zo ziet hij er wel een stuk beter uit

En wat was er dan zo verkeerd aan, nergens last van gehadwrote:Alleen op de zaterdag hier geweest,maar dit viel echt tegenGeluid bij de raw was gewoon DRAMA. En ik las in nieuwberichten een half jaar terug dat er een grote outdoor raw stage zou komen? Had het nog even terug gezocht want begon aan mezelf te twijfelen, maar ze schreven het echt... Maar goed daardoor alleen maar bij Luna park gestaan. Was genieten met A2 als hoogtepunt
Vooral deze zomer draven ze wel door met hun controles bij festivals, eerder nooit echt negatieve geluiden gehoordwrote:Hoorde ook al zulke verhalen over Tomorrowland, is Belgie altijd zo panisch?
Ik ben gepakt. 500 euro lichter en mocht niet meer naar binnen. Oke het is mn eigen schuld, maar op deze manier is wel heel erg zuur... Tevens de laatste x dat ik naar belgie ga voor een feestje.wrote:Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.
Whut, hoeveel had je dan wel niet bij voor 500 euro boete?wrote:Ik ben gepakt. 500 euro lichter en mocht niet meer naar binnen. Oke het is mn eigen schuld, maar op deze manier is wel heel erg zuur... Tevens de laatste x dat ik naar belgie ga voor een feestje.wrote:Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.
Pff... das naaiend zegwrote:Ik ben gepakt. 500 euro lichter en mocht niet meer naar binnen. Oke het is mn eigen schuld, maar op deze manier is wel heel erg zuur... Tevens de laatste x dat ik naar belgie ga voor een feestje.wrote:Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.
Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.wrote:Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.
Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?wrote:Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.wrote:Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.
Daar zijn de meningen een beetje over verdeeld (hoop ik)wrote:Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.wrote:Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.
Dat staat er niet.wrote:Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?wrote:Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.wrote:Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.
Over het algemeen vind ik een groep dat lekker gaat op een paar pilletjes gezelliger dan een groep dronkelui. Maar dat is slechts mijn mening uiteraardwrote:Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?wrote:Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.wrote:Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.
Het gaat erom,bij zowel drugs als alcohol, dat je je eigen grenzen moet kennen vind ik.wrote: Over het algemeen vind ik een groep dat lekker gaat op een paar pilletjes gezelliger dan een groep dronkelui. Maar dat is slechts mijn mening uiteraard
Precies dit, simpel gezegd kun je als onschuldige nuchtere Bob nog hardhandig uit je feest geplukt worden en behandeld worden alsof je al vanalles gedaan hebt, dat vind ik de omgekeerde wereld.wrote:Natuurlijk is het eigen risico, maar ik vind het wel heel triest om mensen op een rijtje tegen de muur te zetten en met een drugshond langs te lopen.
Dat is zuur geld voor 3 pillen. Vorig jaar is een vriend van mij eruit gevist op de wc bij thrillogy. 4 Pillen, 5 uur in zo'n hok gezeten en 'maar' 270 euro armer.wrote:3 pillen had ik mee... Kreeg een hartverzakking toen ze 500 eu zeiden...