Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 09:57 
 
Hardtraxxer

Line up:

Zatox
supported by
Noisecontrollers
Tatanka
Ran-D
Brennan Heart
The R3belz
Isaac
Vamper
Activator
Wild Motherfuckers live
D-Block & S-te-Fan live
MC Villain

Mad Dog
supported by
Tha Playah
Noize Suppressor
The Stunned Guys
Nico & Tetta
Anime
Nosferatu
Tommyknocker
Unexist
Traxtorm Gangstaz Allied live
MC Jeff

Crypsis
supported by
Zany
B-Front
Adaro
The Machine
Luna
Titan
Balistic
Radical Redemption
Minus is More live
MC Tha Watcher

Kaarten kosten 50 euro / 65 voor vip

Afgelopen jaar verhuisde Thrillogy met haar vijfde editie naar de Jaarbeurs Utrecht. Dit was een waanzinnig succes dat in 2012 vanzelfsprekend een vervolg krijgt in dit grootse, centraal gelegen hallencomplex. Op zaterdag 27 oktober zullen opnieuw drie grote namen uit de hardere dance scene hun debuut als solo artiest maken op Thrillogy. En uiteraard doen zij dit samen met veel collega dj's en vrienden in een line-up die door hen zelf is samengesteld. Maar liefst tien uur lang kun je genieten van drie totaal verschillende, knallende en vooral onvergetelijke belevingen in de drie grote hallen van de Jaarbeurs. Ook dit jaar valt Thrillogy gelijk met de ingang van de wintertijd, wat dus een uur extra feesten betekent!

De Thrillogy website met meer informatie over de drie artiesten waar het allemaal om draait en de dikke line-up die zij speciaal hebben geselecteerd, volgt spoedig. Dus hou de b2s website de komende tijd goed in de gaten.

De voorverkoop begint op zaterdag 4 augustus om 13:00 uur op b2s.­nl. Mis het niet!

Vanaf volgende week maandag 23 juli zal de Thrillogy 2012 Facebook App online komen. Hier maak je tot en met 29 juli kans op een gave Thrillogy prijs. Zorg dus dat je de b2s Facebookpagina in de gaten houdt!

Nieuwsbericht op partyflock: https://partyflock.nl/party/110752:Thrillogy.html
Website thrillogy: http://www.b2s.nl/thrillogy (nu nog die van 2011)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:00 
 
Hardtraxxer

ik ben zeker aanwezig! Vond 2010 erg kut maar vorig jaar zo vet! Mijn gok qua namen is:

Hardstyle zaal: Deepack of Zatox
Raw hardstyle zaal: Crypsis of Thera
Hardcore: Angerfist? Geen idee, geen verstand van haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Art Of Fighters voor de hardcore-zaal en je zit denk ik vrij goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 10:40 
 

Ik hoop echt geen Zatox... Crypsis zou wel vet zijn :worship: met Zany/Wildstylez ofzo :drool: en hardcore mag van mij Ophidian/AoF wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 11:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Optie, maar ik wacht wel even de line up af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crypsis en ik koop het eerste kaartje. :thumbup:

En waarom denk je aan Thera of Deepack voor dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaarbeursss :thumbsup: sowieso aanwezig wat de lineup ook zal zijn. Maar kan niet anders dan goed worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Raw hardstyle zaal: Thera

Hoe ongekend vet dit ook zou zijn, ik acht de kans helaas minimaal :( Mocht het toch zo zijn dan sta ik van begin tot eind in die zaal haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:42 
 

Wildstylez - Freq - Angerfist/ophidian
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Wildstylez - Freq - Angerfist/ophidian
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme dat is 2 dagen voor mijn 18e verjaardag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijdje dus wel aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik gok voor hardcore inderdaad Angerfist of Endymion

Promo
Nosferatu
Evil Activities (Godzijdank)
Paul Elstak
Neophyte
zijn al geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:07 
 

Optie, vond vorig jaar niet heul denderend
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis bij de Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik begreep waren het Zatox, Crypsis en Art of Fighters toch? Had ik ergens gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat ik begreep waren het Zatox, Crypsis en Art of Fighters toch? Had ik ergens gehoord

Waarom zouden ze 2 Raw hardstyle zalen doen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Steffnov schreef:
Wat ik begreep waren het Zatox, Crypsis en Art of Fighters toch? Had ik ergens gehoord

Waarom zouden ze 2 Raw hardstyle zalen doen? :/


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis voor de normale HS en Zatox voor de eckte stoere rawboiz toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze wel meepak :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd goede verhalen over gehoord, kon helaas vorig jaar niet gaan ivm tentamens. Dus hopen op een goede line-up dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:22 
 

Ik denk dat het Zatox Crypsis en Art of Fighters worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Godverdomme dat is 2 dagen voor mijn 18e verjaardag.

Dan kan je echt wel gaan hoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Wat is eigenlijk precies het idee? De artiesten die "hosten" draaien de hele avond samen met de artiesten die ze uitnodigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 15:29 
 

Strep schreef:
Wat is eigenlijk precies het idee? De artiesten die "hosten" draaien de hele avond samen met de artiesten die ze uitnodigen?

ja
1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten