Lineup in z'n geheel valt me toch wel tegen in vergelijking met voorgaande jaren, wat ik eigenlijk niet had verwacht. Desondanks zal ik waarschijnlijk wel aanwezig zijn, want Freqz hebben een vette lineup samengesteld, zou ik me denk ik goed op kunnen vermaken.

Wel gek dat Adaro er niet bij staat.
Normaal gesproken wissel ik tussen de raw en hardcore area, maar aan de namen van Tha Playah te zien kan ik weer een #TiH feestje verwachten. Er is natuurlijk altijd de hoop dat ie wat oude plaatjes erbij pakt, en dat zal vast ook wel, maar ik ben benieuwd wat er gaat overheersen die avond. Ik ben nog altijd van mening dat Angerfist een keer een eigen Thrillogy verdient, en een MoH-achtige lineup had het bij mij waarschijnlijk ook beter gedaan dan wat er nu staat. Ook lichtelijk verbaasd dat Angerfist er zelfs niet tussen staat in de lineup van Tha Playah, had ik wel verwacht.
Psyko Punkz... Tsja, vind niet dat ze uberhaupt een Thrillogy verdienen gezien de rommel die ze tegenwoordig maken. Die Live set op HardBass was gewoon ontzettende meuk. En alsnog het Decibel anthem mogen maken én een eigen Thrillogy krijgen? Maar goed, had toch al waarschijnlijk weinig/niet op die area gestaan.