Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 18:23 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

The Qontinent returns to the festival grounds of Wachtebeke, Belgium once again. Add us to your festival calendar: On 7, 8 and 9 August 2015 it's party time!
Don't miss out: join the Facebook event & invite your friends!

Tickets:
http://www.theqontinent.be/tickets
Weekend: €78,50 excl. fee van €4,50
Weekend excl. camping: €65,- excl. fee van €4,-
Zaterdag: €49,50 excl. fee van €4,-
Zondag: €46,- excl. fee van €4,-

Facebook:
http://www.facebook.com/events/657355851034911

Line-Up:
http://www.theqontinent.be/line-up

Trailert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:23 

Hardtraxxer

Als ze hier weer de hardtechno area terugbrengen sowieso aanwezig, maar dat zal wel niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 11:45 

Hardtraxxer

Jaarlijkse traditie :thumbsup: geweldig feest met goede sfeer, en altijd me verjaardag :beer:
Benieuwd naar de line up! hopelijk geen TiH hardcore stage en dikke namen bij de Footworxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:31 

Hardtraxxer

Twee dagen Footworxx :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

The Constructor schreef:
Als ze hier weer de hardtechno area terugbrengen sowieso aanwezig, maar dat zal wel niet :cry:

Dit. Wat was dat genieten daar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 14:05 

Dit jaar zeker proberen te gaan :D Vorigjaar noodgedwongen me kaartje moeten verkopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 00:13 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
The Constructor schreef:

Dit. Wat was dat genieten daar :loving:

Dat was mijn eerste kennismaking met hardtechno. Geniaal weekend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2015 11:35 

Hardtraxx Addict

Als ik niet op vakantie ben maar eens proberen hier een dag (of meerdere) aanwezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 20:28 

Hardtraxxer

Citaat:
Het sluimerende gevaar lag al langer op de loer. De dag waarop onze planeet zich wreekt op de onstilbare honger van de mens naar weelde en bezit is werkelijkheid geworden.

Moeder Natuur heeft getoond wat haar krachten zijn door op één apocalyptische dag alles wat de mensheid de afgelopen decennia heeft opgebouwd te vernietigen.
Volkeren van over de hele wereld proberen met man en macht het laatste toevluchtsoord te bereiken. Enkel de sterksten die het overleven en The Qontinent weten te bereiken, zullen zich er kunnen vestigen. Dit is hun 'Last Resort'.

De poorten van The Qontinent openen op 7, 8 en 9 augustus 2015.
Om zoveel mogelijk Survivors te kunnen huisvesten is de camping verder uitgebreid.
De vaste bewoners van The Qontinent hebben het eiland net op tijd kunnen redden. Het landschap werd herschapen en de area's werden opnieuw opgebouwd.

Tijdens de wederopbouw is er een nieuwe Freestyle & Early Hardstyle (2005 – 2010) stage ontstaan en is er een grote Outdoor Raw Hardstyle area geboren.
De adembenemende Holy Grounds van de Mainstage hebben de dag des oordeels overleefd, en ook de veilig verscholen Hardcore stage en de ondergronds verborgen Industrial area zijn gespaard gebleven.

Ben jij een echte Survivor en klaar voor de lange tocht naar The Qontinent?
Stel je felbegeerde ticket dan snel veilig!

Op woensdag 4 maart 2015 om 19.00 uur start de Early Bird ticket verkoop voor een heel weekend knallen op The Qontinent 2015!
Enkel weekend tickets zullen in de Early Bird verkoop gaan.
Deze geven recht op 3 dagen camping en festival. Vergeet niet de super voordelige groepstickets te checken!

5 area's tel ik dan, dat zou er dan eentje minder zijn dan vorig jaar toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:09 

Hardtraxxer

Klopt de qult area is weg, begrijpelijk na laag aantal mensen vorig jaar. Wel leuk dat de raw area buiten is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:20 

Hardtraxxer

Vanavond 19:00 early bird tickets, voor de mensen onder ons die het niet mee hadden gekregen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:40 

Hardtraxxer

Eerste keer Qontinent! Kaartjes zijn binnen hoor, heerlijk een weekendje feesten. Hoor veel goede verhalen en ben erg benieuwd hoe het zal zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:57 

Hardtraxxer

N iels schreef:
Klopt de qult area is weg, begrijpelijk na laag aantal mensen vorig jaar. Wel leuk dat de raw area buiten is

Wel jammer dat ze er dan dus blijkbaar voor kiezen om maar een area minder te doen. Had dan gewoon de hardtechno area weer teruggebracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 12:25 

Hardtraxx Veteran

http://www.theqontinent.be/line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

Een industrial stage met over 2 dagen wel 3 hele industrial artiesten. Ik vind het knap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

opzich ziet die hardstyle classics stage er wel leuk uit, maar ook weer dezelfde namen zoals elk classic stage.

de rest van de stage's mwah, ga er wss toch niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 14:55 

Hardtraxx Elite

The Beholder & Balistic op classics stage. :O
Rest van die stage is aardig standaard ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:38 

Hardtraxx Addict

Fluxion schreef:
The Beholder & Balistic op classics stage. :O
Rest van die stage is aardig standaard ja.

Wat is het verschil tussen Panic & Balistic? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

Balistic --> hardstyle
Panic --> hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:54 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Balistic --> hardstyle
Panic --> hardcore

Thanks, is Balistic's mixwerk ook zo snel als Panic's zijn mixwerk? Of doet hij met hardstyle wat langzamer of minder mixen? :$

Trailert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:01 

DJ Mandy staat er ook weer!

Tof voor The Vision dat hij op de main staat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 21:54 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
DJ Mandy staat er ook weer!

Godmiljaar, de corruptie verspreidt zich steeds verder! Ze kan niet eens mixen volgens mij, want haar Defqon.1 mix is gemaakt door meneer Hard Driver, in ruil voor... jeweetwel -.-

Tijdje geleden dat ik nog is op het forum kwam, maar ik ben in ieder geval van de partij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
haar Defqon.1 mix is gemaakt door meneer Hard Driver, in ruil voor... jeweetwel -.-

Nou ik weet het niet, dus vertel het eens? In ruil voor wat? En wat zijn je bronnen?

Dit is puur zwartmakerij en triest gedrag.. Welkom terug op Hardtraxx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:24 

Donateur

Met z'n helm op?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:32 

Hardtraxx Addict

Ox_Ite schreef:
Godmiljaar, de corruptie verspreidt zich steeds verder! Ze kan niet eens mixen volgens mij, want haar Defqon.1 mix is gemaakt door meneer Hard Driver, in ruil voor... jeweetwel -.-

Voor wat dan? Moet 'ie de stage opbouwen? Mag 'ie z'n bezinebonnetje declareren bij Q-Dance? Mag 'ie als eerste naar binnen op zaterdag? Mag 'ie voor elke stage een anthem produceren? Vertel op!
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten