Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Coone/Frequencerz/Angerfist is mijn gok

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 09:56 
 
Hardtraxxer

Thuisfeestje dus hier gaan we wel aanwezig zijn denk ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 09:58 
 
Hardtraxxer

Het zijn: psyko punkz, frequencerz & tha playah.




Krijg gvd die links niet goed....

maar eehhmm dit wordt dus overslaan voor mij dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Psyko Punkz :x
Frequencerz was te verwachten en gun het ze ook :thumbup:
Ken amper iets van hardcore dus geen idee hoe the playah op het moment bezig is.

EDIT: voor de youtube links moet je de 's' uit https weghalen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wil in principe altijd wel naar Thrillogy, maar hangt deze keer wel echt van de line-up af... loop op het moment nog niet heel erg warm voor een hele avond Frequencerz omdat ik ze de laatste tijd al zo vaak heb gezien... maar wie weet is de line-up wel heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk te verwachten.

Denk ff afwachten wat de line up gaat worden. Had stiekem toch liever Digital Punk gehad dan Frequencerz, maar Frequencerz wel verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:21 
 

Psyko Punkz:
D-Block & S-te-Fan
Frontliner
Geck-o
Hard Driver
Isaac
Psyko Punkz
Ran-D
Sound Rush
Zatox
MC: Da Syndrome

Frequencerz:
Degos & Re-Done
Digital Punk
E-Force
Frequencerz
Jack of Sound
Jones
Outbreak
Radical Redemption
Warface
Live: B-Freqz
MC: DV8

Tha Playah:
D-Master
Evil Activities
Furyan
Mad Dog
Neophyte
Nosferatu
Outblast
Panic
Partyraiser
Teaser
Tha Playah
The Viper
MC: Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke lineup, begin toch weer te twijfelen of ik zal gaan :/

Ook gek trouwens dat Crypsis niet in de lineup van Freqz zitten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vette line-up! Hoop niet dat Geck-o moet openen bij de Psyko Punkz stage want dan zou hij tegenover Jones staan. Ben benieuwd naar die Psyko Punkz Back In The Days set, met alle oude tracks. Wel vreemd dat B-Front niet b2b staat met de Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Vette line-up! Hoop niet dat Geck-o moet openen bij de Psyko Punkz stage want dan zou hij tegenover Jones staan. Ben benieuwd naar die Psyko Punkz Back In The Days set, met alle oude tracks. Wel vreemd dat B-Front niet b2b staat met de Freqz.


B-freqz kon je toch meer verwachten dan b2b
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 11:33 
 
Hardtraxxer

Ow, nog aardig verrast door de frequencerz line-up. Misschien wordt dit hem wel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 12:24 
 
Hardtraxxer

Kan me wel een avondje vermaken hier denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup in z'n geheel valt me toch wel tegen in vergelijking met voorgaande jaren, wat ik eigenlijk niet had verwacht. Desondanks zal ik waarschijnlijk wel aanwezig zijn, want Freqz hebben een vette lineup samengesteld, zou ik me denk ik goed op kunnen vermaken. :D Wel gek dat Adaro er niet bij staat.

Normaal gesproken wissel ik tussen de raw en hardcore area, maar aan de namen van Tha Playah te zien kan ik weer een #TiH feestje verwachten. Er is natuurlijk altijd de hoop dat ie wat oude plaatjes erbij pakt, en dat zal vast ook wel, maar ik ben benieuwd wat er gaat overheersen die avond. Ik ben nog altijd van mening dat Angerfist een keer een eigen Thrillogy verdient, en een MoH-achtige lineup had het bij mij waarschijnlijk ook beter gedaan dan wat er nu staat. Ook lichtelijk verbaasd dat Angerfist er zelfs niet tussen staat in de lineup van Tha Playah, had ik wel verwacht.
Psyko Punkz... Tsja, vind niet dat ze uberhaupt een Thrillogy verdienen gezien de rommel die ze tegenwoordig maken. Die Live set op HardBass was gewoon ontzettende meuk. En alsnog het Decibel anthem mogen maken én een eigen Thrillogy krijgen? Maar goed, had toch al waarschijnlijk weinig/niet op die area gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 14:27 
 

Geen Coone bij de Psyko's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Geen Coone bij de Psyko's?


Hebben hun eigen label he tegenwoordig, niet meer bij Dirty Workz dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, Psyko Punkz is wat minder maar toch leuke acts tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:00 
 
Hardtraxxer

snap niet dat warface in de line-up van frequencerz staat..

vraag me ook af waarom psyko punkz er staat in plaats van audiofreq die het in mijn ogen veel meer verdiend

voor de rest valt de line-up ook tegen dus sla hem dit jaar over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:19 
 

ErikZ schreef:
stefaneke schreef:
Geen Coone bij de Psyko's?


Hebben hun eigen label he tegenwoordig, niet meer bij Dirty Workz dus


Tegenwoordig ja, maar dankzij Dirty Workz zijn de Psyko's toch behoorlijk groot geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Psyko Punkz:
Kom ik toch niet in de buurt van.

Frequencerz zou wel leuk zijn, leuke line-up en hoop dat ze ook wat oude (deel onuitgebrachte) tracks gaan draaien.

Tha Playah:
De enige rede waarom ik hier heen zou gaan is voor zijn eigen set, een eventuele oldschool set en met Nosferatu. De rest schreeuwt allemaal #TiH.

Zat ik er toch niet heel ver vanaf, PP had ik alleen niet verwacht. Maar dat de Raw Freqz werd en de hardcore Tha Playah of Angerfist was ook wel duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
en eventuele oldschool set


Denk je? Ik zie hem er voor aan om zelfs op een millennium stage nog steeds The Record Breaking en Nooit Meer Slapen te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat een nachtje bij de Frequencerz stage worden, laatste uurtje naar Partyraiser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nera schreef:
Citaat:
en eventuele oldschool set


Denk je? Ik zie hem er voor aan om zelfs op een millennium stage nog steeds The Record Breaking en Nooit Meer Slapen te draaien.

Jij was dan ook niet op Paradox, waar hij stond en dat toevallig niet deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 20:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
nera schreef:
Citaat:
en eventuele oldschool set


Denk je? Ik zie hem er voor aan om zelfs op een millennium stage nog steeds The Record Breaking en Nooit Meer Slapen te draaien.

Jij was dan ook niet op Paradox, waar hij stond en dat toevallig niet deed

Ok dan heb ik me vergist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
snap niet dat warface in de line-up van frequencerz staat..


Frequencerz supporten Warface al een tijdje door een aantal tracks van hem te draaien, dus zoveel verbaasd het mij niet dat ze hem daarom nu ook op de line up zetten :thumbup: Warface verdiend het ook wel vind ik.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten