Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 09:40 

Hardtraxx Addict

Toch niet aanwezig hier. Net HDE achter de rug, dat is voorlopig wel weer genoeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 20:05 

Hardtraxxer

janlul schreef:
Ik hoop dat er nog een surprise act komt van adaro, hij heeft dit weekend geen boekingen als ik het goed heb gezien. vooral met dat thema van frequencerz "expect the unexpected" ofzoiets. :thumbsup:

alleen draait adaro in chili, dus dat zal lastig worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 21:05 

Hardtraxxer

pelkmans schreef:
janlul schreef:
Ik hoop dat er nog een surprise act komt van adaro, hij heeft dit weekend geen boekingen als ik het goed heb gezien. vooral met dat thema van frequencerz "expect the unexpected" ofzoiets. :thumbsup:

alleen draait adaro in chili, dus dat zal lastig worden!

Ohja je hebt gelijk, op partyflock stond het nog niet bij zijn boekingen maar hij is idd in Chili :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 09:55 

Hardtraxxer

Laatste daggie werken, morgen feest! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 18:25 

Hardtraxx Veteran

Heeft er iemand nog een kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

Ja, b2s.

http://thrillogy.tickets.b2s.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:29 

Hardtraxxer

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 21:11 

Hardtraxxer

Kan iemand de poster met de line up van Hard Bass posten (mits die er net als vorig jaar hangt)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 10:28 

Hardtraxx Addict

Nope staan geen namen bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2014 11:40 

Hardtraxxer

Dan hopelijk in het Loudness boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:03 

Hardtraxxer

Dusssss..... hoe was Thrillogy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

rwd schreef:

Zal vanavond wel even een verslagje posten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

rwd schreef:

Vond het echt een geslaagd feestje. Beter dan vorig jaar. Heel de nacht bij frequencerz hing een goede sfeer en was er genoeg ruimte om los te gaan.
Sets waren allemaal dik in orde, het geluid was op het begin de zacht en op einde van de avond was er wel een overkill aan bass. Maar zeker hele vette nacht gehad. Alleen jammer dat RR weer 20 minuten hardcore moet draaien.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:42 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar voor het eerst naar Thrillogy, en wat heb ik genoten toen :D Dit jaar ging ik dus met hoge verwachtingen erheen. Volgens Frequencerz moesten de bezoekers het onverwachtse verwachten, dus ik was erg benieuwd wat deze avond muzikaal ging bieden. We kwamen tegen het eind van Outbreak's set binnen toen ie afsloot met de Running Late MF Earthquake Rawmix, niet echt een geweldige binnenkomer. :P

Frequencerz 00:00-00:30
Frequencerz openden hun set met Bitch. Daarna werden heel veel oude platen gedraaid, vet om die eens live te horen! Er was genoeg ruimte en de sfeer zat er ook aardig goed in, alleen had ik het idee dat het publiek zich niet echt raad wist met die oude tracks. O.a werd gedraaid: Rich MF, Driver, Phaser, Reviver en Tomorrow & Beyond (Lars edit).

Frequencerz vs. Jack of Sound 00:30-01:30
Heel erg jammer dat Jack of Sound tegelijkertijd stond met de opening van Tha Playah, maar dit was een set die ik echt niet wilde missen! En daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Freqz en JoS openden met een langere edit van Snelkookpan, wat echt geniaal was, het ging maar door. Hierna volgden veel eigen platen van Jack of Sound en dat was flink genieten, wat een heerlijke kicks maakt ie ook! Dystopia :worship: Daarnaast ook de originele Octavius Augustus eens live gehoord. Enige minpuntje is dat deze set al zo vroeg stond. O.a werd gedraaid: Snelkookpan (Freqz & JoS edit), Starlight, Kaylee's Nightmare, S.T.F.U., Das weite Land, You're Next 2013, Revolution (Jack of Sound Remix), Hollow, We Won't Sleep, Octavius Augustus (Original Mix), Bustin' Jieber en Hooked.

Frequencerz vs. Digital Punk 01:30-02:30
Van deze set had ik best hoge verwachtingen. Vorig jaar hadden Digital Punk & Adaro een hele dikke lijst neergezet met een aantal vette oude platen, dus ik hoopte op wederom wat Beholder / TiLLT plaatjes. Freqz en Digital Punk openden hun set met We Don't Give Fuck. Wat verderop in de set draaiden ze ook nog hun nieuwe collab, Still Don't Give A Fuck. Lijkt best veel op WDGAF, zitten opnieuw Nolz vocalen in, maar deed me vrij weinig. De rest van de lijst was nogal standaard. Digital Punk draaide alwéér Born To Die en Rebel To The Grave. Niet alleen draaide hij deze op de vorige Thrillogy ook al, maar tegenwoordig zo onderhand in elke set. Voor de rest kun je het riedeltje wel afgaan: Crash 'n Burn, The Black Demon (Digital Punk Remix), A Storm is Coming... Nee, dit was verre van bijzonder. DV8 ging trouwens nog iets Live doen met een gitaar op Rockstar, maar ik was inmiddels vertrokken naar de zaal van Tha Playah. Ik geloof dat er verder ook niet veel oude plaatjes zijn gedraaid in die set.

Tha Playah vs. The Viper 02:00-03:00
Toen ik de zaal binnen kwam lopen was ik echt onder de indruk van de stage, check 'm hier. Heel erg vet gedaan, past ook wel bij Tha Playah dat ze zijn zaal zo inrichten. Vond persoonlijk de sfeer hier een stuk beter dan bij Digital Punk, je kon de mensen echt zien genieten en het ging er flink los. In de korte tijd dat ik hier was hoorde ik nog o.a What I've Done, Control the Refix en The Easy Way voorbijkomen. Helaas de rest van de avond niet meer terug in deze zaal geweest, wat ergens toch wel zonde is. Om half 3 gingen we weer richting de Frequencerz stage voor E-Force.

Frequencerz vs. E-Force 02:30-03:30
Ik had me goed vermaakt op E-Force zijn set vorig jaar, dus ik was benieuwd wat hij dit jaar ging neerzetten. Aangezien E-Force nog wel eens Never Come Close wilde draaien hoopte ik dat deze langs zou komen, en wellicht nog een aantal andere tracks die niet helemaal in zijn gebruikelijke straatje liggen. De heren openden met Men of Steel en ook hun andere collab Attention werd al snel gedraaid. Maar jammer genoeg, net als bij Digital Punk, volgde er toch weer een standaard E-Force set. Alsnog heb ik me erg goed vermaakt want het zijn gewoon vette platen, maar er zat geen echte verrassing ofzo tussen. Wel erg leuk om weer eens Under Attack live te horen! Verder werd nog gedraaid: Freakz At Night (2014 edit), Open The Gates, The Game, Proud to be Loud, Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix), Masterclass, Torture, The Game, Seven, en de Digital Punk & E-Force collab. Die laatste vond ik echt gruwelijk klinken live :D

B-Freqz Live 03:30-04:00
Na 3x B-Freqz te hebben gezien is het speciale er wel een beetje vanaf, maar toch wilde ik zeker bij deze set aanwezig zijn. Die B-Freqz platen zijn gewoon puur genieten, en deze werden dan ook allemaal gedraaid. Daarnaast ook nog enkele B-Front platen, maar helaas geen Blackness en Magic. O.a werd gedraaid: Divine, Night Colours Black, Mysterias, Back Again (B-Front & Frequencerz Remix), Zero Gravity (B-Front Remix), Psycho, Fatality (2014 edit), The End, Delusion (2014 edit), One of A Kind (2014 edit) en Ghost Town.

Frequencerz vs. Degos & Re-Done 04:00-05:00
Er was in principe bij de voorgaande sets ook genoeg ruimte om los te gaan, maar alsnog was het heerlijk dat de zaal leegliep nadat B-Freqz klaar was en er een zee aan ruimte ontstond. Een gedeelte van onze groep ging dit uur even gebruiken om pauze te houden, maar dat zat er voor ons niet in :D Dit was een van de sets waar ik nu echt naar uitgekeken had. Tijdens deze set werd best gevarieerd gedraaid, o.a: Overload, Connected, You Know, Hele Meneer (Degos & Re-Done Bootleg), Within Each of Us, This Mind, Ghetto, Dismissed, Dark Times, Quakers, Clap You (Frequencerz Remix), Weakness en D.O.N.K.E.Y. Het losgaan gehalte lag helaas niet zo hoog in de zaal, denk voornamelijk omdat het publiek de platen niet kende, maar ik heb me in elk geval meer dan prima vermaakt!

Frequencerz vs. Warface 05:00-06:00
Wederom een set waar ik erg naar had uitgekeken. Ik hoopte toch wel een beetje op een soort van album showcase voor het grootste gedeelte van het uur. Warface opende met een mashup van Frequencerz tracks, wat best vet gedaan was, leuk dat ie vaak een speciale edit maakt voor het evenement waar ie op moet draaien. Verder inderdaad veel tracks van het album gehoord, en eindelijk Bring It To Them Raw (Delete Remix), plaat van de avond. :worship: Er werd onder andere gedraaid: Art of War, Menace, Raw & Uncut, Leviathan, Bitch (Crypsis Remix), Total War, Push It To The Limit, The Revival, FTP, Schizophrenics, Godcore, Pattern 2 en The Meltdown. Ik vond het wel jammer dat Catalyst, Chainsaw en Enforce The Beat niet gedraaid werden, die behoren toch wel tot mijn favorieten van zijn album.

Frequencerz vs. Radical Redemption 06:00-07:00
Ik was erg benieuwd naar wat Radical en Frequencerz samen gingen neerzetten. Uiteindelijk werd dit gewoon één grote Radical showcase, enkele uitzonderingen daargelaten. De Frequencerz hadden ook weinig meer in te brengen, op Insanity en hun nieuwe collab met RR, Death Metal, na. Ik snap niet waarom Radical op deze Thrillogy, waar de Frequencerz toch wel de sterren van de avond zijn, van die zelfverheerlijkingsnummers zoals Don't Fuck With The Radical, Brutal 4.0 en The Spell of Sin gaat draaien. Je hebt zoveel andere (en ook betere!) platen zoals bijvoorbeeld Rulers, Blame Society en God's Child, die hij dan weer niet draaide. Verder bestond deze set uit de welbekende nummertjes, maar 1 nummer sprong er toch wel even bovenuit: wat is Sanctus (Radical Redemption Remix) een partij dik zeg! Veruit de vetste track van de set samen met Crackin' Your Ribs.
Verder werd er nog o.a gedraaid: Frontliner & Radical Redemption, Brutal 3.0, Street Regulator, Legion of Strength, Prostitute, Strike (Minus Militia Remix), One by One, The Resurrected Soul, Criminal en On The Loose.

Ongeveer een kwartier voordat de Thrillogy Final zou beginnen bedankten de Frequencerz hun fans voor hun aanwezigheid en begaven ze zich naar de Psyko Punkz zaal, en lieten het afsluiten aan Radical over. Voor mij werd de set vanaf dit punt een stuk interessanter. Radical begon meteen met het draaien van Hardcore, namelijk zijn nieuwe collab met Angerfist: Messenger of God. Hierna volgde nog Burn This MF Down, Unparalelled Evil, Unforgettable en nog een track waarmee hij afsloot, maar die kan ik me zo gauw even niet meer herinneren. Hierna begaven wij ons ook naar de Psyko Punkz zaal waar de Final zou plaatsvinden.

Thrillogy Final: Psyko Punkz vs. Frequencerz vs. Tha Playah 07:00-08:00
Het grootste gedeelte van deze set heb ik via de tribune gekeken, en af en toe nog even los gegaan als er nog een leuke track voorbij kwam. Om half 8 werd er pas echt begonnen met het draaien van Hardcore, wat van mij wel eerder had gemogen, dat hoort wel een closing. Er werd onder andere gedraaid: Blackout (B-Front Remix), een edit van Psyko Soldier, Bitch (B-Front & Frequencerz Hardcore edit), Control the Refix en Envy. Ik had graag de hele Final willen zien, maar toen de Wake Up Remuxx erin werd gemixt vond onze groep het wel leuk geweest en wilden ze vertrekken. Maar om nu met dat nummer te vertrekken is zonde, dus heb het nog even gerekt tot er een fatsoenlijke hardcore track werd ingemixt en jawel: Street Fighter ^^ Dus nog even de laatste danspasjes gezet, en vervolgens richting station gelopen.

Citaat:
Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer opnieuw te versturen.
Je bericht bevat 11239 tekens. Het maximum-aantal toegestane tekens is 10000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:43 

Hardtraxx Veteran

Conclusie
Al met al een geslaagd feest gehad. Ik moet wel zeggen dat deze editie van Thrillogy naar mijn mening niet kon tippen aan de vorige, zowel qua sfeer als qua muziek, en ben het dan ook helemaal oneens met Pipa.
Het publiek was echt enorm tam. Alleen bij de bekende nummers als Rebel To The Grave, Born To Die, FTP, Hollow etc. gingen de handjes omhoog. Veel mensen stonden stil en DV8/Nolz kregen het publiek maar moeilijk mee. Ik heb ook een beetje het gevoel dat dat de reden was dat er zoveel hitjes werden gedraaid in plaats van wat oudere tracks. Ik vind Thrillogy juist een ideaal concept om wat oudere tracks erbij te pakken en wat anders te draaien dan je normaal doet. In dat geval is het thema 'expect the unexpected' toch nog best goed tot zijn recht gekomen, aangezien ik niet had verwacht zoveel hitjes te horen als dat er gedraaid zijn die avond, maar juist de wat oudere tracks. De Frequencerz hadden zichzelf gepromoot met dit thema, maar dit hebben ze naar mijn mening niet helemaal waar kunnen maken. De setjes waren in elk geval een stuk minder bijzonder dan vorig jaar, dat zie je ook wel als je die tracklists erbij pakt.
Ik miste ook een beetje guest-appearances. Vorig jaar kwam Artic er bij E-Force nog bij staan, bij Crypsis kwam Radical Redemption erbij, Tieum heeft volgens mij gewoon 45min extra gedraaid samen met Unexist en Partyraiser... Dat gebeurde geen een keer in de Frequencerz zaal. Een Crypsis, Titan of Adaro was leuk geweest (Even als voorbeeld, weet dat ze andere boekingen hadden).

De plus- en minpunten
++ Jack of Sound en Degos & Re-Done
++ Hele tijd genoeg ruimte
++ Aankleding Tha Playah zaal (Psyko Punkz zaal ook wel vet)
+ Prima service
- Sfeer was een stuk minder dan vorig jaar
-- Standaard tracklist van Digital Punk, E-Force en Radical Redemption. Mag wel wat meer variatie in zitten als je op een 'bijzonder' evenement als Thrillogy draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 23:05 

Donateur

Vorig jaar waren er in volgens mij wel veel meer DJ's die even langs kwamen wippen bij Adaro. Vind dat overigens wel leuk, ook al draaien ze vaak wat plaatjes die je sowieso wel hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 00:28 

Hardtraxx Addict

Ik had idd ook wel nog iemand even verwacht, vorig jaar kwam zelfs Paul Elstak volgens mij toen nog ff Thrillseeka draaien. Al met al een leuk feestje gehad hele avond bij Freqz gestaan dus hier nog wat + en - puntjes.
++ set van D&R en Warface
++ genoeg dansruimte
++ parkeerplaatsen
+ sfeer
+ goede service
- Er waren geen pinautomaten om bijvoorbeeld sigaretten te halen
- standaard setjes van DP, E-force en RR.
-- Ik vond het geluid niet al te best, het was best hard en op sommige plekken was een enorme overkill aan bass, het geluid was helemaal achteraan eigenlijk het best.

Leuk feestje dus maar voor dat bedrag ga ik de volgende keer eigenlijk liever naar een Qapital of Knock-out ofzo.
Kwam trouwens Hans Teeuwen nou langs op de stage toen Freqz en JoS de volledige Snelkookpan draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 09:59 

Hardtraxx Addict

Pim0412, hulde voor jouw verslag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:28 

Hardtraxxer

Ik heb me prima vermaakt maar heb wel leukere feestjes mee gemaakt.. Toen ik rond half 4/4 uur de zaal van Psyko Punkz in liep was de zaal nog niet eens meer voor de helft gevuld :/

Wel overal lekker de ruimte gehad en snel aan de beurt bij de bar. Sfeer vond ik ook niet super overweldigend zoals jullie hierboven ook zeggen.

Kortom: Heb me prima vermaakt, gezellig groepje maar heb betere en leukere feestjes gehad. Desondanks ben ik volgend jaar wel weer aanwezig denk ik.. lekker dichtbij huis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 11:43 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Verslag

Nou ik heb niks gemist zo te lezen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:09 

Hardtraxx Veteran

Er zaten later op de avond ook meer mensen op de tribune dan dat er op de vloer stonden bij de PP. Die tribune was wel lekker want ik had de hele avond wel veel last van me maag wat echt helemaal kut was. Verder wel goed vermaakt ondanks dat overal waar ik stond ik zowat de enige was die los ging als ik achterin stond. (heb een tijdje alleen gestaan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 15:14 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Frequencerz vs. Digital Punk 01:30-02:30
Digital Punk draaide alwéér Born To Die en Rebel To The Grave. Niet alleen draaide hij deze op de vorige Thrillogy ook al, maar tegenwoordig zo onderhand in elke set. Voor de rest kun je het riedeltje wel afgaan: Crash 'n Burn, The Black Demon (Digital Punk Remix), A Storm is Coming... Nee, dit was verre van bijzonder.

Het gemiddelde setje wat je op tegenwoordig op feesten hoort is al vrij saai, om qua saaiheid hier alsnog bovenuit te springen moet je echt goed je best doen. Digital Punk lukt dit elke keer weer :thumbup: Wat een oer- maar dan ook echt oersaaie setjes levert hij iedere week weer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 00:36 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Pim0412, hulde voor jouw verslag :)

Haha danku :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 14:28 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten