Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Op zaterdag 25 oktober vindt Thrillogy wederom plaats in één van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk de Jaarbeurs te Utrecht. Toch is deze locatie juist daarom ook uitermate geschikt voor een concept als deze. Dat bleek wel tijdens de dik uitverkochte editie van afgelopen jaar. Tienduizenden feestgangers konden genieten van drie totaal verschillende muzikale belevingen en dat onder één dak!

Natuurlijk zijn de drie artiesten die door b2s geselecteerd zijn om hun eigen area op Thrillogy te hosten, al maanden geleden in het diepste geheim benaderd met de vraag hun eigen unieke programma voor Thrillogy 2014 samen te stellen. De drie hosts kunnen dan ook niet wachten totdat zij van de daken kunnen schreeuwen dat ze dit jaar hun eigen Thrillogy zaal mogen hosten. Een spannend moment, dat nog heel even op zich laat wachten, en waarover het speculeren kan beginnen. Maar één ding is zeker, er zal wederom worden gezorgd voor een zeer uitgebreid programma waarbij uiteraard ruimte is voor nieuwe muziek en acts. Hiernaast kun je op Thrillogy altijd een aantal primeurs en gelegenheidsformatie verwachten. Dit is namelijk dé avond waarbij de artiesten uren lang in de DJ booth doorbrengen, samen met hun DJ vrienden en collega’s, en voor hun duizenden fans, om er samen een dik feest van te maken!

Thrillogy is ieder jaar een unieke beleving met verschillende Hardere stijlen en een intieme sfeer, dus deze aankomende editie kan én mag je zeker niet missen! Zoals je ieder jaar inmiddels gewend bent, zal tijdens de nacht van 25 op 26 oktober de wintertijd ingaan. Dit betekent één uur extra feesten, waarbij de drie hoofdartiesten samen zullen zorgen voor een dikke afsluiting! De bekendmaking van deze tot nu toe geheimzinnige namen en de rest van het programma volgt spoedig, dus houd de b2s website en socials de komende tijd goed in de gaten.

De voorverkoop begint op zaterdag 2 augustus om 13.00 uur via de b2s ticketshop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical zaal, mark my words.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop zo op B-Front maar die was in 2011 al dus die gaat het niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Radical zaal, mark my words.

Denk zelf Frequencerz, en Ran-D of Brennan Heart in de grote zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk, Atmozfears, Endymion. Zo iets. :P

Maar altijd wel grote optie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we toch gaan gokken, denk ik Coone / Frequencerz / Art of Fighters. En daarmee iig niet aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij B-Front en Crypsis geweest, maar ben bang dat er dit jaar geen artiest zal staan die mij kan boeien.
Zal wel Digital Punk of Frequencerz worden. Radical zie ik ook nog wel gebeuren, maar minder snel als DP of Freq's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera, Wildstylez en Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijwel een zekerheidje dit :thumbsup: of de lineup moet wel heel erg tegen gaan vallen maar daar ga ik niet van uit.

Ik denk:
Brennan Heart (of Coone) / Frequencerz (of RR) / Angerfist

Ik denk niet dat Digital Punk er zal staan, want ik denk dat ie zo goed als de lineup van Adaro over zou nemen. Frequencerz zou ik eerder verwachten, en daar ben ik tevreden mee. Ik zie RR ook wel gebeuren trouwens.
Brennan Heart heb ik liever dan Coone, en ik acht die kans ook best groot ondanks dat ie een eigen XQlusive had afgelopen jaar.
Zou imo best een vette eindset kunnen worden met Brennan Heart, Freqz en Angerfist :)

Steffnov schreef:
Art of Fighters

Meh dan kunnen ze net zo goed die Thrillogy van Mad Dog kopieren. Ik hoop wel dat Angerfist er dit jaar staat. Hij is toch wel de bekendste en over het algemeen populairste hardcore artiest die er is, daar kan b2s toch niet meer omheen. Plus, ik schat b2s best hoog in qua kennis van wat de (hardcore) liefhebber wil, en dat is op dit moment geen AoF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tha Playah verwacht ik voor de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als Frequencerz het zouden worden dan hoop ik wel dat ze gewoon ook die artiesten die ze supporten meenemen in de line up (ze draaien bijv Devin Wild, Warface en soms Delete in hun sets) Dan zou ik dik tevreden zijn met de line up :thumbup: Bij Radical Redemption is het dan gewoon een voorspelbare line up en dan waarschijnlijk een 5de van de 6 boekingen voor Minus Militia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 15:46 
 
Hardtraxxer

Ik denk E-Force of JoS misschien

EDIT: Warface zet net op twitter dat hij een fotoshoot heeft gehad voor een heel groot speciaal project. Misschien Warface dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface een thrillogy, geloof je het zelf :lol: . Gok zelf idd RR, DP of Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Persoonlijk gun ik het E-force het meest maar ik denk Freqz of DP, RR lijkt mij een rare keuze voor een hele avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone/Frequencerz/Angerfist (hoop ik nou al jaren op..) is mijn gok
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:23 
 

Mijn hoop is gevestigd op Blutonium Boy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Bij B-Front en Crypsis geweest, maar ben bang dat er dit jaar geen artiest zal staan die mij kan boeien.
Zal wel Digital Punk of Frequencerz worden. Radical zie ik ook nog wel gebeuren, maar minder snel als DP of Freq's.


denk toch dat je een beetje naar de labels moet kijken die al een keer geweest zijn, A2 was afgelopen jaar al met Adaro, dus lijkt me niet dat ze nu Digital Punk uitnodigen want dan krijg je weer praktisch dezelfde line-up... daarvoor was het Crypsis (dus radical zelfde verhaal) en daarvoor B-front (frequencerz zelfde verhaal)

in mijn theorie zou nu Thera (cords) aan de beurt is/zijn, en dat zou ik ernstig toejuichen

Angerfist als hardcore lijkt me wel mooi, en de main met Coone vind ik best, ben ik toch niet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2s kijkt meer naar de populariteit van de betreffende dj het afgelopen jaar (jaren), ongeacht het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
denk toch dat je een beetje naar de labels moet kijken die al een keer geweest zijn, A2 was afgelopen jaar al met Adaro, dus lijkt me niet dat ze nu Digital Punk uitnodigen want dan krijg je weer praktisch dezelfde line-up... daarvoor was het Crypsis (dus radical zelfde verhaal) en daarvoor B-front (frequencerz zelfde verhaal)

Niet per se waar. B-Front nodigde inderdaad een aantal artiesten van Fusion uit, maar ook een aantal waar de Freqz (denk ik) vrij weinig mee te doen hebben. Zelfde geldt voor de lineup van Crypsis.
Daarnaast lenen de Freqz en Radical zich ook voor de populaire Live acts van dit moment, Minus Militia en B-Freqz, aangezien er altijd iets speciaals Live staat in de lineup. Dus grote kans dat er een van deze 2 staat.

Rickzel schreef:
in mijn theorie zou nu Thera (cords) aan de beurt is/zijn, en dat zou ik ernstig toejuichen

Hoewel Thera het wel verdient, lijkt mij dat het dan gewoon een Theracords area word :P Dat zou het niet zo speciaal meer maken. Daarnaast denk ik ook niet dat Thera populair genoeg is voor b2s begrippen om hem zijn eigen Thrillogy te geven. Als voorbeeld het verschil in opkomst tussen Thera op Defqon en de acts die daarvoor draaiden, dat was duidelijk zichtbaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
B2s kijkt meer naar de populariteit van de betreffende dj het afgelopen jaar (jaren), ongeacht het label.


Dan zie ik Frequencerz of Radical Redemption de raw stage wel hosten en precies wat hierboven door Pim gezegd is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:07 
 

pim0412 schreef:
Daarnaast denk ik ook niet dat Thera populair genoeg is voor b2s begrippen om hem zijn eigen Thrillogy te geven


Dit zal ook echt nooit (nog lang niet) gebeuren.. Daarvoor is het gewoon niet populair genoeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Digital Punk of Frequencerz zou leuk zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Hoewel Thera het wel verdient, lijkt mij dat het dan gewoon een Theracords area word :P Dat zou het niet zo speciaal meer maken. Daarnaast denk ik ook niet dat Thera populair genoeg is voor b2s begrippen om hem zijn eigen Thrillogy te geven. Als voorbeeld het verschil in opkomst tussen Thera op Defqon en de acts die daarvoor draaiden, dat was duidelijk zichtbaar..


ja heb je ook wel gelijk in ! maar als je kijkt naar collabs e.d. zouden bijvoorbeeld Frequencerz & B-front ook prima in een Thera line-up staan, Audiofreq er nog bij, en de rest met z'n Theracords vriendjes/vriendinnetjes :D

denk inderdaad dat Frequencerz aan de beurt zijn, ook omdat B-front al 3 jaar geleden is. Zou wmbt ook wel verdient zijn, maar dan zou het wel leuk zijn als ze de line-up een heel klein beetje verrassend maken met bijvoorbeeld een Thera er bij.

klinkt een beetje Thera(cords) fanboy zo, maar Thera lijkt me oprecht wel een logische naam voor de raw...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk persoonlijk ook dat het Freqz zal zijn door een leuke act als bijvoorbeeld B-Freqz, net als vorig jaar met G4H of als RR het zou zijn krijg je natuurlijk Minus Militia en dat trekt veel publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als raw misschien; Frequencerz, Radical Redemption, Thera of Digital Punk.

Heel benieuwd naar de 3 namen maar ook de lineup die het met zich mee brengt.
Vond vorig jaar de adaro stage wel keivet, maar we stonden meer bij frontliner.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten