Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zou helemaal top zijn ja. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:58 
 
Hardtraxxer

Vond het vorig jaar bij Zatox aardig rustig in de zaal, vrienden stonden aan de linkerkant en daar had je alle ruimte. Bij Crypsis was het wat drukker maar ook nog steeds goed te doen naar mijn idee.

Ben benieuwd of het dit jaar uitverkocht raakt.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2013 12:57 
 

Lijkt me stug dat Adaro de kleinste zaal krijgt, tenslotte trekt hij de meeste mensen aan lijkt mij.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Lijkt me stug dat Adaro de kleinste zaal krijgt, tenslotte trekt hij de meeste mensen aan lijkt mij.

Als je gaat kijken naar likes op FB moet het zo worden:

Frontliner: 109.555 personen vinden dit leuk
Adaro: 53.848 personen vinden dit leuk
Partyraiser: 42.942 personen vinden dit leuk
Bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarbij ik wel aan durf te nemen dat 40/50% van de mensen die Adaro liken, ook Frontliner liken. Overlap met Partyraiser zal vele malen kleiner zijn, die overigens ook achterlijk populair is.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Frontliner ook lomp groot percentage likes ver over de grens heeft. Adaro zal dat misschien wat minder hebben qua percentage.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar F.Noize
Bericht Geplaatst op 12 sep 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

VIP bus voor Adaro fans naar Thrillogy

Thrillogy 2013 staat voor de deur, waar Adaro zijn eigen area host met een dikke line-up. Een echte host zorgt natuurlijk voor zijn gasten, dat weet Adaro als geen ander. Daarom heeft hij in samenwerking met Event Travel voor zijn fans het vervoer geheel in stijl geregeld. Voor slechts € 49,- heb jij een retour ticket naar Thrillogy vanaf Veghel, Uden, Schaijk, Oss en Den Bosch. Om je op zaterdag 26 oktober alvast warm te maken voor Thrillogy is de bus uitgerust met epic sfeermakers. Het is één van de meest exclusieve VIP touringcars van de Benelux. De bus heeft een ronde leren zit als opstelling en is in bezit van lasers, rookmachines en het belangrijkste: 3000 watt aan muziek. Dit zowel binnen als buiten! Kortom, het feest begint zodra jij de bus in stapt! Alsof dat nog niet genoeg is, krijg je bovenop je bus ticket een Adaro goodiebag (o.a. een T-shirt en zonnebril) en natuurlijk een ontmoeting met de enige echte Adaro! Dit wil je niet missen, dus wees er snel bij! Koop hier direct jouw Adaro Thrillogy bus ticket: www.eventtravel.nl/evenement/760/1/thrillogy/
Bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:12 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
VIP bus voor Adaro fans naar Thrillogy

Thrillogy 2013 staat voor de deur, waar Adaro zijn eigen area host met een dikke line-up. Een echte host zorgt natuurlijk voor zijn gasten, dat weet Adaro als geen ander. Daarom heeft hij in samenwerking met Event Travel voor zijn fans het vervoer geheel in stijl geregeld. Voor slechts € 49,- heb jij een retour ticket naar Thrillogy vanaf Veghel, Uden, Schaijk, Oss en Den Bosch. Om je op zaterdag 26 oktober alvast warm te maken voor Thrillogy is de bus uitgerust met epic sfeermakers. Het is één van de meest exclusieve VIP touringcars van de Benelux. De bus heeft een ronde leren zit als opstelling en is in bezit van lasers, rookmachines en het belangrijkste: 3000 watt aan muziek. Dit zowel binnen als buiten! Kortom, het feest begint zodra jij de bus in stapt! Alsof dat nog niet genoeg is, krijg je bovenop je bus ticket een Adaro goodiebag (o.a. een T-shirt en zonnebril) en natuurlijk een ontmoeting met de enige echte Adaro! Dit wil je niet missen, dus wees er snel bij! Koop hier direct jouw Adaro Thrillogy bus ticket: http://www.eventtravel.nl/evenement/760/1/thrillogy/

wat een held dat hij zoiets regelt, helaas beetje prijzig
Bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar eens tickets voor gehaald :)

4e keer Thrillogy al weer, waarschijnlijk een beetje wisselen tussen Adaro & Partyraiser, ben benieuwd hoe dat laatste uur gaat worden met onze grote vriend Frontliner.

Denk dat Partyraiser hem zo de DJ booth uit flikkert als hij No Body Said it was Easy gaat draaien :P
Bericht Geplaatst op 15 sep 2013 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ook maar eens tickets voor gehaald :)

4e keer Thrillogy al weer, waarschijnlijk een beetje wisselen tussen Adaro & Partyraiser, ben benieuwd hoe dat laatste uur gaat worden met onze grote vriend Frontliner.

Denk dat Partyraiser hem zo de DJ booth uit flikkert als hij No Body Said it was Easy gaat draaien :P


Denk dat dat wel meevalt, Partyraiser horen afsluiten op 7th Sunday Festival (na Noisecontrollers) en toen draaide hij ook allemaal slappe hardcore edits ipv het echte snoeiwerk.
Bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Rickzel schreef:
Ook maar eens tickets voor gehaald :)

4e keer Thrillogy al weer, waarschijnlijk een beetje wisselen tussen Adaro & Partyraiser, ben benieuwd hoe dat laatste uur gaat worden met onze grote vriend Frontliner.

Denk dat Partyraiser hem zo de DJ booth uit flikkert als hij No Body Said it was Easy gaat draaien :P


Denk dat dat wel meevalt, Partyraiser horen afsluiten op 7th Sunday Festival (na Noisecontrollers) en toen draaide hij ook allemaal slappe hardcore edits ipv het echte snoeiwerk.


Ja maar dit keer komen er ook mensen voor partyraiser zelf dus denk dat ze het wel bij snoeien zullen houden. ^^
Bericht Geplaatst op 15 sep 2013 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Duke schreef:
Rickzel schreef:
Ook maar eens tickets voor gehaald :)

4e keer Thrillogy al weer, waarschijnlijk een beetje wisselen tussen Adaro & Partyraiser, ben benieuwd hoe dat laatste uur gaat worden met onze grote vriend Frontliner.

Denk dat Partyraiser hem zo de DJ booth uit flikkert als hij No Body Said it was Easy gaat draaien :P


Denk dat dat wel meevalt, Partyraiser horen afsluiten op 7th Sunday Festival (na Noisecontrollers) en toen draaide hij ook allemaal slappe hardcore edits ipv het echte snoeiwerk.


Ja maar dit keer komen er ook mensen voor partyraiser zelf dus denk dat ze het wel bij snoeien zullen houden. ^^

In 'zijn' zaal wel ja. Maar dat afsluiten met z'n 3en zal hij zich echt wel gaan aanpassen en hopelijk alsnog t laatste half uur rammen zoals we gewend van m zijn. (á la defqon/decibel dit jaar)
Bericht Geplaatst op 22 sep 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ja maar dit keer komen er ook mensen voor partyraiser zelf dus denk dat ze het wel bij snoeien zullen houden. ^^


ja ik weet uit ervaring dat veel mensen die voor de hardcore komen gewoon een uurtje eerder weg gaan, en de mensen die voor frontliner komen ook. blijft dus weinig over :P
Bericht Geplaatst op 22 sep 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser :lol: :lol: Totaal niet mijn muziek en ook niet te vergelijken met Hardstyle. Die laatste set wordt raarder dan ooit xd
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Partyraiser :lol: :lol: Totaal niet mijn muziek en ook niet te vergelijken met Hardstyle. Die laatste set wordt raarder dan ooit xd

Haha, nu je het zegt. :lol:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
Partyraiser :lol: :lol: Totaal niet mijn muziek en ook niet te vergelijken met Hardstyle. Die laatste set wordt raarder dan ooit xd

Haha, nu je het zegt. :lol:


HHZ wist zich ook niet echt raad met Promo en B-Front 2 jaar geleden hoor ;) toch was het een leuke set, gewoon ff de laatste beetje energie eruit
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Daveytl schreef:
Partyraiser :lol: :lol: Totaal niet mijn muziek en ook niet te vergelijken met Hardstyle. Die laatste set wordt raarder dan ooit xd

Haha, nu je het zegt. :lol:


HHZ wist zich ook niet echt raad met Promo en B-Front 2 jaar geleden hoor ;) toch was het een leuke set, gewoon ff de laatste beetje energie eruit

Maar Promo sluit al vele malen beter aan op hardstyle dan wat Partyraiser normaal neerzet. PR zal zijn rustigste tracks van de avond moeten draaien waarschijnlijk, anders kan hij denk ik beter gewoon de decks voor zichzelf opeisen, want denk niet dat Frontliner en ook Adaro daar in mee kunnen en willen xxd
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner die zun Can't hold us remix erin gooit na Back from the dead. Dat gaat helemaal goed komen :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was dit vorig jaar uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren er aan de deur nog enkele kaarten te koop. Niet veel, maar toch haha.
Ook denk ik dat de line-up van dit jaar meer mensen zal aanspreken dan die van vorig jaar.
Dus ik zou het risico niet nemen :P

Frontliner is toch wat geliefder dan Zatox verwacht ik,
Adaro en Crypsis zal niet veel schelen van elkaar,
en Partyraiser trekt ook veel mensen sowieso..!
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denk juist precies andersom :P Zatox & Frontliner ongeveer gelijk en Adaro populairder dan Crypsis.

Maar ik zou idd het risico niet nemen om lang te wachten met je tickets.
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb nu al zin in de foto's van de bekken van FL tijdens het laatste uurtje. Jammer dat Crypsis er nu niet staat eigenlijk, die had het allemaal nog prima gevonden b2b met PR :D
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Frontliner die zun Can't hold us remix erin gooit na Back from the dead. Dat gaat helemaal goed komen :thumbup:

Haha, daarom weet ik nog niet als ik aanwezig ben 't laatste uurtje. Voor de rest hele avond in de Partyraiser zaal.
Bericht Geplaatst op 01 okt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zin begint al te komen voor deze editie :D

Benieuwt alleen wel benieuwt hoe hard het zal gaan in de Adaro zaal, vorige jaar bij Crypsis verschrikkelijk
lekker los gegaan op MiM Live, C vs B-Front, C vs RR en C vs Titan.

Het beuk gehalte zal deze editie qua Hardstyle wel wat minder zijn is zo mijn voorspelling.
Daarin tegen zal ik de zaal van Partyraiser niet overleven :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten