Norther66 schreef:
Over het algemeen vind ik een groep dat lekker gaat op een paar pilletjes gezelliger dan een groep dronkelui. Maar dat is slechts mijn mening uiteraard
Het gaat erom,bij zowel drugs als alcohol, dat je je eigen grenzen moet kennen vind ik.
Teveel is teveel. Meestal zijn het de overdreven dronken mensen die problemen maken (alsook de overdreven druggebruikers, ja alcohol is ook drugs je begrijpt wat ik bedoel

).
Je hebt voldoende mensen die dronken zijn, maar nog steeds gezellig.
Het zijn altijd de extreme gevallen die het voor de rest verpesten (dit geldt tevens ook weer voor druggebruikers).
Ik heb er helemaal niets tegen dat iemand een pilletje gebruikt of alcohol drinkt, zolang ze hun grenzen kennen en niemand anders lastig vallen. Maar helaas is dat niet altijd het geval.
Sneu voor de mensen die betrapt worden natuurlijk, maar het is en blijft een risico dat je neemt.