou moeilijk aan het doen, de line up is er al.


Hij is gelekt en verwijderd, niet iedereen weet de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie het nu ja, excuus
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:09 
 
Hardtraxxer

Line-up:
Frontliner, supported by:
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Coone
Shadix
Max Enforcer
Atmozfears
B-Frontliner

Hosted by Villain

Adaro, supported by:
Crypsis
Frequencerz
E-Force
Titan
Alpha2
Danny Scandal
Artic
Digital Punk
Gunz for Hire

Hosted by Renegade

Partyraiser, supported by:
Nosferatu
Tieum
Unexist
Agressive
Vextor, F-noize & X-mind
Paul Elstak
Amada
Drokz
The Sickest Squad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frontliner, supported by:
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Coone
Shadix
Max Enforcer
Atmozfears
B-Frontliner
Hosted by Villain

Adaro, supported by:
Crypsis
Frequencerz
E-Force
Titan
Alpha2
Danny Scandal
Artic
Digital Punk
Gunz for Hire
Hosted by Renegade

Partyraiser, supported by:
Nosferatu
Tieum
Unexist
Aggresive
Vextor, F-noize & X-mind
Paul Elstak
Amada
Drokz
The Sickest Squad
Hosted by Da Syndrome

Bron: http://www.b2s.nl/home/news/57713/b2s-maakt-namen-thrillogy-2013-bekend

Mijn mening: helemaal niks bijzonders. Ik snap ook niet wat Ran-D bij Frontliner moet. B-Frontliner ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Frontliner, supported by:
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Coone
Shadix
Max Enforcer
Atmozfears
B-Frontliner
Hosted by Villain

Adaro, supported by:
Crypsis
Frequencerz
E-Force
Titan
Alpha2
Danny Scandal
Artic
Digital Punk
Gunz for Hire
Hosted by Renegade

Partyraiser, supported by:
Nosferatu
Tieum
Unexist
Aggresive
Vextor, F-noize & X-mind
Paul Elstak
Amada
Drokz
The Sickest Squad
Hosted by Da Syndrome

Bron: http://www.b2s.nl/home/news/57713/b2s-maakt-namen-thrillogy-2013-bekend

Mijn mening: helemaal niks bijzonders. Ik snap ook niet wat Ran-D bij Frontliner moet. B-Frontliner ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.


Wat mij een beetje hoop geeft is dat je wel kan verwachten dat Adaro er wat speciaals van maakt, als hij er de hele nacht bij staat kun je nog wel wat leuks verwachten, qua mixen en platenkeuze :) hij heeft zelf natuurlijk niet zo'n gigantische lijst met nummers gemaakt dus hij zou flink moeten aanvullen met andere muziek ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daar heb je dan wel een weer goed punt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser! :woot:
Dit wordt erg! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dit wordt dan waarschijnlijk kiezen tussen B-Frontliner en Titan :( . Zo te zien gaat er geopend worden door talentjes, had eigenlijk op wat early hs gehoopt... Achja, ik vermaak me waarschijnlijk toch wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Zelden zo'n line up gezien die zo ongelovelijk ruk is.


Eensch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Olijfboompje schreef:
Zelden zo'n line up gezien die zo ongelovelijk ruk is.


Eensch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou ik vermaak me wel met het lijstje van Adaro hoor, en dan nog even kijken bij B-frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Nou ik vermaak me wel met het lijstje van Adaro hoor, en dan nog even kijken bij B-frontliner


Dit dus, Thrillogy is zo'n beetje het enige feest dat binnen 40 km afstand van m'n woonplaats wordt gehouden, dus ik ben al lang blij dat er in ieder geval wat leuke namen bij staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Dit wordt dan waarschijnlijk kiezen tussen B-Frontliner en Titan :(

Danny Scandal (In de Adaro zaal) draait ook vaak Hardcore. Ik zie het zo gebeuren dat hij afsluit in die zaal.

Als ik ga, ga ik alleen voor de Adaro zaal en B-Frontliner. Adaro zaal vind ik 'mwhua'. Titan en E-Force zijn wel leuk. Crypsis en Digital Punk zijn te doen. Freq's en Alpha2 kan heel kut worden, maar ook wel te doen. Artic, Danny Scandal en G4H boeien me niet zo. Kijk nog wel tegen die tijd of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap jullie niet, krijg je bijna alle baze raw artiesten op Radical na.. is het nog niet goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik snap jullie niet, krijg je bijna alle baze raw artiesten op Radical na.. is het nog niet goed..

Ja, want er is maar een handje vol goeie 'raw hardstyle' artiesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap jou niet. Niet iedereen vind dit allemaal bazen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:03 
 
Hardtraxx Elite

Wie willen jullie nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Wie willen jullie nog meer?

Om maar enkele namen te noemen, die ik wel leuk vind:

Chris One
Deetox
Degos & Re-Done
Delete
Thera
Tartaros
The Geminizers
Solutio & The I's
Prefix & Density
Geck-O
High Voltage
AVIO
Donkey Rollers
Zany

En zo zijn er nog veel meer namen die leuk waren geweest. Ik weet zelf ook dat een groot gedeelte je al snel kan vergeten ;) Maar Adaro draait bijv. wel eens platen van Geck-O. Geck-O laten openen was dan weer leuk geweest. Ook heeft Adaro wel eens met Thera gedraaid, was dus ook leuk geweest als dat hier was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik snap jullie niet, krijg je bijna alle baze raw artiesten op Radical na.. is het nog niet goed..

Adaro en co zijn in mijn ogen nog altijd harde mainstream. Kicks verschillen amper met mainstream kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, in de Adaro zaal zijn in mijn ogen eigenlijk alleen Crypsis en Titan de echte 'raw' artiesten. Kijk bijvoorbeeld op welk tijdstip Adaro stond op Loudness --> best vroeg, en dat paste geweldig... dus om het nou echt raw te noemen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 14:37 
 
Hardtraxx Elite

Oke oke jullie punt is duidelijk! Ik denk dat het bij adaro ook wel grote deel vriendjes politiek is haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Frontliner, supported by:
Ran-D
B-Frontliner


Adaro, supported by:
Crypsis
Frequencerz
E-Force
Titan
Alpha2
Danny Scandal
Artic
Digital Punk
Gunz for Hire


Ga me hier prima mee vermaken, 2 augustus maar gelijk tickets halen. :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten