Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lia schreef:
Hallo! I wanted to know if I can join some of you because I don't want to go alone!I'm also selling a vip ticket for at an interesting price, if anyone is interested please contact me!:) sorry ik spreek nog geen Nederlads:(

PM a picture of yourself and I will think about it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Held xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die precies weet wat een vipticket bij thrillogy inhoud? op de site is niks te vinden en hoorde dat niet elke zaal een vipdeck heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 23:50 
 
Hardtraxx Addict

yowan schreef:
Iemand die precies weet wat een vipticket bij thrillogy inhoud? op de site is niks te vinden en hoorde dat niet elke zaal een vipdeck heeft?

vorig jaar was dat in de adaro zaal een verhoginkje helemaal achteraan waar alleen vip op kon, in de frontliner zaal was t wel wat uitgebreider maar tevens ook verhoging achteraan de zaal maar wel met bar. In de partyraiser zaal heb ik niks gezien, ben daar toen ook amper geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:05 
 
Hardtraxxer

Hebben we er al een beetje zin in? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:18 
 
Hardtraxxer

phoenix schreef:
yowan schreef:
Iemand die precies weet wat een vipticket bij thrillogy inhoud? op de site is niks te vinden en hoorde dat niet elke zaal een vipdeck heeft?

vorig jaar was dat in de adaro zaal een verhoginkje helemaal achteraan waar alleen vip op kon, in de frontliner zaal was t wel wat uitgebreider maar tevens ook verhoging achteraan de zaal maar wel met bar. In de partyraiser zaal heb ik niks gezien, ben daar toen ook amper geweest


In de partyraiser zaal was achterin een verhoging. Niet echt wat speciaals ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het vipdeck bij Thrillogy heeft bijna net zo weinig toegevoegde waarde als bij Q-base vind ik. Totaal onnodig allebei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 16:54 
 
Hardtraxxer

Mcvk schreef:
Basshunterzz schreef:
Roan schreef:
Dit wordt em niet, wacht wel op X-Qlusive B-Front ofzo. :drool:


Kun je nog lang wachten denk


Dat denk ik ook, zullen eerst nog wel een x-Qlusive Frontliner krijgen..


scherp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Time table
PSYKO PUNKZ
22.00 – 23.00 Sound Rush
23.00 – 00.00 Geck-o
00.00 – 01.00 Isaac
01.00 – 01.30 Psyko Punkz
01.30 – 02.30 Psyko Punkz vs. Frontliner
02.30 – 03.30 Psyko Punkz vs. D-Block & S-te-Fan
03.30 – 04.30 Psyko Punkz vs. Hard Driver
04.30 – 05.00 Psyko Punkz live
05.00 – 06.00 Psyko Punkz vs. Zatox
06.00 – 07.00 Psyko Punkz vs. Ran-D
07.00 – 08.00 Thrillogy final

Hosted by Da Syndrome

FREQUENCERZ
22.00 – 23.00 Jones
23.00 – 00.00 Outbreak
00.00 – 00.30 Frequencerz
00.30 – 01.30 Frequencerz vs. Jack of Sound
01.30 – 02.30 Frequencerz vs. Digital Punk
02.30 – 03.30 Frequencerz vs. E-Force
03.30 – 04.00 B-Freqz live
04.00 – 05.00 Frequencerz vs. Degos & Re-Done
05.00 – 06.00 Frequencerz vs. Warface
06.00 – 07.00 Frequencerz vs. Radical Redemption
07.00 – 08.00 Thrillogy final

Hosted by DV8

THA PLAYAH
22.00 – 23.30 D-Master & Teaser
23.30 – 00.30 Furyan
00.30 – 01.00 Tha Playah
01.00 – 02.00 Tha Playah vs. Nosferatu
02.00 – 03.00 Tha Playah vs. The Viper
03.00 – 04.00 Tha Playah vs. Mad Dog
04.00 – 05.00 Neophyte Records Allstars
05.00 – 06.00 Tha Playah vs. Outblast
06.00 – 07.00 Tha Playah vs. Partyraiser
07.00 – 08.00 Thrillogy final

Hosted by Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat Tha Playah nog een Live act ging doen eigenlijk?
Voor de rest een prima en te verwachten timetable ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom altijd radical laten afsluiten?

heb voor het eerst in 5 jaar geen kaartje gehaald, maar echt nog geen spijt van, die raw line-up is echt niks speciaals meer helaas, toch vet dat D&R er tussen staan, maar de rest ben ik op het moment echt een beetje op uit gekeken

iedereen veel plezier, elk jaar wel erg naar m'n zin gehad, Thrillogy is altijd prima voor elkaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Dacht dat Tha Playah nog een Live act ging doen eigenlijk?
Voor de rest een prima en te verwachten timetable ^^


Davidoff schreef:
THA PLAYAH
00.30 – 01.00 Tha Playah


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
pim0412 schreef:
Dacht dat Tha Playah nog een Live act ging doen eigenlijk?
Voor de rest een prima en te verwachten timetable ^^


Davidoff schreef:
THA PLAYAH
00.30 – 01.00 Tha Playah


;)

Ik dacht al dat iemand dat ging zeggen.
Dat ik gewoon de opening zoals op elke Thrillogy. Tha Playah zegt expliciet nog in zijn interview met b2s dat ie een Live act gaat doen incl. grime. Lijkt me niet dat dat tijdens zijn opening is, anders heeft het toch geen meerwaarde om zoiets te vermelden? Heb 't idee dat een uur Neophyte Allstars (ipv bijv. een half uur) de liveact vervangen heeft eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik dacht al dat iemand dat ging zeggen.
Dat ik gewoon de opening zoals op elke Thrillogy. Tha Playah zegt expliciet nog in zijn interview met b2s dat ie een Live act gaat doen incl. grime. Lijkt me niet dat dat tijdens zijn opening is, anders heeft het toch geen meerwaarde om zoiets te vermelden? Heb 't idee dat een uur Neophyte Allstars (ipv bijv. een half uur) de liveact vervangen heeft eigenlijk.

Ik denk dat het best wel eens wel bij de opening kan zijn. Iemand grimeren duurt namelijk wel eventjes, en dan zou hij midden op de avond (een behoorlijk deel van) 1 set over moeten slaan ofzo. Wanneer ze het meteen op het begin doen, kan het grimeren enzo op een goede manier gedaan worden, en kan hij na de liveact gewoon doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoelaat gaatn Psyko Punkz die set doen met alle oudere klappers? Neem aan tijdens hun opening solo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
Hoelaat gaatn Psyko Punkz die set doen met alle oudere klappers? Neem aan tijdens hun opening solo?


Ze staan ook nog als PP Live, misschien dat ze het dan doen. Meestal is dat uurtje later op de avond ingericht voor de 'speciale' dingen zoals B-Freq en Neophyte Records Allstars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:02 
 
Hardtraxxer

Jammer dat er niets speciaals staat, afgezien van die liveset van PP wellicht dan. B-Freqz kennen we met zijn alle onderhand ook wel. Desalniettemin wordt het weer een lekker feestje. Het is al weer even geleden voor me, zeker indoor, dus kijk er weer naar uit! Avondje Freqz met uitstapje naar Partyraiser!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Youri schreef:
Hoelaat gaatn Psyko Punkz die set doen met alle oudere klappers? Neem aan tijdens hun opening solo?



Dat is de Psyko Punkz live set om 04:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 09:29 
 
Hardtraxxer

Kriebels beginnen te komen inmiddels! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand ook al weer hoe dat zit met de klok die een uur terug gaat? of is dat niet dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 12:16 
 
Hardtraxxer

Is een uurtje langer feesten :) Het feest duurt dan dus eigenlijk tot 8 uur (oude tijd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 14:40 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat er nog een surprise act komt van adaro, hij heeft dit weekend geen boekingen als ik het goed heb gezien. vooral met dat thema van frequencerz "expect the unexpected" ofzoiets. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

janlul schreef:
Ik hoop dat er nog een surprise act komt van adaro, hij heeft dit weekend geen boekingen als ik het goed heb gezien. vooral met dat thema van frequencerz "expect the unexpected" ofzoiets. :thumbsup:


Waar zie jij dat expect the unexpected?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 23:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
janlul schreef:
Ik hoop dat er nog een surprise act komt van adaro, hij heeft dit weekend geen boekingen als ik het goed heb gezien. vooral met dat thema van frequencerz "expect the unexpected" ofzoiets. :thumbsup:


Waar zie jij dat expect the unexpected?

Gaven ze in 2 interviews aan (bij decibel toen en 3fm)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten