Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:46 
 
Hardtraxx Elite

Maar in jaarbeurs zijn er 13 zalen ofzo? kies dan 3 grotere zalen? als het voor het eerst is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het voor t eerst is uitverkocht zijn er echt niet 3x zoveel mensen als andere jaren hoor haha
En vorig jaar was overal meer dan genoeg ruimte vond ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Als het voor t eerst is uitverkocht zijn er echt niet 3x zoveel mensen als andere jaren hoor haha
En vorig jaar was overal meer dan genoeg ruimte vond ik


Vorig jaar was niet eens zoals 2 jaar geleden die grote zaal open. Ik vermoed dat ze nu gewoon weer dezelfde opzet hebben als vorig jaar (3 kleinere zaal ipv 2 kleinere en 1 grote).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 19:30 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat het echt VEEEEEELSTE druk wordt bij Adaro stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik denk dat het echt VEEEEEELSTE druk wordt bij Adaro stage..

Ben je er al s geweest?
Zo nee, hou er dan aub over op. T zal allemaal wel meevallen, behalve tijdens G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 20:01 
 

Idd, G4H zal het wel weer super druk zijn... voor een veelste overrated live act...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso eten tijdens G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Willen we Tieum niet zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Willen we Tieum niet zien?

Nope, want andere zalen dan de raw HS zijn natuurlijk not done voor de meesten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 01:47 
 
Hardtraxx Newbie

hotymoty schreef:
Als ik filmpjes van vorig jaar keek vond ik het toch bijzonder klein uitzien.. Crypsis stage was al helemaal weinig lichten opgehangen en lasers enzo.. als je achter staat zie je helemaal niks meer haha :D mag je toch wel verwachten van 50 euro xd



Dat is helemaal niet nodig met dat geluid. Heb nog nooit zoiets meegemaakt als bij Crypsis vorig jaar. Die blies de andere 2 zalen helemaal weg. Was echt niet gezond gewoon, wel heel vet! Dit jaar ook gewoon van 1 uur tot 8 uur bij Adaro. Wat een zieke line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Willen we Tieum niet zien?

Nope, want andere zalen dan de raw HS zijn natuurlijk not done voor de meesten hier.

Als er een hardstyle, raw hardstyle en industrial zaal zouden zijn zou jij ook niet bij een andere zaal dan de indu komen hoor.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Willen we Tieum niet zien?

Nope, want andere zalen dan de raw HS zijn natuurlijk not done voor de meesten hier.

Als er een hardstyle, raw hardstyle en industrial zaal zouden zijn zou jij ook niet bij een andere zaal dan de indu komen hoor.. :P

Als er een act in de indu zou zijn die ik niet hoef te zien, kijk ik wel in andere zalen ipv dat ik direct een eetpauze aankondig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Sowieso eten tijdens G4H.

Gaat druk worden bij de eet tentjes dan. :P G4H heb ik ook wel vaak genoeg gezien nu. Als er nou hele vette live edits in zitten elke keer maar dat is niet zo. Zijn gewoon de meeschreeuw G4H tracks achter elkaar geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 15:40 
 

Zoekt iemand nog een ticket? ik verkoop mijne helaas :(

edit: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik ga juist wel kijken bij Gunz for Hire. Voor de rest hele tijd in de Partyraiser zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hooli schreef:
Sowieso eten tijdens G4H.

Gaat druk worden bij de eet tentjes dan. :P G4H heb ik ook wel vaak genoeg gezien nu. Als er nou hele vette live edits in zitten elke keer maar dat is niet zo. Zijn gewoon de meeschreeuw G4H tracks achter elkaar geplakt.

Zorg is dat je herkenbaar bent rond 05:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Willen we Tieum niet zien?

Jawel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
TiMOTHYb schreef:
Willen we Tieum niet zien?

Jawel :drool:

Op Wish sloot die lekker af inderdaad, heb trouwens dat laatste nummer nog gevonden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien al handig om te weten dat er aankomend weekend geen treinen rijden tussen Driebergen-Zeist en Utrecht

(wel bussen)

http://www.ns.nl/werktrajecten/#werkzaa ... h_26_27okt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zorg is dat je herkenbaar bent rond 05:00

Ja, hoe? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je herkent TiMOTHYb aan zijn donkere huidskleur en bodybuilder lichaam.

Dat is makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 08:58 
 

Bijna zaterdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:21 
 
Hardtraxxer

ik zal heel de avond bij adaro stage te vinden zijn waarschijnlijk :thumbup:
nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar ik ga voor geen goud naar b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Je herkent TiMOTHYb aan zijn donkere huidskleur en bodybuilder lichaam.

Dat is makkelijker.

Ja das makkelijker dan opvallen als blanke jongen met donker haar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:57 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat de dagen deze week een beetje snel voorbij willen gaan! Begint nu toch wel heel erg te kriebelen :cool:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten