Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Ja is alleen voor medewerkers zichtbaar vandaar dat ik hem al kon zien.. wordt later pas bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De artiesten zijn gewoon te zien in het filmpje hoor ;)

OT: erg vet :yay: Frontliner verdient ook al heeft ie een terug val nu, Thijs wordt baas en Partyraiser niet echt mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:34 
 

Meest voorspelbare line-up ooit voor Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:40 
 
Hardtraxxer

Is dit 18+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat stefaneke zegt. Op Titan niet echt iets verassends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Ja is alleen voor medewerkers zichtbaar vandaar dat ik hem al kon zien.. wordt later pas bekend gemaakt.

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:01 
 
Hardtraxx Elite

doe niet zo zielig, gooi die lineup hierop joh! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:08 
 
Hardtraxxer

mmm jammer dat adaro er staat dan krijg je een te voorspelbare line up dus word hem niet!! ik heb al weer leuke vervangen er voor Frenchcore s'il vous plaƮt!
Part 5 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Meest voorspelbare line-up ooit voor Adaro.


Waarschijnlijk heel A2 Records :), laat mij dat nou juist onwijs bevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:15 
 
Hardtraxxer

Voornamelijk afgaand op de Ran-d/Adaro stage @ Intents zal de line-up wel zoiets zijn:

Adaro
Alpha2
Ran-D
B-Front
Crypsis
Danny Scandal?
Digital Punk
E-Force (+ Luna)
Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Adaro :thumbsup:
Hoop op een soortgelijke line up als Penoze! Waar ik niet bij kan zijn helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 15:10 
 

Denk wel dat ik ga ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Vertel de rest van de line-up dan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:21 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
hardcoresjors schreef:
Tieum, Angerfist of Dyprax! :drool:


Doen ze niet want hij is te ruig


En dan zetten ze er Partyraiser neer :P

Vraag me af hoeveel mensen dat 8 uur lang bijhouden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Een area volledig bepaald door Frontliner, joepiedepoepie! :yawn:

Henk-Jan schreef:
Afwezig

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 16:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook niet aanwezig, met namen als Ran-D, Alpha Twins etc ga ik me niet vermaken. En bij Frontliner al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adaro is wel vet, vooral met de komst van het nieuwe A2 album.. Zie het als een soort A2 label night. Scheelt dat ik niet naar die in de Matrixx ga, dus dan maar tijdens Thrillogy. Vorig jaar geweldig genoten, terwijl ik helemaal niet zo'n Minus is More fan ben, dus dat moet met A2 ook wel lukken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja alleen al voor Titan zou ik bijna gaan, wat die vorig jaar draaide was niet normaal. Verder alleen zeer matig vermoed ik. Denk dat ik hier niet bij ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup van Adaro zal ongetwijfeld wel mijn ding zijn, dus 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro zijn zaal gaat sowieso baas worden! Maar of ik Thrillogy dit jaar weer meepak weet ik niet, beetje selectiever worden in feestjes kiezen na de zomer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Adaro zijn zaal gaat sowieso baas worden! Maar of ik Thrillogy dit jaar weer meepak weet ik niet, beetje selectiever worden in feestjes kiezen na de zomer. :D


Verstandige jongen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten