Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 14:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

nera schreef:
Citaat:
en eventuele oldschool set


Denk je? Ik zie hem er voor aan om zelfs op een millennium stage nog steeds The Record Breaking en Nooit Meer Slapen te draaien.



Het is geen Endymion
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De raw is net als vorig jaar niet slecht, maar wat is de hardcore achteruit gegaan zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
nera schreef:
Citaat:
en eventuele oldschool set


Denk je? Ik zie hem er voor aan om zelfs op een millennium stage nog steeds The Record Breaking en Nooit Meer Slapen te draaien.



Het is geen Endymion

Endymion hebben anders op Fantasy bewezen ook een bazen millennium set neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Endymion hebben anders op Fantasy bewezen ook een bazen millennium set neer te zetten.


Ze hebben wel eens ander taferelen uitgehaald ten tijde van Three :P. Noize Suppressor heeft het ook wel eens gedaan.
Was ook nog een die zich nooit aan het concept hield, wel iemand uit de Neophyte/Traxtorm richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Gaat een nachtje bij de Frequencerz stage worden, laatste uurtje naar Partyraiser.


Gaan we lekker samen :loving: :loving: :loving: :clap: :clap: :clap: :cool: :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Steffnov schreef:
Endymion hebben anders op Fantasy bewezen ook een bazen millennium set neer te zetten.


Ze hebben wel eens ander taferelen uitgehaald ten tijde van Three :P. Noize Suppressor heeft het ook wel eens gedaan.
Was ook nog een die zich nooit aan het concept hield, wel iemand uit de Neophyte/Traxtorm richting.


Noize Suppressor & Anime waren inderdaad schandalig op afgelopen Pandemonium (Paradox area). Evil Activities was ik te kort bij om te oordelen, maar begon ook niet best. Rest zou ik niet zo snel durven zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
stefan_helmond schreef:
Gaat een nachtje bij de Frequencerz stage worden, laatste uurtje naar Partyraiser.


Gaan we lekker samen :loving: :loving: :loving: :clap: :clap: :clap: :cool: :cool: :cool:

Snapte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Endymion hebben anders op Fantasy bewezen ook een bazen millennium set neer te zetten.

Inderdaad, 100 procent aan het concept gehouden ook. Wel jammer dat er veel post 2006 spul tussen zat. Dat soort setjes zouden ze eigenlijk moeten benutten om allemaal oude Demonsworld-shit te draaien :P

Zelfde geldt voor Nosferatu, die weet dondersgoed het verschil tussen millenium en hedendaagse hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:18 
 

Vorig jaar zwaar vet feest gehad maar ik vind Frequencerz gewoon niet interessant genoeg meer om hier per se heen te willen. Psyko Punkz zou ik gratis nog niet heen gaan tegenwoordig en ik heb niks met hardcore. Dat wordt overslaan denk ik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Vorig jaar zwaar vet feest gehad maar ik vind Frequencerz gewoon niet interessant genoeg meer om hier per se heen te willen. Psyko Punkz zou ik gratis nog niet heen gaan tegenwoordig en ik heb niks met hardcore. Dat wordt overslaan denk ik :(


Het is niet alleen Frequencerz he, dat weet je toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:00 
 

Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:
Vorig jaar zwaar vet feest gehad maar ik vind Frequencerz gewoon niet interessant genoeg meer om hier per se heen te willen. Psyko Punkz zou ik gratis nog niet heen gaan tegenwoordig en ik heb niks met hardcore. Dat wordt overslaan denk ik :(


Het is niet alleen Frequencerz he, dat weet je toch?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Zin schreef:
AndyAsteroids schreef:
Vorig jaar zwaar vet feest gehad maar ik vind Frequencerz gewoon niet interessant genoeg meer om hier per se heen te willen. Psyko Punkz zou ik gratis nog niet heen gaan tegenwoordig en ik heb niks met hardcore. Dat wordt overslaan denk ik :(


Het is niet alleen Frequencerz he, dat weet je toch?

ja


Oke, ik bedoel alleen te zeggen dat je ook namen zoals Digital Punk en Jack Of Sound hebt staan en dat die jou misschien wel interesseren ofzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 14:36 
 

Haha nouja de lineup is wel in orde opzich maar niet echt bijster interessant voor mij. Namen als Digital Punk, E-Force, en Frequencerz zelf zoek ik niet meer op op feesten omdat ik ze al zo vaak heb gezien, Radical Redemption ben ik sowieso al helemaal klaar mee, Warface vind ik (nog) niet echt goed genoeg qua eigen producties, Outbreak vind ik echt 3x niks... Dus dan zou ik erheen gaan voor Degos & Re-Done, Jack Of Sound en B-Freqz. Vind ik het geld en de reis (vanuit Groningen toch best een eindje) niet echt waard :P
Zo iets duidelijker dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Haha nouja de lineup is wel in orde opzich maar niet echt bijster interessant voor mij. Namen als Digital Punk, E-Force, en Frequencerz zelf zoek ik niet meer op op feesten omdat ik ze al zo vaak heb gezien, Radical Redemption ben ik sowieso al helemaal klaar mee, Warface vind ik (nog) niet echt goed genoeg qua eigen producties, Outbreak vind ik echt 3x niks... Dus dan zou ik erheen gaan voor Degos & Re-Done, Jack Of Sound en B-Freqz. Vind ik het geld en de reis (vanuit Groningen toch best een eindje) niet echt waard :P
Zo iets duidelijker dan :)


Dat is zo goed als duidelijk dan! :thumbsup: Dan snap ik jou wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freqz zoals te verwachten, prima en line-up ziet er goed uit! Psyko punkz vind ik wel jammer, ik had het meer gehoopt op atmozfears. Hardcore ben ik al lang niet meer mee bezig maar aangezien Tha Playah voor mij toch wel dikke oude plaatjes heb zoals Fuck the fame/Titties, Cold as me of the one vind ik het best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
ik had het meer gehoopt op atmozfears.


Kan je lang wachten aangezien Wildstylez, Coone, Frontliner en Brennan Heart nog aan de beurt moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ventrue schreef:
ik had het meer gehoopt op atmozfears.


Kan je lang wachten aangezien Wildstylez, Coone, Frontliner en Brennan Heart nog aan de beurt moeten komen.


Frontliner had vorig jaar z'n eigen stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VIP tickets 67,50 is wel veel, maar wat krijg/heb je dan allemaal? 52,50 is trouwens ook al veel =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere ingang, en toegang tot de VIP-decks in alle 3 de zalen. Dat is alles :P

(Waarvan die in de Frequencerz zaal in mijn ogen ook nog eens alleen maar kut is, omdat die zaal vrij laag en smal is en t VIP-deck veel te ver achterin de zaal is, waardoor je amper meer iets ziet)

Mijn kaartje is overigens ook alweer binnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb ook maar lekker reguliere tickets, VIP koop ik wel weer is als het wat extra's geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt em niet, wacht wel op X-Qlusive B-Front ofzo. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Dit wordt em niet, wacht wel op X-Qlusive B-Front ofzo. :drool:


Kun je nog lang wachten denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2014 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Roan schreef:
Dit wordt em niet, wacht wel op X-Qlusive B-Front ofzo. :drool:


Kun je nog lang wachten denk


Dat denk ik ook, zullen eerst nog wel een x-Qlusive Frontliner krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Andere ingang, en toegang tot de VIP-decks in alle 3 de zalen. Dat is alles :P

(Waarvan die in de Frequencerz zaal in mijn ogen ook nog eens alleen maar kut is, omdat die zaal vrij laag en smal is en t VIP-deck veel te ver achterin de zaal is, waardoor je amper meer iets ziet)

Mijn kaartje is overigens ook alweer binnen. ^^

geen gratis locker? ik heb perongeluk een vip kaartje gehaald.. en het lijkt nu alsof die 15 euro extra helemaal voor niks is
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo! I wanted to know if I can join some of you because I don't want to go alone!I'm also selling a vip ticket for at an interesting price, if anyone is interested please contact me!:) sorry ik spreek nog geen Nederlads:(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten