Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:05 
 
Hardtraxx Newbie

Bamn! Word de hele avond partyraiser!
wat een lekkere lineup!

Ga laatste uur Sickest Squad gaf zeker de doorslag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:33 
 

wanneer is de tijd tafel bekend dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
wanneer is de tijd tafel bekend dan?

Zal Dinsdag wel komen.
Artic gaat openen met klassiekers in de Adaro zaal. Danny Scandal zal wel afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 23:15 
 

iMark schreef:
bloemkool schreef:
wanneer is de tijd tafel bekend dan?

Zal Dinsdag wel komen.
Artic gaat openen met klassiekers in de Adaro zaal. Danny Scandal zal wel afsluiten.


Wist wel dat Artic zou openen, kan iemand me meer vertellen over Danny Scandal ? Kan bijzonder weinig over hem vinden. (Kan ook aan mij liggen!) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titan sluit af als t goed is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2013 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
iMark schreef:
bloemkool schreef:
wanneer is de tijd tafel bekend dan?

Zal Dinsdag wel komen.
Artic gaat openen met klassiekers in de Adaro zaal. Danny Scandal zal wel afsluiten.


Wist wel dat Artic zou openen, kan iemand me meer vertellen over Danny Scandal ? Kan bijzonder weinig over hem vinden. (Kan ook aan mij liggen!) :P


Volgens mij een goeie vriend van Adaro, hij draaide ook al samen met adaro op defqon in 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 06:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Scandal is idd een vriend van Adaro. Heeft al op veel Penoze-edities gestaan en ook genoeg andere feestjes.
Het kan alleen echt alle kanten op met Thrillogy, want hij draait de ene keer jumpstyle, dan weer hardstyle, en een andere keer weer hardcore.
Gewoon afwachten dus hoe laat hij ingedeeld staat haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 07:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...


Inderdaad, zwaar werk hoor dat DJ-en. Vergis je niet.

Ik ben blij dat ik maar minimaal 40 uur per week werk!

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...


Inderdaad, zwaar werk hoor dat DJ-en. Vergis je niet.

Ik ben blij dat ik maar minimaal 40 uur per week werk!

...

Ik zeg niet dat t zwaar is, maar het is de Thrillogy van Adaro & Frontliner.
Niet die van Ran-D :P
Dat bedoelde ik ermee te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Titan sluit af als t goed is

2x na elkaar? Lijkt me stug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Viincent schreef:
Bamn! Word de hele avond partyraiser!
wat een lekkere lineup!

Ga laatste uur Sickest Squad gaf zeker de doorslag!

Denk niet dat Sickest Squad afsluit, Drokz lijkt me logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
WaVe schreef:
Titan sluit af als t goed is

2x na elkaar? Lijkt me stug..


Werd me verteld door ene Thijs op Decibel. Vandaar ook de "als het goed is".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 12:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
hoebedoelje schreef:
pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...


Inderdaad, zwaar werk hoor dat DJ-en. Vergis je niet.

Ik ben blij dat ik maar minimaal 40 uur per week werk!

...

Ik zeg niet dat t zwaar is, maar het is de Thrillogy van Adaro & Frontliner.
Niet die van Ran-D :P
Dat bedoelde ik ermee te zeggen


Ik dacht al: "wat veel voor Ran-D"??? :/

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 14:14 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...

denk dat het eerder is omdat je anders 2 keer adaro & ran-d op 1 avond hebt, zou me ook een beetje raar lijken ookal is g4h een liveact
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...

denk dat het eerder is omdat je anders 2 keer adaro & ran-d op 1 avond hebt, zou me ook een beetje raar lijken ookal is g4h een liveact

Denk dat de set Adaro & Ran-D wel interessanter is dan G4H. :P Weet t eigenlijk wel zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Syztrax schreef:
pecola-tje schreef:
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...

denk dat het eerder is omdat je anders 2 keer adaro & ran-d op 1 avond hebt, zou me ook een beetje raar lijken ookal is g4h een liveact

Denk dat de set Adaro & Ran-D wel interessanter is dan G4H. :P Weet t eigenlijk wel zeker.


Wil die twee al tijden buiten hun live act back to back zien draaien, helaas nog ietsje langer geduld hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time table
Frontliner
22.00 – 23.00 Atmozfears
23.00 – 00.00 Max Enforcer
00.00 – 01.00 Shadix
01.00 – 01.30 Frontliner OPENING
01.30 – 02.30 Frontliner VS. Noisecontrollers
02.30 – 03.30 Frontliner VS. Coone
03.30 – 04.30 Frontliner VS. Zatox
04.30 – 05.00 This is Frontliner
05.00 – 06.00 Frontliner VS. Ran-D
06.00 – 07.00 B-Frontliner
07.00 – 08.00 Thrillogy afsluiting hosts

Hosted by Villain

Adaro
22.00 – 23.00 Artic
23.00 – 00.00 Danny Scandal
00.00 – 00.30 Adaro OPENING
00.30 – 01.30 Adaro VS. Alpha2
01.30 – 02.30 Adaro VS. E-Force
02.30 – 03.30 Adaro VS. Frequencerz
03.30 – 04.00 Gunz for Hire LIVE
04.00 – 05.00 Adaro VS. Digital Punk
05.00 – 06.00 Adaro VS. Crypsis
06.00 – 07.00 Adaro VS. Titan

Hosted by Renegade

Partyraiser
22.00 – 23.10 Agressive
23.15 – 00.30 Amada
00.30 – 01.00 Partyraiser OPENING
01.00 – 02.00 Partyraiser VS. Paul Elstak
02.00 – 03.00 Partyraiser VS. Nosferatu
03.00 – 04.00 Partyraiser VS. Tieum
04.00 – 04.45 Partyraiser VS. Unexist
04.45 – 05.15 The Sickest Squad LIVE
05.15 – 06.00 Partyraiser VS. Vextor, F.Noize & X-Mind
06.00 – 07.00 Partyraiser VS. Drokz

Hosted by Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel voornamelijk Adaro stage worden zoals verwacht. ^^ Kunnen best mooie/verrassende setjes opleveren!
Wel jammer dat B-Frontliner tegenover Adaro & Titan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

This is Frontliner zal wel iets van dat album zijn waar hij het over had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Time table

06.00 – 07.00 B-Frontliner

06.00 – 07.00 Adaro VS. Titan


Waarom? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
ErikZ schreef:
Time table

06.00 – 07.00 B-Frontliner

06.00 – 07.00 Adaro VS. Titan


Waarom? :(


Is expres om de drukte te verspreiden, hetzelfde geld voor G4H en Tieum/Zatox. Grote namen tegenover elkaar zetten is niets nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro vs Titan gaat echt wel vaker gebeuren, mijn keuze voor B-Frontliner was makkelijk gemaakt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch gaat Adaro vs Titan een leukere set opleveren. Bij B-Frontliner is het toch alleen maar wachten op Magic eigenlijk. :$ En uiteraard de andere platen die ze samen gemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.

Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.

Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..


Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaat ;)
Het zal een combinatie zijn van beide denk ik zo
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten