Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mandy is een Belgische dus is best normaal dat zij een plaatsje krijgt op The Qontinent. Vrouw zijnde zal ook genoeg gewicht in de schaal leggen om haar te kiezen boven enkele andere opkomende DJ's.

Welkom terug op Haattraxx ox_ite :cool: Goed begonnen is half gewonnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mandy is een Belgische dus is best normaal dat zij een plaatsje krijgt

Ik kijk echt uit naar Fellaini vs Lukaku.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik kijk echt uit naar Fellaini vs Lukaku.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 15:39 
 

He ik ga wel ff kijken naar die Mandy hoor. Lekker ding, en als t dan ruk zou zijn heb ik iig recht van spreken.

Gewoon weekendtickets btw. met de gebruikelijke rotzooi Mr. V / bloktor / Quus en anderen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
He ik ga wel ff kijken naar die Mandy hoor. Lekker ding, en als t dan ruk zou zijn heb ik iig recht van spreken.

Gewoon weekendtickets btw. met de gebruikelijke rotzooi Mr. V / bloktor / Quus en anderen. :cool:


Heb haar ook al zien spelen. Leuk om naar te kijken hoor :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 15:38 
 

Nazale schreef:
He ik ga wel ff kijken naar die Mandy hoor. Lekker ding, en als t dan ruk zou zijn heb ik iig recht van spreken.

Gewoon weekendtickets btw. met de gebruikelijke rotzooi Mr. V / bloktor / Quus en anderen. :cool:

Ik kom denk ik terug op het bezoekje van mandy. Zin in verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 16:23 
 

Nazale schreef:
Nazale schreef:
He ik ga wel ff kijken naar die Mandy hoor. Lekker ding, en als t dan ruk zou zijn heb ik iig recht van spreken.

Gewoon weekendtickets btw. met de gebruikelijke rotzooi Mr. V / bloktor / Quus en anderen. :cool:

Ik kom denk ik terug op het bezoekje van mandy. Zin in verder!

:lol: :lol: :lol: :lol:
Kijk vooral uit naar the Beholder & Balistic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat er geen QULT is maar ben blij met de early stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:22 
 

Timetable http://www.theqontinent.be/timetable.pdf?03082015
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 18:30 
 
Hardtraxxer

Ik vind die timetable 3x kut :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD haha, dit is gewoon een Footworxx stage, geen industrial stage..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd, begrijp echt niet waarom ze steeds bij een tweede wat meer uptempo/frenchcorestage de term industrial hanteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe streng zijn ze met controle op hoeveelheid drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weekend ticket in de pocket, heb er weer zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 10:01 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Indeling is iets veranderd.
Main staat weer dwars zoals in 2012

Footworxx stage is weg van dat kleine kut hoekje, gelukkig.

Hardcore is naar een tent verplaatst rechts van de main.
En de Raw is nu daar waar de Hardcore was.

Heb er ontiegelijk veel zin in :D
Nog andere mensen op Camping Puyenbroeck ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2015 11:35 
 

Is de industrial binnen of buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 10:46 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Is de industrial binnen of buiten?


Ik denk, net zoals de vorige 4 jaren gewoon lekker buiten.

Afbeelding

:woot: :love: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Repulze schreef:
Hoe streng zijn ze met controle op hoeveelheid drinken?

In 2013 waren ze best streng als ik het me goed kan herinneren.

Erg veel zin in! Aanwezig samen met Gangsterdwerg, Nazale en nog wat meer gespuis. :D

Okay, hoorde van andere bronnen dat de controle vergelijkbaar is als op Defqon.
Op de honden op zondag na dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele weekend aanwezig met 2 vrienden. Heb er ontzettend veel zin in. Eerste keer een heel weekend feesten, let's go! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 08:56 
 

Vandaag is het zover! Voornamelijk te vinden bij de Early/tijdmachine, raw en industrial :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een karige mainstage ofniet :O

https://www.facebook.com/hardnewsnl/pho ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, Q's stages worden er niet beter op. Echt zo'n gevoel alsof ie nog niet eens af is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf de zijkant is het wel vet, lijkt het een gave stage 3D
Van de voorkant echt zo lelijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een matige stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zwakke stage voor Q zeg.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten