Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na vier succesvolle Thrillogy edities in de Brabanthallen, gaat dit unieke drie solo evenement verhuizen naar de Jaarbeurs Utrecht. Met de verhuizing naar dit centraal in Nederland gelegen complex, meent b2s met Thrillogy een succesvolle volgende stap te kunnen maken. Het concept bouwt voort op de bekende formule met de vaste ingrediënten. 3 Deejays, 3 zalen, 3 belevingen.

De voorverkoop begint op zaterdag 6 augustus om 13.00 uur. Tickets kosten 50 euro (ex fee) en zijn te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl

Line-Up:
Headhunterz
Supported by
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Wildstylez
Tuneboy
Nicon
Brennan Heart
Zatox
The Prophet
Gunz for hire
Villain

B-Front
Supported by
Zany
Frontliner
Ran-D
Digital Punk
Frequencerz
Slim Shore
Crypsis
The Pitcher
Alpha²
DV8

Promo
Supported by
Endymion
D-Passion
Amnesys
Ophidian
The Wishmaster
Sequence & Ominous
Meccano Twins
The DJ Producer
Neophyte
Apster

Buitenlandse bezoekers kunnen ook arrangementen boeken via de busorganisaties in hun land. Meer informatie hierover vind je onder FAQ op http://www.b2s.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 50 eu voor Thrillogy wel erg veel. Vorig jaar was het toch niet meer dan 40 eu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Vind 50 eu voor Thrillogy wel erg veel. Vorig jaar was het toch niet meer dan 40 eu?

50 euro is idd heel erg veel, die prijzen gaan steeds meer en meer nergens meer over..

Toch was het wel de bedoeling dat ik deze ging meepikken dit jaar, nog ff de linert afwachten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was Thrillogy 47,50, dus zoveel scheelt het niet in de prijs.
Jammer dat het verplaatst is, ik vond de Brabanthallen ideaal en het was voor mij ook maar even reizen :P
Maar ik ben er toch wel weer bij dit jaar, zeker weten!

93Wesley93 schreef:
Toch was het wel de bedoeling dat ik deze ging meepikken dit jaar, nog ff de linert afwachten. :D

er heeft al een hele tijd terug hier ergens gestaan dat Thrillogy zou gaan verhuizen, en diegene wist op dat moment ook al de line-up te vertellen. zou dus goed kunnen dat de line-up ook klopt die hij toen al wist. :thumbup:
die namen waren:
Wildstylez
B-Front
Endymion

(die post met de namen erin heeft hij aangepast zie ik nu, dus ik weet niet of hij zijn naam erbij vermeld wil hebben,daarom noem ik die ook niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:12 
 
Hardtraxxer

Jaarbeurs lijkt mij wel een prima locatie. Ben er zelf 1x geweest, dit jaar met Energy (kaartjes gewonnen). Het feest zelf was matig (weinig sfeer en poepmuziek) maar de locatie zelf is prima. Dacht toen ik daar liep: dat ze hier geen hardstyle feesten houden. Het is wel super groot allemaal en qua geluid weet ik niet precies meer hoe het daar was. Wel beter voor mij dat t in Utrecht is :p stukkie dichter bij huis.. Optie om heen te gaan :) helemaal als het daadwerkelijk klopt als B-Front een stage mag hosten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:23 
 

Wel Thrillogy in Jaarbeurs...
Dus dat betekent dat er 1 evenement wegvalt dit jaar in Utreg

(mogen zoveel feestne paar jaar ofzoiets)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt een paar minuten met de trein voor mij. Wil wel eerst de line-up weten voor dat ik uberhaupt ga nadenken of ik hier wel of niet heen ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kweet niet, hoor over Thunderdome alleen maar slechte verhalen over de locatie (en het geluid). Eerst maar eens de line-up afwachten idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kweet niet, hoor over Thunderdome alleen maar slechte verhalen over de locatie (en het geluid). Eerst maar eens de line-up afwachten idd.


Maatjes van mij vond het een ideale locatie en heb ze niet over het geluid horen klagen. Het ligt op 5 minuten van het station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Line up wordt vet ;) dus ik ben sowieso aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Line up wordt vet ;) dus ik ben sowieso aanwezig :thumbsup:


Voor mij word het denk ik Thrillogy of het Q feestje in de HMH. Ook zit school nu al tegen in deze periode. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
roberttt schreef:
Line up wordt vet ;) dus ik ben sowieso aanwezig :thumbsup:


Voor mij word het denk ik Thrillogy of het Q feestje in de HMH. Ook zit school nu al tegen in deze periode. :/



Nou ja als je van hard beuken houdt moet je naar Thrillogy gaan :p wat ik heb gehoord van die line up :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wel aanwezig. Ook beter dat het in Utrecht is stuk dichterbij voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef mij maar bbh! 10 minuten fietsen en knalleng maar :)
Nja, ik mag toch nog niet vanwege de leeftijd.. Maarja, wat die bewaking nou voorstelt.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Geef mij maar bbh! 10 minuten fietsen en knalleng maar :)
Nja, ik mag toch nog niet vanwege de leeftijd.. Maarja, wat die bewaking nou voorstelt.. :whistle:

Nee begin nou niet over de leeftijd ! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ach ik zal er toch wel weer belanden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
die namen waren:
Wildstylez
B-Front
Endymion


Als dat zo is, ben ik sowieso aanwezig, al baal ik wel enorm van de nieuwe locatie. Brabanthallen zijn zo lekker dichtbij :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Echt topnieuws! Is maar een half uurtje rijden :thumbsup:

Hoop op mooie namen, maar is het niet altijd hardstyle/hardcore/early geweest? Of is het nu raw hardstyle ipv early?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, ook een keer een feest iets dichterbij voor mij. :) Wel iets duurder maar ja. Als het daadwerkelijk van B-Front word dan hoef ik er niet eens over na te denken, dan ben ik 100000% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als B-Front 1 van de namen wordt ga ik wel overwegen om te gaan. Als Endymion er staat, staat Ophidian er dus ook en die moet ik gewoon nog een x live hebben gezien.

Alleen afwachten wat Q in de HMH gaat doen rond die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
pecola-tje schreef:
die namen waren:
Wildstylez
B-Front
Endymion


Als dat zo is, ben ik sowieso aanwezig, al baal ik wel enorm van de nieuwe locatie. Brabanthallen zijn zo lekker dichtbij :S



en je kan ook gelijk de rest van de line-up invullen xd

tis altijd afwisselen tussen scantraxx en fusion (in dit geval dan digital age maar das praktisch hetzelfde)
en altijd afwisselen tussen neophyte records en enzyme records
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:56 
 
Hardtraxxer

Kepro schreef:
Voor mij word het denk ik Thrillogy of het Q feestje in de HMH.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of gewoon allebei. komend jaar ga ik n stuk meer feesten dan afgelopen jaar! dat is in ieder geval mijn bedoeling ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben der zeker bij ... vorig jaar ook erg naar men zin gehad :D Ben benieuwd naar de line-up :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
PNXRMX schreef:
pecola-tje schreef:
die namen waren:
Wildstylez
B-Front
Endymion


Als dat zo is, ben ik sowieso aanwezig, al baal ik wel enorm van de nieuwe locatie. Brabanthallen zijn zo lekker dichtbij :S



en je kan ook gelijk de rest van de line-up invullen xd

tis altijd afwisselen tussen scantraxx en fusion (in dit geval dan digital age maar das praktisch hetzelfde)
en altijd afwisselen tussen neophyte records en enzyme records

Zal wel zoiets worden:

B-Front:
Donkey Rollers
Zany
Titan
Jack of Sound
The Pitcher
Frontliner
Digital Punk
Slim Shore

Wildstylez:
Pavelow
Noisecontrollers
Headhunterz
The Prophet
Brennan Heart
DBSTF
Alpha2
1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten