Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

zo ziet hij er wel een stuk beter uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers & The Beholder & Balistic sets van de dag imo! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 12:23 
 
Hardtraxxer

Alleen op de zaterdag hier geweest,maar dit viel echt tegen :thumbdown: Geluid bij de raw was gewoon DRAMA. En ik las in nieuwberichten een half jaar terug dat er een grote outdoor raw stage zou komen? Had het nog even terug gezocht want begon aan mezelf te twijfelen, maar ze schreven het echt... Maar goed daardoor alleen maar bij Luna park gestaan. Was genieten met A2 als hoogtepunt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na het zien/horen van filmpjes, foto's en verhalen blij dat ik hier niet geweest ben zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Direct na binnenkomst gelijk meegenomen door een of andere agent in burger, konden we met zijn alleen tegen een muur aan gaan staan waar een drugshond ons controleerde :lol:

Voor de rest leuke dag gehad. B-Front die State of Perfection draaide :thumbsup: Na lange tijd ook weer Thera een keer gezien, man dat mixwerk en die twee mash-up van Delete :drool:

Iemand die toevallig weet welke track Zany draaide voor Nothing Else Matters?

TBA+ schreef:
Alleen op de zaterdag hier geweest,maar dit viel echt tegen :thumbdown: Geluid bij de raw was gewoon DRAMA. En ik las in nieuwberichten een half jaar terug dat er een grote outdoor raw stage zou komen? Had het nog even terug gezocht want begon aan mezelf te twijfelen, maar ze schreven het echt... Maar goed daardoor alleen maar bij Luna park gestaan. Was genieten met A2 als hoogtepunt :thumbsup:


En wat was er dan zo verkeerd aan, nergens last van gehad xd Echt niet veel minder dan bij Luna Park..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde ook al zulke verhalen over Tomorrowland, is Belgie altijd zo panisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tegenwoordig wel ja, bij ons staan ze nog niet zo ver als in Nederland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoorde ook al zulke verhalen over Tomorrowland, is Belgie altijd zo panisch?


Vooral deze zomer draven ze wel door met hun controles bij festivals, eerder nooit echt negatieve geluiden gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:41 
 

Basshunterzz schreef:
Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.

Ik ben gepakt. 500 euro lichter en mocht niet meer naar binnen. Oke het is mn eigen schuld, maar op deze manier is wel heel erg zuur... Tevens de laatste x dat ik naar belgie ga voor een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Basshunterzz schreef:
Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.

Ik ben gepakt. 500 euro lichter en mocht niet meer naar binnen. Oke het is mn eigen schuld, maar op deze manier is wel heel erg zuur... Tevens de laatste x dat ik naar belgie ga voor een feestje.


Whut, hoeveel had je dan wel niet bij voor 500 euro boete?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Basshunterzz schreef:
Ben dat vrouwke ook nog een paar keer tegengekomen op het terrein. Ben benieuwd hoeveel mensen er gepakt zijn.

Ik ben gepakt. 500 euro lichter en mocht niet meer naar binnen. Oke het is mn eigen schuld, maar op deze manier is wel heel erg zuur... Tevens de laatste x dat ik naar belgie ga voor een feestje.

Pff... das naaiend zeg :/ ondanks dat t natuurlijk gewoon je eigen schuld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben overigens niet tegen controle hoor, die stelt in Nederland natuurlijk helemaal geen fluit voor. Maar zo agressief als ik nu lees heb ik nog nooit meegemaakt.

@Bloemkool, zuur voor je man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zulke verhalen zullen toch altijd weer wat mensen afschrikken die er dan voor kiezen om niks mee te nemen ofzo. Druppel op een hete plaat, maar als dat er voor zorgt dat iemand er voor kiest om lekker aan de biertjes te gaan.

Ik zou verder niet hypocriet doen want het is gewoon overdreven, maar ik kan een heel klein beetje van de denkwijze wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 23:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.

Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.

Overigens heb ik bij Tomorrowland eigenlijk niks gemerkt van strengere controles ofzo, was gewoon hetzelfde als in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 23:19 
 

3 pillen had ik mee... Kreeg een hartverzakking toen ze 500 eu zeiden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.

Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.


Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.

Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.


Daar zijn de meningen een beetje over verdeeld (hoop ik) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.

Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.


Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?

Dat staat er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Ik ben ook zeker niet tegen controles, in Nederland mogen ze wat mij betreft een stuk strenger. Zo kunnen ze er wel van leren en dan laten ze misschien de volgende keer de drugs thuis. Maar dit is inderdaad wel beetje teveel van het goeie.

Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.


Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?


Over het algemeen vind ik een groep dat lekker gaat op een paar pilletjes gezelliger dan een groep dronkelui. Maar dat is slechts mijn mening uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Over het algemeen vind ik een groep dat lekker gaat op een paar pilletjes gezelliger dan een groep dronkelui. Maar dat is slechts mijn mening uiteraard


Het gaat erom,bij zowel drugs als alcohol, dat je je eigen grenzen moet kennen vind ik.
Teveel is teveel. Meestal zijn het de overdreven dronken mensen die problemen maken (alsook de overdreven druggebruikers, ja alcohol is ook drugs je begrijpt wat ik bedoel ;) ).
Je hebt voldoende mensen die dronken zijn, maar nog steeds gezellig.
Het zijn altijd de extreme gevallen die het voor de rest verpesten (dit geldt tevens ook weer voor druggebruikers).

Ik heb er helemaal niets tegen dat iemand een pilletje gebruikt of alcohol drinkt, zolang ze hun grenzen kennen en niemand anders lastig vallen. Maar helaas is dat niet altijd het geval.

Sneu voor de mensen die betrapt worden natuurlijk, maar het is en blijft een risico dat je neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 03:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk is het eigen risico, maar ik vind het wel heel triest om mensen op een rijtje tegen de muur te zetten en met een drugshond langs te lopen.
Als het aan mij ligt: gebruikershoeveelheid (max. 3 pillen/1 gram van een poeder) legaliseren, en alleen de dealers eruit pikken. Zie het probleem van drugsgebruik niet, zoals hierboven al werd aangegeven zijn het juist (meestal) de dronken mensen die voor problemen zorgen. Niet allemaal natuurlijk, maar ik denk dat wanneer je een feest organiseert waar 2000 man aan de drugs zitten en 2000 man aan de alcohol, dat bij de meeste opstootjes en ziekenhuisritjes alcohol de boosdoener is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Natuurlijk is het eigen risico, maar ik vind het wel heel triest om mensen op een rijtje tegen de muur te zetten en met een drugshond langs te lopen.


Precies dit, simpel gezegd kun je als onschuldige nuchtere Bob nog hardhandig uit je feest geplukt worden en behandeld worden alsof je al vanalles gedaan hebt, dat vind ik de omgekeerde wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:00 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
3 pillen had ik mee... Kreeg een hartverzakking toen ze 500 eu zeiden...


Dat is zuur geld voor 3 pillen. Vorig jaar is een vriend van mij eruit gevist op de wc bij thrillogy. 4 Pillen, 5 uur in zo'n hok gezeten en 'maar' 270 euro armer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten