Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dan die Partyraiser zaal is flink knallen :D Adaro zaal ook dikke prima, geen naam die ik niet leuk vindt.
Bericht Geplaatst op 30 jul 2013 23:53 
 
Hardtraxx Newbie

Adaro kan met eigen producties precies een half uurtje vullen. Adaro LIVE :D Maar daardoor draait hij wel altijd redelijk gevarieerd (ook harder én softer), al heeft hij ook wat standaard tracks in z'n repertoire. Zijn sets vind ik meestal een lekkere drive hebben doordat hij snel doormixt, bovendien staat hij altijd met een beste lading energie achter de decks en is het gewoon een toffe gast. Al met al wel redelijk terecht deze uitverkiezing.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2013 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Partyraiser! :woot:
Dit wordt erg! :D


Heerlijk ragzaaltje. Sowieso Unexist! Zekerheidje dit.

Enige die me minder aanstaan zijn Paul Elstak en The Sickest Squad. Paul Elstak zal misschien wel een goeie set neer zetten ik hoop gewoon dat hij dat hele RTC album thuis laat.
Bericht Geplaatst op 31 jul 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hardcoresjors schreef:
Partyraiser! :woot:
Dit wordt erg! :D


Heerlijk ragzaaltje. Sowieso Unexist! Zekerheidje dit.

Enige die me minder aanstaan zijn Paul Elstak en The Sickest Squad. Paul Elstak zal misschien wel een goeie set neer zetten ik hoop gewoon dat hij dat hele RTC album thuis laat.

Kben juist wel benieuwd na Paul Elstak xD

Verder, Unexist natuurlijk! <3
TIEUUMMM!! <3333
Vextor Fnoize en Xmind moet ook wel een zieke set worden!
Drokz word sowieso knallen
Wel benieuwd wat Amada en Nosferatu ervan maken ;p
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had dit nog als optie staan, maar als ik de vette namen hier zo op een rijtje zet gaat het hem niet worden.
opaa schreef:
B-Frontliner
Adaro
Crypsis
Titan
Digital Punk
Gunz for Hire
Tieum
Unexist
Drokz
The Sickest Squad
Bericht Geplaatst op 03 aug 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gelijk maar Tickets gehaald, benieuwd hoelang het duurt voordat dit is uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 03 aug 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik nou niet snap is dat iedereen helemaal panisch werd van de line-up van Penoze en deze line-up in een keer bagger is (Adaro stage) terwijl alleen Radical en Chain er niet tussen staan?

Ik heb in ieder geval mijn kaartje binnen en ik heb er zin in! Hoe bevalt de locatie eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 03 aug 2013 16:05 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Wat ik nou niet snap is dat iedereen helemaal panisch werd van de line-up van Penoze en deze line-up in een keer bagger is (Adaro stage) terwijl alleen Radical en Chain er niet tussen staan?

Ik heb in ieder geval mijn kaartje binnen en ik heb er zin in! Hoe bevalt de locatie eigenlijk?


En Alphaverb ^^

Locatie ben ik over het algemeen tevreden over, goede bereikbaarheid en ruimte.
Geluid moet je een goede plek voor vinden, en je oordoppen niet vergeten!
WC's zijn wel kut hier.. maar daar ga ik toch maar één keer heen ofzo xD
Bericht Geplaatst op 03 aug 2013 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaaaanwezig! Voor de 2de keer hier me verjaardag vieren! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 aug 2013 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Aaaaanwezig! Voor de 2de keer hier me verjaardag vieren! :thumbsup:


Zelfde hier (verjaardag vieren dan) :D
Bericht Geplaatst op 03 aug 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Gelijk maar Tickets gehaald, benieuwd hoelang het duurt voordat dit is uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 02:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig. heerlijk bereikbaar met OV
Bericht Geplaatst op 04 aug 2013 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het niet eens uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 21 aug 2013 21:48 
 

Nog mensen die met de trein gaan vanuit Zeeland?
Bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:39 
 
Hardtraxxer

En maar weer de vraag stellen.. :$

Veel ID controle hier?
Bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen 3 jaar controleerden ze 1 op de 2.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tyfus lang in de rij gestaan daardoor. Bijna iedereen werd gecontroleerd. Sloeg werkelijk nergens op
Bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:48 
 
Hardtraxx Addict

In 2011 was ik 17 en kwam hier gewoon binnen.
Bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:55 
 
Hardtraxxer

Godver :/
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik las op PF dat de zaalverdeling van groot naar klein Frontliner, partyraiser, adaro is. Weet iemand of dit klopt?
Ik heb het gevoel dat de adaro zaal veel meer mensen gaat trekken dan frontliner. Mocht deze zaalverdeling kloppen dan zal het bij gunz for hire wel helemaal niet mogelijk zijn om te bewegen.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Ik las op PF dat de zaalverdeling van groot naar klein Frontliner, partyraiser, adaro is. Weet iemand of dit klopt?
Ik heb het gevoel dat de adaro zaal veel meer mensen gaat trekken dan frontliner. Mocht deze zaalverdeling kloppen dan zal het bij gunz for hire wel helemaal niet mogelijk zijn om te bewegen.


Het is niet altijd een reëel beeld, maar Frontliner heeft altijd nog 2 keer zoveel likes op Facebook, en mainstream is altijd nog steeds populairder dan (semi-)raw.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
WaVe schreef:
Ik las op PF dat de zaalverdeling van groot naar klein Frontliner, partyraiser, adaro is. Weet iemand of dit klopt?
Ik heb het gevoel dat de adaro zaal veel meer mensen gaat trekken dan frontliner. Mocht deze zaalverdeling kloppen dan zal het bij gunz for hire wel helemaal niet mogelijk zijn om te bewegen.


Het is niet altijd een reëel beeld, maar Frontliner heeft altijd nog 2 keer zoveel likes op Facebook, en mainstream is altijd nog steeds populairder dan (semi-)raw.


Daar heb je een punt maar ik heb het idee dat op Thrillogy wel minder frontliner/headhunterz/wildstylez volk komt dan op bijvoorbeeld Decibel.
Maar goed we zien het over een aantal weken wel :) nu al zin in!
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 jaar in de jaarbeurs was het 't zelfde ingedeeld, en was er geen ruimte-tekort. Zal wel goedkomen lijkt me.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso die zaal mijden tijdens Gunz is wat ik heb geleerd afgelopen weekend.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon G4H tegelijk zetten met B-Frontliner, is er niks aan de hand toch :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten