Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En rekening houden met wanneer artiesten al een andere boeking hebben staan. Lijkt me ook niet onlogisch.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel fijn, die 5 minuten pauze na de set van Agressive.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahah idd, wtf?
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de ruimte aangezien het uitverkocht gaat raken. Vorig jaar was naar mijn idee al flink druk in de crypsis zaal
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stages zijn het zelfde opgedeeld als vorig jaar. Zal dus wel vergelijkbaar worden.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.

Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..


Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaat ;)
Het zal een combinatie zijn van beide denk ik zo


Digital Punk kan prima hard/raw draaien, als het moet harder dan E-Force/Frequencerz/G4H. Wat dat betreft zijn dat stuk voor stuk wel soortgelijke artiesten/acts vind ik. En in combinatie met Adaro komt dat echt wel goed. Ik zie er in ieder geval niks onlogisch in.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
ErikZ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.

Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..


Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaat ;)
Het zal een combinatie zijn van beide denk ik zo


Digital Punk kan prima hard/raw draaien, als het moet harder dan E-Force/Frequencerz/G4H. Wat dat betreft zijn dat stuk voor stuk wel soortgelijke artiesten/acts vind ik. En in combinatie met Adaro komt dat echt wel goed. Ik zie er in ieder geval niks onlogisch in.


Ik zou het niet anders kunnen verwoorden.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKI schreef:
Ik zou het niet anders kunnen verwoorden.


^^

Hoop deze editie weer wat originele oude knalplaten voorbij te horen komen.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben toch bang dat als ik de Adaro zaal in ga er ook niet meer uit kom, zin in! :D
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja precies ben wel blij dat DP zo laat staat eigenlijk, gozer kan aardig gassen.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

Kan eigenlijk niet meer wachten... :$ Helaas heb ik geen keus xd
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite

Hopen dat ie de origenele No Time To Sleep draait en niet de CR remix..
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hopen dat ie de origenele No Time To Sleep draait en niet de CR remix..

Ik denk dat ze allebei vast wel voorbij zullen komen tijdens die 8 uur dat Adaro draait.. :P
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Ben benieuwd naar de ruimte aangezien het uitverkocht gaat raken. Vorig jaar was naar mijn idee al flink druk in de crypsis zaal

Vond het juist wel meevallen, van mij mag het net zo 'ruimtevol' zijn als afgelopen jaar.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:38 
 

Nog mensen waarmee ik mag dansen? de groep waarbij ik meereis is van de hardcore :$
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:45 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Kleine zaal van Adaro.. vreemd
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even zitten puzzelen, maar dit is hem dan uiteindelijk geworden. M'n vriendin mag kiezen of het Crypsis of Ran-D word :P

22.00-23.00 Atmozfears
23.00-00.00 Max Enforcer
00.00-00.30 Adaro
00.30-01.30 Adaro vs Alpha Twins
01.30-02.30 Frontliner vs Noisecontrollers
02.30-03.30 Adaro vs Frequencerz
03.30-04.00 Gunz for Hire
04.00-05.00 Adaro vs Digital Punk
05.00-06.00 Adaro vs Crypsis of Frontliner vs Ran-D
06.00-07.00 B-Frontliner
07.00-08.00 Frontliner vs Adaro vs Partyraiser
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Afbeelding
Kleine zaal van Adaro.. vreemd

Hetzelfde als vorig jaar dus.
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Kleine zaal van Adaro.. vreemd


Hoezo vreemd?
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff vraagje, kloppen de tijden eigenlijk wel? want deze nacht gaat de wintertijd in xd
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ff vraagje, kloppen de tijden eigenlijk wel? want deze nacht gaat de wintertijd in xd


Als je het officieel doet klopt het niet, maar B2S gaat tot 8:00 door (dus een uur langer omdat de klok een uur terug gaat). Dus ze zetten fictief gezien niet de klok terug om 03:00
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
SL8492 schreef:
Ff vraagje, kloppen de tijden eigenlijk wel? want deze nacht gaat de wintertijd in xd


Als je het officieel doet klopt het niet, maar B2S gaat tot 8:00 door (dus een uur langer omdat de klok een uur terug gaat). Dus ze zetten fictief gezien niet de klok terug om 03:00

Ah op die manier, thanks ^^
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Als ik filmpjes van vorig jaar keek vond ik het toch bijzonder klein uitzien.. Crypsis stage was al helemaal weinig lichten opgehangen en lasers enzo.. als je achter staat zie je helemaal niks meer haha :D mag je toch wel verwachten van 50 euro xd
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij hadden ze vorig jaar ook de zaal wat kleiner doen lijken met doeken aan de zijkant omdat er niet veel kaarten waren verkocht
Bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thrillogy is in de jaarbeurs nooit erg indrukwekkend geweest qua stages vind ik.
Maar het geluid en de sfeer was dat zeker wel. Ik heb er weer zin in! :D

Enige jammere is dat de Adaro zaal op t begin vreselijk irritant is omdat iedereen die binnenkomt daar doorheen moet. Wel het achterste gedeelte van de zaal maar toch
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten