TiMOTHYb schreef:
Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.
Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..
Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaat

Het zal een combinatie zijn van beide denk ik zo