Rickzel schreef:
denk toch dat je een beetje naar de labels moet kijken die al een keer geweest zijn, A2 was afgelopen jaar al met Adaro, dus lijkt me niet dat ze nu Digital Punk uitnodigen want dan krijg je weer praktisch dezelfde line-up... daarvoor was het Crypsis (dus radical zelfde verhaal) en daarvoor B-front (frequencerz zelfde verhaal)
Niet per se waar. B-Front nodigde inderdaad een aantal artiesten van Fusion uit, maar ook een aantal waar de Freqz (denk ik) vrij weinig mee te doen hebben. Zelfde geldt voor de lineup van Crypsis.
Daarnaast lenen de Freqz en Radical zich ook voor de populaire Live acts van dit moment, Minus Militia en B-Freqz, aangezien er altijd iets speciaals Live staat in de lineup. Dus grote kans dat er een van deze 2 staat.
Rickzel schreef:
in mijn theorie zou nu Thera (cords) aan de beurt is/zijn, en dat zou ik ernstig toejuichen
Hoewel Thera het wel verdient, lijkt mij dat het dan gewoon een Theracords area word

Dat zou het niet zo speciaal meer maken. Daarnaast denk ik ook niet dat Thera populair genoeg is voor b2s begrippen om hem zijn eigen Thrillogy te geven. Als voorbeeld het verschil in opkomst tussen Thera op Defqon en de acts die daarvoor draaiden, dat was duidelijk zichtbaar..